Сторінка 92 з 252
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 12:46
Юрко-81
Цікаво, коли нарешті той сайт хоч до мінімальних вимог доведуть? От скажімо в розкладі і на онлнайн-табло на сьогодні є рейс з Мюнхена, прибуття 11:55, очікується. А сайт Люфтганзи каже, що по вівторках і суботах вони у Львів не літають. Невже так важко хоча б актуальний розклад мати на сайті?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 13:42
Igoresha
Юрко-81 писав:Цікаво, коли нарешті той сайт хоч до мінімальних вимог доведуть? От скажімо в розкладі і на онлнайн-табло на сьогодні є рейс з Мюнхена, прибуття 11:55, очікується. А сайт Люфтганзи каже, що по вівторках і суботах вони у Львів не літають. Невже так важко хоча б актуальний розклад мати на сайті?
А в чому справа? Сьогодні не вівторок і уж точно не субота.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 13:46
popTAB
Так-так, сьогодні не вівторок

Сьогодні попонеділок або недосереда
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 13:49
Igoresha
popTAB писав:Так-так, сьогодні не вівторок

Сьогодні попонеділок або недосереда
Мда, оце туплю

Напевне пора у відпустку

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 18:38
virtuozzo
Гади ті люфти

. Я по суботах в основному і літав, як і більшість ІТ-шників. Тепер прийдеться летіти в п'ятницю і кожного разу сидіти в штатах ще один день. Ну або ж в неділю і в понеділок валити з джет-лагом в офіс.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 жовтня 2013, 21:18
popTAB
Факт, краще б вони четвер скасували, якщо таке бажання щось скасовувати
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 06 листопада 2013, 10:10
Pan Am
Міжнародний Аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького підбив підсумки роботи
за 10 місяців 2013 року
За підсумками 10 місяців 2013 року пасажиропотік МА "Львів" ім. Данила Галицького склав 609,6 тис. пасажирів, що на 117,8 тис. або на 24% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Кількість пасажирів на міжнародних рейсах збільшилась на 32% (або на 121,6 тис. пасажирів) до 504,9 тис., а на внутрішніх – зменшилася на 4% (або на 3,8 тис. пасажирів) до 107,4 тис. Протягом січня-жовтня 2013 року здійснено 8 193 злітно-посадкові операції: з них 5 856 рейсів були міжнародними, а 2 337 - в межах України.
Пасажиропотік МА «Львів» ім. Данила Галицького в жовтні 2013 збільшився на 6,2 тис. пасажирів (або на 13%) до 54,8 тис. пасажирів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, з них 41,7 тис. пасажирів скористалися міжнародними рейсами (+15%), а 13,1 тис. – внутрішніми (+6% до показника жовтня 2012 року). Загалом за жовтень здійснено 799 злітно-посадкові операції: кількість міжнародних рейсів становить 520, а внутрішніх – 279.
Міжнародний аеропорт "Львів" | Lviv International Airport
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 06 листопада 2013, 10:13
popTAB
Бірьозки зачьотні у них на фейсбуці під цю новину ...
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 11 листопада 2013, 09:38
Igoresha
Деньги на взлет
Правительство запланировало выделить средства для дальнейшей модернизации Львовского аэропорта
Львовский аэропорт может рассчитывать на дополнительные инвестиции. Кабинет министров решил запланировать финансирование модернизации этого предприятия на сумму свыше 1 млрд грн в рамках мероприятий по подготовке к зимним Олимпийским играм 2022 года. Необходимость таких трат сегодня кажется сомнительной, так как мощности аэропорта превосходят потребности города, но при определенных условиях инвестиции могут оказаться оправданными, отмечают эксперты.
На модернизацию международного аэропорта "Львов" имени Данилы Галицкого в 2017-2021 годах планируется привлечь финансирование в размере 1,06 млрд грн. Соответствующее решение закреплено постановлением Кабмина N807 от 17 октября 2013 года "О внесении изменений в Государственную целевую социальную программу развития в Украине спортивной и туристической инфраструктуры в 2011-2022 годах", опубликованным в минувшую пятницу. Средства планируется привлечь из разных источников, в том числе и под государственные гарантии.
Финансирование модернизации Львовского аэропорта — это далеко не вся госпрограмма. Большая ее часть отведена для строительства, реконструкции, ремонта туристической, транспортной и спортивной инфраструктуры, в том числе во Львовской области. Все это делается для того, чтобы создать условия для получения права проведения зимних Олимпийских игр в 2022 году. Всего на мероприятия по улучшению инфраструктурных объектов, согласно ТЭО нацпроекта "Олимпийская надежда-2022", потребуется $6,9 млрд. Для сравнения, на проведение Олимпиады в 2010 году в Ванкувере было потрачено $3,3 млрд, а на проведения игр в Сочи в 2014 году — около $30 млрд.
Наиболее затратной частью проекта является строительство транспортной инфраструктуры — на это предусмотрено $1,77 млрд. С помощью смешанного финансирования и за счет инвесторов будут построены гостиницы ($833 млн), отдельный отель для представителей Международного олимпийского комитета (МОК; $160 млн) и олимпийские поселки ($365 млн).
Напомним, в начале ноября Украина подала в МОК официальную заявку на проведение в Карпатах зимней Олимпиады 2022 года. Столицей Игр выбран Львов. Конкуренцию ему составят Алма-Ата (Казахстан), Осло (Норвегия), Мюнхен (Германия), Пекин (Китай), а также объединенная заявка Польши и Словакии со столицей в Кракове. "Во Львовской области уже достаточно много сделано, есть аэропорт и много гостиниц, но последних должно быть все равно как минимум вдвое больше",— заявлял ранее вице-премьер Александр Вилкул. По его словам, туристическая инфраструктура, необходимая для принятия Олимпийских игр, будет строиться в основном за средства частного бизнеса.
Следует отметить, что аэропорт "Львов" только в прошлом году построил новый терминал стоимостью 2 млрд грн в рамках проведения чемпионата Европы по футболу. Новый терминал общей площадью 39 тыс. кв. м имеет девять выходов на посадку, 28 стоек регистрации, 18 пунктов прохождения паспортного контроля и 12 пунктов прохождения на предмет авиационной безопасности. Сейчас маршрутная сеть аэропорта составляет 27 направлений, из которых большинство — международные рейсы. В январе-октябре нынешнего года аэропорт увеличил пассажиропоток на 24%, до 609,6 тыс. человек, по сравнению с аналогичным периодом 2012 года.
Мэр Львова Андрей Садовый говорит, что государство еще не погасило задолженность перед подрядчиками на сумму около 500 млн грн за строительные работы в аэропорту к Евро-2012. "Сегодня за аэропорт я спокоен, он развивается динамично. В следующем году он будет обслуживать пять новых направлений компании "Визз Эйр Украина", кроме того, к нам планирует летать лоукостер Ryanair",— говорит господин Садовый. Впрочем, гендиректор авиакомпании Windrose Владимир Каменчук отмечает, что пассажиропоток во Львове очень маленький, и сегодня загрузка аэропорта не дотягивает до 50%: "Только за счет внутренних рейсов заполнить самолет на Львов непросто. В этом ключе хорошо себя чувствуют Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, которые подвозят пассажиров из таких крупных городов, как Мюнхен, Вена, Стамбул".
По словам Владимира Каменчука, чтобы привлекать больше зарубежных авиакомпаний, необходимо увеличить взлетно-посадочную полосу, которая сегодня не может принимать большие самолеты, такие как Airbus А330 или Boeing 767. "Когда реконструировали взлетно-посадочную полосу, то за неимением средств отошли от первоначального плана, согласно которому она должна была быть на 300 метров длиннее",— говорит господин Садовый. По его словам, возможно, сейчас ее достроят, а также закупят современное навигационное оборудование. По итогам года во Львове ожидают роста туристического потока до 1,9 млн человек по сравнению с 1,4 млн человек в 2012 году. По мнению мэра Львова, инвестиции в аэропорт должны быть оправданны, так как в регионе будут открываться новые туристические объекты, что также должно привлечь пассажиров.
http://www.kommersant.ua/doc/2340489
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 29 листопада 2013, 14:29
popTAB
Незабаром може з’явитися авіарейс Львів-Сімферополь
http://vgolos.com.ua/news/nezabarom_moz ... 25357.html
У середу на спільній нараді Міністерства курортів і туризму та Міністерства транспорту Автономної Республіки Крим було затверджено пільгові умови для авіакомпанії, яка першою відкриє авіарейс Львів-Сімферополь.
Про це повідомив перший заступник міністра курортів і туризму Автономної Республіки Крим Микола Марінов під час прес-конференції сьогодні, передає кореспондент Вголосу.
«Ми затвердили безпрецедентні умови для авіакомпанії, яка першою відкриє рейс Сімферополь-Львів. Їй нададуть знижки у нашому аеропорту. Ми обговорили це питання із обласною львівською владою і, я думаю, у них є готовність зробити такі умови тут, у Львові», – сказав Микола Марінов.
Він висловив сподівання, що за таких обставин авіаперевізник зголоситься найближчим часом.
Крім того, заступник міністра зазначив, що у обидва боки між Львовом і Кримом є величезний туристичний потенціал і, якщо авіаперевізник встановить нормальну ціну на перельоти, попит на його послуги буде серйозним.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 11:54
anderhil
Добрий день, я вже декілька років не можу зрозуміти чому немає прямого рейсу Львів-Прага? Це ж популярний напрямок, кожен день на прагу їдуть забиті автобуси, чому Чеські авіалінії забрали цей рейс?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 12:07
popTAB
Тому, що ті, що їдуть автобусами не клієнти CSA. Квиток був в районі $200, а автобус по чому?
А транзит через PRG був ніякий, чехи спочатку врізали суттєво маршрутну мережу по Європі, а потім бідкались що "не літають".
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 12:18
mischko
popTAB писав:Квиток був в районі $200, а автобус по чому?
А дійсно, по чому автобус? Сумніваюсь, що дешевше, а ще ж по дорозі треба поїсти.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 12:29
Igoresha
mischko писав:
А дійсно, по чому автобус? Сумніваюсь, що дешевше, а ще ж по дорозі треба поїсти.
Із Києва 3 роки тому був в районі 800-900 грн в одну сторону.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 12:35
mischko
Igoresha писав:
Із Києва 3 роки тому був в районі 800-900 грн в одну сторону.
Ну то це ті самі 200 доларів.
3 роки тому теща їздила в Амстердам автобусом зі Львова. Коштувало 1800грн.
А Люфтганзою з однією пересадкою вдавалось навіть за 145 євро квиток купити, з тих пір теща літає.
Я не розумію цих людей, які автобусами їздять.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 12:58
Igoresha
mischko писав:
Ну то це ті самі 200 доларів.
3 роки тому теща їздила в Амстердам автобусом зі Львова. Коштувало 1800грн.
А Люфтганзою з однією пересадкою вдавалось навіть за 145 євро квиток купити, з тих пір теща літає.
Я не розумію цих людей, які автобусами їздять.
Що ж, стереотипи дуже в'їлися в підсвідомість. Літак - це ж огого!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 13:06
Юрко-81
Я не розумію цих людей, які автобусами їздять.
Значить їм чимось це вигідно.

Залежить куди і як їхати. Причини можуть бути різними.
1. Скажімо, в Чехію чи Польщу переважно їдуть на навчання/роботу. Відповідно хочеться взяти побільше речей і витратити менше грошей. Літаком багато не візьмеш.
2. Літак прив'язує до конкретних дат, в той час як на автобус можна взяти навіть у день від'їзду.
3. Дешевше. Для прикладу літак Львів-Варшава-Львів - 1800 грн., автобус <600 грн.
Звісно, що а Амстердам їхати автобусом складніше, тут літак доречніший.
А дійсно, по чому автобус? Сумніваюсь, що дешевше, а ще ж по дорозі треба поїсти.
Львів-Прага від 450 грн., відповідно ~ 100 дол. можна зекономити
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 05 лютого 2014, 13:08
Юрко-81
Що ж, стереотипи дуже в'їлися в підсвідомість. Літак - це ж огого!
Можливо. Але я більше схильний думати, що голосують гривнею. А ще люди насправді дуже швидко вміють шукати вигоду.
Будуть лов-кости в тих напрямах - будуть літати.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 08 лютого 2014, 12:11
popTAB
Повне покращення настало!?!? Зараз по вівторках та по суботах нема рейсів у Львів ні у Люфтганзи, ні в Остріанів?... Прилетіли

Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 08 лютого 2014, 17:07
LWIEV
З весни попустить