Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Inguri

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Inguri »

Таких же по СРСР багато лишился. В Петропавлівську-Камчатському теж до цих пір стоїть. Але ж то багата країна, і нічого.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення mischko »

Чернівці уклали договір щодо виконання робіт з капітального ремонту злітно-посадкової смуги комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Чернівці" з підрядником ТОВ "Компанія "Євродор" 11 жовтня.

Про це повідомляє прес-служба міської ради.

Як переможець тендерних торгів, "Компанія "Євродор" зобов’язується виконати усі роботи у строк до 30 листопада 2016 року. Їх вартість складає 17 700 000 гривень. Вказану закупівлю буде здійснено за рахунок державного бюджету України.

За оцінками експертів модернізація злітно-посадкової смуги дозволить збільшити кількість авіарейсів і пасажиропотік у Чернівцях.
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116818 ... yoniv.html

Якось аж занадто швидко, вам не здається?
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Olek »

Ну что, ждем Turkish?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення mischko »

Olek писав:Ну что, ждем Turkish?
Та швидше б уже, бо чернівецьким дівчатам доводиться їздити аж у Львів, щоб потусити в клубах з турецькими мачо.
Вертався з такими в швидкісному регіональному експресі Львів-Чернівці, всі розмови про це.
Клубів і в Чернівцях досить.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5439
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Igoresha »

mischko писав: Якось аж занадто швидко, вам не здається?
Как-то подозрительно быстро. Хотя в Вильнюсе тоже на месяц только закрывают аэропорт в 2017 году
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення mischko »

Запланований капремонт дозволить відновити злітну смугу. Після капремонту аеропорт зможе приймати більш сучасні "Ембраєри", а також "Боїнги-737-500" - саме такі літаки має МАУ. Отож після реконструкції провідна авіакомпанія України зможе більш інтенсивно використовувати чернівецький аеропорт.
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116846 ... nivci.html
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Rainbow »

Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?

Від 500к будуть відмовлятись 100%.
dimm1971

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення dimm1971 »

Одночасно від E195 та 500к вони не відмовляться. В них багато напрямків, куди 737-800 ставити потік не дозволить.
Востаннє редагувалось 14 жовтня 2016, 13:06 користувачем dimm1971, всього редагувалось 1 раз.
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Valdemar »

Rainbow писав:Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?

Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Как они откажутся, если 1 Эмбраер от лизинговой Коломойского, а второй от Приват Банка, хоть и не украинского
dimm1971

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення dimm1971 »

Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк :smile:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення mischko »

Вони ж не збираються літати в Полтаву і Ужгород 800-ми, та й той самий Харків не весь час 800-ку завантажить на 100%.
Якщо вони не відмовлятимуться від мережевої моделі, то літаки місткістю 100 - 120 крісел - must have.
dimm1971

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення dimm1971 »

Тут навіть не про Полтаву чи Чернівці мова йде, а про Відень, Брюссель чи Ригу
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Valdys »

У МАУ Е190 а не 195.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення AQS »

dimm1971 писав:Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк :smile:
Им правильней было бы скинуть все Эмбраеры на Днеправиа и летать под позывными МАУ. Маленькая ремарка: во флоте МАУ E190, E195 - нету. Для внутренних подошел бы E170/175, да и тот же E145 вариант хороший.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Olek »

Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення AQS »

Olek писав:Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Возраст. Они же не слили 5-летние Е145. Средний возраст эмбраеров у Днеправиа - 15 лет. На данный момент около тысячи таких вс летает по миру. Европа имеет тенденцию любить свое, иногда есть определенные лобби. Только в случае, если будет очень хорошее предложение, то переключаются на заокеанскую продукцию. В данном сегменте есть ATR, да это не джет, но ATR42 как раз по вместимости подходит. Те же Фоккеры и Авро до сих пор держатся из последних сил, хотя уже устарели. У KLM и Austrian идет плавная замена на E170/175 и Е190/195, но европейские старички еще в строю.
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Rainbow »

Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення AQS »

Rainbow писав:Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Rainbow, не згоден. Вік напряму впливає на економічну вигідність. Кількість ремонтів, закупок авіазапчастин, затрат пального з віком лише збільшуються. Я вже не кажу скільки коштують C та D чеки. У кожного вузла є свій ресурс і заміна може дорого коштувати. Як Ви думаєте, чому лоукости беруть лише нові літаки, експлуатують їх максимум до 10 років і замінюють?
Rainbow
A380
Повідомлень: 1180
З нами з: 12 січня 2011, 17:00
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення Rainbow »

Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.
Аватар користувача
AQS
A380
Повідомлень: 2718
З нами з: 01 лютого 2012, 03:07
Звідки: Kiev
Контактна інформація:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Повідомлення AQS »

Rainbow писав:Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.
Rainbow, ви не берете до уваги терміну дії окремих вузлів, які через визначений термін часу або визначену кількість циклів експлуатації потрібно замінювати. Простий приклад: гума - заміна через виначену кількість циклів, так у лоукостів буде зношуватись швидше, але C або D checks - йдуть через визначену кількість часу не залежно від циклів. Навіть, якщо літак стоїть у нього є металеві вузли, а метал має здатність "втомлюватись" і потрібно робити чек. Наприклад D-check робиться майже кожні 6 років https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_ ... nce_checks
C-check A320 або B737 коштує десь біля 500тис. usd., D- дотягує до 1млн. usd.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей