Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Таких же по СРСР багато лишился. В Петропавлівську-Камчатському теж до цих пір стоїть. Але ж то багата країна, і нічого.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116818 ... yoniv.htmlЧернівці уклали договір щодо виконання робіт з капітального ремонту злітно-посадкової смуги комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Чернівці" з підрядником ТОВ "Компанія "Євродор" 11 жовтня.
Про це повідомляє прес-служба міської ради.
Як переможець тендерних торгів, "Компанія "Євродор" зобов’язується виконати усі роботи у строк до 30 листопада 2016 року. Їх вартість складає 17 700 000 гривень. Вказану закупівлю буде здійснено за рахунок державного бюджету України.
За оцінками експертів модернізація злітно-посадкової смуги дозволить збільшити кількість авіарейсів і пасажиропотік у Чернівцях.
Якось аж занадто швидко, вам не здається?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Ну что, ждем Turkish?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Та швидше б уже, бо чернівецьким дівчатам доводиться їздити аж у Львів, щоб потусити в клубах з турецькими мачо.Olek писав:Ну что, ждем Turkish?
Вертався з такими в швидкісному регіональному експресі Львів-Чернівці, всі розмови про це.
Клубів і в Чернівцях досить.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Как-то подозрительно быстро. Хотя в Вильнюсе тоже на месяц только закрывают аэропорт в 2017 годуmischko писав: Якось аж занадто швидко, вам не здається?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116846 ... nivci.htmlЗапланований капремонт дозволить відновити злітну смугу. Після капремонту аеропорт зможе приймати більш сучасні "Ембраєри", а також "Боїнги-737-500" - саме такі літаки має МАУ. Отож після реконструкції провідна авіакомпанія України зможе більш інтенсивно використовувати чернівецький аеропорт.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?
Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Одночасно від E195 та 500к вони не відмовляться. В них багато напрямків, куди 737-800 ставити потік не дозволить.
Востаннє редагувалось 14 жовтня 2016, 13:06 користувачем dimm1971, всього редагувалось 1 раз.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Как они откажутся, если 1 Эмбраер от лизинговой Коломойского, а второй от Приват Банка, хоть и не украинскогоRainbow писав:Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?
Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк 

- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Вони ж не збираються літати в Полтаву і Ужгород 800-ми, та й той самий Харків не весь час 800-ку завантажить на 100%.
Якщо вони не відмовлятимуться від мережевої моделі, то літаки місткістю 100 - 120 крісел - must have.
Якщо вони не відмовлятимуться від мережевої моделі, то літаки місткістю 100 - 120 крісел - must have.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Тут навіть не про Полтаву чи Чернівці мова йде, а про Відень, Брюссель чи Ригу
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
У МАУ Е190 а не 195.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Им правильней было бы скинуть все Эмбраеры на Днеправиа и летать под позывными МАУ. Маленькая ремарка: во флоте МАУ E190, E195 - нету. Для внутренних подошел бы E170/175, да и тот же E145 вариант хороший.dimm1971 писав:Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Возраст. Они же не слили 5-летние Е145. Средний возраст эмбраеров у Днеправиа - 15 лет. На данный момент около тысячи таких вс летает по миру. Европа имеет тенденцию любить свое, иногда есть определенные лобби. Только в случае, если будет очень хорошее предложение, то переключаются на заокеанскую продукцию. В данном сегменте есть ATR, да это не джет, но ATR42 как раз по вместимости подходит. Те же Фоккеры и Авро до сих пор держатся из последних сил, хотя уже устарели. У KLM и Austrian идет плавная замена на E170/175 и Е190/195, но европейские старички еще в строю.Olek писав:Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Rainbow, не згоден. Вік напряму впливає на економічну вигідність. Кількість ремонтів, закупок авіазапчастин, затрат пального з віком лише збільшуються. Я вже не кажу скільки коштують C та D чеки. У кожного вузла є свій ресурс і заміна може дорого коштувати. Як Ви думаєте, чому лоукости беруть лише нові літаки, експлуатують їх максимум до 10 років і замінюють?Rainbow писав:Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Rainbow, ви не берете до уваги терміну дії окремих вузлів, які через визначений термін часу або визначену кількість циклів експлуатації потрібно замінювати. Простий приклад: гума - заміна через виначену кількість циклів, так у лоукостів буде зношуватись швидше, але C або D checks - йдуть через визначену кількість часу не залежно від циклів. Навіть, якщо літак стоїть у нього є металеві вузли, а метал має здатність "втомлюватись" і потрібно робити чек. Наприклад D-check робиться майже кожні 6 років https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_ ... nce_checksRainbow писав:Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.
C-check A320 або B737 коштує десь біля 500тис. usd., D- дотягує до 1млн. usd.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей