Сторінка 10 з 116
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 10:07
popTAB
Гарні такі розклади у Львові, у Мюнхер недогруз, а у Відень давай другий рейс. І то притому, що у Люфтів мережа напорядок краща!
Краще б люфти запустили ранковий LWO-FRA та вечірній FRA-LWO з ночівлею борта у львові
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 12:04
gast
Треба витравити з пакса впевненість, що "Люфтганза" - це дорого, покричати що 200 Є і все включено, перший великий стенд поставити на Автовокзалі

. Реклама-рушій прогресу, акцію могли б провести з Мюнхена по Європі за 99 Є, для інших же є, для нас - нєхфіг... Люфтганзі також не завадило б трохи попрацювати над пунктуальністю. Австріяки ж гарно прошарили основні потоки зі Львова, на Італію там ціни доволі доступні, а до Відня чи по Європі від 500 Є під гаслом: кому треба - той заплатить.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 12:13
popTAB
В Остріанів зі Львова Америка зовсім не конектиться, а от в Люфтів - любе і різне

Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 12:19
made_in_ukraine
popTAB писав:Гарні такі розклади у Львові, у Мюнхер недогруз, а у Відень давай другий рейс. І то притому, що у Люфтів мережа напорядок краща!
Краще б люфти запустили ранковий LWO-FRA та вечірній FRA-LWO з ночівлею борта у львові
Рейси до Відня та до Мюнхена будувались, керуючись двома різними концепціями: Львів-Відень розрахований, в основному, для тих пасажирів, котрі мають справи у Львові і можуть вилетіти лише після 15:00 (кінець бізнес-зустрічей і т.д) і частково для тих, хто подорожує з туристичною метою в межах Європи. Львів-Мюнхен розробляли як рейс для пасажирів,
котрі починають подорож з України (бізнес-трафік не був приорітетним, оскільки пасажирів, котрі б оплачували С-класс на цьому маршруті менше, ніж сегменті Львів-Відень). Основний акцент робився на Трансатлантику та Азію.
Нічного рейсу з Франкфурта до Львова не планується, оскільки на два рейси до Німеччини немає попиту з західноукраїнського регіону. Плани на LWO-VIE double daily були за часів, коли LH не мало значної частки в OS. Наразі - лише once daily. З осені 2011 - LWO-MUC daily, окрім середи та суботи.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 12:28
Olek
про Харьков. может дело в частотах, а не слотах? Ну нелогично аэропорту отстроить такую инфраструктуру с большой пропускной способностью и отсутсвием рейсов... и отказываться от новых рейсов.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 12:29
popTAB
Так люфти ж і зараз так літають, влітку daily, взимку х36. Реально зручний рейс для львів'ян, єдине америка на повернення завжди виходить з додатковою посадкою в IAD чи EWR. Нажаль, ні BOS, ні SFO, ORD не встигають на львівський
Я правильно розумію, що боротися з укороченою полосою влітку люфти будуть на Avro, якого вистачає навіть на 1508 в LCY?
Про бажання OSів на другу частоту ще чув в 2007, потім в 2008 МАУ ніби планувало LWO-VIE в 6.20, рейс постояв 2 місяці в амадеусів і щез як тільки нарісувались LH.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 24 лютого 2011, 13:20
made_in_ukraine
Olek писав:про Харьков. может дело в частотах, а не слотах? Ну нелогично аэропорту отстроить такую инфраструктуру с большой пропускной способностью и отсутсвием рейсов... и отказываться от новых рейсов.
На жаль, не можу прокоментувати, оскільки передаю лише ту інформацію, котру мені надали. Минулого року памятаю, що при обговоренні цієї теми з працівником Австрійських, сказали, що їх не влаштовував час відправлення планованого другого рейсу. Австріяки хотіли, щоб crew не ночували у Харкові, а зробили turn-around (так само, як в них було з Одесою). Але чи то аеропорт, чи інші ограни не давали дозволу на виконання рейсу раніше, ніж з 8 ранку. Minimum rest time для crew порушувався, і вони відмовились від цієї ідеї. Що буде далі - наразі не відомо.
Щодо AVRO до LWO, то у внутрішній сисметі зазначено, що "FROM 01APR LH2250/2551 MUC/LWO/MUC [C/M93 on demand] EQUIPMENT VARIES DUE TO TRAINING AND OPERATIONAL REASONS <end of message> CHANGE ON SHORT NOTICE <end of message> CLEARANCE AND APPROVAL REQUIRED 10 HRS BEFORE THE FLIGHT <end of message> SEE FLIGHT MANAGER FOR CIS <end of message>". Хоча нових AVRO не закуповували. Можливо, новий набір пілотів (нещодавно Люфтганза прийняла на роботу 220 нових пілотів та 1000 бортпровідників). А, можливо, через ремонт полоси. Варто звернути увагу на запис "equipment
varies". Власне слова "change" немає, а лише "varies". Хоча "C/M93 on demand" як раз відповідає Avro RJ85 Avroliner.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 06 березня 2011, 23:29
made_in_ukraine
Перебронювання квитків на рейси LUFTHANSA та AUSTRIAN AIRLINES, котрі скасовані у на період закриття аеропорту:
Якщо у вас квиток на рейси LUFTHANSA та AUSTRIAN AIRLINES, котрі були скасовані у вівторки у зв'язку з закриттям аеропорту, наступне для вас:
1) ви можете отримати повне відшкодування вартості квитка (включаючи усі збори та збір за виписку квитка (ticket service charge) або
2) перебронювати на будь-який інший рейс LUFTHANSA та AUSTRIAN AIRLINES зі Львова з датою вильоту не пізніше 31 жовтня 2010 року або
3) перебронювати на будь-який інший рейс LUFTHANSA та AUSTRIAN AIRLINES з вильотом з Києва, Донецька, Харкова, Дніпропетровська чи Одеси. При цьому перебронювання на прямі рейси можливе (наприклад LWO-MUC-FRA на KBP-FRA чи LWO-MUC-VIE на KBP-VIE). Перебронювання лише на власні рейси LUFTHANSA та AUSTRIAN AIRLINES.
Сподіваюсь, що це стане вам у допомозі. Прошу звернути увагу, що я не є представником LUFTHANSA/AUSTRIAN AIRLINES.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 06 березня 2011, 23:57
popTAB
"31 жовтня 2010 року" ???
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 07 березня 2011, 00:36
made_in_ukraine
Так, саме до 31.10.2011. Якщо пасажир не бажає скасовувати квиток, то Lufthansa пропонує перебронювати скасований рейс на будь-яку до 31.10.2011. Єдина передумова - наявність місць у попередньо придбаному класі (в межах одного класу upgrade допускається). Іншими словами - я вас квиток у класі L, а на вашу дату немає місць у класі L, а лише y W та вище, y такому випадку безкоштовне перебронювання допускається. Якщо на новий рейс доступні місця лише у Z/D/C/J класах, то на жаль перебронювання (без доплати у різниці тарифів) неможливе.
Ремарка: виявляється, в Україні за контактним номером Lufthansa (0444903800) можна лише придбати/скасувати квиток та змінити його у випадку voluntary changes. Якщо зніми спричинені іншими факторами (як от закриття летовища), то процедуру зміни дати та/чи маршруту можуть зробити лише за номером 0444903806 та 04444903807 (роб.дні з 09 до 17 год.). Але good luck туди додзвонитись - за цими двома номерами закріплені аж дві особи, котрі роблять увесь rebooking, який надходить і через кол-центр, і через корпоратив, і через офіси.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 07 березня 2011, 00:39
Olek
made_in_ukraine писав:Так, саме до 31.10.2011. Якщо пасажир не бажає скасовувати квиток, то Lufthansa пропонує перебронювати скасований рейс на будь-яку до 31.10.2011. Єдина передумова - наявність місць у попередньо придбаному класі (в межах одного класу upgrade допускається). Іншими словами - я вас квиток у класі L, а на вашу дату немає місць у класі L, а лише y W та вище, y такому випадку безкоштовне перебронювання допускається. Якщо на новий рейс доступні місця лише у Z/D/C/J класах, то на жаль перебронювання (без доплати у різниці тарифів) неможливе.
якщо простіше. Я купив економ, то якщо в економі місця є, то мене перебронюють?
Z/D/C/J це бізнес?
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 07 березня 2011, 01:23
made_in_ukraine
Так, перебронюють. Іноді деякі компанії не будуть переброньовувати у вищі fare basis (навіть в межах одного класу; зрештою, Lufthansa мала те саме правило під час виверження вулкану минулої весни, особливо щодо квитків, придбаних за милі). У випадку зі Львовом є чітка вказівка переброньовувати у будь-який наявний fare basis (навіть, якщо початковий квиток був виписаний за милі) в межах одного класу. Якщо виникатимуть якісь проблеми, рекомендую дзвонити у кол-центр у Німеччині (дзвоніть ввечері, після 22:00, щоб уникнути черги на лінії).
Z/D/C/J (від найдешевшого до найдорожчого) - це fare basis бізнес класу на рейсах, що виконуються літаками у двокласовій комбінації.
E/T/L /S/W/V/Q/K/H/G/P/M/B/Y (від найдешевшого до найдорожчого) це fare basis економ класу. Власне в такій послідовності продаються/закриваються класи бронювання.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 09 березня 2011, 15:39
gast
Люфтганза планує новий напад на лоукостерів. З квітня знижуються ціни на короткі прямі перельоти "в один бік", ціна квитків складатиме 59 Є в один бік і 99 Є за RT для безпересадкових рейсів по Німеччині. Удар спрямований в першу чергу по AirBelin.
Думаю ціни трохи "присядуть", все таки хороша річ конкуренція.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 01 квітня 2011, 12:37
Olek
на российском форуме пишут. что из России в города Германии тоже "халява" — около 100-130 долл. в обе стороны
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 01 квітня 2011, 13:34
Flieger
Украина тоже не отстает от России: DUS-KBP-DUS 140 евро HAJ-KBP-HAJ 180 евро, дурняк!
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 16 квітня 2011, 14:11
gast
Люфтганза по новому причесала свій сайт, повно баннерів про нові акції та пропозиції, проте на потрібні мені дати по Європі нічого пристойного я не знайшов. Може комусь повезе більше.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 16 квітня 2011, 17:37
petro
очень хорошие цены на эту весну. стараюсь всегда летать стар альянсом. нравится и сас, и свисс. австриюки конечно с их ценами до харькова - кошмар. на эту акцию нашел очень дешевый цены в бильбао (ams-bio-ams&kbp-bio-kbp) не дороже 200 евро. + я стараюсь всегда летать через мюнхен. самый любимый аэропорт!
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 21 квітня 2011, 18:27
Toronto_guy
Вопрос made_in_ukraine.
Если Люфты ответят ему конечно, будет ли украинская версия показывать цены со всеми сборами.
Глупо показывать 99, если перед заказом покажет 299.
Или это позиция компании, если законодательство не запрещает, то показывать без сборов???
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 25 квітня 2011, 00:13
made_in_ukraine
Ну, сподіваюсь, що ви не вважатимете мої відповіді офіційною позицією Люфтганзи. Я буду в головному офісі Люфтганзи у Франкфурті у середу і запитаю у відділі маркетингу, але думаю, що доти, поки в державі ці проблема не є регламентованою, то і поведінка суб'єктів господарювання буде відповідною. 99 продається краще, ніж 299.
До речі, коефіцієнт зайнятості місць у квітні на рейсах до/з Німеччини -майже 95% у економ та 60% у бізнес класі. Цікаво, чи довго протримаються Чеські авіалінії...
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 25 квітня 2011, 10:04
popTAB
Запитайте який стосунок мають люфти у львів та клініка козявкіна. Бундесом такі заїзди якось спонсоруються через люфтів чи це незалежні події?