Я читаю фінансові звіти Туркішів - у них рекордні прибутки в 2018.
Статистика - аеропорти України
Re: Статистика - аеропорти України
Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Наступного року ще й Бішкек жахнуть. А в Ашгабатського аеропорту паспотік як у Львова - це, звичайно, вирок найзакритішому режиму пост-совка. Зате аеропорт там красивий побудували.shushuair писав: ↑22 січня 2019, 14:25 Жутко туристический Ош из Киргизии (кстати, ради интереса загуглил, 267 тысяч население) не оправдал надежд фанатов гражданской авиации Средней Азии, и даже немного просел, позволив улучшить позиции Львова и Одессы, Львов уже на 6 позиций скакнул вверх.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_t ... ormer_USSR
Re: Статистика - аеропорти України
После того как Пегасус открыл базу в Бишкеке, чтобы дальше летать оттуда в Дели, Москву и т.д., я предполагал что Бишкек будет держаться но плаву, но видно этого мало.
И насчёт Ашхабата, обрати внимание, у него ж там в скобках написано, что последняя статистика 2013 года, что ещё больше подчеркивает "закрытость".
У меня одноклассник, который работал инженером в Киевской компании, в командировке был полгода в Туркменистане, проектировал им систему канализации в столице. Говорил, очень колоритная страна, но он бы туда больше не вернулся.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.
Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Re: Статистика - аеропорти України
Киргизтан кращий, бо там є яка-неяка змінюваність влади. Це, до речі, єдина країна Середньої Азії, в якій лідера не виносять з президентського палацу вперед ногами. Там, правда, лідерів виносить натовп частенько, але то вже азіатська специфіка.mischko писав: ↑22 січня 2019, 15:30 Всі ці країни мали б чудове сьогодення, якби сповідували відкритість, свободу пересування і бізнесу. Але вони сповідують дикий середньо-азійський деспотизм, де всі ресурси належать тим, кому належить влада і рішення приймаються одноосібно нагорі. Це тупиковий шлях. Закінчиться або Венесуелою, або, зважаючи на строкатий етно-національний склад і штучність кордонів в тому регіоні - Сирією.
Киргизстан трошки краще, в цьому плані, бо вони лягли під китайців, а китайці все ж таки вміють і хочуть розвивати торгівлю, логістику. Я тут в Амстері з одним біженцем з Киргизстану спілкувався - він каже, що у них все під китайцями, тому вони змушені дружити з Росією, щоб якось збалансувати китайський вплив.
Тому, на мій погляд, з Киргизтаном все буде добре (вплив Китаю виносимо за дужки, там цього не уникнути, Тажикістан навіть шмат території Китаю відрізав). А от шлях інших країн з Казахстаном включно мені бачиться таким: або Киргистан (революція "бєссміслєнная і бєспощадная"), тобто встановиться яка-неяка демократія і країна втримається, або Білорусь (тобто перетворення на сателіта Росії чи Китаю), або таки Сирія чи Афганістан.
Re: Статистика - аеропорти України
Киргизстан теж поділився територією з Китаєм.
Re: Статистика - аеропорти України
Вінниця 2018: 60 873.
Re: Статистика - аеропорти України
залишилися ще Рівне і Кривій Ріг з тих, що мали чартери. Ну і новоприбулі Полтава з Миколаєвом могли б щось сказати
Re: Статистика - аеропорти України
Це ж питання не тільки розміру, але й мобільності. Малоймовірно, але не здивуюсь, якщо Ужгород має більше сукупних людинопереміщень, ніж Кривий Ріг.
В Рівному попит канібалізує дорога до Києва/Львова, в Луцьку - Люблін.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Це десь мінімум +5 годин некомфортної подорожі українськими дорогами або стояння в непередбачуваних прикордонних чергах.
Одним словом - дічь.
Таке треба забувати якнайшвидше.
Re: Статистика - аеропорти України
Рівному/Луцьку крупно не пощастило з ЛОТом і їхніми обмеженнями щодо слотів та намагання варшав'яків побавитися в німців з забороною нічних рейсів.
Re: Статистика - аеропорти України
LOT викупив слоти в WAW майже збанкрутілого small planet. Тільки незрозуміло чи вони підуть на чартери, чи регулярну. Хоча, враховуючи те, як з Варшави хочуть вигнати чартери і лоукости в Радості, то цілком може піти на регулярну і щось перепаде нам
Re: Статистика - аеропорти України
Тільки Радом наче в 2020 планують запускати
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей