Сторінка 84 з 203

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 11:46
mischko
Ostap писав: 21 жовтня 2018, 09:49
mischko писав: 20 жовтня 2018, 11:27 В Закарпатті ще й буде суттєвий туристичний потік. Там дуже цікавий і красивий регіон, та й люди підприємливі.
Туристичний потік може бути лише тоді, як буде інформація (реклама) про регіон
Зараз вся інформація/реклама йде через соціальні мережі. Хтось поїде, запостить, потягнуться інші. Закарпаттю не вистачає нормального всесезонного курорту

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 11:59
Ostap
mischko писав: 21 жовтня 2018, 11:46
Ostap писав: 21 жовтня 2018, 09:49
Туристичний потік може бути лише тоді, як буде інформація (реклама) про регіон
Зараз вся інформація/реклама йде через соціальні мережі. Хтось поїде, запостить, потягнуться інші. Закарпаттю не вистачає нормального всесезонного курорту
Не треба переоцінювати значення соціальних мереж. Недооцінювати теж.
З іншого боку ті, хто не користуються соціальними мережами менш схильні до подорожей в нові для загалу місця.
Я впевнений, що коли тут буде аеропорт готовий приймати туристів, тоді треба буде якимсь чином спонсорувати авіакомпанії на початковому етапі.

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 12:08
Inguri
mischko писав: 21 жовтня 2018, 11:46 Закарпаттю не вистачає нормального всесезонного курорту
Я б навіть сказав - всесоюзного. Євросоюзного, звісно 8-)

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 12:32
mischko
Wizz Air прийде - пасажирів приведе!

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 13:02
converj
В аэропортах становится очень тесно. Что будет дальше? Будут строить большие аэропорты или рассредотачивать по меньшим?

Недавняя очередь в JFK

Зображення

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 13:31
alex.s
Тенденция как-бы к бОльшим портам везде. Либо открывают новые, либо достраивают полосы. Только Амстердам исключение. Порты выигрывают - авиакомпании проигрывают. ..

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 14:15
mischko
Ну от тут уже наводили приклад з портом Дубая. Там якраз недавно відклали завершення першої фази на 5 років - до 2030-го. І це при тому, що бабла у них там залийся і місця, де можна будувати теж. Та й екологи і громадські активісти там не дуже в пошані.
Інший приклад - аеропорт Стамбул-Ататюрк. Збудували новий, але чомусь не всі туди хочуть переходити.
Як і будь-яка складна проблема ця не має простого рішення, яке задовільнить всіх і працюватиме всюди. Десь можна частину трафіку намагатися пересадити на швидкісні потяги, десь відкрити нові аеропорти в околиці, які візьмуть на себе P2P трафік. Може бути комбінація з обох (випадок якраз Амстердаму). Універсальної відповіді нема тут.

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 16:22
Sentry
mischko писав: 21 жовтня 2018, 14:15 Ну от тут уже наводили приклад з портом Дубая. Там якраз недавно відклали завершення першої фази на 5 років - до 2030-го. І це при тому, що бабла у них там залийся і місця, де можна будувати теж. Та й екологи і громадські активісти там не дуже в пошані.
Інший приклад - аеропорт Стамбул-Ататюрк. Збудували новий, але чомусь не всі туди хочуть переходити.
Як і будь-яка складна проблема ця не має простого рішення, яке задовільнить всіх і працюватиме всюди. Десь можна частину трафіку намагатися пересадити на швидкісні потяги, десь відкрити нові аеропорти в околиці, які візьмуть на себе P2P трафік. Може бути комбінація з обох (випадок якраз Амстердаму). Універсальної відповіді нема тут.
Я бы прогнозировал, что аэропорты не будут сильно расти в будущем. Так как сложность эксплуатации растет колоссально. Крупный аэропорт имеет смысл как база одной АК (Франкфурт, Амстердам, Хитроу, Вена, Ататюрк и т.д.) но конкретно JFK отличается - там базы имеют несколько АК и при этом колоссальное количество АК имеют туда рейсы как на внешнюю станцию. По-этому логичным было бы распределять этот поток между существующими JFK, LGA, EWR (правда последние совсем не пустуют), так и между более дальними портами в регионе. Все упирается в деньги. Пока АК выгоднее платить повышенную ставку за обслуживание, на которую аэропорт может развиваться и обслуживать увеличивающийся поток - это работает. Когда для расширения нужно платить слишком высокую цену, то те, кто ее платить не готов либо уходят в соседний порт, либо эту цену платит государство, вкладывая в порт деньги из бюджета. Имхо, последнее, это то, что пока что позволяет портам расширяться. Хитроу, Ататюрк, JFK, ... везде за масштабные проекты платит государство.

Кстати, возможно в будущем будет иметь место выдавливание рейсов "внешних" АК из хаба. Как в Дохе, например. То есть, например, в Франкфурте будут только ЛХ Груп и партнеры по Стар Альянсу, плюс крайне незначительно число других АК. Просто потому, что для ЛХ слоты в собственном хабе важнее и прибыльнее, чем для любой другой АК. Также и для государства важно защитить свою АК, которая привозит транзитников в хаб, т.к. это: выгодно (транзитники тратят деньги), информационные и человеческие потоки, позволяет открыть больше направлений, чем без хаба.

Re: Всяке різне

Додано: 21 жовтня 2018, 17:47
converj
Мне тоже кажется, что будущее за перераспределением.
Хотя пример Стамбула показывает совсем другую теорию, но не все страны могут себе такое позволить.

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 16:26
Bagach
popTAB писав: 19 жовтня 2018, 13:37 Наступні три роки аеропорту Хмельницького не варто розраховувати на державне фінансування
https://ngp-ua.info/2018/10/38247
Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 16:31
popTAB
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 16:26

Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.
Зато базар який

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 16:37
Bagach
popTAB писав: 22 жовтня 2018, 16:31
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 16:26

Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.
Зато базар який
Толку с этого пережитка 90-х? Это позор города. Нормальный бизнес уже с десяток лет как перебрался в ТЦ.

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 16:39
mischko
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 16:26
popTAB писав: 19 жовтня 2018, 13:37 Наступні три роки аеропорту Хмельницького не варто розраховувати на державне фінансування
https://ngp-ua.info/2018/10/38247
Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.
At least you are not D̶e̶t̶r̶o̶i̶t̶ Ternopil!

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 16:50
Bagach
mischko писав: 22 жовтня 2018, 16:39
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 16:26
popTAB писав: 19 жовтня 2018, 13:37 Наступні три роки аеропорту Хмельницького не варто розраховувати на державне фінансування
https://ngp-ua.info/2018/10/38247
Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.
At least you are not D̶e̶t̶r̶o̶i̶t̶ Ternopil!
В Тернополі аеропорт в кращому стані. Та й саме місто цікавіше.

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 17:40
syxiv_dan
А в Чернівцях є аерпорт, але нема Макдональдса(( Wasted

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 17:46
mischko
syxiv_dan писав: 22 жовтня 2018, 17:40 А в Чернівцях є аерпорт, але нема Макдональдса(( Wasted
бариги з "Мальви" не пускають! Не хочуть, щоб хіпстери їли морозиво ріжок за 0.95грн!

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 20:01
alex.s
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 16:26
popTAB писав: 19 жовтня 2018, 13:37 Наступні три роки аеропорту Хмельницького не варто розраховувати на державне фінансування
https://ngp-ua.info/2018/10/38247
Ни действующего аэропорта, ни Макдональдса. Самый недоразвитый областной центр Украины.
Даже хуже Кропивницкого !?
А если географически посмотреть, как тут любят говорить, на конгломерацию? Особенно на возможность просто добраться из 5-ти соседних областей. При реально большом желании можно организовать поток поболее Черновцов и Винницы.

Re: Всяке різне

Додано: 22 жовтня 2018, 22:29
Bagach
alex.s писав: 22 жовтня 2018, 20:01 Даже хуже Кропивницкого !?
В Кропивницком, говорят, неплохая архитектура.
alex.s писав: 22 жовтня 2018, 20:01 А если географически посмотреть, как тут любят говорить, на конгломерацию? Особенно на возможность просто добраться из 5-ти соседних областей. При реально большом желании можно организовать поток поболее Черновцов и Винницы.
Ну, в той же статье есть такая фраза:
Разом з тим, Державна авіаційна служба України назвала недіючий хмельницький аеропорт базовим у Західному регіоні.
Но деньги никто не спешит выделять.

Re: Всяке різне

Додано: 23 жовтня 2018, 00:10
mischko
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 22:29
Но деньги никто не спешит выделять.
є ще комунальні бюджети: місто, область, може КамПод ще впряжеться?

Re: Всяке різне

Додано: 23 жовтня 2018, 00:21
Bagach
mischko писав: 23 жовтня 2018, 00:10
Bagach писав: 22 жовтня 2018, 22:29
Но деньги никто не спешит выделять.
є ще комунальні бюджети: місто, область, може КамПод ще впряжеться?
Те, що виділяє область - копійки.