Полтава аэропорт (IATA: PLV)
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 139
- З нами з: 01 серпня 2017, 13:50
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
А чим для полоси один літако-вильот на добу відрізняється від 2 або 3 з значними часовими проміжками?
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Інтервалами за які ремонтні бригади зможуть залатати розрушуне
P.S. Joke
P.S. Joke
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
За два роки аеропорт «Полтава» обслужив у 16 разів менше пасажирів, ніж передбачено у державній програмі
Аеропорту «Полтава» потрібно запустити рейси, аби отримати державне фінансування, але поки вокзал не виконує державний план
Упродовж 2017-2018 років ПОКП «Аеропорт-Полтава» обслужило 1307 пасажирів. Це в 16 разів менше, ніж було передбачено у Державній цільовій програмі розвитку аеропортів на період до 2023 року, яку затвердили у початковій версії затвердили в 2016 році.
Дані про кількість здійснених літако-вильотів та обслуговуваних пасажирів «Полтавщині» надало підприємство. Ми порівняли його із даними цільової програми. Такі самі цифри зазначав і сам аеропорт у Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава».
Судячи з отриманих даних, 99% польотів в аеропорті «Полтава» — учбово-тренувальні. У 2017 та 2018 роках їх здійснювала льотна школа «Кондор». За даними офіційного сайту школи, усі її судна — це літаки, призначені для підготовки пілотів: Beechcraft 76 Duchess та АТ-3 R100 Aero.
За надання послуг «Кондору» комунальне підприємство отримувало кошти. Їх витратили на оплату комунальних послуг, придбання паливно-мастильних матеріалів, поточний ремонт техніки, сплату податків та відрядження працівників.
Значно менше від запланованого об’єму аеропорт обслужив і пасажирів. У 2017 році послугами вокзалу скористалися 165 громадян, які прилетіли до Полтави, та 174 — які вилетіли. У 2018 році аеропорт прийняв на приліт 467 пасажирів, на виліт — 501.
Таким чином, можна зробити висновок, що поки полтавський аеропорт не виконує державний план ні за кількістю літако-вильотів, ні за кількістю обслуговуваних пасажирів. Такий показник може вплинути на подальше фінансування аеропорту. Зокрема державним коштом.
У попередній публікації «Полтавщина» розповідала, що за два роки дії 4-річної Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава», на нього витратили 70,5 млн грн. Усе фінансування йшло з обласного бюджету та власним коштом підприємства, хоча програма передбачала і державне забезпечення. Фінансування із держбюджету було закладено й у державній програмі. Втім, забезпечення так і не надходило.
Окрім того, на фінансування із держбюджету область сподівається і щодо найважливіших частин аеропорту — таких об’єктів як руліжна доріжка, перон, злітно-посадкова смуга тощо. Для цього аеродромні об’єкти готові передати у державну власність. Зараз триває етап узгодження процедури передачі з Агентством інфраструктури проектів.
Як пояснював в.о. гендиректора «Аеропорту-Полтава» Володимир Окара, наразі область довела злітну смугу до можливого максимуму її відновлення на прийнятному рівні. Для підвищення можливостей експлуатації потрібен більш вартісний ремонт. Кошти на це закладені у державній програмі. Але для того, щоб їх отримати, аеропорт «Полтава» має аргументувати необхідність фінансування — показати наявність потреби у цьому. Для цього треба запустити рейси та довести попит у пасажиро- та вантажних перевезеннях. Для початку це має бути принаймні 1 рейс на день. В аеропорті сподіваються, що хоча би після цього держава почне виконувати зобов'язання за власною програмою і надасть фінансування.
Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»
https://poltava.to/news/49914/
Аеропорту «Полтава» потрібно запустити рейси, аби отримати державне фінансування, але поки вокзал не виконує державний план
Упродовж 2017-2018 років ПОКП «Аеропорт-Полтава» обслужило 1307 пасажирів. Це в 16 разів менше, ніж було передбачено у Державній цільовій програмі розвитку аеропортів на період до 2023 року, яку затвердили у початковій версії затвердили в 2016 році.
Дані про кількість здійснених літако-вильотів та обслуговуваних пасажирів «Полтавщині» надало підприємство. Ми порівняли його із даними цільової програми. Такі самі цифри зазначав і сам аеропорт у Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава».
Судячи з отриманих даних, 99% польотів в аеропорті «Полтава» — учбово-тренувальні. У 2017 та 2018 роках їх здійснювала льотна школа «Кондор». За даними офіційного сайту школи, усі її судна — це літаки, призначені для підготовки пілотів: Beechcraft 76 Duchess та АТ-3 R100 Aero.
За надання послуг «Кондору» комунальне підприємство отримувало кошти. Їх витратили на оплату комунальних послуг, придбання паливно-мастильних матеріалів, поточний ремонт техніки, сплату податків та відрядження працівників.
Значно менше від запланованого об’єму аеропорт обслужив і пасажирів. У 2017 році послугами вокзалу скористалися 165 громадян, які прилетіли до Полтави, та 174 — які вилетіли. У 2018 році аеропорт прийняв на приліт 467 пасажирів, на виліт — 501.
Таким чином, можна зробити висновок, що поки полтавський аеропорт не виконує державний план ні за кількістю літако-вильотів, ні за кількістю обслуговуваних пасажирів. Такий показник може вплинути на подальше фінансування аеропорту. Зокрема державним коштом.
У попередній публікації «Полтавщина» розповідала, що за два роки дії 4-річної Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава», на нього витратили 70,5 млн грн. Усе фінансування йшло з обласного бюджету та власним коштом підприємства, хоча програма передбачала і державне забезпечення. Фінансування із держбюджету було закладено й у державній програмі. Втім, забезпечення так і не надходило.
Окрім того, на фінансування із держбюджету область сподівається і щодо найважливіших частин аеропорту — таких об’єктів як руліжна доріжка, перон, злітно-посадкова смуга тощо. Для цього аеродромні об’єкти готові передати у державну власність. Зараз триває етап узгодження процедури передачі з Агентством інфраструктури проектів.
Як пояснював в.о. гендиректора «Аеропорту-Полтава» Володимир Окара, наразі область довела злітну смугу до можливого максимуму її відновлення на прийнятному рівні. Для підвищення можливостей експлуатації потрібен більш вартісний ремонт. Кошти на це закладені у державній програмі. Але для того, щоб їх отримати, аеропорт «Полтава» має аргументувати необхідність фінансування — показати наявність потреби у цьому. Для цього треба запустити рейси та довести попит у пасажиро- та вантажних перевезеннях. Для початку це має бути принаймні 1 рейс на день. В аеропорті сподіваються, що хоча би після цього держава почне виконувати зобов'язання за власною програмою і надасть фінансування.
Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»
https://poltava.to/news/49914/
- Вкладення
-
- 2.JPG (19.15 Кіб) Переглянуто 6901 раз
-
- 1.JPG (20.08 Кіб) Переглянуто 6898 разів
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Якщо є аеропорт, тотмає бути обшук
https://poltava.to/news/50006/
https://poltava.to/news/50006/
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Вроде ещё такого видео не было
Візки за 240 тисяч, трап – за 600: полтавський аеропорт доукомплектовують
Візки за 240 тисяч, трап – за 600: полтавський аеропорт доукомплектовують
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Новость была на главной,
Больше фото по ссылке
http://kolo.news/category/suspilstvo/13322
Улыбнула экскурсия)
26 березня відбудеться довгоочікуваний виліт туристів із «Аеропорту-Полтава». Перші 140 пасажирів пройдуть реєстрацію в реконструйованому терміналі полтавського летовища і вирушать до єгипетського Шарм-ель-Шейху.
У тому, що рейс відбудеться сумнівів немає – продали 98% квитків на літак, станом на 22 березня вільні лише 8 крісел. Про це повідомила керівниця Харківського відділення туристичного оператора Join Up Вікторія Назаренко.
Больше фото по ссылке
http://kolo.news/category/suspilstvo/13322
Улыбнула экскурсия)
26 березня відбудеться довгоочікуваний виліт туристів із «Аеропорту-Полтава». Перші 140 пасажирів пройдуть реєстрацію в реконструйованому терміналі полтавського летовища і вирушать до єгипетського Шарм-ель-Шейху.
У тому, що рейс відбудеться сумнівів немає – продали 98% квитків на літак, станом на 22 березня вільні лише 8 крісел. Про це повідомила керівниця Харківського відділення туристичного оператора Join Up Вікторія Назаренко.
- vkusneba
- Airbus A318
- Повідомлень: 35
- З нами з: 10 березня 2011, 20:36
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
немного не соглашусь. Давно там не был, но когда готовились к запуску турков ремонтик сделали. В основном было более-менее прилично. Но со временем то что ломалось так и оставалось сломаным. Вместо ремонта просто вешались таблички типа “кран не работает” и др. Нынешний директор Кучерук ничего токлового за последние два года не открыл - одна болтовня. Сайт сейчас до сих пор показывает га главной обьявдение бегущей строкой про открытие рейсов в Люблин и Даламан в мае-июне 2018-го.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
А що то за стадо з телефонами по аеропорту бігає? Це так смішно виглядає.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 231
- З нами з: 23 березня 2018, 15:07
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
головне, що сповивальні столи хранцузькі. це важливо.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
А куда делись мужчины города Полтава? 95% снимающих - дамы.
или мне так показалось ?
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Единственное отличие, которое бросается в глаза - накопитель перед гейтом выше, чем в Херсоне. Все остальное практически один в один.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Первый пошёл)
Із аеропорту «Полтава» відправляється перший рейс до Єгипту (ФОТО)
Відвідувачі мали прийти за 3 години до вильоту, адже поки що в аеропорті діє «ручна» реєстрація пасажирів.
https://zmist.pl.ua/news/iz-aeroportu-p ... giptu-foto
Із аеропорту «Полтава» відправляється перший рейс до Єгипту (ФОТО)
Відвідувачі мали прийти за 3 години до вильоту, адже поки що в аеропорті діє «ручна» реєстрація пасажирів.
https://zmist.pl.ua/news/iz-aeroportu-p ... giptu-foto
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Самолёт уже в Полтаве
Boeing 737-700 (номер рейсу SQP7186, SkyUp Airlines )
https://np.pl.ua/2019/03/pryletiv-litak ... oto-video/
Boeing 737-700 (номер рейсу SQP7186, SkyUp Airlines )
https://np.pl.ua/2019/03/pryletiv-litak ... oto-video/
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Ну це не так важливо ручна реєстрація не ручна,головне аеропорт запрацював,щиро радий за ПолтавуNorth_West писав: ↑26 березня 2019, 11:44 Первый пошёл)
Із аеропорту «Полтава» відправляється перший рейс до Єгипту (ФОТО)
Відвідувачі мали прийти за 3 години до вильоту, адже поки що в аеропорті діє «ручна» реєстрація пасажирів.
https://zmist.pl.ua/news/iz-aeroportu-p ... giptu-foto
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Сюжет про первый рейс,
Директор озвучил ставки за обслуживание, 10 $ за пакса,
+за взлёт/посадку ВС 12$ за тонну,
Первый рейс был full, 149 мест,
Сказал, при полном рейсе total 60 000 UAH,
Директор озвучил ставки за обслуживание, 10 $ за пакса,
+за взлёт/посадку ВС 12$ за тонну,
Первый рейс был full, 149 мест,
Сказал, при полном рейсе total 60 000 UAH,
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10226
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Да, при 1 рейсе в неделю сумма получается смешная для такого инфраструктурного объекта...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Влітку ж 5 заплановано
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11285
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
там ще й Ворскла може в єврокубки потрапити, та й взагалі
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість