Сторінка 9 з 10
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 30 червня 2022, 19:47
immie
Вони також не розуміли чому так і уточнювали у супервайзера чи можна. Моя аргументація була в тому, що це перший рейс можливий з такою короткою стиковкою як в оригінальному бронюванні.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 19 липня 2023, 21:50
immie
Молдовська авіакомпанія Flyone скасувала рейс Кишинів-Мілан Малпенза за 7 годин до вильоту. Не віриться, що компенсацію виплатять добровільно, хоч би кошти за квиток без чарджбека повернули.
У когось є досвід, що посередники можуть бути більш ефективними ніж самостійне листування?
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 02:47
Sentry
immie писав: ↑19 липня 2023, 21:50
Молдовська авіакомпанія Flyone скасувала рейс Кишинів-Мілан Малпенза за 7 годин до вильоту. Не віриться, що компенсацію виплатять добровільно, хоч би кошти за квиток без чарджбека повернули.
У когось є досвід, що посередники можуть бути більш ефективними ніж самостійне листування?
Молдова не в ЄС, тому ЕС261 тут не працює. Треба дивитись національне законодавство, яке, скоріше за все, містить схожу норму, але різниця може бути в деталях. До речі, що кажуть щодо причини скасування?
Імхо, посередники можуть бути ефективними, але так як кейс не підпадає під законодавство ЄС, то мала ймовірність, що вони допоможуть. Занадто індивідуальний кейс. Краще хоча б спробувати листуватись напряму, або знайти молдавського посередника.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 09:45
Igoresha
Sentry писав: ↑20 липня 2023, 02:47
Молдова не в ЄС, тому ЕС261 тут не працює.
Молдова то не в ЄС, але рейс був в ЄС. Тому авіакомпанія мусить виконувати положення європейського законодавства.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 10:12
Sentry
Igoresha писав: ↑20 липня 2023, 09:45
Молдова то не в ЄС, але рейс був в ЄС. Тому авіакомпанія мусить виконувати положення європейського законодавства.
Положення ЕС261 мають виконуватися для всіх рейсів з ЄС, та для рейсів до ЄС, що виконуються авіакомпаніями з ЄС. Нажаль, FlyOne з Кишинева тут не підходить.
Звісно, якщо ЕС261 не переписали за останній рік

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 13:07
Igoresha
А. "Valid operating licence" - це тільки ліцензії ЄС?
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32004R0261
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 14:42
Sentry
(c) "Community carrier" means an air carrier with a valid operating licence granted by a Member State in accordance with the provisions of Council Regulation (EEC) No 2407/92 of 23 July 1992 on licensing of air carriers(5);
...
Article 3
Scope
1. This Regulation shall apply:
(a) to passengers departing from an airport located in the territory of a Member State to which the Treaty applies;
(b)
to passengers departing from an airport located in a third country to an airport situated in the territory of a Member State to which the Treaty applies, unless they received benefits or compensation and were given assistance in that third country,
if the operating air carrier of the flight concerned is a Community carrier.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 липня 2023, 19:25
immie
Основні посередники не беруться, саме через непоширення 261/2004.
Молдовські правила практично повторюють європейські. Навряд чи існують молдовські посередники. В цьому випадку, ймовірно, було б добре мати допомогу, а європейські компанії платять і без посередників.
До речі, у випадку Люфтганзи, на кілька повідомлень вище, незважаючи на рерут зручний для мене компенсацію виплатили.
Єдиний випадок, коли відмовили, був КЛМ, які не захотіли виконувати вечірні рейси щоб не ночувати в Італії напочатку ковіду (денні рейси виконувались).
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 18 січня 2024, 14:33
Ignis
Всем привет, подскажите, пожалуйста, советом. Задержка рейса wizzair 4 часа, якобы из-за погодных условий. В аэропорту девушка создала группу в воцап якобы чтоб собрать пассажиров на клддективную жалобу, оказалось, что это просто агент "помагатор" который хочет "всего лишь" 35% за свои услуги в случае успеха. Пробовал через сайт визэйр, но такое ощущение, что они скинут денег копейки (120% по визз кредиту - на счёт в визэйр, а другой флажок - если хочу на карту банковскую), но мне эти 5 копеек погоды не сделают. Можно ли как-то добиться нормальной компенсации? Сидели в аэропорту большую часть ночь, эти м&&&ки из визэйр сказали никуда не уходить, сидеть ждать, табло может измениться и мы пропустим рейс. Это был второй рейс, сидели на стыковке. Не ели, не спали, чувствовали себя, как варёные бомжи, на утро надо было делать фото на паспорт девушке, она выглядела уставшей и ничего сделать нельзя было, тк поспать после прилёта не удалось. Можете подсказать, как быть в такой ситуации? Спасибо
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 18 січня 2024, 16:15
denya24
Ignis писав: ↑18 січня 2024, 14:33
Это был второй рейс, сидели на стыковке.
1. У Візз немає стикувань, тільки окремі прямі рейси.
2. Щодо ваших прав, читайте
офіційне джерело. Для компенсації рахується запізнення за часом прибуття, а не відправлення.
Якщо були погані погодні умови, то в той час рейси інших авіакомпаній також не могли вилітати/прибувати. Я рекомендую подивитися та заскрінити статистику з flightradar24, і якщо інші рейси вилітали за часом, то це точно не погода, і можна подавати на компенсацію. В першу чергу необхідно звернутися до перевізника напряму через
сторінку на офіційному сайті. Якщо відповідь негативна - то можна створити клейм до організації
AviationADR, що виступає посередником у розв'язанні клопотання між авіакомпанією та клієнтом. Треба буде надати усі докази.
Посередників можна залучити в разі, якщо немає часу розбиратись самостійно.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 18 січня 2024, 20:11
krelk
denya24 писав: ↑18 січня 2024, 16:15
Якщо були погані погодні умови, то в той час рейси інших авіакомпаній також не могли вилітати/прибувати.
Не обов'язково - погані погодні умови могли бути і в аеропорті прильота та/або на шляху до нього.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 19 січня 2024, 13:30
Ignis
denya24 писав: ↑18 січня 2024, 16:15
Ignis писав: ↑18 січня 2024, 14:33
Это был второй рейс, сидели на стыковке.
1. У Візз немає стикувань, тільки окремі прямі рейси.
2. Щодо ваших прав, читайте
офіційне джерело. Для компенсації рахується запізнення за часом прибуття, а не відправлення.
Якщо були погані погодні умови, то в той час рейси інших авіакомпаній також не могли вилітати/прибувати. Я рекомендую подивитися та заскрінити статистику з flightradar24, і якщо інші рейси вилітали за часом, то це точно не погода, і можна подавати на компенсацію. В першу чергу необхідно звернутися до перевізника напряму через
сторінку на офіційному сайті. Якщо відповідь негативна - то можна створити клейм до організації
AviationADR, що виступає посередником у розв'язанні клопотання між авіакомпанією та клієнтом. Треба буде надати усі докази.
Посередників можна залучити в разі, якщо немає часу розбиратись самостійно.
спасибо за ответ! подскажите, как найти статистику? флайтрадар пишет, что только за 18 число можно прибытия посмотреть, а у меня прибыл 16. И еще вопрос - на какую компенсацию я могу расчитывать? в аэропорту сказали, что 400 евро, а сайт виззэйр ничего не говорит. в статье нашел это:
(b) EUR 400 for all intra-Community flights of more than 1500 kilometres, and for all other flights between 1500 and 3500 kilometres;
При подаче жалобы только реквизиты, я так понял, они потом сообщат сумму? Зная, какая эта компания хитро&опая, ожидаю подвоха
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 20 січня 2024, 14:39
denya24
Ignis писав: ↑19 січня 2024, 13:30
спасибо за ответ! подскажите, как найти статистику? флайтрадар пишет, что только за 18 число можно прибытия посмотреть, а у меня прибыл 16. И еще вопрос - на какую компенсацию я могу расчитывать? в аэропорту сказали, что 400 евро, а сайт виззэйр ничего не говорит. в статье нашел это:
(b) EUR 400 for all intra-Community flights of more than 1500 kilometres, and for all other flights between 1500 and 3500 kilometres;
При подаче жалобы только реквизиты, я так понял, они потом сообщат сумму? Зная, какая эта компания хитро&опая, ожидаю подвоха
Статистика доступна тільки за 7 днів, більше можна подивитись з пріеміум аккаунтом (є 7-денний тріал, можна подивитись і скасувати).
Якщо рейс понад 1500 км (це зазвичай більше 3 годин), то компенсація 400 євро на пасажира.
Не пам'ятаю щодо реквізитів. Там подається заявка через сайт, де вказуються дані рейсу і треба детально описати клейм, потім на імейл прийде відповідь від них.
krelk писав: ↑18 січня 2024, 20:11
Не обов'язково - погані погодні умови могли бути і в аеропорті прильота та/або на шляху до нього.
Аеропорт прильоту може бути змінений на запасний, якщо на підльоті будуть погані умови для посадки і це точно не перешкода вилітети вчасно.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 31 січня 2024, 14:14
Ignis
denya24 писав: ↑20 січня 2024, 14:39
Аеропорт прильоту може бути змінений на запасний, якщо на підльоті будуть погані умови для посадки і це точно не перешкода вилітети вчасно.
спасибо Вам большое за ответы. Визз написал, что компенсация полагается спустя два часа после моего письма им, нужен мой инн код, отправмил им ответ, но уже неделю сижу жду вестей от них

надеюсь, что все будет хорошо. на всякий случай скинул им сепа и свмифт реквизиты с ибанами карты, тк они вообще не указывают, как они будут переврдить, а мой банк тоже задает эти вопросы. Похоже, что дело сдвинулось. посомтрим, как быстро обработают заявку.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 09 лютого 2024, 14:01
Ignis
доброго всем дня. подскажите, сколько времени стоит ждать, если из визз эйра написали, что компенсация мне будет начислена. уже 2 недели никакого ответа. спасибо за ответы!
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 14 березня 2024, 12:55
Ignis
Ignis писав: ↑09 лютого 2024, 14:01
доброго всем дня. подскажите, сколько времени стоит ждать, если из визз эйра написали, что компенсация мне будет начислена. уже 2 недели никакого ответа. спасибо за ответы!
кому интересно - одобрили виззэйр выплату, это уже радует, но будут еще мусолить долго, т.к. "задержки, извините, ждите". можно считать победой, в принципе. не заплатил помогаторам 25% и уже хорошо. всем спасибо за советы
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 27 березня 2024, 11:25
CG-SE
Апдейт по кейсу из первого поста - спустя 5 с половиной лет получил половину полагаемой компенсации через AirHelp, что уже неплохо, ибо LOT отморозился целиком и полностью.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 27 березня 2024, 12:07
Sentry
CG-SE писав: ↑27 березня 2024, 11:25
Апдейт по кейсу из первого поста - спустя 5 с половиной лет получил половину полагаемой компенсации через AirHelp, что уже неплохо, ибо LOT отморозился целиком и полностью.
Получить что-то в ситуации, когда АК не хочет платить - успех! Как-то аргументировали, почему только 50%?
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 28 березня 2024, 12:13
CG-SE
Стандартный тариф AirHelp, если приходится подавать судебный иск. В моем случае еще и передавали дело в суд ЕС по правам потребителя, потому что польский суд не выполнял решение о взыскании средств с авиакомпании.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Додано: 26 червня 2024, 19:07
Ignis
Ignis писав: ↑14 березня 2024, 12:55
Ignis писав: ↑09 лютого 2024, 14:01
доброго всем дня. подскажите, сколько времени стоит ждать, если из визз эйра написали, что компенсация мне будет начислена. уже 2 недели никакого ответа. спасибо за ответы!
кому интересно - одобрили виззэйр выплату, это уже радует, но будут еще мусолить долго, т.к. "задержки, извините, ждите". можно считать победой, в принципе. не заплатил помогаторам 25% и уже хорошо. всем спасибо за советы
возвращение к нашим баранам:
wizzair морочит голову, рассказывает, что "средства возвращены моим банком" и тому подобное. естественно, мой банк никаких транзакций даже не заметил. может кто-то подсказать, как быть в этой ситуации? они просто бред всякий несут "мы передали ваше дело в наш отдел по выплатам" и ничего не происходит уже 3+ месяца. написал в aviation adr, но у меня что-то мало надежды