Сторінка 9 з 268

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:04
makor
Протягом двох років авіаційна галузь України демонструє стрімке зростання – понад 30% щороку, – коментує подію Володимир Омелян, міністр інфраструктури України. – Це зумовлено, передусім, прозорістю політики міністерства інфраструктури в сфері авіації.
:lol:


За последние 6 часов солнце стремительно поднималось вверх. Это пример ответственной и важной работы нашего шамана.

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:06
popTAB
слабаки ... могли б зайти по пацанячому, перебити замовлення Emirates по а380

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:08
mischko
тут сарказм недоречний. Новина справді з розряду неочикуваних.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:10
Valdys
Але 2023 рік... я от не був би такий впевнений, що скайап доживе до того року.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:11
makor
Два повітряних судна Boeing 737-800NG 2013 року випуску є найбільш «молодими» літаками українських авіакомпаній, які здійснюють чартерні перевезення
МАУ уже не летает чартеры? ))

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 16:52
converj
Верю только при одном условии: они уберут с рынка Розу, Ян и Браво

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 17:21
Victor H
Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 17:54
mischko
Victor H писав: 20 березня 2018, 17:21 Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.
чартерні а/к теж беруть. TUIfly мала Дрімлайнери раніше за КЛМ. Вони навіть постібалися з конкурентів зареєструвавши перші 3 літаки:

PH-TFK
PH-TFL
PH-TFM

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 17:55
Labiann
было бы желание, могли бы и сейчас взять...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 17:57
mischko
проапдейтили свій сайт. Тепер можна підписатися на початок польотів.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 18:29
Victor H
mischko писав: 20 березня 2018, 17:54
Victor H писав: 20 березня 2018, 17:21 Нові макси з заводу швидше за все беруть не стільки під чартери, скільки під лоу кост регулярку. Навряд чи чартерна програма зможе завантажити їх круглий рік настільки, щоб окупити лізинг. Подивіться хто в світі бере нові літаки з заводу - або дорогі класики або ультра лоу кости. Для перших у нас ринку немає. Значить залишаються другі.
чартерні а/к теж беруть. TUIfly мала Дрімлайнери раніше за КЛМ. Вони навіть постібалися з конкурентів зареєструвавши перші 3 літаки:

PH-TFK
PH-TFL
PH-TFM
ТУІ достатньо великі і оперують на великому і багатому ринку, щоб постійно тримати свої дрімлайнери в повітрі. І літають вони ними далеко. А решта флоту у них суттєво старша, що нормально для чартерної компанії.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 22:02
Bestfriend
А теперь предположения:
1. До 2023 года и у МАУ МАХ может быть;
2. Скай ап может не дожить или отменить/продать свой "твердый" предзаказ;
3. Роза/Ян/Браво будут жить пока это выгодно их собственникам. Не будет этих компаний, будут другие а/к, но с тем же подходом. Скай просто "откусит кусок пирога, своего пирога". Остальные - на подхвате в случае форс-мажора или отсутствием собственных мощностей;
4. Омельян, как и обычно... ;
5. Аэропорт базирования будет тот, кто предложит лучше условия, что предполагаемо;
6. Все расчеты велись исключительно исходя из чартерной загрузки. Регулярка - догруз;

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 22:14
Victor H
Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 20 березня 2018, 22:38
Labiann
Victor H писав: 20 березня 2018, 22:14 Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.
они могут это право легко перепродать и даже чуть за большие деньги, самолёты каждый же год дорожают...

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 11:08
Igoresha
Bestfriend писав: 20 березня 2018, 22:02 А теперь предположения:
1. До 2023 года и у МАУ МАХ может быть;
2. Скай ап может не дожить или отменить/продать свой "твердый" предзаказ;
3. Роза/Ян/Браво будут жить пока это выгодно их собственникам. Не будет этих компаний, будут другие а/к, но с тем же подходом. Скай просто "откусит кусок пирога, своего пирога". Остальные - на подхвате в случае форс-мажора или отсутствием собственных мощностей;
4. Омельян, как и обычно... ;
5. Аэропорт базирования будет тот, кто предложит лучше условия, что предполагаемо;
6. Все расчеты велись исключительно исходя из чартерной загрузки. Регулярка - догруз;
Ну они может откажутся от МАХ, а МАУ у них перехватит предзаказ на МАХ 8 (если им они полезут, так как свои заказы понемногу прилетают).
Начинать а/к с нуля и так дело рисковое, особенно на не богатом украинском рынке. А тут еще и денюжки на МАХ нужны. Прям очень рисковые парни, этот скай ап.
Мне кажется, что у Розы достаточно накатанный рынок чартеров и партнеров, чтобы вот так быстро новый игрок отодвинул Розу от дел (ну возможно последует сигнал о том, что нужно со флотом что-то делать - год от года он новее не становится). Браво-анда и ян - тут всякое может быть.
Касательно регулярки, я в нее не верю практически совсем. Уже 100500 раз было доказано, что внутренние перелеты на 189 местных самолетах пока что убыточны. Международные направления: Барселона и Ларнака из Киева достаточно конкурентные. Да и что греха таить, МАУ может демпинговать свои цены пока не выдавит их из направления.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 11:13
converj
А что Боинг? Разве компания может заключать такие контракты не убедившись в надежности заказчика?

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 11:28
Labiann
converj писав: 21 березня 2018, 11:13 А что Боинг? Разве компания может заключать такие контракты не убедившись в надежности заказчика?
А как он в этом должен убеждаться ?!

Да и им глубоко всё равно, они депозит получили, а если что, они найдут очень легко куда эти самолёты пристроить, это лизнгодателем нужно убеждаться в надёжности клиента, вон кто-то из них не знает куда девать трансаеровские а380, максы и нэо.

зы. к стати очень удивительно что не могут найти клиентов на максы и нэо, с 380 тут всё понятно.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 14:14
Snooopy
Victor H писав: 20 березня 2018, 22:14 Якщо припустити, що депозит, який вони внесли - це хоча б 10% від повної вартості, то це якийсь дуже феєричний спосіб спустити 60 мільйонів доларів в унітаз. Не забувайте, що з наступного року є шанси отримати відкрите небо з ЄС, а отже вони можуть розраховувати не лише на український ринок.
Я вас поддерживаю. Наверняка знают про открытое небо и быстро пораскинули мозгами. Пусть берут новые самолеты, молодцы.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 20:09
LWIEV
Зважаючи на високу вартість капіталу в Україні, дуже дивне чи, скорше, нетипове рішення про заморозку вартості передоплати на 5 (!) років.

Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

Додано: 21 березня 2018, 22:10
Globetrotter
LWIEV писав: 21 березня 2018, 20:09 Зважаючи на високу вартість капіталу в Україні, дуже дивне чи, скорше, нетипове рішення про заморозку вартості передоплати на 5 (!) років.
Навіть більше, неправдоподібне рішення. Не можу собі уявити власників турагенства, у який є 600 млн доларів і які до того ж вирішили побавитися в авіакомпанію і вкласти ці гроші в нові літаки. Може десь на Близькому Сході це і виглядало би реальним, але не в Україні.