Сторінка 774 з 1133
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 13:52
Kibeee
АндрейМ писав: ↑16 січня 2019, 07:08
Kibeee писав: ↑16 січня 2019, 06:30
Печальное другое. В Стамбул ТК полностью убивает МАУ. На 800 было занято от силы 70 мест ((.
Вы по одному рейсу делаете вывод, что ТК "убивает" МАУ на этом направлении?
Буду рад оказался не правым, что это единичный случай. Но выглядело все печально.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 13:56
LWIEV
Киргизстан став першою країною в Центральній Азії, де почав діяти закон про відкрите небо.
https://kloop.kg/blog/2019/01/15/podesh ... ytom-nebe/
Цікаво, скільки часу буде потрібно МАУ, щоб розчохлитися?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 14:07
Sentry
А есть ли там рынок для МАУ? Страна очень бедная, при этом потоки заробитчан в основном завязаны на Россию, куда МАУ не летает. Хотя, конечно, я был бы рад расширению сети и в Киргизстан.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 14:16
Alexus
Sentry писав: ↑16 січня 2019, 14:07
А есть ли там рынок для МАУ? Страна очень бедная, при этом потоки заробитчан в основном завязаны на Россию, куда МАУ не летает. Хотя, конечно, я был бы рад расширению сети и в Киргизстан.
Бишкек у мау стоит на 2020й год по плану
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 14:32
converj
сегодня рейс Харьков-Киев дневной - к ручной клади никто вообще не подходил
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 14:57
Igoresha
converj писав: ↑16 січня 2019, 12:12
может им пора уже определиться где они?! Или идти по лоу-кост схеме или возвращаться к классической схеме.
Гибридная схема им явно не подходит.
Я тоже пока не понимаю, с чего такие выводы. Практически все европейские класические перевозчики начали внедрять у себя элементы лоу-костов не от хорошей жизни. А поскольку наш рынок беднее, элементов лоу-коста нужно побольше, не жертвуя при этом качеством услуг.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 14:59
tu144
А Киргизия уже что, не в "черном списке"?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 15:04
mischko
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 14:59
А Киргизия уже что, не в "черном списке"?
вони були в чорному списку в плані сертифікації їхніх власних а/к.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 15:18
tu144
Связался со знакомыми - все верно, ничего не изменилось... их авиакомпаниям запрещено летать в Европу
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 15:28
LWIEV
Sentry писав: ↑16 січня 2019, 14:07
А есть ли там рынок для МАУ? Страна очень бедная, при этом потоки заробитчан в основном завязаны на Россию, куда МАУ не летает. Хотя, конечно, я был бы рад расширению сети и в Киргизстан.
На три щоденні рейси Туркішів ринок є.
Саме місто Бішкек - це ринок приблизно розміру Запоріжжя. Але на додачу до цього - столичний статус, що збільшує кількість ділових поїздок. Також Бішкек - регіональний центр для багатьох міжнародних організацій (апґрейд в бізнес мені часом не вдавалося зробити, бо не було вільних місць в бізнесі), що різко збільшує частку дипломатичного, експерного, академічного міжнародного трафіку. Також є помітні нішові групи: альпіністи, наприклад. Крім того, Бішкек знаходиться на відстані 200 км від Алмати, куди, на відміну від Бішкека, практично не літають лоу-кости, а з дерегуляцією, Бішкек виразніше ставатиме Алмати-2. Доїзд до Бішкека з Алмати або маршрутками, або поширений варіант як у Києві на М Харківська - таксисти набирають одиночних пасажирів. Невеликою мірою, але МАУ також матиме унікальні міста, куди більше ніхто з Бішкека з однією пересадкою не літає: крім міст в Україні це Краків, наприклад.
Думаю, МАУ може прибутково оперувати щоденний рейс на 738, з якого більшість пасажирів розлітатимуться далі тразитом через Бориспіль.
PS. Кыргызстан через Ы. Киргиз, Киргизия (рос) - сприймається як зневажливе типу неправильного наголосу укрАинский російською.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 15:43
Kibeee
Полностью поддерживаю автора выше. Рынок там есть при достаточно небольшом предложении. Плюс так как страна находится достаточно далеко от Европы по политике компаний сотрудникам уже положен бизнес класс. Плюс МАУ нужны реально новые направления в Азию что бы подпитывать транзит. И так доля транзита в 2018 году упала
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 15:47
tu144
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 16:11
mischko
Кілька разів бачив на міцевому сайті дешевих квитків пропозиції полетіти в Бішкек Пегасусами за в районі 250 євро.
Рекламують гори, озера. Моя співробітниця літала - каже, що дуже привітні люди. Ну і там все таке лампове, з дитинства, бочки з квасом, парк атракціонів і т.д.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 16:41
nik-dem
[*]
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 15:47
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
Не кирґизи, але й не совітські люди з комплексом меншовартости та холуйства, і поважаємо реальну ідентичність кирґизів і решти народів, що мали нещастя бути під червоним ярмом.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 17:33
tu144
Главное, что в отличии от вас они так не считают...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 17:51
nik-dem
[*]
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 17:33
Главное, что в отличии от вас они так не считают...
Ну так і в нас є достатньо відвертих малоросів, що цілком приймають московські шовіністські штампи та брехню про Україну. Так само, як і там є люди, чия ідентичність розмита не була.

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 20:15
LWIEV
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 15:47
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 20:24
converj
Только что рейс Киев-Бергамо, к ручной клади никто не подходил
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 20:38
Inguri
LWIEV писав: ↑16 січня 2019, 20:15
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 15:47
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
Якщо Бішкек розглядається у зв'язку з Алмати, то я б ще згадав Шимкент (колись навіть квитки почали прдавати), а, найголовніше, Ош, як ворота в закритий поки що Узбекистан.
А ще з Оша майже автобан на Західний Китай, ну це вже фантазії...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 16 січня 2019, 20:46
tu144
LWIEV писав: ↑16 січня 2019, 20:15
tu144 писав: ↑16 січня 2019, 15:47
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
Цілком згоден... я працював там поруч)
Одна з проблем відкриття цього рейсу в вартості палива тут у Києві, й особливо там у Бішкеку - здорожчання палива ставить зараз хрест на будь-якому довгому напрямку