Всмысле смерть ИзиДжет?
WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 647
- З нами з: 25 липня 2015, 14:46
- Контактна інформація:
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Якось дивно, приходити на форум, вбрасувати, а потім дивуватися, що тобі відповідають.
А зі скількох літаків починав Wizz Air Ukraine?
Здається там теж в той же 2008-й рік прийшов другий. Тобто за темпами СПб йде як Київ зразка 2008-го року (який був кризовим взагалі-то, хочу нагадати)
При цьому вони відкрили українську компанію і наймали в Україні людей, продавали валюту.
Росіяни дуже люблять надувати щічки і розповідати, як ми перед європейцями "прогинаємося", але по факту прогин зафіксований від них - електронні (безкоштовні хоч?) візи, сьома свобода "за просто так".
А зі скількох літаків починав Wizz Air Ukraine?
Здається там теж в той же 2008-й рік прийшов другий. Тобто за темпами СПб йде як Київ зразка 2008-го року (який був кризовим взагалі-то, хочу нагадати)
При цьому вони відкрили українську компанію і наймали в Україні людей, продавали валюту.
Росіяни дуже люблять надувати щічки і розповідати, як ми перед європейцями "прогинаємося", але по факту прогин зафіксований від них - електронні (безкоштовні хоч?) візи, сьома свобода "за просто так".
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Конечно, когда сравнивать с теми жалкими двумя направлениями, которые у них были, то рост феноменальный. А если написать, что у Визз 10 лет назад была больше сетка из Киева, чем из Москвы сейчас, то уж не так и впечатляюще выглядит.
Во-вторых, любой бизнес - это управление рисками и возможностями. Никто же не спорит, что возможностей в Питере или Москве точно больше, чем в Киеве. В первую очередь, финансовых.
У нас финансовые возможности не появятся в один миг. Поэтому нужно снижать потенциальные риски. Снижение за счёт меньших издержек в виде сборов, лучшей инфраструктуры или меньшей зарегулированностью - это то, что под силу менять политикам и правительству. А ваши, как всегда, закидоны в эту сторону, оставьте Вове и его молодой команде. Пока что они с двух ног показывают, как устроить "обратный безвиз"
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
він має на увазі, що ізіДжет перестав туди літати. Але цього фанати Росії не помітили тоді. А з ізіДжетом все ок, якраз сьогодні їхня апка спам прислала - 21 літній напрямок з Амстердаму.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 647
- З нами з: 25 липня 2015, 14:46
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ааа! а то я напрягся, у меня висит Париж Тенерифе перелет))) ждет когда все полетит, и можно будет его перебронировтаь на приемлемую дату!
А с Питером все ясно, офигенный туристический город, огромное платежеспособное население. Ну и визы бесплатные до 1 января, пока всю Россию не отроют)
ну и Открытое Небо им коненчо надо. Такую же штуку по-моему во Владике сделали, и потенциально хотят Сочи и Казань. В Целом все решения очень логичны, а реализуют ли.... Посмотрим
А с Питером все ясно, офигенный туристический город, огромное платежеспособное население. Ну и визы бесплатные до 1 января, пока всю Россию не отроют)
ну и Открытое Небо им коненчо надо. Такую же штуку по-моему во Владике сделали, и потенциально хотят Сочи и Казань. В Целом все решения очень логичны, а реализуют ли.... Посмотрим
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ніхто ж не спорить, що бути відкритим світові - логічне рішення. А закриватися від усіх і наївно вимагати симетричний безвіз - не логічно.
Але це ж Росія. Там своя логіка. Україна вводить несиметричний безвіз - "хахли прагнулісь". Україна пускає до себе лоукости - "далі на сєбє заработать".
Але час все розставив на свої місця. Росія (і Білорусь, там цей процес іде ще швидше), а також Саудія, Оман і т.п. петрократії змушені відкриватися для світу. Дуже скоро рента від продажу вуглеводнів не покриватиме всіх витрат і час подумати про залучення туристів.
Але це ж Росія. Там своя логіка. Україна вводить несиметричний безвіз - "хахли прагнулісь". Україна пускає до себе лоукости - "далі на сєбє заработать".
Але час все розставив на свої місця. Росія (і Білорусь, там цей процес іде ще швидше), а також Саудія, Оман і т.п. петрократії змушені відкриватися для світу. Дуже скоро рента від продажу вуглеводнів не покриватиме всіх витрат і час подумати про залучення туристів.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ну да, ну да. Тільки чогось після відважного опору ординським загарбникам Wizz Air Ukraine так і не повернулася. Видно опір не такий твердий, як обіцянки гетьмана. Якби опір ординцям був би, як криця, то дочка би вернулася без зволікань. Україна потребує своїх діаспорних синів!
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Не повернулася, бо вже були налаштовані процеси материнської компанії по операціям на українському ринку. А ті напрямки, які були цікаві для саме української дочки і недоступні для материнської - вони або просто зникли (доместік у Сімферополь чи Донецьк), або стали утруднені через обліт окупованих Росією територій Криму чи Донбасу - Грузія, Азербайджан. Ну і обіцянка підписати Відкрите небо теж свою роль зіграла.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Ага, і Тель-Авів зник, і можливість окучувати Туреччину по українській квоті. Все зникло!
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
А що, хтось з українських а/к окучує зараз Туреччину? Чи Туреччина пускає до себе Wizz Air? Так враження, що хтось вже сів за настійкою глоду за форум писати: та зайди на карту на їх сайті і знайди, куди вони в Туреччину хоч звідкись літають.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
А до чого тут літають чи не літають. З українською дочкою Wizzair МІГ (не означає зобов’язаний) по українській квоті літати з регіонів до Стамбулу як українська а/к незалежно від того пускає її хтось чи ні, тому що ці квоти не використовувалися. Wizz міг літати по українській квоті в Ізраїль, Йорданію, Марокко, ІТАЛІЮ, інші ЄВРОПЕЙСЬКІ країни і тд. Але нам тут знов нав’язують тунельне мислення і приводять в приклад Азербайджан і Сімферополь, як єдино можливі напрямки для виправдовування своєї позиції.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Феерически. Так гетьмана нет, что ж Визз Украина не возрождается-то? Или он опять чем-то мешает?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Квоты с украинской стороны в Турцию перманентно заняты.
И зачем открывать дочку ради теоретической возможности летать в Турцию?
И зачем открывать дочку ради теоретической возможности летать в Турцию?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Не повернулася, бо вже були налаштовані процеси материнської компанії по операціям на українському ринку. А ті напрямки, які були цікаві для саме української дочки і недоступні для материнської - вони або просто зникли (доместік у Сімферополь чи Донецьк), або стали утруднені через обліт окупованих Росією територій Криму чи Донбасу - Грузія, Азербайджан. Ну і обіцянка підписати Відкрите небо теж свою роль зіграла.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Так вы определитесь, что хотите: развивать сетку полётов Визз или возрождать Визз Украина. А то я ничего не понял ктоме того, что наверное Порошенко развязал войну, поэтому Визз вынужден был закрыть дочку
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Зрозуміло, що МІГ, але це не означає, що йому було цікаво туди літати. А раз нецікаво - навіщо мучитися, відкривати дочку, якщо все чудово працює на материнській компанії.Franek писав: ↑15 липня 2020, 17:02 А до чого тут літають чи не літають. З українською дочкою Wizzair МІГ (не означає зобов’язаний) по українській квоті літати з регіонів до Стамбулу як українська а/к незалежно від того пускає її хтось чи ні, тому що ці квоти не використовувалися. Wizz міг літати по українській квоті в Ізраїль, Йорданію, Марокко, ІТАЛІЮ, інші ЄВРОПЕЙСЬКІ країни і тд. Але нам тут знов нав’язують тунельне мислення і приводять в приклад Азербайджан і Сімферополь, як єдино можливі напрямки для виправдовування своєї позиції.
З усіх перелічених напрямків якийсь інтерес у Віза викликала лише Італія, і то потік заробітчан зараз переключився на східну Європу (бо вона росте, а Італія по ПКС ВВП на душу населення уже впала нижче Іспанії і так і не вийшла на рівень 2008-го). Про Марокко взагалі смішно - візовий в обидва боки, та й далеко туди літати.
Тунельне не мислення, а обмеження в договорах між Україною та "іншими європейськими країнами". Там частоти зайняті всі, або треба мати свою базу в цій країні.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Не Порошенко, а майдан, треба уважніше Франика читати. Майдан напав на Росію!
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
База в Киеве сейчас 3 самолета. Один борт передали во Львов. В Петербурге пока не базируется ни один самолет. Но будет 2.
Пассажиропоток Пулково в 2019 году чуть меньше 20 млн. Т.е. один аэропорт обеспечил почти столько же пассажиров, сколько вся Украина. Потому там и без Wizz Air с трафиком было все неплохо. А за карманы местных пассажиров я бы не беспокоился.
Пассажиропоток Пулково в 2019 году чуть меньше 20 млн. Т.е. один аэропорт обеспечил почти столько же пассажиров, сколько вся Украина. Потому там и без Wizz Air с трафиком было все неплохо. А за карманы местных пассажиров я бы не беспокоился.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей