Сторінка 689 з 817
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:19
Sirko Production
Liubko писав: ↑09 червня 2020, 14:14
ingeniero писав: ↑09 червня 2020, 13:40
Услуга-то может быть предоставлена, вот только пассажир не может ею воспользоваться
Не зовсім так. Надання послуг - одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності.
Неможливо надати послугу з перевезення пасажира без присутності пасажира.
На такі випадки є правила де прописують подібні речі, наприклад якщо пасажир захворів і може надати довідку що він не може полетіти, йому мають повернути кошти (у МАУ робили так пару раз).
Можливо і подібна ситуація прописана, але це треба читати правила/умови.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:21
Sirko Production
Franek писав: ↑09 червня 2020, 13:59
Да да да. Коли сталася COVID-криза всі авіакомпанії вдарило обухом і вони почали через всі можливі канали розказувати про те, як вони цінують наше розуміння і тому подібні шняги. А коли вже вдарило по нас і ми фактично не можемо потрапити на наші нескасовані рейси, то авіакомпанії непорушні - маєте можливість скасувати рейс в порядку стандартної процедури. А курва мать. Раз так, тоді гроші за скасовані рейси теж повертайте на карточку і вчасно, а не своїми ваучерами і тд. Де ваше розуміння?
Таке враження що Ви здивовані однобокому ставленню.
Так було завжди, і буде)
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:28
Liubko
Sirko Production писав: ↑09 червня 2020, 14:19
На такі випадки є правила де прописують подібні речі, наприклад якщо пасажир захворів і може надати довідку що він не може полетіти, йому мають повернути кошти (у МАУ робили так пару раз).
Можливо і подібна ситуація прописана, але це треба читати правила/умови.
В будь-якому випадку послуга з перевезення не може бути надана без участі пасажира. Тобто якщо пасажир не з'явився на рейс - послуга йому не надана. А от питання компенсації, чи не компенсації пасажиру за ненадані послуги залежить від умов договору, законодавства і інших факторів. Можна отримати чарджбек з тієї причини, що пасажир не мав змоги потрапити на рейс. Але тут стоїть інше питання. Чи варта сума компенсації конфліктної ситуації з авіакомпанією?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:31
Franek
В мирний час повертати ваучери або гроші по пів року за скасовані АК рейси теж ніхто би не подумав.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:37
Sirko Production
Liubko писав: ↑09 червня 2020, 14:28
Sirko Production писав: ↑09 червня 2020, 14:19
На такі випадки є правила де прописують подібні речі, наприклад якщо пасажир захворів і може надати довідку що він не може полетіти, йому мають повернути кошти (у МАУ робили так пару раз).
Можливо і подібна ситуація прописана, але це треба читати правила/умови.
В будь-якому випадку послуга з перевезення не може бути надана без участі пасажира. Тобто якщо пасажир не з'явився на рейс - послуга йому не надана. А от питання компенсації, чи не компенсації пасажиру за ненадані послуги залежить від умов договору, законодавства і інших факторів. Можна отримати чарджбек з тієї причини, що пасажир не мав змоги потрапити на рейс. Але тут стоїть інше питання. Чи варта сума компенсації конфліктної ситуації з авіакомпанією?
Важливо нагадати, чому я вище не рекомендував чарджбек, так як зараз багатьом людям відмовляють у поверненні коштів через чарджбек, коли рейс скасовано а авіакомпанія каже бери ваучер або вали.
Саме тому мені здаються мінімальними шанси на повернення коштів таким чином, адже формально, ваша ситуація складніша, а платіжні системи не горять бажанням заглиблюватись в ситуацію.
Мотивувати можуть тим що авіакомпанія не несе відповідальності за "доставку" пасажира до аеропорту. Це виключно моє припущення.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:45
Liubko
Sirko Production писав: ↑09 червня 2020, 14:37
Важливо нагадати, чому я вище не рекомендував чарджбек, так як зараз багатьом людям відмовляють у поверненні коштів через чарджбек, коли рейс скасовано а авіакомпанія каже бери ваучер або вали.
Саме тому мені здаються мінімальними шанси на повернення коштів таким чином, адже формально, ваша ситуація складніша, а платіжні системи не горять бажанням заглиблюватись в ситуацію.
Мотивувати можуть тим що авіакомпанія не несе відповідальності за "доставку" пасажира до аеропорту. Це виключно моє припущення.
Справді неможливо щось ствердно констатувати. Навіть юридично обізнані люди не можуть нічого рекомендувати.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:48
Glucker
konkoka писав: ↑09 червня 2020, 14:19
Самостоятельная стыковка всегда 100 процентов на ответственности пассажира. В "мирное время" (до пандемии) никто бы даже не подумал делать вам возврат, даже если у вас стыковка в LHR и вы с Etihadа с Абу-Даби пересаживаетесь на BA на SFO.
Так здесь проблема заключается не в самостоятельной стыковке, а в запрете вьезда.
Ок, а если посмотреть на проблему с другой стороны. Например, гражданин Украины находится в Польше по рабочей визе и у него билет, к примеру, из Польши в Норвегию, в которую действует запрет вьезда граждан третьих стран из-за пандемии? Но на момент покупки билета таких ограничений не было. В таком случае это тоже проблемы пассажира?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:52
Glucker
Sirko Production писав: ↑09 червня 2020, 14:37Важливо нагадати, чому я вище не рекомендував чарджбек, так як зараз багатьом людям відмовляють у поверненні коштів через чарджбек, коли рейс скасовано а авіакомпанія каже бери ваучер або вали.
Ну у даному випадку а/к навіть ваучер не пропонує.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:56
Liubko
Glucker писав: ↑09 червня 2020, 14:52
Ну у даному випадку а/к навіть ваучер не пропонує.
Доречі, було б цікаво отримати інформацію від людей, у яких вже рейси відбулися, а вони не змогли потрапити. Може ми даремно сваримо авіакомпанію, а вони передбачили таку ситуацію.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 14:58
Ferrari
Вопрос сложный. Вот, например, хочу я полететь в США через Лондон. Виза США есть, я попадаю под визовую уступку Великобритании и могу выйти погулять в Лондон без британской визы. Ну, или даже можно не гулять, а просто сменить аэропорт или даже пересесть на следующий рейс в рамках одного и того же аэропорта в пределах текущих суток. Wizz меня не посадит на рейс в Лондон в аэропорту вылета. Не посадит и все. Скажут, что они не поддерживают транзит. И мне не вернут деньги за билет в Лондон, а билет из Лондона в США, купленный у условных ВА, я смогу вернуть только по правилам тарифа. Ни ВА, ни Виззу не будет никакого дела до моих проблем и до того, что я, по сути, прав и ничего не собирался нарушать.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:04
Liubko
Ferrari писав: ↑09 червня 2020, 14:58
Вопрос сложный. Вот, например, хочу я полететь в США через Лондон. Виза США есть, я попадаю под визовую уступку Великобритании и могу выйти погулять в Лондон без британской визы. Ну, или даже можно не гулять, а просто сменить аэропорт или даже пересесть на следующий рейс в рамках одного и того же аэропорта в пределах текущих суток. Wizz меня не посадит на рейс в Лондон в аэропорту вылета. Не посадит и все. Скажут, что они не поддерживают транзит. И мне не вернут деньги за билет в Лондон, а билет из Лондона в США, купленный у условных ВА, я смогу вернуть только по правилам тарифа. Ни ВА, ни Виззу не будет никакого дела до моих проблем и до того, что я, по сути, прав и ничего не собирался нарушать.
Це все одно не така ситуація. Візові питання все одно залежать від вас, а навіть якщо і не залежать в якійсь частині, то ви знаєте, або можете знати наслідки. В ситуації, яка обговорюється, пасажири на момент бронювання не знали і не могли знати про обставини, які виникли в результаті обмежувальних заходів.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:18
yurayat
https://www.eurointegration.com.ua/arti ... 9/7110847/ - цікава стаття, але оптимізму не додала...
Річ у тім, що законодавство не змушує авіакомпанії повертати гроші у таких випадках, адже невиконання візових вимог вважається провиною пасажира. А те, що ці вимоги зараз постійно змінюються, на ситуацію не впливає.
Лише окремі авіакомпанії на час пандемії дозволили безкоштовний обмін усіх квитків чи повернення грошей з ініціативи пасажира. На решті авіаліній за це доведеться заплатити штраф або й просто втратити квиток. Адже рейс здійснюється, він не скасований, а те, що пасажир не виконав вимоги – це його провина і його проблеми.
Причому, наприклад, у Wizz Air місця на перших рейсах в окремих напрямках розкуплені практично повністю. А залишкові квитки на цей рейс лоукостера пропонуються по 6, 8 і навіть 12 тисяч гривень в один бік (!). Умовно кажучи, авіакомпанії може бути вигідним полетіти до Лісабона чи Берліна без пасажирів, а не скасовувати рейс і повертати людям гроші.
Чи піде Wizz Air на нове скасування рейсів для повернення коштів українським туристам? Ясності поки немає, авіакомпанія вже тиждень готує відповідь на запит ЄП.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:19
Inguri
Гаразд, тоді чому а/к повертають гроші у разі відмови у візі? Навіть МАУ.
Який сенс у такій доброті?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:20
Ferrari
Я это понимаю.
Другой пример. Выставка ITB в Берлине, которая должны была пройти с 4 по 8 марта 2020 года была отменена 29.02 по причине коронавируса. Запрета на въезд в Германию нет, рейсы летают, но мне уже туда не надо. Стоимость билетов вернули только со штрафом, по правилам тарифа...
Авиакомпания же тоже не может знать, что Вы, приобретая билет, условно, Париж-Милан, живете не в Париже, а в Киеве или Харькове. Ну, или в крайнем случае, у Вас может быть ВНЖ в ЕС или рабочая виза...
Однако, думаю, Wizz пойдет по пути Ryanair и не будет брать штрафы за перебронирование летних билетов на более поздние даты
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:20
konkoka
Ferrari писав: ↑09 червня 2020, 14:58
Ни ВА, ни Виззу не будет никакого дела до моих проблем и до того, что я, по сути, прав и ничего не собирался нарушать.
Да, все так. Или допустим, я лечу в Чикаго через НЙ, покупаю билет с самостоятельной стыковкой в НЙ, и тут мне отказывают в визе США. Или дают визу, но офицер на паспортном контроле меня заворачивает, т.к. я показался ему/ей подозрительным. Или Трамп вводит запрет на въезд. Да не важно, по какой угодно причине я не попадаю в НЙ вовремя. Думаете, кто-то вернет мне деньги за следующий перелет? Уверен, что нет, и честно говоря никогда не слышал о случаях, подтверждающих обратное. Если кто-либо имеет такой опыт или знает такие истории, было бы очень интересно прочитать (НЕ сарказм).
Как мне кажется, именно для таких ситуаций и существуют тарифы с возвратом. Тогда нет проблем - слетела стыковка, отменил, и все. Но дороже конечно, часто сильно дороже.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:21
Ferrari
Inguri писав: ↑09 червня 2020, 15:19
Гаразд, тоді чому а/к повертають гроші у разі відмови у візі? Навіть МАУ.
Який сенс у такій доброті?
Не все и не всегда, к сожалению, но, да, возвращают.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:22
Inguri
Але в чому сенс? Яка вигода?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:23
Ferrari
Inguri писав: ↑09 червня 2020, 15:22
Але в чому сенс? Яка вигода?
Никакой. Исключительно добрая воля и лояльность
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:24
Ferrari
✈ Chisinau – Basel (Wednesday, Sunday, from July 15)
✈ Chisinau – Nice (Wednesday, Sunday, from July 15)
✈ Chisinau – Hamburg (Thursday, Sunday, from July 16)
✈ Vienna – Bucharest (Monday, Wednesday, Thursday, Friday, Sunday, from July 15)
✈ Vienna – Barcelona (Monday, Wednesday, Thursday, Friday, Sunday, from July 15)
✈ Vienna – Menorca (Monday, Friday, from July 17)
✈ Vienna – Santorini (Tuesday, Sunday, from July 18)
✈ Budapest – Santorini (Wednesday, Sunday, from July 15)
✈ Budapest – Menorca (Thursday, Saturday, from July 18)
✈ Bucharest – Heraklion (Thursday, Sunday, from July 16)
✈ Krakow – Stockholm Skavsta (Tuesday, Thursday, Saturday, from July 16)
✈ Prague – Varna (Monday, Friday, from July 17)
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 09 червня 2020, 15:28
Liubko
Ferrari писав: ↑09 червня 2020, 15:20
Я это понимаю.
Другой пример. Выставка ITB в Берлине, которая должны была пройти с 4 по 8 марта 2020 года была отменена 29.02 по причине коронавируса. Запрета на въезд в Германию нет, рейсы летают, но мне уже туда не надо. Стоимость билетов вернули только со штрафом, по правилам тарифа...
Авиакомпания же тоже не может знать, что Вы, приобретая билет, условно, Париж-Милан, живете не в Париже, а в Киеве или Харькове.
Однако, думаю, Wizz пойдет по пути Ryanair и не будет брать штрафы за перебронирование летних билетов на более поздние даты
Знову ж таки не така ситуація. По аналогії з Євро-2020. Авіакомпанія не відповідає за скасування спортивних, культурних та інших заходів, вони відповідають за надання послуг перевезення з точки А в точку Б. Розумієте різницю між "мне уже туда не надо" і "я фізично не можу потрапити в аеропорт вильоту через обставини, про які я не знав і не міг знати в момент бронювання"?