Сторінка 665 з 1133
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 12:12
Kibeee
УткА_в_ТаПкАх писав: ↑02 серпня 2018, 11:16
Kibeee писав: ↑01 серпня 2018, 20:41
Интересно, в прошлом году так не резали частоты?
Каждый низкий сезон идет урезание частот.
Конечно, это вполне логично. Только это больше чем в прошлом году или нет?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 12:18
Alександр
Логично предположить, что больше, ибо общее количество рейсов по сравнению с прошлым годом тоже увеличилось
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 12:21
Sandal
Кстати, из этой ссылки правильно ли я понял, что безвизовый транзит также распространяется на тех граждан Украины, которые имеют вид на жительство в ЕС или визу категории D?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:04
shushuair
Sandal писав: ↑02 серпня 2018, 12:21
Кстати, из этой ссылки правильно ли я понял, что безвизовый транзит также распространяется на тех граждан Украины, которые имеют вид на жительство в ЕС или визу категории D?
В том числе.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:22
Valdys
УткА_в_ТаПкАх писав: ↑02 серпня 2018, 11:29
Valdys писав: ↑02 серпня 2018, 11:22
УткА_в_ТаПкАх писав: ↑02 серпня 2018, 11:16
Каждый низкий сезон идет урезание частот.
це зрозуміло, але здається, ніколи не було виправдань зі сльозами, та ще й прес-релізом.
А где Вы там видели оправдания и слезы? Там есть констатация факта.
дуже багато виправдань, як на мене. + раніше про таке не писали... я взагалі не знаю, для чого давати релізи, де є явно виражений мінус.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:33
artml
Задля публічності та відкритості? Щоб заздалегідь інформувати потенційних пасажирів про зміни у розкладі — щоб люди відповідно могли скоригувати власні плани?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:33
Victor H
Valdys писав: ↑02 серпня 2018, 13:22
я взагалі не знаю, для чого давати релізи, де є явно виражений мінус.
Це більш правильна комунікаційна стратегія, ніж мовчати чи говорити лише про позитивні новини. Убезпечує від сторонніх вкидів з метою очорнити бренд і #зрад в соціальних мережах.
Подивіться як працює прес служба львівського аеропорту. Останній приклад - прес реліз про птахів. Все чітко: проблема є, працюємо над вирішенням отак і отак, отут залежимо від влади і нічого не можемо зробити без їх допомоги. Якби цього не сталося, рано чи пізно якийсь "журналіст" би вирішив зробити з цього сенсацію і міг би звалити все на керівництво аеропорту, що дало б негативний ефект на репутацію.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:39
Valdys
Victor H писав: ↑02 серпня 2018, 13:33
Valdys писав: ↑02 серпня 2018, 13:22
я взагалі не знаю, для чого давати релізи, де є явно виражений мінус.
Це більш правильна комунікаційна стратегія, ніж мовчати чи говорити лише про позитивні новини. Убезпечує від сторонніх вкидів з метою очорнити бренд і #зрад в соціальних мережах.
Подивіться як працює прес служба львівського аеропорту. Останній приклад - прес реліз про птахів. Все чітко: проблема є, працюємо над вирішенням отак і отак, отут залежимо від влади і нічого не можемо зробити без їх допомоги. Якби цього не сталося, рано чи пізно якийсь "журналіст" би вирішив зробити з цього сенсацію і міг би звалити все на керівництво аеропорту, що дало б негативний ефект на репутацію.
я це розумію...
Але ж можна просто м'якше - через сезонність буде зменшена частотність на деяких рейсах, але у зв'язку із зимою, ми відкриємо те і те...
для чого туди лупашити всі напрямки, на яких буде скорочення.
Якщо думати про журналістів, які потім зможуть очорнити МАУ, то їх прес-реліз, який вони випустили, якраз для цього дуже придатний вже зараз... я вже бачу заголовки... У МАУ проблеми, МАУ скорочує частоти, а чи доживе до весни МАУ і так далі...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 13:55
Alександр
Це зрада
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 14:38
Victor H
Ну ви ж розумієте, що ні про які проблеми мова не йде. Справді, у МАУ зараз надлишок літаків - вони набрали нові і не віддали старі. Щоб покрити затрати на лізинг їх зараз ставлять на додаткові рейси, але це програшна стратегія в довгій перспективі. Класику і можливо 767 повіддають коли закінчиться термін лізингу, а заміну будуть вводити поступово, бо це дорого і довго у випадку новіших літаків, які тепер бере МАУ.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 15:34
Sentry
Ну вот как раз классику и отдают в с началом зимнего расписания. 767 отдать не получится - на чем Коломбо, Дели и Торонто летать? И зимние чартеры в Хошимин, Пунта Кану и т.д. Хоть как они устарели, но для новых рынков нужен самолет поменьше, чем 777, а 787 пока взять не получается.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 15:41
el ucranio
Ще ж кілька Е195 повинні були прийти цього року і перекрити класику, що виводиться. Чи Е195 вже відкладено на колись потім?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 15:51
Valdys
їм би виокремити 767 і 739 в окрему ак, типу МАУCharter. Середній вік флоту сильно б знизився.
А окрім цього ще ж і класики виведуть, взагалі норм було б.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 16:23
popTAB
навіщо їм обвішуватись ще одним операційним центром, хто за банкет буде платити?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 16:36
Victor H
Я думаю особливого змісту це не має. У них вже середній вік 11 років - це дуже хороший показник. Та і є у власників МАУ чартерна АК - Роза

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 16:50
UR-UIA
Так нехай перекинуть туди 763 або 739 та літають))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 02 серпня 2018, 18:31
cyclone
shushuair писав: ↑02 серпня 2018, 13:04
Sandal писав: ↑02 серпня 2018, 12:21
Кстати, из этой ссылки правильно ли я понял, что безвизовый транзит также распространяется на тех граждан Украины, которые имеют вид на жительство в ЕС или визу категории D?
В том числе.
Я извиняюсь, но что-то я не совсем понял. Т.е. просто вид на жительство, допустим, Польши или Чехии (без всяких виз США и т.д.) даёт право на визовую уступку? А куда тогда лететь надо, если визы США, Канады, Австралии и т.д. нету? Ведь для уступки вроде как надо лететь именно в эти страны? А если есть виза США, зачем тогда нужно ВНЖ в ЕС, если и без него должны дать уступку?
Или можно лететь с визовой уступкой, скажем, из Варшавы в Стокгольм или Рейкявик? Или даже что-то типа Прага-Киев с пересадкой 12 часов и получить визовую уступку?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 03 серпня 2018, 09:46
UKCC
cyclone писав: ↑02 серпня 2018, 18:31
...А если есть виза США, зачем тогда нужно ВНЖ в ЕС, если и без него должны дать уступку?
Или можно лететь с визовой уступкой, скажем, из Варшавы в Стокгольм или Рейкявик? Или даже что-то типа Прага-Киев с пересадкой 12 часов и получить визовую уступку?
Для резилентів ЄС - можливий транзит з будь-якої країни до будь-якої (але все на розсуд прикордонників, маршрут має бути логічним, а не Київ-Лондон-Прага)
Для всіх інших - можливий транзит з/до США, Канади і чого там ще при наявності віз до цих країн (але, як і завжди в принципі, на розсуд прикордонників)
---
Сам так не літав ще, але чуйка мені підказує, що у випадку "хитровикручених" самопальних стиковок, більше проблем матимете з авіакомпанією, ніж з прикордонниками. Їм легше відмовити ніж вникати. Особливо з лоукостами - Вас просто не посадять на борт.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 03 серпня 2018, 09:58
shushuair
cyclone писав: ↑02 серпня 2018, 18:31
Я извиняюсь, но что-то я не совсем понял. Т.е. просто вид на жительство, допустим, Польши или Чехии (без всяких виз США и т.д.) даёт право на визовую уступку? А куда тогда лететь надо, если визы США, Канады, Австралии и т.д. нету? Ведь для уступки вроде как надо лететь именно в эти страны? А если есть виза США, зачем тогда нужно ВНЖ в ЕС, если и без него должны дать уступку?
Или можно лететь с визовой уступкой, скажем, из Варшавы в Стокгольм или Рейкявик? Или даже что-то типа Прага-Киев с пересадкой 12 часов и получить визовую уступку?
https://www.gov.uk/check-uk-visa/y/ukra ... e_else/yes
You should apply for a Visitor in Transit visa if you arrive on a flight and will pass through immigration control before you leave the UK.
То бишь если пересадка допустим 12 часов и соответствует требованию
have a confirmed onward flight that leaves on the day you arrive or before midnight on the day after you arrive
, то Вы без визы всё равно не выйдете в город, чьё бы ВНЖ из стран EEA у Вас ни было.
Если у Вас есть ВНЖ, то Вы можете без прохода через контроль транзитом лететь куда угодно, если у Вас есть виза (или право безвизово/виза в а/п прибытия и т.д.) добраться в конечный пункт. И для такой пересадки подходят лишь Хитроу, Гатвик и Манчестер.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 03 серпня 2018, 10:02
shushuair
UKCC писав: ↑03 серпня 2018, 09:46
Сам так не літав ще, але чуйка мені підказує, що у випадку "хитровикручених" самопальних стиковок, більше проблем матимете з авіакомпанією, ніж з прикордонниками. Їм легше відмовити ніж вникати. Особливо з лоукостами - Вас просто не посадять на борт.
имхо, это самое важное, инфа на сайте gov.uk конечно официальная, но всё может спокойно решиться досрочно "без Вас"
