Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 14 грудня 2017, 15:17
того ніхто не зна
але ставлю на жуляни
але ставлю на жуляни
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Літати нікому, та й МАУ буде ростиpopTAB писав:згідно слайдів, ріст далі якийсь трохи кволий, тільки по 2 борта в рік
МАУ деньги не нужны?Sentry писав:Имхо, с МАУ тут конкуренции особой не будет, у МАУ своя бизнес модель и чартеры им по большому счету не особо в тему.
Почему не будет? Регулярка по внутренним перелетам + киевские международные направления в Ларнаку, Дубай и Барселону. Нет?tu144 писав:Публиковать можно хоть 20 бортов) но нужно быть реалистами - а реальность для них это 2 борта в следующем году и 4 - в перспективе...
А насчет конкуренции с МАУ - это бред, не будет там никакой конкуренции...
Физически некому.Sentry писав:Так уже и некому.
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).converj писав:Физически некому.Sentry писав:Так уже и некому.
Почему мировой рынок авиаперевозок растет?! Одна из причин: рост населения планеты.
У нас в стране пока всё наоборот ((
Безвиз, оккупация и некая стабильность прирост даст, поэтому АК и растут, но быстрым этот рост точно не будет.
Именно про это была речь
Це ви до чого?mischko писав:
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).
я хоч і не живу в Україні вже 7.5 років, але завдяки МАУ в 2016-му двічі літав внутрішніми рейсами, яких раніше не було. Тут я з вами погоджусь, що заповнити 189 місць на внутрішніх рейсах майже нереально в умовах конкуренції авіації та ультра-ліберального автобусного сополучення і субсидованої УЗ. Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.converj писав:Це ви до чого?mischko писав:
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).
Я написав "одна з причин" ) Мова не про авіаринок, а чому "в Україні нікому літати"
Так, це розумноmischko писав: Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.
Ну Мотор-січ так і літає і не виглядає що собі в мінус - Київ-Львів протягом року збільшили вдвічі і скорочувати не збираються. Плюс є стиковки як мінімум на Одесу, знаю людей, які ними літають.converj писав:Так, це розумноmischko писав: Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.
Ну відносно дешеві квитки та повні літаки це якраз спосіб заявити про себе для максимальної кількості пасажирів. Якщо а/к справді має наміри розвиватися далі та запускати якусь регулярку на додачу до чартерів, то це нормальна маркетингова стратегія.Sentry писав:Почему Вы считаете, что цена 500-700 грн в одну сторону будет у всех, или хотя бы у большой части билетов? Там, где будут проблемы с билетами на поезд, дешевых билетов на самолет тоже не будет.
Які 500-700грв??? Ви про чемодани забули, які в купе-плацкарти вантажать на кожного відпочиваючогоartml писав:Ну відносно дешеві квитки та повні літаки це якраз спосіб заявити про себе для максимальної кількості пасажирів. Якщо а/к справді має наміри розвиватися далі та запускати якусь регулярку на додачу до чартерів, то це нормальна маркетингова стратегія.Sentry писав:Почему Вы считаете, что цена 500-700 грн в одну сторону будет у всех, или хотя бы у большой части билетов? Там, где будут проблемы с билетами на поезд, дешевых билетов на самолет тоже не будет.
Але головне моє побоювання це конкуренція з дуже дешевою УЗ. Навіть якщо ми візьмемо умовні 500–700 гривень за квиток, це десь 1500₴ RT. А купе до Одеси коштує десь 500–600₴ RT. Літак дає економію у 10 годин в кожну сторону, тож питання просте: скільки харків'ян оцінюють 20 годин власного життя дорожче ніж у тисячу гривень, щоб обрати літак замість потяга?
Середня зарплатня у місті десь 7000 грн на місяць. You bet.