SkyUp - чартерный лоу-кост
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
того ніхто не зна
але ставлю на жуляни
але ставлю на жуляни
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так писали ж що і там і там будуть рейси.
Тобто, щось з Жулян, щось з Борисполя.
Тобто, щось з Жулян, щось з Борисполя.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Літати нікому, та й МАУ буде ростиpopTAB писав:згідно слайдів, ріст далі якийсь трохи кволий, тільки по 2 борта в рік
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так уже и некому. Чартерная АК это вполне себе ниша, которая имеет право на жизнь. С МАУ они пересекаются разве что на Барселону, Майорку, Ларнаку, Дубай. При чем кроме Майорки это все направления где есть и чартерный поток и не чартерный, который отлично можно поделить. Имхо, с МАУ тут конкуренции особой не будет, у МАУ своя бизнес модель и чартеры им по большому счету не особо в тему.
Вот только лепить сюда внутренние рейсы это печаль.
Вот только лепить сюда внутренние рейсы это печаль.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Публиковать можно хоть 20 бортов) но нужно быть реалистами - а реальность для них это 2 борта в следующем году и 4 - в перспективе...
А насчет конкуренции с МАУ - это бред, не будет там никакой конкуренции...
Я уверен, что и в следующем году Джоин возьмет у МАУ как минимум один борт для своих чартерных потребностей - а не будет брать у ЯнЭйр, Дарта и пр.
А насчет конкуренции с МАУ - это бред, не будет там никакой конкуренции...
Я уверен, что и в следующем году Джоин возьмет у МАУ как минимум один борт для своих чартерных потребностей - а не будет брать у ЯнЭйр, Дарта и пр.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
МАУ деньги не нужны?Sentry писав:Имхо, с МАУ тут конкуренции особой не будет, у МАУ своя бизнес модель и чартеры им по большому счету не особо в тему.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну чтобы все видели эту презентацию, копирую со страницы министра
















Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Почему не будет? Регулярка по внутренним перелетам + киевские международные направления в Ларнаку, Дубай и Барселону. Нет?tu144 писав:Публиковать можно хоть 20 бортов) но нужно быть реалистами - а реальность для них это 2 борта в следующем году и 4 - в перспективе...
А насчет конкуренции с МАУ - это бред, не будет там никакой конкуренции...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Нет, потому что корни общие...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Физически некому.Sentry писав:Так уже и некому.
Почему мировой рынок авиаперевозок растет?! Одна из причин: рост населения планеты.
У нас в стране пока всё наоборот ((
Безвиз, оккупация и некая стабильность прирост даст, поэтому АК и растут, но быстрым этот рост точно не будет.
Именно про это была речь
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).converj писав:Физически некому.Sentry писав:Так уже и некому.
Почему мировой рынок авиаперевозок растет?! Одна из причин: рост населения планеты.
У нас в стране пока всё наоборот ((
Безвиз, оккупация и некая стабильность прирост даст, поэтому АК и растут, но быстрым этот рост точно не будет.
Именно про это была речь
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Це ви до чого?mischko писав:
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).
Я написав "одна з причин" ) Мова не про авіаринок, а чому "в Україні нікому літати"
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11339
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
я хоч і не живу в Україні вже 7.5 років, але завдяки МАУ в 2016-му двічі літав внутрішніми рейсами, яких раніше не було. Тут я з вами погоджусь, що заповнити 189 місць на внутрішніх рейсах майже нереально в умовах конкуренції авіації та ультра-ліберального автобусного сополучення і субсидованої УЗ. Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.converj писав:Це ви до чого?mischko писав:
Дешева нафта + технології виробництва літаків, які економлять на вартості експлуатації + венчурний капітал + інфраструктурні проект Китаю + лібералізація повітряного сполучення (Норвіджен на рейсі Амстердам - Нью-Йорк, який сьогодні оголосили).
Я написав "одна з причин" ) Мова не про авіаринок, а чому "в Україні нікому літати"
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так, це розумноmischko писав: Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А вот по поводу заполнения рейсов в Одессу в сезон могу поспорить. Если цена будет реально на уровне 500-700грн то должны быть более чем. Уже 3 года ЖД вокзал Одессы не справляется с потоком. Каждый день 3 состава на Днепр, 2-3 Львов, 4 Киев, 3 Харьков и т.д. и на них почти не реально купить билеты. И часть паксов думаю с радостью поменяют за небольшую доплату услуги УЗ на 1 час полета.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Почему Вы считаете, что цена 500-700 грн в одну сторону будет у всех, или хотя бы у большой части билетов? Там, где будут проблемы с билетами на поезд, дешевых билетов на самолет тоже не будет.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну Мотор-січ так і літає і не виглядає що собі в мінус - Київ-Львів протягом року збільшили вдвічі і скорочувати не збираються. Плюс є стиковки як мінімум на Одесу, знаю людей, які ними літають.converj писав:Так, це розумноmischko писав: Але якась модель типу АТR-ки з хабом в Жулянах цілком могла б бути, але це вже не в цю тему.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну відносно дешеві квитки та повні літаки це якраз спосіб заявити про себе для максимальної кількості пасажирів. Якщо а/к справді має наміри розвиватися далі та запускати якусь регулярку на додачу до чартерів, то це нормальна маркетингова стратегія.Sentry писав:Почему Вы считаете, что цена 500-700 грн в одну сторону будет у всех, или хотя бы у большой части билетов? Там, где будут проблемы с билетами на поезд, дешевых билетов на самолет тоже не будет.
Але головне моє побоювання це конкуренція з дуже дешевою УЗ. Навіть якщо ми візьмемо умовні 500–700 гривень за квиток, це десь 1500₴ RT. А купе до Одеси коштує десь 500–600₴ RT. Літак дає економію у 10 годин в кожну сторону, тож питання просте: скільки харків'ян оцінюють 20 годин власного життя дорожче ніж у тисячу гривень, щоб обрати літак замість потяга?
Середня зарплатня у місті десь 7000 грн на місяць. You bet.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я літав моторами в червні зі львова на одесу через жуляни. По комфорту - явно не АТР-72, але обидва борти під зав'язку. І для іноземців прикольна фотосесія з раритетом....
Але всетаки краще прямий 738
Але всетаки краще прямий 738

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Які 500-700грв??? Ви про чемодани забули, які в купе-плацкарти вантажать на кожного відпочиваючогоartml писав:Ну відносно дешеві квитки та повні літаки це якраз спосіб заявити про себе для максимальної кількості пасажирів. Якщо а/к справді має наміри розвиватися далі та запускати якусь регулярку на додачу до чартерів, то це нормальна маркетингова стратегія.Sentry писав:Почему Вы считаете, что цена 500-700 грн в одну сторону будет у всех, или хотя бы у большой части билетов? Там, где будут проблемы с билетами на поезд, дешевых билетов на самолет тоже не будет.
Але головне моє побоювання це конкуренція з дуже дешевою УЗ. Навіть якщо ми візьмемо умовні 500–700 гривень за квиток, це десь 1500₴ RT. А купе до Одеси коштує десь 500–600₴ RT. Літак дає економію у 10 годин в кожну сторону, тож питання просте: скільки харків'ян оцінюють 20 годин власного життя дорожче ніж у тисячу гривень, щоб обрати літак замість потяга?
Середня зарплатня у місті десь 7000 грн на місяць. You bet.

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей