Сторінка 59 з 70

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 03 липня 2020, 11:57
Bagach
Sirko Production писав: 03 липня 2020, 11:29 Та в них там все якось досить "складно" відбувається.
Оформив повернення коштів. 2 місяці минуло, а нічого не відбувалось. Вирішив написати запитати, як вони поживають.
Потім ще раз написав. Ще раз. Після третього листа відповіли наступне:
thank you for your message.

I apologize for the inconvenience.

We received your redunf request. Due to the current situation, the waiting time for a refund is up to 4 months from the date of submission of the refund application. I kindly ask for your patience.

We kindly ask you to keep all previous messages. Maintaining correspondence history will help us accelerate our processing of your case.
До 4-х місяців - добре, що "до". Люфти то взагалі сказали мені: "від 2-х місяців".
Сам маю квиток сабжа LWO-WAW-CPH-WAW-LWO на рейс, котрий ночує у Львові, на вересень.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 14 липня 2020, 00:15
Bagach
ЛОТ летить завтра до Львова? Квитки є в продажу, статус рейсу - "scheduled". А от в розкладі на сайті аеропортів Варшави і Львова рейсів немає.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 14 липня 2020, 09:24
юра сармат
Bagach писав: 14 липня 2020, 00:15 ЛОТ летить завтра до Львова? Квитки є в продажу, статус рейсу - "scheduled". А от в розкладі на сайті аеропортів Варшави і Львова рейсів немає.
Вже на завтра на сайті Львова появився ЛОТ

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 17 липня 2020, 23:22
Bagach
Підкажіть, яким способом краще комунікувати з Лотом у випадку відміни рейсу? Фейсбук, контакт-центр, імейл, форми запитів?

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 18 липня 2020, 12:38
Sirko Production
Я намагався комунікувати через мейл/форми запитів, але так як мені не "горіло" то я й не сильно переживав стосовно оперативності.
Але по-факту вони на такі запити відповідають неохоче. Мені після 3-х листів відповіли на останній з них за 3 дні.

Коли будуть підходити терміни, тобто 90 днів з моменту відправлення запиту на повернення коштів, я планую зробити контрольний дзвінок в кол-центр, який скоріше за все нічим не допоможе, але все ж.

Також може буде цікаво, ось лист який я отримав від LOT вчора, тобто вони ніби натякають що немає сенсу писати/телефонувати, мовляв вони про все знають і "тяжко працюють" щоб обробити наші заявки:
Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting LOT Polish Airlines. We would like to kindly inform you that all refund requests concerning flights cancelled due to COVID-19 pandemic and sent to us using the dedicated form on our website lot.com, messenger, or by calling our Contact Centre have been successfully reported in our system. Requesting a refund using any of the aforementioned methods does not require additional confirmation via a phone call.

We are working tirelessly to reduce the waiting period and accelerate the transfer of funds.

To assure the most efficient service possible, we have mobilised additional teams to aid the customers. All applications are processed in the order received. The funds will be reimbursed to account linked to the originally used form of payment.

Thank you for understanding and apologise for the inconvenience.

LOT Polish Airlines Customer Service Team

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 18 липня 2020, 12:48
Bagach
Sirko Production писав: 18 липня 2020, 12:38 Коли будуть підходити терміни, тобто 90 днів з моменту відправлення запиту на повернення коштів, я планую зробити контрольний дзвінок в кол-центр, який скоріше за все нічим не допоможе, але все ж.
Такий дзвінок потрібен, щоб уточнити, чи кошти вже відправлені (тоді вся справа в банку), чи заявка ще в обробці всередині компанії. Якщо друге, то чарджбек без варіантів.
Sirko Production писав: 18 липня 2020, 12:38 Також може буде цікаво, ось лист який я отримав від LOT вчора, тобто вони ніби натякають що немає сенсу писати/телефонувати, мовляв вони про все знають і "тяжко працюють" щоб обробити наші заявки:
Та це всі зараз таке пишуть чи говорять.

Якщо відмімняють рейс з ініціативи компанії, то як потрібно надсилати запит на повернення? Через колл-центр, чи є якась форма?
Мій ранковий рейс LWO-WAW, запланований на вересень, ще не відмінили, але, скоріше за все, відмінять.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 18 липня 2020, 12:57
Sirko Production
Є форма:
https://apps.lot.com/form/zmiana-zwrot
Ви можете повернути квиток самостійно Якщо Ви купили квиток на сайті lot.com або через Contact Center, заповнивши форму Повернення Квитка.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 18 липня 2020, 13:08
mischko
Я робив через форму і чекав півтора місяця на ваучер. Причому квиток брав у агента

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 19 липня 2020, 14:46
Sirko Production
Дуже розчарований такою "оперативністю" роботи АК.
Мав ілюзії стосовно того що вони відносяться до класичних АК, але як показав досвід навіть Wizz/Раяни швидше комунікують з пасажирами.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 19 липня 2020, 15:03
Ferrari
Класичних...
Мне КЛМ уже полтора месяца ваучер шлет

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 19 липня 2020, 15:13
makor
Sirko Production писав: 19 липня 2020, 14:46 Мав ілюзії стосовно того що вони відносяться до класичних АК, але як показав досвід навіть Wizz/Раяни швидше комунікують з пасажирами.
с марта у райана даже ваучер по одному билету не получил. Хотя две формы заполнял, а чате никогда никого нет. Лень караулить их.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 20 липня 2020, 13:19
Sirko Production
Ferrari писав: 19 липня 2020, 15:03 Класичних...
Мне КЛМ уже полтора месяца ваучер шлет
Нууу...на форумі інформації не було по інших невдалих кейсах, тому склалось таке враження.

Значить помилився - левова частка АК - козли.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:18
Bagach
Як швидко сабж відповідає в Facebook?
Хочу змінити дату бронювання. Провисів на лінії хвилин 15 і поклав слухавку. Звик, що LH, AF і BT відповідають майже миттєво.
У формі зміни написано, що чекати до 72 годин. Хотілося б пошвидше.
Написав у FB.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:21
mischko
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:18 Як швидко сабж відповідає в Facebook?
Хочу змінити дату бронювання. Провисів на лінії хвилин 15 і поклав слухавку. Звик, що LH, AF і BT відповідають майже миттєво.
У формі зміни написано, що чекати до 72 годин. Хотілося б пошвидше.
Написав у FB.
Не дуже швидко, але протягом доби

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:36
АндрейМ
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:18 Написав у FB.
Звертався до них у ФБ - відповідали протягом 4-5 днів.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:42
Bagach
АндрейМ писав: 22 липня 2020, 14:36
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:18 Написав у FB.
Звертався до них у ФБ - відповідали протягом 4-5 днів.
Трохи задовго, як для ФБ. Балтік майже миттєво відповідає, LATAM, Air France - протягом декількох годин.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:48
АндрейМ
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:42 Трохи задовго, як для ФБ.
Згоден, тому телефонував, щоб вирішити питання.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 14:49
Bagach
АндрейМ писав: 22 липня 2020, 14:48
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:42 Трохи задовго, як для ФБ.
Згоден, тому телефонував, щоб вирішити питання.
Скільки часу чекали відповіді?

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 15:00
АндрейМ
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:49 Скільки часу чекали відповіді?
Хвилин 10. Обрав опцію спілкуватися англійською.

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Додано: 22 липня 2020, 15:17
Bagach
АндрейМ писав: 22 липня 2020, 15:00
Bagach писав: 22 липня 2020, 14:49 Скільки часу чекали відповіді?
Хвилин 10. Обрав опцію спілкуватися англійською.
Зрозуміло. Я всюди обираю українську чи російську. Не володію сильно розмовною англійською.