Сторінка 569 з 817
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 10:49
Victor H
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 09:33
юра сармат писав: ↑19 лютого 2019, 23:49
Між іншим Дортмунд літом пн,ср,пт ,але взагалі то могло бути більше,на мій погляд так і проситься Нюрнберг від Візза.....
Нюрнберг з Києва лише 2 рази і його не збільшують, не думаю, що для Львова треба.
Можна щось з північної сторони відкрити, де зараз нічого немає, Ганновер, Бремен.
В Нюрнберг з Києва є 2 Візза і 2 Раяна. І ще є недороге МАУ, яке літає в Мюнхен, до якого там не дуже далеко. У Львові в той кут Німеччини є лише супердорога Люфтганза, яка заточена на транзит в Північну Америку.
Взагалі з точки зору покриття Німеччини лоукостами, Львову не вистачає Нюрнберга, чогось з трикутника Гановер-Бремен-Гамбург і південного заходу (Штуттгарт, Карлсруе або Баден-Баден).
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 11:21
юра сармат
popTAB писав: ↑20 лютого 2019, 08:05
Раз нема анонсів то хоч попіарять давно відоме
Піаритись це добре,але я вже писав вище що Дортмунд літом є три рейси на тиждень ,а не два..,невже там хто писав так багато роботи
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 11:39
sashkin
а с точки зрения Харькова Германия вообще непокрыта.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 11:41
mischko
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 11:39
а с точки зрения Харькова Германия вообще непокрыта.
Є ж Дортмунд
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 12:19
sashkin
mischko писав: ↑20 лютого 2019, 11:41
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 11:39
а с точки зрения Харькова Германия вообще непокрыта.
Є ж Дортмунд
но куда нам до Львова и Киева?
мне кстати очень интересно, есть ли туристическая составляющая у рейса в Дортмунд? Кельн? транзит в Голландию?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 12:29
shushuair
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 12:19
но куда нам до Львова и Киева?
Ну вот, плох тот солдат, который не мечтает стать генералом
Харьков засматривается на регалии Львова и Киева, а нам что делать, даже регулярки в Германию и Италию нет, дайте нам стать хоть Харьковом местного разлива, безвиз же, мать его

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 12:30
mischko
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 12:19
но куда нам до Львова и Киева?
мне кстати очень интересно, есть ли туристическая составляющая у рейса в Дортмунд? Кельн? транзит в Голландию?
На Кельн, гадаю, однозначно є - там дуже мальовничий готичний собор і вся долина Рейну усипана замками на кручах. За бажання можна податися на захід в Аахен, там коронували імператорів Священної Римської Імперії у соборі. Ми колись приїхали туди на різдвяний ринок, так в ратушу була черга, але наглядачка виявилася з Донецька і заднім ходом провела нас в залу з артефактами, там мечі, шаблі різні. Село Моншо дуже мальовниче, ну і Маастрихт під боком.
На сході є Вуперталь.
Дортмунд і околиці вже не такий туристичний.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 12:31
Valdys
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 12:19
mischko писав: ↑20 лютого 2019, 11:41
sashkin писав: ↑20 лютого 2019, 11:39
а с точки зрения Харькова Германия вообще непокрыта.
Є ж Дортмунд
но куда нам до Львова и Киева?
мне кстати очень интересно, есть ли туристическая составляющая у рейса в Дортмунд? Кельн? транзит в Голландию?
саме у Дортмунді і Кельні не дуже з туристичної точки зору. В Дортмунді у них напевно гарні умови, вони з багатьох аеропортів туди літають, на вокзал не далеко, а далі зручно їхати в любу сторону.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 12:35
Valdys
Victor H писав: ↑20 лютого 2019, 10:49
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 09:33
юра сармат писав: ↑19 лютого 2019, 23:49
Між іншим Дортмунд літом пн,ср,пт ,але взагалі то могло бути більше,на мій погляд так і проситься Нюрнберг від Візза.....
Нюрнберг з Києва лише 2 рази і його не збільшують, не думаю, що для Львова треба.
Можна щось з північної сторони відкрити, де зараз нічого немає, Ганновер, Бремен.
В Нюрнберг з Києва є 2 Візза і 2 Раяна. І ще є недороге МАУ, яке літає в Мюнхен, до якого там не дуже далеко. У Львові в той кут Німеччини є лише супердорога Люфтганза, яка заточена на транзит в Північну Америку.
Взагалі з точки зору покриття Німеччини лоукостами, Львову не вистачає Нюрнберга, чогось з трикутника Гановер-Бремен-Гамбург і південного заходу (Штуттгарт, Карлсруе або Баден-Баден).
в Нюрнберг з Києва є лише 2 Візза і крапка.
Недороге МАУ в Мюнхен? Ага... щассс
Ну і як сказати, що Мюнхен і Нюрнберг не далеко... далеко, 170 км, там 50 км різниці між Франкфурт-Мюнхен і Нюрнберг-Мюнхен...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 13:53
Victor H
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 12:35
в Нюрнберг з Києва є лише 2 Візза і крапка.
Ок, я помилився лише в тому, що Раян почне літати з Києва в Нюрнберг лише в жовтні цього року.
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 12:35
Недороге МАУ в Мюнхен? Ага... щассс
Ну я не знаю. Я от зараз бачу багато квитків на прямий МАУ з Києва в Мюнхен по 174 долари RT, на березень-квітень. Зі Львова в Мюнхен на той же період нижче 200 не знайдеш і це все з пересадкою. Пряма Люфтганза зі Львова взагалі в районі 300. Це звичайно не раянівські акційні 20 євро, але різниця відчутна.
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 12:35
Ну і як сказати, що Мюнхен і Нюрнберг не далеко... далеко, 170 км, там 50 км різниці між Франкфурт-Мюнхен і Нюрнберг-Мюнхен...
Ви точно нічого не плутаєте? Франкфурт-Мюнхен - це 400 км. Нюрнберг приблизно посередині, трохи ближче до Мюнхена, тому швидше потрапляє в його радіус, але якраз це положення посередині і провокує відкрити туди лоукост рейс. Це дозволило б перехопити частину північнобаварського трафіку (власне сам Нюрнберг + умовні Інгольштадт і Регенсбург), яким Мемінген незручний, а Мюнхен дорогий.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 14:04
sashkin
Нюрнберг от Мюнхена 170 км? 2 часа максимум? Плевое дело тому, кто по нашему бездорожью 500 до Киева делает, чтобы увидеть тот Мюнхен с Нюрнбергом.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 14:18
Valdys
Victor H писав: ↑20 лютого 2019, 13:53
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 12:35
в Нюрнберг з Києва є лише 2 Візза і крапка.
Ви точно нічого не плутаєте? Франкфурт-Мюнхен - це 400 км. Нюрнберг приблизно посередині, трохи ближче до Мюнхена, тому швидше потрапляє в його радіус, але якраз це положення посередині і провокує відкрити туди лоукост рейс. Це дозволило б перехопити частину північнобаварського трафіку (власне сам Нюрнберг + умовні Інгольштадт і Регенсбург), яким Мемінген незручний, а Мюнхен дорогий.
хотів сказати нюрнберг-мюнхен і франкфурт-нюрнберг.
та ніхто не буде відкривати зараз Нюрнберг зі Львова. Чесно, трішки багато хочете. Головне, щоб не вийшло таке, що Львів тупо не витягне все те, що в нього є зараз і Раян з Візом швидко поприкривають взагалі сумні напрямки і будете мати пару Польш і пару Німеччин.
по 15-20-25 євро явно бажаючі летіти є, але ж для компаній це не цікаво і довго тривати не буде.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 14:52
Vitaliy
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 14:18
хотів сказати нюрнберг-мюнхен і франкфурт-нюрнберг.
по відстані - ймовірно Ви праві.
Але припустимо мені потрібно в сам Мюнхен,
з MUC їхати на S1\S8 45 хвилин
з NUE їхати всього година на ICE або 2-2.5 год на RE, притому що аеропорт знаходить в самому місті (хв 10 до вокзалу на метро U2)
я вже не говорю про Вюрцбург, Інгольштадт, Бамберг до яких година
причому в Баварії можна їздити по тому ж баварському квитку (25 ойро + 6 за кожного наступного), а до ФРА потрібно уже купувати ICE квиток
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 15:19
Inguri
mischko писав: ↑20 лютого 2019, 12:30
в ратушу була черга, але наглядачка виявилася з Донецька і заднім ходом провела нас в залу
Закат Європи...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 лютого 2019, 15:46
maxm
Обожаю Wizzair

Сдвинули июньский рейс Ларнака-Вена на 5 минут раньше. Предложили стандартный вариант действий - согласиться или:
1. Бесплатно поменять на другие рейсы, в т.ч. на другие дни и направления.
2. Возврат на счет wizz + 20%
3. Возврат на счет, с которого покупались билеты.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 лютого 2019, 18:55
Franek
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 14:18
та ніхто не буде відкривати зараз Нюрнберг зі Львова. Чесно, трішки багато хочете. Головне, щоб не вийшло таке, що Львів тупо не витягне все те, що в нього є зараз і Раян з Візом швидко поприкривають взагалі сумні напрямки і будете мати пару Польш і пару Німеччин.
по 15-20-25 євро явно бажаючі летіти є, але ж для компаній це не цікаво і довго тривати не буде.
Дуже малоімовірно, що на збиткових і безперспективних рейсах Візз буде підвищувати частотність на літо, коли вони можуть легко возити багатші Польщу, Румунію, Угорщину енд компані в це ж літо на моря. Тому за Братиславу, Берлін, Ґданськ і Вроцлав можна бути цілком спокійними.
І ви би краще не за Львів переживали, а за Київ, щоб з польських і деяких німецьких і інших європейських рейсів, де заруба між Візом, Раяном і МАУ хтось та й не пішов.
А для львівців, яких турбує відсутність нових анонсів можу сказати наступне. На літо Візейр збільшив кількість рейсів на третину! Був 21 рейс, а стане 30 в тиждень. Будуть Скайап і Балтики. Ріст прогнозують на майже 40% до 2,2 мільйонів. По моєму, то свідчення супервеликого потенціалу. І згодом Львів стане номером 2 після KBP. Навіть не сумнівайтеся. Просто потрібно розуміти, що є природний здоровий розвиток. Я думаю, теоретично Львів може рости на 100% в рік, але це дуже виснажливо. І відбивання затрат на такий вибухоподібний стрибок може потім дорого коштувати. Це буде або застій, або не дуже привабливі ціни на квитки, або навіть і дуже різкий спад.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 лютого 2019, 19:15
юра сармат
Franek писав: ↑21 лютого 2019, 18:55
Valdys писав: ↑20 лютого 2019, 14:18
та ніхто не буде відкривати зараз Нюрнберг зі Львова. Чесно, трішки багато хочете. Головне, щоб не вийшло таке, що Львів тупо не витягне все те, що в нього є зараз і Раян з Візом швидко поприкривають взагалі сумні напрямки і будете мати пару Польш і пару Німеччин.
по 15-20-25 євро явно бажаючі летіти є, але ж для компаній це не цікаво і довго тривати не буде.
Дуже малоімовірно, що на збиткових і безперспективних рейсах Візз буде підвищувати частотність на літо, коли вони можуть легко возити багатші Польщу, Румунію, Угорщину енд компані в це ж літо на моря. Тому за Братиславу, Берлін, Ґданськ і Вроцлав можна бути цілком спокійними.
І ви би краще не за Львів переживали, а за Київ, щоб з польських і деяких німецьких і інших європейських рейсів, де заруба між Візом, Раяном і МАУ хтось та й не пішов.
А для львівців, яких турбує відсутність нових анонсів можу сказати наступне. На літо Візейр збільшив кількість рейсів на третину! Був 21 рейс, а стане 30 в тиждень. Будуть Скайап і Балтики. Ріст прогнозують на майже 40% до 2,2 мільйонів. По моєму, то свідчення супервеликого потенціалу. І згодом Львів стане номером 2 після KBP. Навіть не сумнівайтеся. Просто потрібно розуміти, що є природний здоровий розвиток. Я думаю, теоретично Львів може рости на 100% в рік, але це дуже виснажливо. І відбивання затрат на такий вибухоподібний стрибок може потім дорого коштувати. Це буде або застій, або не дуже привабливі ціни на квитки, або навіть і дуже різкий спад.
Я,як львівець поправлю Вас,візз буде 31 рейс,а ось на рахунок Скайап в них хіба щось серйозне є,крім чартерів...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 лютого 2019, 19:24
Franek
О давайте розбиратися. Писали ж ніби, що 30. Де ще одну частоту додали?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 лютого 2019, 21:13
jurkok
Franek писав: ↑21 лютого 2019, 19:24
О давайте розбиратися. Писали ж ніби, що 30. Де ще одну частоту додали?
Так, 31
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 22 лютого 2019, 00:11
Sergeyk79
Собакевич писав: ↑19 лютого 2019, 15:45
Було, но сплыло. Года полтора уже как оба рейса - только за 48 часов.
Летел в сентябре 2018 OTP-KUT-OTP. Давало зарегиться на обратный рейс, который через неделю, при регистрации на первый сегмент.