Сторінка 546 з 817

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 10:38
nix
Wizz собирался Минск зайти вроде в следующем году, так что возможно даже какой-то Киев - Минск будет

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 10:39
mischko
Цілком може бути. Білоруси зробили візу по прибуттю в Мінському аеропорту.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 10:53
syxiv_dan
Цікаво, чи крім цієї новини буде оголошення нових напрямків

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 10:59
asu
Генеральний директор авіакомпанії WizzAir Джозеф Вараді зустрівся з Президентом України Петром Порошенко.

1. Відновлення діяльності «WizzAir Україна»
2. Інвестиції 2,5 млрд дол. США
3. 20 нових літаків
4. 6 млн. пасажирів на рік до 2025 р.
5. 6 000 локальних робочих місць

Wizz Air, одна з авіакомпаній Європи, повідомила, про зустріч Президента України Петра Порошенка та генерального директора Wizz Air Джозефа Вараді.
Під час зустрічі йшлося про можливість відновлення роботи української авіакомпанії «Візз Ейр Україна».
Учасники зустрічі обговорили законодавчі, регуляторні та економічні умови, необхідні для досягнення фінальних домовленостей у рамках довгострокової бізнес пропозиції.

Відновлення діяльності «Візз Ейр Україна» сприяло б розвитку української авіаційної галузі, забезпечуючи високоефективні з точки зору витрат та якості пропозиції для подорожей для мільйонів українців і туристів, які хочуть відвідати Україну. Крім того, це дозволило б створити близько 6 000 локальних робочих місць, як прямих так і в суміжних галузях, і стимулювало б значний розвиток українського туризму та сфери послуг. За результатами зустрічі та з урахуванням зазначених вище умов, «Візз Ейр Україна» має на меті отримати ліцензію українського авіаперевізника вже у наступному, 2019 році.
Відновлення «Візз Ейр Україна» дасть змогу розширити мережу лоу-кост маршрутів авіакомпанії до/з України завдяки інвестиціям 2,5 млрд дол. США, що будуть здійснені для збільшення українського авіапарку до 20 нових літаків Airbus A320 та Airbus A321. Ці літаки будуть поставлені на бази авіакомпанії у Києві та інших регіонах України. У результаті, запланований обсяг перевезених пасажирів складатиме 6 млн на рік до 2025 р.

--------------------------------------------

Про нові напрямки - нічого.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:02
popTAB
syxiv_dan писав: 21 листопада 2018, 10:53 Цікаво, чи крім цієї новини буде оголошення нових напрямків
буде дочка - будуть напрямки.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:10
roger
2,5 млрд. протягом якого часу будуть інвестуватися? Це занадто велика сума для такої компанії на невеликий проміжок часу.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:16
Victor H
roger писав: 21 листопада 2018, 11:10 2,5 млрд. протягом якого часу будуть інвестуватися? Це занадто велика сума для такої компанії на невеликий проміжок часу.
Це якраз +/- каталожна ціна двадцяти а320/321 нео.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:23
Valdys
ну а цікаво, якщо все дійсно буде так, то:

як швидко сертифікат WU відновлять (я думаю, для них критично отримати все під літній розклад)
чи змінять правило з обов'язковим багажем для укр компаній (чи Візз буде як і МАУ)
чи змінять дурні валютні правила.

А взагалі то з укр дочкою Італія та Іспанія для них, це просто клас.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:27
Tetris
Кстати, теоретически возможет вариант, при котором укрдочка получит 321 и забазируется в Борисполе, а текущие направления останутся на W6 и будут летать из Жулян.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:30
BIKTOP
mischko писав: 21 листопада 2018, 10:22
syxiv_dan писав: 21 листопада 2018, 10:19 Одразу після оголошення першого італійського напрямку десь в куточку тихенько заплаче ернест
Ернест просто переїде далі на схід (Харків, Херсон, Запоріжжя)
Я так понял Харьков у Эрнеста уже отсудили Раяны .

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:31
Sentry
Tetris писав: 21 листопада 2018, 11:27 Кстати, теоретически возможет вариант, при котором укрдочка получит 321 и забазируется в Борисполе, а текущие направления останутся на W6 и будут летать из Жулян.
Думаю, что только теоретически. Это двойные расходы на наземное обслуживание и меньшие скидки за объемы. Если будет решение о массовом получении А321, то уйдут из Жулян в Борисполь.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:36
Alександр
Возвращение WU - ход конем, конечно же.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:38
Alександр
Sentry писав: 21 листопада 2018, 11:31
Tetris писав: 21 листопада 2018, 11:27 Кстати, теоретически возможет вариант, при котором укрдочка получит 321 и забазируется в Борисполе, а текущие направления останутся на W6 и будут летать из Жулян.
Думаю, что только теоретически. Это двойные расходы на наземное обслуживание и меньшие скидки за объемы. Если будет решение о массовом получении А321, то уйдут из Жулян в Борисполь.
Как раз в терминал F в самый раз

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:45
Oleksii
Дочка можеьт базироваться в Борисполе, а материнская компания останется в Жулянах

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:45
popTAB
це подвійний операційний кост, навіщо їм таке?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:46
Sentry
Издеваетесь. Вы читали сообщения выше? :)

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:47
Oleksii
Не разглядел

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:52
Valdys
Tetris писав: 21 листопада 2018, 11:27 Кстати, теоретически возможет вариант, при котором укрдочка получит 321 и забазируется в Борисполе, а текущие направления останутся на W6 и будут летать из Жулян.
навряд чи це потрібно їм. занадто багато додаткових затрат

буде 1 аеропорт. І скоріш за все, ставка буде на Жуляни якраз. І це буде їх фішкою.
Додати Києву ще 1 літак (окрім анонсованого), зробити базу у Львові з 1 літаком і на перші рік-два вистачить.

також варто розуміти, що відродження дочки не означає перерозподілу прав на маршрути, літаків, які вже зараз літають в Україну (тобто вони і далі будуть/можуть літати рейси в Німеччину по квоті Німеччини). Тобто, теоретично, новий 5-й літак міг би бути виключно для нових напрямків, які зараз для них закриті (Італія, Іспанія, Ізраїль).

Здається, коли закрили WU і залишили 1 літак, він 8 напрямків робив. Тобто, теоретично це може бути 2-3 Іспанії, Італії і якийсь Тель-Авів.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:55
Oleksii
Интересно, какими будут первые внутренние маршруты и будут ли они в следующем году?!

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 21 листопада 2018, 11:59
Sentry
Интересно, как выгоднее оформлять борт, базирующийся в Жулянах и выполняющий рейсы только материнской компании. Как сейчас, на материнскую компанию, или на дочку? И может ли самолет, оформленный на дочку, выполнять рейсы материнской компании из\в Украину?