made_in_ukraine писав:Effective 24JAN12 till 27MAR12 OS 381/382 will be cancelled. Rebookings to OS/LH/LO permitted; refund of unused segments permitted.
На даный момент у нас есть информация о том, что каждый второй вторник у нас отменены рейсы из Вены во Львов и обратно, начиная с 24.01 и по 20.03.
Т.е. отменены рейсы 24.01./07.02./21.02./06.03./20.03.
Рейсы будут выполняться 31.01./14.02./28.02./13.03./27.03.
AUSTRIAN AIRLINES
Customer Service Center Russia
Значить одним недолоукостом стане менше, і GW більше ні до Кійова, ні в інші наші супер-пупер космопорти не літатиме. До речі вже прийшов спам про милі GW-тепер будуть нараховувати і одні і другі...
Для тих, хто переконаний у тому, що харківський рейс є життєво необхідним для компанії - прохання порівняти рівень продаж на 2 денних київських рейси, львівський і харківський на дати 23.12 - 4.01 або 8.01 (тобто дати, коли пакс завідома готовий викласти максимум за переліт). Цифри говорять самі за себе.
Суть повідомлення в тому, що Львів розкуплений на 90% в економі, бізнес є, Київ другий десь так само так само, Київ третій десь на 95% - лишилась пара місць в економі і пара в бізнесі, а Харків гордо балансує на половинці...
gast писав:Для тих, хто переконаний у тому, що харківський рейс є життєво необхідним для компанії - прохання порівняти рівень продаж на 2 денних київських рейси, львівський і харківський на дати 23.12 - 4.01 або 8.01 (тобто дати, коли пакс завідома готовий викласти максимум за переліт). Цифри говорять самі за себе.
Робити висновки про рентабельність рейсу на основі вибірки у два-три тижні - це повний економічний суїцид. За такою самою логікою можна сказати, що рейси з Франкфурта до Нью-Йорку також прибуткові (незважаючи на те, що на них а/к таки втрачає гроші і тримається їх лише через слоти).
Хочу ще раз нагадати про існування платформи RMPS - Revenue Management Prediction System - котра аналізує завантаженість та економічну обґрунтованість рейсів. Харків там має коеф. 0,85 з 1,00.
made_in_ukraine писав:Хочу ще раз нагадати про існування платформи RMPS - Revenue Management Prediction System - котра аналізує завантаженість та економічну обґрунтованість рейсів. Харків там має коеф. 0,85 з 1,00.
gast писав:Суть повідомлення в тому, що Львів розкуплений на 90% в економі, бізнес є, Київ другий десь так само так само, Київ третій десь на 95% - лишилась пара місць в економі і пара в бізнесі, а Харків гордо балансує на половинці...
а вы можете дать гарантию, что рейс из Харькова на указанные даты вообще состоится (не по причине загрузки)?
gast писав:Суть повідомлення в тому, що Львів розкуплений на 90% в економі, бізнес є, Київ другий десь так само так само, Київ третій десь на 95% - лишилась пара місць в економі і пара в бізнесі, а Харків гордо балансує на половинці...
а вы можете дать гарантию, что рейс из Харькова на указанные даты вообще состоится (не по причине загрузки)?
Таку гарантію вам ніхто не дасть. Навіть, якщо літак прилетить до Харкова, є безліч причин, через які рейс можуть скасувати. Ну і звичайно є певні обмеження щодо кількості інфо, яку я можу викласти тут. Якщо щось екстраординарне планується за 2-3 тижні, то я намагаюсь повідомляти.
made_in_ukraine писав:Хочу ще раз нагадати про існування платформи RMPS - Revenue Management Prediction System - котра аналізує завантаженість та економічну обґрунтованість рейсів. Харків там має коеф. 0,85 з 1,00.
А звідки така обізнанність, якщо не секрет?
Звичайно не секрет. Я маю гарних друзів всередині компанії.
gast писав:Суть повідомлення в тому, що Львів розкуплений на 90% в економі, бізнес є, Київ другий десь так само так само, Київ третій десь на 95% - лишилась пара місць в економі і пара в бізнесі, а Харків гордо балансує на половинці...
а вы можете дать гарантию, что рейс из Харькова на указанные даты вообще состоится (не по причине загрузки)?
Таку гарантію вам ніхто не дасть. Навіть, якщо літак прилетить до Харкова, є безліч причин, через які рейс можуть скасувати. Ну і звичайно є певні обмеження щодо кількості інфо, яку я можу викласти тут. Якщо щось екстраординарне планується за 2-3 тижні, то я намагаюсь повідомляти.
Я понимаю, что рейс могут отменить из-за массы причин, просто в нынешних харьковских реалиях эти причины несколько "особенные". В следствие чего некоторые люди дабы уменьшить этот риск корректируют свои планы и покупают билеты из Киева.
Австріяки-одна з компаній яка літає і в близькі до критичних умов. Один раз був свідком, як вони сідали у Львові на Ф70 на стару полосу з льодом, в той день Люфтганза пішла в Краків, а Льот взагалі не прилетів... Так що як є рейс і погода ніби не готує сюрпризів, вулкани ніби сплять - все буде летіти... Про жуткий "RMPS - Revenue Management Prediction System" теж чув, Амадеус прикупив собі і тепер знімає таксу за користування з усіх, хто з ним працює, тарифи в 600 Є в наші порти - це ж її робота, там критеріїв багато, і вона використовується для "гадання на картах на майбутнє", а не оцінці вже минулих днів - тут рахунки прозорі і не настільки оптимістичні.
Можливо відсутність пакспотоку на дні, коли він мав би бути максимальний - то й не показник, але факт заставляє задуматись...
Кстати, о ценообразовании на рейсах в Харьков, я когда в прошлом году в Вене застрял из-за непогоды, сооиечественник по несчастью сказал, что они возвращаются из Праги в Харьков через Вену. Так вот, им РТ Хаарьков-Прага австрияками в 430 долларов обошолся. Как так?
И еще немного о ценообразовании. Поскольку для меня все еще актуально попасть в Харьков на праздники (следующий НГ), присматриваюсь к ценам. ARN-HRK и назад стоит 6800 крон (тыща баксов), а в Днепропетровск всего 3150. Вариант