Re: Права пасажирів та їх захист / Права пассажиров
Додано: 07 липня 2022, 10:21
Сьогодні прийшов лист, що компенсують ланч. Тягнули з цим майже місяць, в той час як 250 євро менш як за тиждень опрацювали.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Сьогодні прийшов лист, що компенсують ланч. Тягнули з цим майже місяць, в той час як 250 євро менш як за тиждень опрацювали.
We made the necessary investigations upon your request. It was determined that the TK70 03 July 2022 Istanbul-Hong Kong flight was not cancelled.
Пардон, изначально был рейс Варна - Стамбул, решил не перезагружать историю. Там тоже еле посадили на борт из-за того что не было решено ничего с сегментом Стамбул - Гонконг, но в итоге долетел.
Одну туда каждый день летают, ну не могут же постоянно пустыми летать. Из Гонконга тогда состоялись все рейсы и других авиакомпаний, в том числе и Air New Zealand. К тому же из ответ был что так как рейс не был отменён то компенсации не будет.
Ну, это - очень важная деталь в данном случае.
Рейсы других авиакомпаний абсолютно ни при чем. 3 июля действительно было в периоде, когда власти Гонконга запретили ТК посадку пассажирских рейсов из-за ковидных нарушений.
Ніяких доказів, інші рейси в аеропорту в той день виконувалися за графіком або із меншими затримками, не було страйків або екстремальних погодних умов.Нам шкода, що склалася ця прикра ситуація. Після ретельного розгляду вашої справи підтверджуємо, що рейс затримався через надзвичайну обставину.
Цей випадок згідно з Регламентом ЕС 261/2004 підпадає під категорію Надзвичайних обставин, тому, з прикрістю повідомляємо що компенсацію в даному випадку непередбачено.
"(14) згідно з Монреальською конвенцією, зобов’язання авіаперевізника повинні бути обмежені або виключені в тих випадках, коли подія була викликана надзвичайними обставинами, яких неможливо було б уникнути, навіть якщо всі розумні заходи були прийняті. Такі обставини можуть, зокрема, виникати у випадках політичної нестабільності, метеорологічних умов, несумісних з експлуатацією відповідних польотів, ризиками безпеки, неочікуваними недоліками безпеки польотів і страйками, що впливають на операційну діяльність авіаперевізника."
відповідно до Європейського регламенту 261/2004:
"Авіаперевізник не зобов’язаний виплачувати компенсацію відповідно до статті 7, якщо доведено, що скасування викликано надзвичайною обставиною, якої не можна було б уникнути, навіть якщо всі розумні заходи були прийняті.".
Повідомляємо, що якщо ви незадоволені рішенням, ви можете надіслати скаргу на онлайн платформу для вирішення спорів (ODR). Додаткову інформацію можна знайти на веб-сторінці http://ec.europa.eu/consumers/.
При заповненні інформації про продавця на платформі ODR, будь ласка, введіть електронну адресу odr@wizzair.com. Надана електронна адреса використовується лише для скарг, надісланих через вищеописану платформу ODR. Інші скарги та електронні листи, отримані на цю адресу, не розглядатимуться.
Схоже Візз багато кому скарги відхилив, британський регулятор вирішив втрутитися:denya24 писав: ↑24 липня 2023, 19:24 Жінка летіла Візз Ейром Лондон-Краків минулого тижня, рейс затримався на 4 години.
Скаргу через сайт авіакомпанії подав, відхилили
Ніяких доказів, інші рейси в аеропорту в той день виконувалися за графіком або із меншими затримками, не було страйків або екстремальних погодних умов.
Що ж, вже надіслав скаргу через ODR, подивимося, чим закінчиться. Хтось має успішні кейси вирішення комплейнів через ОДР?
З Віззом стикатися не доводилось, але у термс&кондишнс є опис того, що вони хочуть бачити:Собакевич писав: ↑10 квітня 2025, 19:39 Подавал кто-нибудь клэйм на сайте Виззэйра за третье лицо? Рейс опоздал на 3,5 часа. Билеты покупал я, но летели другие люди. Подаю на компенсацию по 261/2004, и к форме требуется приложить power of attorney от пассажиров. Эта power of attorney должна быть нотариально оформлена или просто в свободной форме составлена и подписана доверителем?
Вариант создать для каждого пассажира свой аккаунт и податься из него рассматривается как менее приоритетный, т.к. никто из них не хочет открывать евровый счет и вообще связываться со счетами.
Якщо я це правильно розумію, то завіряти не треба, якщо весь документ був написаний пасажиром (пункт а).4.3.2. For avoidance of doubt a private document shall have full probative force, if
a) it was written and signed by the issuer in manuscript;
b) it was signed by two witnesses verifying that the person named therein signed the document, if not written by him/her in part or in whole, before them, or has pronounced the
signature as his/her own before them, furthermore, the name and - unless otherwise provided by law - residence address, or habitual residence in the absence thereof, of both witnesses shall be legibly indicated on the document;
c) the signature or initials of the signatory of the document shall be certified on the document by a judge or notary public;
d) the document shall be signed by the person holding a power of representation of the legal person in accordance with the regulations to which he is subject;
e) an attorney or bar association legal counsel provides a document - duly signed - to verify that the document was transcribed by others and was signed by the signatory in front of him,
or declared the signature in front of him as his own;
f) the electronic document is executed by the signatory’s certified electronic signature or advanced electronic signature based on a qualified certificate or stamp, including - where so
provided for by law - a time stamp;
g) the electronic document is certified by the signatory by means of document certification with regress to identification as provided for in the relevant Government Decree; or
h) the document is executed within the framework of services provided for in an act or government decree, where the service provider clearly establishes the identity of the issuer
of the document and assigns that document to that person and verifies authentically such assignment of identity together with or on the basis of a data which can be clearly regressed to the hand written signature of the issuer; furthermore, the service provider shall make out a certificate of explicit assignment of identity fixed in an inseparable addendum comprising an integral part of the electronic document, the addendum and the document both executed by at least an advanced electronic seal and by at least an advanced electronic time stamp.