Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
- .:antonio:.
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 14 січня 2009, 10:33
- Звідки: Boeing-747
- Контактна інформація:
Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
считаю, что без объединения укр. авиакомпаний нашей авиации не выжить, особенно при подписании Открытого неба, так что это один из важнейших вариантов.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
в принципі - так...Гість писав:считаю, что без объединения укр. авиакомпаний нашей авиации не выжить, особенно при подписании Открытого неба, так что это один из важнейших вариантов.
Інше питаня на яких умовах? МАУ - державна компанія-фідер... Світ -приватна транзитна. Різні власники, різні концепції робити... Питання - як сумістити їжачка і єнота... Не забуваєм про вьіпльівшую Дніпроавію...
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
підвищіти сервіс, або знизити ціни....:antonio:. писав:Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
- .:antonio:.
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 14 січня 2009, 10:33
- Звідки: Boeing-747
- Контактна інформація:
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
У визза страховка есть?Нет....вот тебе и разницаAlexander писав:підвищіти сервіс, або знизити ціни....:antonio:. писав:Вот собственно такая тема...
В мире весьма сложная ситуация, кризис всех под собой влечет, а в Украине особенно труднее стало...
Может у кого есть идеи, как по минимуму выйти из кризиса, поддерживать работоспособность авиакомпаний Украины, как не обонкротиться и как развиваться дальше во время кризиса а/к?
Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
у ВІЗЗ ейр є страхування хто вам казав, що його немає???
- .:antonio:.
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 14 січня 2009, 10:33
- Звідки: Boeing-747
- Контактна інформація:
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Где она?Ты билет получал на руки?! Нет...просто с паспортом приходишь и все....нет официально ничего на тебя....так что подзадумайтесьAlexander писав:у ВІЗЗ ейр є страхування хто вам казав, що його немає???
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
я Аеросітом літав так само - на руки нічого не отрумував - 4 рази минулого року... Це електронний квиток....:antonio:. писав:Где она?Ты билет получал на руки?! Нет...просто с паспортом приходишь и все....нет официально ничего на тебя....так что подзадумайтесьAlexander писав:у ВІЗЗ ейр є страхування хто вам казав, що його немає???
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Якщо комусь цікаво почитати про страхування на рейсах Віззу -
користуйтесь лінком http://wizzair.com/downloads/Wizz_Air_T ... icy_IE.pdf
Наявність паперового квитка тут зовсім ні до чого, а електронний квиток має
рівно ту ж саму дію як і паперовий.
А про кризу - про то вже багато говорили і писали, і якщо "вітчизняні" компанії зараз
плачуть в хусточку, тоді най звернуться до витоків - хто систематично і впевнено своїми діями
втискав в голови потенційних пасажирів тезу про то, що літати в межах України та й закордон - дорого,
ненадійно і навіть ризиковано? Чому середньостатистична людина вважає, що краще трястися
добу й більше в брудному потягу зі Львова до Харкова чи Сімферополя, ніж долетіти туди ж літаком
за ту ж ціну і значно коротший час? Чого вони хочуть далі - літати на тих самих старих літаках
і вимагати пільг та захисту? Не треба волати про то що конкуренція вб"є "національні компанії",
подивіться на досвід румунського Carpatair чи Європейського Cirrus Airlines для прикладу.
Вони свою нішу знайшли, і тихо спокійно обслуговують свого клієнта, перед тим добре
пошукавши ті невеликі пасс. потоки, які зараз возять. Так що треба добре думати над концепцією,
аналізувати і "усьо вийде". Більше дії та кращого сервісу.
користуйтесь лінком http://wizzair.com/downloads/Wizz_Air_T ... icy_IE.pdf
Наявність паперового квитка тут зовсім ні до чого, а електронний квиток має
рівно ту ж саму дію як і паперовий.
А про кризу - про то вже багато говорили і писали, і якщо "вітчизняні" компанії зараз
плачуть в хусточку, тоді най звернуться до витоків - хто систематично і впевнено своїми діями
втискав в голови потенційних пасажирів тезу про то, що літати в межах України та й закордон - дорого,
ненадійно і навіть ризиковано? Чому середньостатистична людина вважає, що краще трястися
добу й більше в брудному потягу зі Львова до Харкова чи Сімферополя, ніж долетіти туди ж літаком
за ту ж ціну і значно коротший час? Чого вони хочуть далі - літати на тих самих старих літаках
і вимагати пільг та захисту? Не треба волати про то що конкуренція вб"є "національні компанії",
подивіться на досвід румунського Carpatair чи Європейського Cirrus Airlines для прикладу.
Вони свою нішу знайшли, і тихо спокійно обслуговують свого клієнта, перед тим добре
пошукавши ті невеликі пасс. потоки, які зараз возять. Так що треба добре думати над концепцією,
аналізувати і "усьо вийде". Більше дії та кращого сервісу.
- .:antonio:.
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 14 січня 2009, 10:33
- Звідки: Boeing-747
- Контактна інформація:
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
У визза нет эл.билета....только код....и паспорт на регистрации и все
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
.:antonio:. писав:У визза нет эл.билета....только код....и паспорт на регистрации и все
Це й є електронний квиток
А ось що мені видав Світ... - це теж не квиток?=))
Номер заказа: Z3FJAK
№ подтверждения рейса: Aerosvit Airlines Z3FJAK
Статус билета: обработанный электронный билет
---------------------------------------
Из Киев в Варшава
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Поверьте, этот бутик не стоит три гривны.Alexander писав:.:antonio:. писав:Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
Про бройлера УВЫ.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
а яка реальна вартість? =)Коржик писав:Поверьте, этот бутик не стоит три гривны.Alexander писав:.:antonio:. писав:Бо чесно кажучи, я не бачу відмінності між сервісом Віззів та сервісом МАУ та Аеросвіта... а навіщо сплачувати більше? Щоб отримати безкоштовний бутер, ціна якого 3 грн, і летіти 15 річним бройлером?
Про бройлера УВЫ.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
К сожалению не знаю.
Но вот точно знаю, что кусочек чёрного хлеба в Аэромаре обходится а/к в $0.25.
Но вот точно знаю, что кусочек чёрного хлеба в Аэромаре обходится а/к в $0.25.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
ну не більше 10 грн... бо в макдональдсі гамбургер в 1,5 рази більший, а коштує 4-50 грнКоржик писав:К сожалению не знаю.
Но вот точно знаю, что кусочек чёрного хлеба в Аэромаре обходится а/к в $0.25.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Вы уже в ТРИ раза подняли цену.
Мне свитовский бутик больше нравиться и, как правило, их дают по два.
Дальше считаем?
Мне свитовский бутик больше нравиться и, как правило, их дают по два.
Дальше считаем?
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
я його просто порівняв з гамбургером в макдональдсі... отже ціна йому - 3 грн максимум... але ж можно його і за 50 грн продаватиКоржик писав:Вы уже в ТРИ раза подняли цену.
Мне свитовский бутик больше нравиться и, как правило, их дают по два.
Дальше считаем?
На Варшаву тільки по 1 бутеру
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Какой вы, однако, непоследовательный.
Когда я летал в Варшаву было два. У Свита с этим вообще странно.
Так а/к его и покупает у кейтеринговой компании. Ну не за полтинник, но и не за три гривны.
Когда я летал в Варшаву было два. У Свита с этим вообще странно.
Так а/к его и покупает у кейтеринговой компании. Ну не за полтинник, но и не за три гривны.
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Я не Янукович, тому не послідовнийКоржик писав:Какой вы, однако, непоследовательный.
Когда я летал в Варшаву было два. У Свита с этим вообще странно.
Так а/к его и покупает у кейтеринговой компании. Ну не за полтинник, но и не за три гривны.
3 грн - то максимальна ціна з націнкою... все інше - то вже "жиру бєсятся" я розумію, кейтірінгу теж їсти треба...
Але ж кажу, його можна й по 50 грн продавати так само як півлітрова бутилка води а-ля моршинська в терміналі Б в чистій зоні за 1,5-2 ойро
Re: Как по минимуму выйти из кризиса укр.авиакомпаниям?
Киев-Будапешт. Аэросвит.
Такой наборчик стоит $5, оплачивается в гривнах по текущему курсу.
К сожалению не знаю входит ли в эту стоимость контик, сок, чай, салфетки и посуда.
Такой наборчик стоит $5, оплачивается в гривнах по текущему курсу.
К сожалению не знаю входит ли в эту стоимость контик, сок, чай, салфетки и посуда.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість