
Ситуацію у Львові почала виправляти чартерна Туреччина, народ за останні 2-3 роки реально згадав дорогу в аеропорт. Але цю хвилю обламала криза, а от лов-кости цим не скористались
літак в операційоному лізингу.. а значить що окупати вони себе не повинні... Доход повинен бути більше видатків - тоді і буде плюс (лізинг, сбори аеропортів, хендлінг, паливо тощо)khai писав:Мне кажется, что самолёт себя окупит не раньше, чем лет через 10.gast писав: Візз же свою тактику оприлюднив - поки літаки себе не окуплять (а в планах це 3 роки), вони гонорово казатимуть, що сірі і немічні, живуть у збиток... Проте і вони, і GW визнають, що отримали то що очікували. Адже не буває ніколи так, щоб літак окупив себе за рік.
.
Интересно, какой порядок стоимости лизинга А320? Для 767 днепроавиа называли сумму около 250 тыс. долл/мес.Alexander писав:літак в операційоному лізингу.. а значить що окупати вони себе не повинні... Доход повинен бути більше видатків - тоді і буде плюс (лізинг, сбори аеропортів, хендлінг, паливо тощо)khai писав:Мне кажется, что самолёт себя окупит не раньше, чем лет через 10.gast писав: Візз же свою тактику оприлюднив - поки літаки себе не окуплять (а в планах це 3 роки), вони гонорово казатимуть, що сірі і немічні, живуть у збиток... Проте і вони, і GW визнають, що отримали то що очікували. Адже не буває ніколи так, щоб літак окупив себе за рік.
.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей