Сервіс Кий Авіа
- dubno
- Airbus A320
- Повідомлень: 314
- З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
- Звідки: Дубно
- Контактна інформація:
Сервіс Кий Авіа
Про мій офіс у Рівному.
Прийшли з другом у офіс, щоб дізнатися ціни на квитки у Штутград на літо. (розпитати, що і як, може підкажуть корисні речі, можливо десь з пересадками дешевше, тощо)
Сидить тьотя років....45-55... з золотими зубами (мене то трішки насторожило) але думаю, хм, аби шаряща була, яка різниця який вік.
Друг дає, дату, каже що треба у Штутгард по дешевше, розкажіть які є варіанти, тощо.
Тьотя через кілька хв. назвіть по буквах по англ. своє призвіще, друг, каже я англ. не знаю, лише німецьку, і каже я напишу на листочку щоб не помилитися. Вона ні, продиктуйте. Друг, соррі, я давайте я вам паспорт дам, там по англ. написано. Вона, та продиктуйте, що не можете 5 букв назвати.... я стою збоку то спостерігаю, підхожу, кажу, а навіщо вам призвіще, поки нічого не купуємо, вона: ну я вам вже бронюю(!)
Я кажу, ми ж не просили, вона нічьо-нічьо, зараз забронюєте, оплатите і все буде гаразд.
Кажу, нам не потрібно поки нічього купувати, ми прсото хочемо дізнатися що і як, які ціни, який розклад, звідки виліт...
Тьотінька, в мене немає часу вам розповідати, бачите ще люди за вами.
Я другана за руку і пішли. (злий що капець)
( тому і написав на форумі про Штутгард, бо в Кий Авіа, то дізнатися не можливо!!!)
Прийшли з другом у офіс, щоб дізнатися ціни на квитки у Штутград на літо. (розпитати, що і як, може підкажуть корисні речі, можливо десь з пересадками дешевше, тощо)
Сидить тьотя років....45-55... з золотими зубами (мене то трішки насторожило) але думаю, хм, аби шаряща була, яка різниця який вік.
Друг дає, дату, каже що треба у Штутгард по дешевше, розкажіть які є варіанти, тощо.
Тьотя через кілька хв. назвіть по буквах по англ. своє призвіще, друг, каже я англ. не знаю, лише німецьку, і каже я напишу на листочку щоб не помилитися. Вона ні, продиктуйте. Друг, соррі, я давайте я вам паспорт дам, там по англ. написано. Вона, та продиктуйте, що не можете 5 букв назвати.... я стою збоку то спостерігаю, підхожу, кажу, а навіщо вам призвіще, поки нічого не купуємо, вона: ну я вам вже бронюю(!)
Я кажу, ми ж не просили, вона нічьо-нічьо, зараз забронюєте, оплатите і все буде гаразд.
Кажу, нам не потрібно поки нічього купувати, ми прсото хочемо дізнатися що і як, які ціни, який розклад, звідки виліт...
Тьотінька, в мене немає часу вам розповідати, бачите ще люди за вами.
Я другана за руку і пішли. (злий що капець)
( тому і написав на форумі про Штутгард, бо в Кий Авіа, то дізнатися не можливо!!!)
Re: Сервіс Кий Авіа
Ну по одному Рівному судити важко. Наприклад в Києві чи Львові то єдина контора, де можна купити квитки Дойче Бан
без хижацьких комісійних зборів і вам сприйнятно пояснять , що до чого. Для тих, хто лінується або жме оформити кредитку, не знає мови - то вихід. Сам прикол, що та тьотя рівненська там сидить і сидітиме, а той, хто знає мови і має нормальну освіту та продавав би і квитки, і тури і тд, ніколи на ту роботу не попаде, бо не знайомий з "босом"...
Так що народ, звертайтесь на форуми типу нашого, railwayclub.info - то старий і хороший залізничний форум, і буде вам щастя...
без хижацьких комісійних зборів і вам сприйнятно пояснять , що до чого. Для тих, хто лінується або жме оформити кредитку, не знає мови - то вихід. Сам прикол, що та тьотя рівненська там сидить і сидітиме, а той, хто знає мови і має нормальну освіту та продавав би і квитки, і тури і тд, ніколи на ту роботу не попаде, бо не знайомий з "босом"...
Так що народ, звертайтесь на форуми типу нашого, railwayclub.info - то старий і хороший залізничний форум, і буде вам щастя...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Щодо КийАвіа також маю негативний досвід.
В тиждень з фірми на захід хтось точно летів, в справах. А оскільки бізнесові справи плануються по одному, а виходить по іншому - не раз доводилось бронь міняти.
Та й для відкриття віз досить часто потрібно мати бронювання, а не викуплений квиток - відповідно послуга на шару від агенції
Кількість поїздок збільшувалась, перебронювання - також ... але й в кінці-кінців і комісія агенству росла!
Що для КийАвіа комісія - їм би спокою, і щоб ніхто пасьянс складати не заважав ... почалися "Ви не бронюйте, а зразу викупляйте .... а потім при зміні проплатите change fee"
Тепер нас обслуговує інша агенція, добре їх купа є!
В тиждень з фірми на захід хтось точно летів, в справах. А оскільки бізнесові справи плануються по одному, а виходить по іншому - не раз доводилось бронь міняти.
Та й для відкриття віз досить часто потрібно мати бронювання, а не викуплений квиток - відповідно послуга на шару від агенції
Кількість поїздок збільшувалась, перебронювання - також ... але й в кінці-кінців і комісія агенству росла!
Що для КийАвіа комісія - їм би спокою, і щоб ніхто пасьянс складати не заважав ... почалися "Ви не бронюйте, а зразу викупляйте .... а потім при зміні проплатите change fee"
Тепер нас обслуговує інша агенція, добре їх купа є!
Re: Сервіс Кий Авіа
У минулому році я цікавився по телефону ціною авіаперельоту Київ-Калінінград. Менеджер довго клацала на компі у пошуках найоптимлаьнішого рейсу. Через деякий час вона видала варіант зі стиковкою у Москві. Звичайно, з високою ціною. Коли я сказав що існуює авіакомпанія КД-авіа яка літає напряму з Києва у Калінінград, мене попросили знову зачекати і післе хвилинної паузи таки видали картість квитка без стиковок . Офіс розташований у м.Суми.
- Balu
- Airbus A318
- Повідомлень: 4
- З нами з: 31 жовтня 2008, 21:37
- Звідки: Сумы UKHS
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Сталкивался с КийАвиа два раза в Сумах и во Львове. Вроде всё нормально.
Re: Сервіс Кий Авіа
Пробовал один раз билет забронировать через сайт Кий Авиа. При бронировании выбрал рейс "туда" и рейс "назад", на следующей странице отобразились оба рейса и сумма для оплаты в 95 долларов. Подтвердил. В итоге пришла бронь только на рейс "туда". Написал им по мылу, ответили что "просто на рейс назад было мало мест и поэтому система место не забронировала" (чушь какая то). В итоге прислали новое бронирование уже в оба конца но сумму указали 180 долларов . В итоге покупать у них билет отказался.
Впрочем, это, возможно, был глюк не самого Кий Авиа а Амадеуса. Но факт есть факт, при бронировании на некоторые направления, отображались рейсы "туда" и "назад" и цена, а в итоге за эту цену бронировался рейс только в одну сторону.
З.Ы. Сейчас кстати у них вообще он-лайн бронирование валится с ошибкой сервера.
Впрочем, это, возможно, был глюк не самого Кий Авиа а Амадеуса. Но факт есть факт, при бронировании на некоторые направления, отображались рейсы "туда" и "назад" и цена, а в итоге за эту цену бронировался рейс только в одну сторону.
З.Ы. Сейчас кстати у них вообще он-лайн бронирование валится с ошибкой сервера.
Re: Сервіс Кий Авіа
Я у них була постійним клієнтом свого часу. Але зрозуміла, що самому планувати подорож краще, хоча не завжди то вдається зробити.
- dubno
- Airbus A320
- Повідомлень: 314
- З нами з: 21 лютого 2009, 13:39
- Звідки: Дубно
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Вчора трохи зажигав з працівницею КийАвіа в одному нічному клубі Львова. Як виявилось вона зеленого поняття немає, що таке ryanair.com чи easyjet .... Розповідала, що у системі у мене є, те і продаю, а як купити без системи в яку залогінена то сама і не знаю, відповіла вона
Re: Сервіс Кий Авіа
А залогінена вона в Амадеус -))
Re: Сервіс Кий Авіа
Ужаснее некуда!
Такого хамства я еще не встречала!!! Пришла в офис в Виннице (имя сотрудницы Оксана) орет музыка из-за которой ничего не слышно и сделать тише она не соизволила, за те 40 минут что я там просидела большую часть времени она провела разговаривая по мобильному телефону обсуждая свои личные проблемы. Рейс найти она мне не смогла в своей базе данных хотя на их сайте он в свободном доступе, пришлось бронировать по телефону а потом опять прийти в офис. Я летала первый раз и у меня были некоторые вопросы и поэтому я решила делать это через офис. Путь дальний с 2-мя пересадками билет стоит 5 тысяч грн. когда пришло время оплачивать она начала возмущаться что я даю ей кредитку а не наличные и все с такой наглостью и таким тоном - Откуда я могла знать что у вас кредитка я уже выбила что наличными!!! (ну я просто привыкла что в нормальных местах всегда спрашивают чем человеку удобнее расплатится и я не ношу с собой по 5 тыс. в кармане). Когда я уже оплатила билет и она его выбила, она мне сообщила что возврату он не подлежит и если я захочу изменить в нем дату то будет штраф 150$. Очень вовремя... Я говорю - Спасибо что Вы мне это сообщили когда я его уже выкупила. На что она начала хамить и общаться так как будто я у нее дома - Я не поняла, Вам что-то не нравится!!! Не нравятся наши правила?!!! Вообще очень неприятное впечатление, больше никогда не буду иметь с ними дела!!!!
Такого хамства я еще не встречала!!! Пришла в офис в Виннице (имя сотрудницы Оксана) орет музыка из-за которой ничего не слышно и сделать тише она не соизволила, за те 40 минут что я там просидела большую часть времени она провела разговаривая по мобильному телефону обсуждая свои личные проблемы. Рейс найти она мне не смогла в своей базе данных хотя на их сайте он в свободном доступе, пришлось бронировать по телефону а потом опять прийти в офис. Я летала первый раз и у меня были некоторые вопросы и поэтому я решила делать это через офис. Путь дальний с 2-мя пересадками билет стоит 5 тысяч грн. когда пришло время оплачивать она начала возмущаться что я даю ей кредитку а не наличные и все с такой наглостью и таким тоном - Откуда я могла знать что у вас кредитка я уже выбила что наличными!!! (ну я просто привыкла что в нормальных местах всегда спрашивают чем человеку удобнее расплатится и я не ношу с собой по 5 тыс. в кармане). Когда я уже оплатила билет и она его выбила, она мне сообщила что возврату он не подлежит и если я захочу изменить в нем дату то будет штраф 150$. Очень вовремя... Я говорю - Спасибо что Вы мне это сообщили когда я его уже выкупила. На что она начала хамить и общаться так как будто я у нее дома - Я не поняла, Вам что-то не нравится!!! Не нравятся наши правила?!!! Вообще очень неприятное впечатление, больше никогда не буду иметь с ними дела!!!!
Re: Сервіс Кий Авіа
Обязательно сообщите это руководству КийАвиа (через сайт, письмом, как угодно), иначе она и дальше будет так "обслуживать".
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Купуйте online
Re: Сервіс Кий Авіа
мені здається, писати таке - знущання. Людина аже: "вперше лечу, багато питань". Яке онлайн???popTAB писав:Купуйте online
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Якщо ви вперше купуватимете побутову техніку то підеше у факстрот де заплатите в 3 дорога, чи в інтернет - магазин з більш адекватними цінами ?
Re: Сервіс Кий Авіа
Автор скарги взагалі десь згадувала ціни? Навіщо все валити в одну купу? Є факт - КийАвіа нікчемно поставились до клієнта. Яка різниця, де які ціни? Я теж можу з якоїсь причини піти у КийАвіа, хоч прекрасно вмію купувати квтики онлайн. Звідки Ви знаєте цю причину? Це все одно, що на скаргу "брудна білизна в вагоні" казати "літайте літаком", або "офіціант обхамив в ресторані" - "замовляйте доставку".popTAB писав:Якщо ви вперше купуватимете побутову техніку то підеше у факстрот де заплатите в 3 дорога, чи в інтернет - магазин з більш адекватними цінами ?
Re: Сервіс Кий Авіа
Дело даже не в деньгах, а в том что первый раз хотелось бы поговорить с людьми, которые, как мне казалось, мне помогут. Оказалось, что иметь дело с машинами намного приятнееpopTAB писав:Якщо ви вперше купуватимете побутову техніку то підеше у факстрот де заплатите в 3 дорога, чи в інтернет - магазин з більш адекватними цінами ?
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Сервіс Кий Авіа
Я бы вообще таких горе-менегеров гнал в 3 шей. Цена за билет на самолет не 2 грн. И, как правило, летают не самые бедные люди, для которых сервис имеет значение. И не зависимо от цены на билет, они спокойно могут в следующий раз просто не прийти в эту же компанию. Так же можно говорить и о новых клиентах.
Мне когда-то нагрубили по телефону в КийАвиа. В результате я не воспользовался их услугами, и друзей отговорил.
Мне когда-то нагрубили по телефону в КийАвиа. В результате я не воспользовался их услугами, и друзей отговорил.
Re: Сервіс Кий Авіа
Не поленитесь - пожалуйтесь руководству КийАвиа. Агентства по продаже билетов теряют клиентов в пользу интернета, поэтому тех, кто к ним обращается, должны на руках носить и кофе поить с конфетами, а не такое устраивать, как Вам.Floyd11 писав:Дело даже не в деньгах, а в том что первый раз хотелось бы поговорить с людьми, которые, как мне казалось, мне помогут. Оказалось, что иметь дело с машинами намного приятнееpopTAB писав:Якщо ви вперше купуватимете побутову техніку то підеше у факстрот де заплатите в 3 дорога, чи в інтернет - магазин з більш адекватними цінами ?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 94 гостей