LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Поделись с другими своим опытом полетов!
Ответить

Оцените авиакомпанию

1
8
17%
2
2
4%
3
2
4%
4
1
2%
5
2
4%
6
2
4%
7
2
4%
8
8
17%
9
1
2%
10
19
40%
 
Всего голосов: 47
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 9953
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 81 раз
Поблагодарили: 479 раз
Контактная информация:

LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение Olek » 02 авг 2009, 14:19

Купить авиабилеты на рейсы LOT Polish Airlines

Пришлось летать LOT-ом на внутренних рейсах.
Краков-Варшава. Время полета по расписанию 50 минут. Фактически - 35 минут.
За время полета успевают разнести сок/воду. Раньше давали бутербод :)
Фактически время в пути от центра до цента - 2,5 часа.
Для сравнения - цена 1 класса Интерсити в 2 раза меньше цены на самолет, время в пути от центра до центра - 3 часа.
Самолет Эмбраер-170, хотя на линии чаще бывают АТР-ы. Сам самолет нормальный, компоновка кресел приемлемая, сами кресла не потертые. Но вот система вентиляции - не очень. Если в аэробусах воздух выдувается вверх, то в Эмбраерах он дует прямо на пассажира сверху.

Терминал внутренних линий в Кракове сравним по площади с терминалом А в Борисполе. Кафе нет - только стойки регистрации, пункт информации, офис ЛОТа, автоматы кофе/чай. Слева - пункт контроля и комнатка ожидания. Справа - зал прилетов с 1 лентой транспортером. Очередей нет никаких. Но вот на контроле "шмонают" всех и сильно =)
Krakow_domestic.jpg
krakow_check-in.jpg
Из плюсов можно отметить - возможность зарегистрироваться он-лайн и выбраь место за сутки до вылета.
В целом же на такое короткое растояние легче и дешевле перемещаться Интерсити. Самолет больше подходит в случае, если Варшава неконечный пункт. а транзитный.
sp_lde.jpg
gast
Airbus A340
Сообщения: 879
Зарегистрирован: 02 фев 2009, 16:44
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение gast » 22 дек 2009, 21:30

Того разу мені повезло набагато більше ніж багатьом паксам по всій Європі. Летів я з Цюріха до Львова через Варшаву 21.12. Погода обіцяла багато проблем, бо вранці в Цюріху валив сніг, температура була біля -2-0, проте в аеропорту ранкові рейси були відмінені лише в Рим та Лондон, решта паксів жваво реєструвалася і здавала багаж. Мені тут не повезло перший раз, бо мій «е-квиток» від Льота не мав ні «номера», ні інших реквізитів дл реєстрації онлайн чи на автоматі, паспорт зчитуватися також не хотів, то ж я пішов в чергу і чекав хвилин 15, і вже потім поплівся на всі контролі, замість Фоккера 100 Contact Air нам подали А-320 Swiss, 2002 року, вже доволі поюзаний в конпоновці 180 точно як Візз, тільки перші 4 ряди крісел булі названі «бізнесом» і відгороджені шторкою. Загалом паксів було чимало, яле я сидів в передостанньому ряду сам, запізнились з вильотом на годину – чекали в черзі на деайсинг, потім його дуже ретельно робили хвилин 15, потім порулили на зліт і не зупиняючись злетіли, загалом все було ніби ОК, проте «їжею» виявився одинокий круасан і напій на вибір – тут від бюджетників втікли недалеко, проте то був лише ранок.
За 1 год 40 хв почали сідати в Варшаві, там мело не на диво, і коли вже от-от мали торкнутися смуги літак заревів і ми пішли на друге коло, народ не на диво перелякавшись почав панікувати, проте капітан Клаудіо Тіціані  зразу вийшов на звязок і сказав що з полоси не прибрався борт, його до речі було видно і то був старезний Боїнг Белавіа з Мінська. З другого разу ми сіли і порулили через кучугури до своро гейту. Сам порт Варшави виявися доволі скромним з дуже спокійним трафіком і там снували – сиділи – лежали на підлозі – спали незлічені пакси. Загалом враження трохи сумне. Здивувало то, що з персоналу порту мінімум може говорити англійською чи німецькою, дістати якусь інформацію було жахливо важко, а ставлення їх і прикордонної варти до людей порівняно навіть зі Львовом – то була «жєсть». Ну зрештою я затупав до терміналу А, де не було впасти яблуку. Рейси на Одесу, Київ (Світу), Петербург, Софію, Чікаго, Торонто, Москву (АФ) затримувались не менше як на годину. Рим, Дюссель та Амстердам просто скасовано. Через годину прилетів Світівський боїнг, вийшло паксів 60, сіло десь в сумі 40, 8 з яких вперто шукали, оголошуючи по радіо разів 10, зрештою світ відчалив, потім Софія, Петербург, Москва. Нашу посадку оголосили з іншого гейту і на півгодини пізніше. Автобуси що підвозили нас до літака заслуговують фору від львівських, і ближчі до скотовоза за станом, під завірюхою по черзі заходиди в стааарезний ATR-72 «Єврольоту», яких там стояло 4 в ряд, в салоні було страшно брудно, запах міг вбити кого завгодно, деякі дюзи подачі повітря вирвані і заклеєні скотчем, а головне – то холод, стюарди були в пальто, шапках і рукавицях. Там також в хвості виявились місця бізнесу – то просто знущання. Дуже довго грузили багаж, двері в салон лишались відкриті, потім привезли чоловіка на візку і занесли в салон – заробітчанин мав травму хребта. І тихо сиділи. В мене скінчився терпець і я почав зачіпатися до стюарда в чому річ, чому ми не летимо, чого чекаємо і чому не можна включити опалення в літаку (на дворі було -13). Мене підтримало ще з десяток паксів особливо з дітьми, той щось побубнів але подзвонив в кабіну і опалення на 15 хв включили, пізніше зясувалося що ми чекаємо паксів з Торонто, Ванкувера та Чикаго, хоча частина торонтівських вже сиділа на місцях, за півгодини вони прибули, зайшли в літак і ми стішились що летимо, проте капітан сказав, що ми ще чекаємо на їх багаж, що зайняло ще 1.5 години… Коли я вже був годен потримати всіх тих панів за горло літак загудів і ми потихеньку почмихали до полоси, там чекали знов на деайсинг, який був значно скромніший за швейцарський, пропустили борт ВА на Лондон і за ним рванули. В польоті я згадав забуту романтику польоту на АН-24, запах керосину, проте вибору не було і страшенно хотілося вже накінець прибути додому. Від «неспеціальної їжі» в складі сендвіча з тунцем і напою я гонорово відмовився. Сіли ми у Львові о 16.30 практично перед з Тюркішами, австріяк вже збирався назад на Відень, можливо не стільки мороз як вітер проймав наскрізь, пасконтроль пройшли швидко, а от багажу ждали десь хвилин 20 – гружчики (всього 5) розривалися між 3 літаками, і коли привезли той багаж, то мали колір як їх комбінезони – насичений синій від холоду...
Одним словом фацит про Льот – з року в рік гірше й гірше, при наявності вибору краще уникати і Льоту, і Варшави... Хоча загалом мій улюблений варіант Цюріх-Дюссель-Дортмунд-Львів (AirBerlin+Wizz) навряд чи спрацював би – всі північно-західні німецькі порти та Амстердам залишались закриті...
По даних check-my-trip по дорозі назад мене чекають два Ембраєри Льоту, побачимо як воно буде там...
Аватара пользователя
Dima
Airbus A319
Сообщения: 162
Зарегистрирован: 21 апр 2009, 00:50
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение Dima » 28 дек 2009, 05:09

нифига себе, вот это вам, уважаемый, не повезло :)) я ЛОТом летал только летом по маршруту Франкфурт-Гданьск-Мюнхен. На счет "бизнес класса" я согласен, это смешно :))) Еда тоже не очень. В 2009 давали только бутерброд какой-то и напитки, а вот в 2008 чуть-чуть больше было, там еще какие-то печенюшки сували и т.д. :) Ну да ладно, это не так страшно, чуть больше часа в полете, я уже ничего лучше и не ожидал :) а вот салон был довольно в хорошем состоянии всегда :)
Аватара пользователя
Scorpio
A380
Сообщения: 1250
Зарегистрирован: 19 фев 2009, 23:40
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение Scorpio » 28 мар 2011, 13:34

Краков-Варшава, Lot - Polish airlines.
KRK_WAW.

От города до аэропорта можна добраться на ЖД экспрессе, который курсирует 2 раза в час c главного ЖД вокзала Кракова. Стоимость проезда - 10 злотых (около 28 грн.). Время в пути - 17 мин. После прибытия до Терминалов можна пройти пешком или на бесплатном шатл-басе, который поедет изначально до внутреннего, а потом - до международного терминала.
Внутренний терминал небольшой, примечательно то, что пол в здании - обычный бетон - никакая даже не плитка.
Перелёт до Варшавы - около 55 минут на ATRe-72. Не самые комфортные ощущения перелёта на данном ВС, но стоимость перелёта по промо-тарифу - 99 злотых (275 грн.) делает перелёты внутри страны более доступными нежели в Украине.
Заполняемость на рейсе - около 80%. Место назначается автоматически при покупке билета, но доступна функция его изменения до начала рейса. Салон несколько поюзан, кресла в кожанной обшивке. Стюардессы очень приветливые.
Бортпитание - чай (с лимоном)/кофе + маленький батончик. Для такого рейса достаточно.
В общем впечатления позитивные.
Вложения
DSCN3002.JPG
DSCN3034.JPG
DSCN3036.JPG
DSCN3038.JPG
DSCN3039.JPG
DSCN3042.JPG
DSCN3040.JPG
Аватара пользователя
XII
A380
Сообщения: 1917
Зарегистрирован: 24 янв 2011, 22:48
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Сообщение XII » 21 окт 2011, 21:46

А что из себя представляют межконтинентальные перелеты ЛОТом? Как у них с сервисом, развлечениями на борту, что за самолеты? Долго выбирал, чем отправлять маму в Торонто. Вариантов было много (Люфтганза, Австрийцы, КЛМ, ЭирФранс, ЛОТ, Алиталия), ЛОТ предлагал наиболее удобную стыковку по времени. Купили тем не менее КЛМовские билеты, так как Схипол хорошо знаком, да и сервис, мне кажется, у голландцев получше. Но про ЛОТ все равно интересно узнать. Кто-то летал?
jurkok
Airbus A340
Сообщения: 900
Зарегистрирован: 07 апр 2009, 13:18
Откуда: KRK
Благодарил (а): 29 раз
Поблагодарили: 40 раз
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Сообщение jurkok » 21 окт 2011, 21:54

XII писал(а):А что из себя представляют межконтинентальные перелеты ЛОТом? Как у них с сервисом, развлечениями на борту, что за самолеты? Долго выбирал, чем отправлять маму в Торонто. Вариантов было много (Люфтганза, Австрийцы, КЛМ, ЭирФранс, ЛОТ, Алиталия), ЛОТ предлагал наиболее удобную стыковку по времени. Купили тем не менее КЛМовские билеты, так как Схипол хорошо знаком, да и сервис, мне кажется, у голландцев получше. Но про ЛОТ все равно интересно узнать. Кто-то летал?
Я ЛОТ'ом за океан не літав, але знаю, що поляки останньо дуже часто на ці рейси почали нарікати. Старі, брудні літаки 767. За останні пів року здається було кілька випадків, що з технічних причин верталися після вильоту назад, або були запізнення з вильотом. Вони вже чекають, не дочеаються 787. Може тоді буде все ок.
Юрко-81
Airbus A319
Сообщения: 252
Зарегистрирован: 01 мар 2011, 14:06
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Сообщение Юрко-81 » 23 окт 2011, 15:23

Літав LOTом не раз по маршруту LWO-WAW-ORD.
Охарактеризувати можна як "дешево і сердито". Останні роки тенденція до погіршення.
Якщо ще років 7 тому ЛОТ хвалився наймолодшим флотом, то з тих пір вони здається нічого нового на трансатлантику не купували.
Літають досить поюзані Boeing-767-300ER, хавчик більш-менш ОК, 2 роки тому скасували другу халявну валізу і халявний алкоголь.
Розваги - музика в навушниках+2 фільми на великих екранах, в хвості продубльовані на телевізорах над проходами. Продають дюті-фрі товари під час польоту.
При тому всьому особливих проблем у мене ніколи не було, один раз відстав багаж через запізнення одного з рейсів. У знайомих-родичів - траплялося й ночувати у Варшаві, але не з вини компанії. Ще був випадок - затримка на 5 годин через ремонт туалетів.
Не дуже маю з чим порівнювати. Хіба з AA - те саме, практично 1:1.

При тому всьому - це, мабуть, найзручніше по часу і майже завжди найдешевше сполучення зі Львова за океан.
макс

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO)

Сообщение макс » 25 май 2012, 19:25

Летал я в канаду ЛОТОМ ой это ж что то ужаснейшее. персоонал не приветливый ,за 11 часов лета у нас ни фильма не показали только карта была. наушники не работали. дорожных наоров нет. дополнительных пледов нет. питание говно. в общем целом из 10ти я бы поставил 2. меня очень разочаровал этот полет.
Гость

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение Гость » 25 май 2012, 20:48

у ЛОТа паршивейший long-haul и очень достойный short-haul. парадоксально, но вот так вот
AlexK
A380
Сообщения: 4129
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 73 раза
Поблагодарили: 187 раз
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение AlexK » 05 сен 2017, 08:49

Странная ситуация: сразу несколько бортов Nordica "вышли из строя". Странно, что в эстонской статье нигде не говорится, что, по-сути, это LOT (поэтому сюда и пощу). Но, как видим, когда у небольших а/к из ЕС случаются траблы, к ним тоже не прилетают зубные феи.
http://m.postimees.ee/section/476/4232693
jurkok
Airbus A340
Сообщения: 900
Зарегистрирован: 07 апр 2009, 13:18
Откуда: KRK
Благодарил (а): 29 раз
Поблагодарили: 40 раз
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение jurkok » 05 сен 2017, 09:31

AlexK писал(а):Странная ситуация: сразу несколько бортов Nordica "вышли из строя". Странно, что в эстонской статье нигде не говорится, что, по-сути, это LOT (поэтому сюда и пощу). Но, как видим, когда у небольших а/к из ЕС случаются траблы, к ним тоже не прилетают зубные феи.
http://m.postimees.ee/section/476/4232693
Мда, це як жеж треба постаратися, щоб вивести з ладу 4 літаки одночасно ?
Mikki
Airbus A318
Сообщения: 80
Зарегистрирован: 28 апр 2016, 07:05
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 2 раза
Контактная информация:

Re: LOT - POLISH AIRLINES (LO) отзывы/відгуки

Сообщение Mikki » 06 сен 2017, 10:26

jurkok писал(а):
AlexK писал(а):Странная ситуация: сразу несколько бортов Nordica "вышли из строя". Странно, что в эстонской статье нигде не говорится, что, по-сути, это LOT (поэтому сюда и пощу). Но, как видим, когда у небольших а/к из ЕС случаются траблы, к ним тоже не прилетают зубные феи.
http://m.postimees.ee/section/476/4232693
Мда, це як жеж треба постаратися, щоб вивести з ладу 4 літаки одночасно ?
Подобные ситуации возникают из-за обнаружения не качественных комплектующих установленных на в.с. Иногда выявляется скрытый дефект который обнаруживается на каком-то конкретном борту. Потом выявляются все самолеты на которые они были установлены. Моментально прекращаются полеты этих в.с. до полной проверки или замены. В конкретном случае ни кто их из строя не выводил. Эти меры связаны исключительно с безопасностью полетов.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость