Люфтганза (LH)

гость

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення гость »

made_in_ukraine писав:
гость писав:
made_in_ukraine писав:І хто в цих містах буде організовувати трансфери, готелі та харчування для екіпажу о півночі?
как минимум в DOK - есть станция и представительство LH, в обязанности которых должны входить подобные функции
в HRK есть станция OS, которую также можно было озадачить данным вопросом, в обеих городах, особенно в связи с проведением ЕВРО-2012 есть немало прекрасных отелей европейского уровня
:|
Звісно, представництва є, але вони не працюють о півночі. Перед тим, як розмістити екіпаж, готель повинен бути затверджений спеціальним відділом як такий, що відповідає стандартам а/к для відпочинку екіпажу (мінімальне правило - можливість room-service on a 24h basis). Якщо попередньої сертифікації зі сторони Люфтганзи не було, то розміщення здійснюється у готелях, де перебувають екіпажі Lufthansa Group. В жодному з цих міст ночівля екіпажів Lufthansa Group не передбачена. Тому ночувати там екіпаж не мав права (не стільки бажання, скільки права; як я вже зазначив, трудове право у Німеччині та розпорядок всередині Lufthansa дуже прискіпливий до таких речей як "легальність" екіпажу).
спасибо за пояснения )
Аватар користувача
Pan Am
Airbus A340
Повідомлень: 948
З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
Звідки: IFO
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Pan Am »

Не так давно мав проблему з тим що, екіпаж Флай Дубай після сегментів Дубай - КБП (покружляли і не сіли пішли на ДОК) - Донецьк - КБП вичерпав ліміт часу і пішов на відпочинок...
Правда для паксів тоді все обійшлося дуже добре, всім дали готель в Києві + трансфер + вечеря + сніданок + перекус перед польотом... І пообіцяли компенсувати вартість ночі в ОАЕ.
І це все при тому що Флай Дубай лоу-кост...
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Krakowite »

Моїх 5 копійок по дещо іншій тематиці - відсутності медичної страховки. :sos:

Думаю, що 3700 доларів в сім'ї Городецьких німці "попросили" для гарантування покриття медичних послуг в лікарні Лейпцигу для літньої людини, якій стало погано.

Це вже наступного дня, після їх звернення до консула України, місцеве консульство знайшло якусь фінансову можливість оплатити чек з лікарні з якихось своїх внутрішніх резервів, а, отже, припускаю, що в результаті 3700$ повернулися до своїх власників. :?
Hoaxer
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 01 вересня 2009, 14:05
Звідки: Київ-Лісабон
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Hoaxer »

Sentry писав: А есть какие-либо основания, чтобы в консульстве обязаны были выдать визу с запасом? Потому как большинство решений, насколько я понимаю, принимаются по личному решению визового офицера. Не прийдет ли ответ из МЗС в стиле "раз визовый офицер так решил - значит у него на то были основания"? Все-таки требование из деканата справки на немецком - это несколько другое.

PS. Все-таки получить визу с датами четко по билету лучше, чем не получить визу вообще :)
поняття "візовий офіцер" в шенгенських консульствах не існує, це лише штати так лякають :grin: є консул )
я завжди дати вписував з запасом в кілька днів, у різних консульствах, ніхто майже ніколи нічого не питав, спокійно давали. Один раз лише спитали (і то, наша працівниця за віконцем "а навіщо?"), на що я відповів "на випадок форсмажору".
Гість

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Гість »

Министр иностранных дел Константин Грищенко не смог вылететь в Мюнхен (Германия) из-за отмены рейса авиакомпании Lufthansa в связи с сильным морозом.
Об этом он написал на своей странице в социальной сети Twitter
«Lufthansa из-за мороза отменила рейс в Мюнхен, а я из-за этого был вынужден отменить важные встречи в столице Баварии. Бывает и такое», - написал он.
http://politics.comments.ua/2012/02/03/ ... aniyu.html
simf13
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 04 лютого 2012, 16:14
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення simf13 »

Летел 30.12.11 из Борисполя в Тель-Авив со стыковкой во Франкфурте рейсами LH1491 и LH690. Регистрация началась как и положено в Борисполе и даже чуть раньше. Посадочные с местами у окна на оба самолёта (место 36К на 690 было забронировано при покупке билета). Первый самолет был A321-231 D-AISK. Своевременная посадка и с опозданием минут на 15-20 вылет. Объявления производились на немецком, английском пилотом, а на украинском - запись. Самолёт был загружен на полную. Во время полёта было предоставлено питание и питьё. Плохого ничего не скажу о полёте. Вторым самолётом был A340-311 D-AIGC. Перед заходом в сектор посадки С13 был ещё проведен дополнительный контроль на безопасность с "облапыванием" каждого пассажира (по-моему израильскими службами). Посадка и взлёт вовремя. На борту предоставлялось питание, которое после более 6 часов ожидания было очень даже кстати. Данный самолёт оборудован встроенными в кресла экранами. Обратно возвращался таким же методом. Рейсы LH687 и LH1492. Первым самолётом был Boeing 747-430 D-ABVE, который опоздал из Франкфурта и должен был прибыть позже, что повлияло на более поздний вылет, хотя посадка прошла довольно быстро. Опять места у меня были у окна (первое я выбрал на их сайте заранее, а второе мне дали по умолчанию). Во время полёта разносили неплохое питание, а также спокойно можно было попросить ещё напитки вдобавок к разносимым. Приземлились во Франкфурте, с опозданием 10 минут и ещё ехали минут 10 к выходу (я немножко переживал успеют ли перегрузить багаж, я то успею). На первом же табло нашёл свой рейс, который опаздывал на 45 минут и был изменён выход для посадки (вместо В47 В28). В итоге оказался A321-231 D-AIDJ, который опоздал по прибытию из Стамбула. Посадка была окончена примерно в 22.09 (по немецкому времени при вылете в 21.05), однако взлетели в 22.29 (на взлёт была толпа самолётов). Во время полёта производилось питание, а также разносили напитки, при чём чаще, чем на рейсе из Киева. Благополучно приземлились в Киеве. Я был рад, когда увидел свой багаж с пометками "НОТ" (я не просил на регистрации ставить отметки, только уточнил, что заберу его в Киеве). Вобщем мне понравился полёт авиакомпанией Lufthansa.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

"HOT" система друкує автоматично у таких випадках:

1) якщо багаж належить HON/SEN (незалежно від тривалості стиковки);
2) якщо багаж доправляють без пасажира (тобто delayed luggage delivery);
3) якщо тривалість стиковки дорівнює MTC (minimum connecting time, а для деяких стиковок, усе в діапазоні MTC+1...15 хвилин). Для Франкфурта, MTC дорівнює 45 хвилин на усі рейси, окрім для рейсів до Ізраїлю та США, для яких MTC дорівнює 60 хвилин. Якщо у вас пересадка з таких рейсів з тривалість 60-75 хвилин, то "HOT" буде автоматично на вашому багажі). MTC для Мюнхена - 30 і 60 хвилин. Для Відня ще краще - 25 хвилин та 60 хвилин.
simf13
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 04 лютого 2012, 16:14
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення simf13 »

А HON/SEN как расшифровывается?
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

simf13 писав:А HON/SEN как расшифровывается?
http://www.miles-and-more.com/online/po ... &cid=18002
Аватар користувача
dmtr
A380
Повідомлень: 1039
З нами з: 01 квітня 2010, 15:48
Звідки: SYD
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення dmtr »

made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

dmtr писав:http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... 2012-02-06

автоматичний check-in
Але зважте на те, що ця послуга доступна (наразі) лише у тому випадку, якщо у вас на рейс всередині шенгенської зони попередньо заброньоване місце, тобто у таких випадках:
1) пасажир має статус HON/SEN; або
2) пасажир придбав/ла тариф, котрий дозволяє попередній вибір місця у салоні, а саме усі тарифи бізнес класу (також "I"-клас для award bookings) і fully flexible тарифи економ класу (лише для Y/B/M-класу); і
3) пасажир не є UM (accompanied minor) та/чи не потребує special assistance.
Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

made_in_ukraine писав:
автоматичний check-in
Але зважте на те, що ця послуга доступна (наразі) лише у тому випадку, якщо у вас на рейс всередині шенгенської зони попередньо заброньоване місце, тобто у таких випадках:
1) пасажир має статус HON/SEN; або
2) пасажир придбав/ла тариф, котрий дозволяє попередній вибір місця у салоні, а саме усі тарифи бізнес класу (також "I"-клас для award bookings) і fully flexible тарифи економ класу (лише для Y/B/M-класу); і
3) пасажир не є UM (accompanied minor) та/чи не потребує special assistance.
Дозвольте вас поправити, бо безпосередньо маю з цим справу щодня.
Певні групи реєструє автоматично робот, а саме:
- Star*Gold
- UM+WCH
- INF+CHD
- класи Y,B
- клас G (групи до 8 чол.)
- BSA (класи P,U)
Це робиться для того, щоб у випадку overbooking вони не залишились. При чому ці групи пасажирів навіть не здогадуються, що вони автоматично зареєстровані.
Крім того є ще інші групи паксів - глухі, сліпі, та групи понад 9 чоловік. Їх як правило мало, тому їх моніторять працівники авіакомпанії і реєструють вручну.

Нещодавно надійшов Update від Люфтганзи - вона автоматично реєструє всіх, хто летить LH рейсом, має картку M&M та зареєстрований на таку послугу.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Olek »

А якщо пасажир купив квиток за акційним тарифом, але зареєстроаний на M&M, його реєструють автоматично?
Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

Olek писав:А якщо пасажир купив квиток за акційним тарифом, але зареєстроаний на M&M, його реєструють автоматично?
Якщо він зареєструється на сайті та підпишеться на таку послугу, то так.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Flammer писав: Дозвольте вас поправити, бо безпосередньо маю з цим справу щодня.
Певні групи реєструє автоматично робот, а саме:
- Star*Gold
- UM+WCH
- INF+CHD
- класи Y,B
- клас G (групи до 8 чол.)
- BSA (класи P,U)
Це робиться для того, щоб у випадку overbooking вони не залишились. При чому ці групи пасажирів навіть не здогадуються, що вони автоматично зареєстровані.
Крім того є ще інші групи паксів - глухі, сліпі, та групи понад 9 чоловік. Їх як правило мало, тому їх моніторять працівники авіакомпанії і реєструють вручну.

Нещодавно надійшов Update від Люфтганзи - вона автоматично реєструє всіх, хто летить LH рейсом, має картку M&M та зареєстрований на таку послугу.
Той список, що ви навели, і той, про який я говорив, - то дів різні речі. Мій пост був про автоматичну реєстрацію для тих категорій пасажирів, котрі є обов'язково членами Miles and More (рівні HON/SEN не важливо у якому класі подорожують; чи придбали квиток у класах JCDZIYBM, якщо є членами базового рівня Miles and More) і самостійно вибрали послугу автоматичної реєстрації під час бронювання чи у профайлі. Те, про що ви говорите не має жодного відношення до нової послуги від Miles and More, а лише стосується, як ви зазначили, реєстрації котру робить робот Lufthansa Automated Check In (без попередньої участі пасажира, тобто без фактичної активації дії зі сторони пасажира) на власні рейси Lufthansa. Окрім того, не на всі рейси робот буде автоматично реєструвати ті категорії пасажирів, що ви зазначили, а лише у випадку, якщо рейс очікується overbooked. Нова послуга від Miles and More діє не лише на рейси Lufthansa, а також на OS/LX/SN/LO/JP.

@Olek: Якщо ви є членом Miles and More Base Level (тобто у вас немає картки рівня HON/SEN) і ви не подорожуєте у класі YBM для економу чи JCDZI для бізнес, то для вас ця послуга наразі є недоступною. Lufthansa планує розширити цю послугу для всіх категорій пасажирів, однак наразі вона є доступною для тих категорій пасажирів, котрі я зазначив у попередньому пості.
Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

Буду вдячний, якщо зможете якось підтвердити, що Automatic check-in with receipt of a mobile boarding pass, діє лише для HON SEN чи тільки для YBMJCDZI класів. На сайті про це не згадується.
We check you in and, indeed, we will do so on all Lufthansa-operated flights within Germany, between Germany and Italy and on flights between Germany and Paris. You will then get your mobile boarding pass sent automatically to your mobile phone. For all other flights we will continue to send SMS check-in invitations with a personalised link to mobile check-in. When you click on this link you will be taken straight to your flight summary. You can select your preferred seat and also have your mobile boarding pass sent to your phone
Нова послуга від Miles and More діє не лише на рейси Lufthansa, а також на OS/LX/SN/LO/JP.
Так, але приходить смс з пропозицією зареєструватись на рейс. А от відразу мобільний посадковий талон, без ніяких попередніх запитів, висилається лише на рейси Люфтганзи для тих, хто збирає милі та обрав "Yes, I would like to use automatic check-in" на сайті. Дуже скоро цю послугу запровадить також Swiss.
Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

До речі, відколи така послуга діє для LO/JP??? :shock:
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Я керуюсь інформацією від самих розробників цієї послуги і бачив її у тестовому режимі. Окрім того, летів у грудні 2011 року і попередньо зареєструвався на цю послугу (щоб перевірити, чи дійсно вона працює). Коли автоматичної реєстрації не було, передзвонив у технічну службу, котра і (ще раз) підтвердила, що дана послуга не поширюється наразі на всі рейси а/к і не для всіх категорій пасажирів. У бета-режимі наразі тестується її поширення на усі рейси в межах континентальної Європи, але з огляду на API, існують суттєві обмеження щодо її введення (принаймні поки що).

Ви плутаєте два різних поняття - automatic check in та усі інші види реєстрації на рейс. Згадана вами смс-реєстрація не є реєстрацією як такою. Усі категорії пасажирів, що подорожують будь-яким рейсом Люфтганзи мають можливість зареєструватись через смс запрошення, яке вас буде надіслане 23 години до початку реєстрації (якщо ви попередньо вибрали таку опцію у своєму профайлі на Miles and More; як альтернатива, усі бронювання, зроблені через lufthansa.com автоматично генерують email-запрошення на реєстрацію через Internet). Отримавши таке смс, система зобразить маску вільних місць, запропонує вибрати одне з них та надасть вибір щодо типу посадкового талону (через електронну адресу, смс лінк чи мобільний і-мейл).

У випадку automatic check in пасажиру не потрібно взагалі реєструватись, адже у профайлі (чи під час купівлі квитка) вибрана опція щодо автоматичної реєстрації на рейс та методу отримання посадкового талону. Вибравши місце під час купівлі квитка, пасажир просто-на-просто отримає підтвердження, що його зареєстровано, а посадковий талон буде висланий у той спосіб, котрий був зазначений під час бронювання. У цьому випадку denied boarding через те, що пасажир не був checked in, відпадає як така.

Прочитайте ще раз уважно наступне "Simply register for automatic check-in in Miles & More Profil, choose whether you would like to receive your mobile boarding pass by SMS or e-mail and reserve your seat at the same time as you make your booking." Якщо ви, як стверджуєте, що часто працюєте з рейсами Люфтганзи, то знаєте, що "reserve your seat at the same time as you make your booking" є можливим лише для:
HON/SEN
business class pax
YBM pax
UM (але вони не не мають можливості робити automatic check in).

Для LO/JP, вона діє з 11 грудня, але лише на рейси, котрі вилітають з Варшави чи Любляни чи з аеропортів, де мобільна реєстрація є доступною і лише в межах шенгенської зони. Див нижче:

EFFECTIVE 11DEC11 FOR LO/JP OPERATED FLIGHTS AUTOCI IS VALID FOR HON/SEN PAX, JCDZIYBM PAX PROVIDED THEY DEPART FROM WAW/LJU OR FROM STATIONS TO WAW/LJU WITH MOBILE CI OPTIONS. ONLY VALID FOR SCHENGEN FLIGHTS AND THE UK. WITH LO, FLIGHTS FROM SZZ, WRO, KTW, POZ, RZE WILL QUALIFY FOR AUTOCI FROM 27MAR12.
BETA-TESTING FOR AUTOCI IS AVAILABLE FOR ALL LH FLIGHTS WITH NUMBERS (SEE REF 1//AUTOCI/12*DKLHINTDLHDOM)
****************************************************
FLIGHT DESIGNATOR SEGMENT *
****************************************************
LH1296 – 1303 Frankfurt – Turkey
LH1306 – 1309 Frankfurt – Lebanon
LH1310 – 1333 Frankfurt – North Africa (excl. Egypt)
LH1404 – 1411 Frankfurt – Serbia
LH1412 – 1415 Frankfurt – Croatia
LH1416 – 1423 Frankfurt – Romania
LH1424 – 1431 Frankfurt – Bulgaria
LH1440 – 1489 Frankfurt – Russia/Belarus
LH1490 – 1499 Frankfurt – Ukraine
LH1650 – 1673 Munich – Romania
LH1700 – 1749 Munich – Balkans
LH1770 – 1789 Munich – Turkey
LH2520 – 2541 Munich – Russia
LH2542 – 2559 Munich – Ukraine
LH2990 – 2999 Berlin – Russia
LH3100 – 3599 Dusseldorf / Cologne / Hamburg / Hanover / Stuttgart – Europe
Flammer
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 06 лютого 2012, 23:55
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення Flammer »

made_in_ukraine писав:Я керуюсь інформацією від самих розробників цієї послуги і бачив її у тестовому режимі. Окрім того, летів у грудні 2011 року...
У січні LH прислала Update для станції Відень про те, що відтепер реєстрація проводиться автоматично для усіх, хто має карту ММ та зареєструється на цю послугу на сайті. Пишу те, що офіційно надійшло. Якщо дуууже потрібно і без цього ніяк, то знайду і виложу цей документ в оригіналі, але не раніше наступного тижня.
З цією інформацією ви можете ознайомитись на сайсті люфтганзи, або краще ще раз передзвонити в технічну службу і переконатись в цьому.

Щодо того, що я плутаю поняття. Суперечка виникла лише через ваші HON, SEN etc. В грудні можливо було в тестовому режимі тільки для них, але зараз для усіх.
Якщо ви, як стверджуєте, що часто працюєте з рейсами Люфтганзи, то знаєте, що "reserve your seat at the same time as you make your booking" є можливим лише для:
HON/SEN
business class pax
YBM pax
UM (але вони не не мають можливості робити automatic check in).
Ви про що? Можливість зарезервувати місце в кінці процесу купівлі білета, або потім зайшовши на сайст в опції "my bookins" була і є дотепер доступною для звичайних еко-пасажирів (принаймі на більшість рейсів). Звичайно є рейси вийнятки, які не поширюються на HON/SEN.
made_in_ukraine
Airbus A321
Повідомлень: 429
З нами з: 18 травня 2009, 13:05
Контактна інформація:

Re: Люфтганза (LH)

Повідомлення made_in_ukraine »

Я не буду вас ні в чому переконувати, оскільки пишу те, що мені видає internal system, знаходячись наразі у головному офісі Люфтганзи у Кельні. Атоматична реєстрація для пасажирів, котрі не є власниками карток рівня HON/SEN чи не подорожують у класах JCDZIYBM, не є можливою. Прошу не розповсюджувати неправдиву інформацію і не шкодити клієнтам! Краще ще раз уважно перечитайте останні COMAIL повідомлення.

Попередньо вибрати місце на рейсі Lufthansa/Austrian пасажир може винятково у таких випадках:
1) пасажир має статус HON/SEN (будь-які рейси у будь-якому класі);
2) пасажир подорожує у бізнес класі (пасажири будь-якого рівня Miles and More, а також пасажири, котрі не єчленами Miles and More, окрім категорій SB/ID10/AD/IK);
3) пасажир подорожує одним з рейсів LH400 – 799 у будь-якому класі (тобто міжконтинентальні рейси, окрім рейсів Lufthansa до Египту, Тунісу тощо, тобто ті міжконтинентальні, котрі наразі виконуються на А320/321, і тому попередній вибір місця в економ класі не дозволяється). Для Austrian міжконтинентальні рейси, котрі наразі виконуються на А320/321, попередній вибір місця для M/M, FTL,*G/*S/*AP/NOFFP у економ класі дозволено.

Ще раз переврте валідність та актуальність ваших даних (або принаймні спробуйте зробити dummy booking на будь-який рейс Lufthansa/Austrian в економ-класі, що не відправдяється протягом наступних 24 годин та побачите ось таке "гарне" повідомлення: "The seat reservation is not available for this flight. On Lufthansa continental flights seat reservation is only available for the booking classes Y, B and M."
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 24 гостей