Хочуть подивитись спочатку на 1 АП. Відробити алгоритми, я так гадаю.
Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
До речи, по гуглмапс, АП Львів навіть трохи далі від рашістського кордону, ніж АП Чернівці. Це до теми часа кинджалу.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11328
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
це все легко вирішується нормальним плануванням:
для вильота - планувати прибуття у місто вильоту за одну ніч до самого вильоту
для прильоту і трансферу в Україну - бронювати квитки заздалегідь, ну або теж закладати один день.
І ви гарантовано полетите/повернетеся вчасно.
І за такою схемою люди літають вже майже 3 роки, процеси відточені вже.
Натомість, що пропонуєте ви: сажати літак Сучаві, везти людей автобусом, а що робити з пасажирами в Чернівцях, які чекають на цей літак, щоб полетіти з Чернівців ще кудись? Казати, що може завтра полетимо, а може й не полетимо? Мати резерв літаків? Як взагалі люди можуть щось планувати в таких умовах?
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Людей з Чернівців автобусом в Сучаву.
Якщо а/к організує швидкий перетин кордону, то можна вже зараз починати. Наземний фасттрек)
Колись у МАУ був щось типу бас енд флай, а у Люфтів і зараз є рейл енд флай, точно не знаю, не користувався.
У турків теж, фактично, бас енд флай з двома(!) перетинами кордону в Стамбулі, і нічого, працює.
Був би пасажиропотік.
Якщо а/к організує швидкий перетин кордону, то можна вже зараз починати. Наземний фасттрек)
Колись у МАУ був щось типу бас енд флай, а у Люфтів і зараз є рейл енд флай, точно не знаю, не користувався.
У турків теж, фактично, бас енд флай з двома(!) перетинами кордону в Стамбулі, і нічого, працює.
Був би пасажиропотік.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11328
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Абсолютно правильно. Вирішити проблему кордону для людей з авіаквитками і організувати автобусні трансфери - економічно значно доцільніше, ніж гратися в авіаторів ще й в умовах гарячого конфлікту з технологічно прокачаним ворогом.
Але "хто ж це знищує літачки - це ж наша гордість".
Але "хто ж це знищує літачки - це ж наша гордість".
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Мабуть, арєшнік вразив.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Я так розумію, що простіше літати із сусідніх країн, ніж влаштовувавти танці з бубнами щодо отримання THAAD просто щоб запустити цивільну авіацію...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11328
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
В Сирії сьогодні відновили перельоти: Дамаск - Алеппо полетів
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11328
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Після сьогоднішніх подій з азербайджанським літаком в когось ще є бажання відкрити аеропорти в Україні до закінчення активної фази конфлікту?
Інфа для роздумів:
https://www.flightradar24.com/blog/azer ... ear-aktau/
Та розбір російською:
https://meduza.io/cards/na-obshivke-ruh ... tov-rakety
Інфа для роздумів:
https://www.flightradar24.com/blog/azer ... ear-aktau/
Та розбір російською:
https://meduza.io/cards/na-obshivke-ruh ... tov-rakety
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Схоже на те, що основна проблема - френдліфаер.
Згадується МАУ в Тегерані.
Згадується МАУ в Тегерані.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Так. Я не бачу проблем зі Львовом. Якщо кацапи не бачать або не чують бпла заздалегідь, то це добреmischko писав: ↑25 грудня 2024, 19:55 Після сьогоднішніх подій з азербайджанським літаком в когось ще є бажання відкрити аеропорти в Україні до закінчення активної фази конфлікту?
Інфа для роздумів:
https://www.flightradar24.com/blog/azer ... ear-aktau/
Та розбір російською:
https://meduza.io/cards/na-obshivke-ruh ... tov-rakety
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
открывать можно сколько угодно, а вот просто интересно, кто отважиться летать к нам и сколько будет отважных паксов...alex.s писав: ↑25 грудня 2024, 21:00Так. Я не бачу проблем зі Львовом. Якщо кацапи не бачать або не чують бпла заздалегідь, то це добреmischko писав: ↑25 грудня 2024, 19:55 Після сьогоднішніх подій з азербайджанським літаком в когось ще є бажання відкрити аеропорти в Україні до закінчення активної фази конфлікту?
Інфа для роздумів:
https://www.flightradar24.com/blog/azer ... ear-aktau/
Та розбір російською:
https://meduza.io/cards/na-obshivke-ruh ... tov-rakety
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Я зі Львова полечу. З Києва, звичайно ніLabiann писав: ↑25 грудня 2024, 23:28открывать можно сколько угодно, а вот просто интересно, кто отважиться летать к нам и сколько будет отважных паксов...alex.s писав: ↑25 грудня 2024, 21:00Так. Я не бачу проблем зі Львовом. Якщо кацапи не бачать або не чують бпла заздалегідь, то це добреmischko писав: ↑25 грудня 2024, 19:55 Після сьогоднішніх подій з азербайджанським літаком в когось ще є бажання відкрити аеропорти в Україні до закінчення активної фази конфлікту?
Інфа для роздумів:
https://www.flightradar24.com/blog/azer ... ear-aktau/
Та розбір російською:
https://meduza.io/cards/na-obshivke-ruh ... tov-rakety
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
ну у каждого своя арифметика, я бы на поезде ехал и мне есть где там ночевать...
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Судячи з тих авто, що я бачу на паркінгу а/п Шопена коли там буваю, то їм глибоко плювати на умовні додаткові 100евро.
P.S. Ціна квитка на потяг Київ-Варшава = 70евро і жодних черг на кордоні, палива на гелентваген, тощо. І це буде на 100% дешевше ніж "страхова доплата" до квитка зі Львова
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Квіток Київ Варшава це стьоб? Він типу є і його нема одночасно. Ціна щоб взяти квіток зовсім зовсім інша. Експерт... потяг ... просто можно поржать.chukinson писав: ↑26 грудня 2024, 21:00Судячи з тих авто, що я бачу на паркінгу а/п Шопена коли там буваю, то їм глибоко плювати на умовні додаткові 100евро.
P.S. Ціна квитка на потяг Київ-Варшава = 70евро і жодних черг на кордоні, палива на гелентваген, тощо. І це буде на 100% дешевше ніж "страхова доплата" до квитка зі Львова
Щодо авто на паркінгу, це теж якись треш від обіженкі.
По факту на авто + 80 евро паливо, + 150 ночівля, + паркінг залежно від днів, ще доп харчування, страховка авто.
Скільки страхова доплата, експерт?
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Ми на брудершафт не пили і тому приберіть свої пісюльки і залиште свої дитячі вологі мрії при собі.alex.s писав: ↑26 грудня 2024, 21:14Квіток Київ Варшава це стьоб? Він типу є і його нема одночасно. Ціна щоб взяти квіток зовсім зовсім інша. Експерт... потяг ... просто можно поржать.chukinson писав: ↑26 грудня 2024, 21:00Судячи з тих авто, що я бачу на паркінгу а/п Шопена коли там буваю, то їм глибоко плювати на умовні додаткові 100евро.
P.S. Ціна квитка на потяг Київ-Варшава = 70евро і жодних черг на кордоні, палива на гелентваген, тощо. І це буде на 100% дешевше ніж "страхова доплата" до квитка зі Львова
Щодо авто на паркінгу, це теж якись треш від обіженкі.
По факту на авто + 80 евро паливо, + 150 ночівля, + паркінг залежно від днів, ще доп харчування, страховка авто.
Скільки страхова доплата, експерт?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей