Я розумію, про що ви раніше написали. Не думаю, що хтось в Україні чи на заході на таке піде, адже це легітимізація окупації Криму.
Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Якщо вже буде режим припинення вогню, і цей режим дійсно працюватиме, то, імхо, цивільна авіація не матиме обмежень, подобається це нам, чи ні. І (майже) всі аеропорти, що наразі закриті на території обох країн, будуть відкриті.
Звісно, аеропорти на окупованій території будуть закриті для міжнародних рейсів, допоки ця територія буде окупованою.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3158
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
На той території немає аеропортів які виконували рейси на початку 2022. Не знаю в якому стані аеропорт в Харкові, але Херсон і Запоріжжя швидко літати не будуть це точно
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11300
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Думаєш, на російських літаках не будуть літати в умовний Мінськ? Особливо з Криму. Звісно, все залежить від режиму санкцій, який може зазнати змін.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Щодо відкриття авіарейсів - треба дивитись на попит. Я б його міряв поступовим відкриттям.
7 хвилин до Польщі - це, насправді, немало, тож я б почав з аеропортів, які сильно ближчі до кордону - Ужгорода і Чернівців.
Та ж Роза могла б щось звідти запустити. Туркіші на А319 могли б Чернівці відкривати. LOT ще є з купою ембраєрів.
От і мали б спочатку 2, а потім і Львів запускати з лоукостами.
Мене дуже дивує аргумент, що Ужгород відкривати нема сенсу адже до Ряшева/Любліна чи навіть Кракова стільки ж по часу їхати. Це, здається, Микита сказав, зам Єрмака.
Дуже відірвана від реальності людина, хоча й закарпатським губернатором була.
По-перше, не всі живуть в Києві, звідки до Ряшева ближче, ніж до Ужгорода. Цікаво, з Ужгорода і Мукачево (куди купа людей переїхало і багато бізнесів релокувались) теж до Любліна ближче?
По-друге, Ряшів і Люблін - порти меленьки, а до Кракова чи Варшави вже пересадка потягом, а те, як "вчасно" можна виходити з Перемишля, робить таку подорож малопередбачуваною в плані встигнути на літак. Цього літа вимушений був їхати на таксі з Кракова в Перемишль через затримку рейса.
По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
7 хвилин до Польщі - це, насправді, немало, тож я б почав з аеропортів, які сильно ближчі до кордону - Ужгорода і Чернівців.
Та ж Роза могла б щось звідти запустити. Туркіші на А319 могли б Чернівці відкривати. LOT ще є з купою ембраєрів.
От і мали б спочатку 2, а потім і Львів запускати з лоукостами.
Мене дуже дивує аргумент, що Ужгород відкривати нема сенсу адже до Ряшева/Любліна чи навіть Кракова стільки ж по часу їхати. Це, здається, Микита сказав, зам Єрмака.
Дуже відірвана від реальності людина, хоча й закарпатським губернатором була.
По-перше, не всі живуть в Києві, звідки до Ряшева ближче, ніж до Ужгорода. Цікаво, з Ужгорода і Мукачево (куди купа людей переїхало і багато бізнесів релокувались) теж до Любліна ближче?
По-друге, Ряшів і Люблін - порти меленьки, а до Кракова чи Варшави вже пересадка потягом, а те, як "вчасно" можна виходити з Перемишля, робить таку подорож малопередбачуваною в плані встигнути на літак. Цього літа вимушений був їхати на таксі з Кракова в Перемишль через затримку рейса.
По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Чим принципово відрізняється 7 хв зі Львова чи 4 хв з Чернівців, чи навіть 0 хв з Ужгорода? Небезпека на землі, а не в повітрі.Tetris писав: ↑14 листопада 2024, 14:47 Щодо відкриття авіарейсів - треба дивитись на попит. Я б його міряв поступовим відкриттям.
7 хвилин до Польщі - це, насправді, немало, тож я б почав з аеропортів, які сильно ближчі до кордону - Ужгорода і Чернівців.
Та ж Роза могла б щось звідти запустити. Туркіші на А319 могли б Чернівці відкривати. LOT ще є з купою ембраєрів.
От і мали б спочатку 2, а потім і Львів запускати з лоукостами.
Мене дуже дивує аргумент, що Ужгород відкривати нема сенсу адже до Ряшева/Любліна чи навіть Кракова стільки ж по часу їхати. Це, здається, Микита сказав, зам Єрмака.
Дуже відірвана від реальності людина, хоча й закарпатським губернатором була.
По-перше, не всі живуть в Києві, звідки до Ряшева ближче, ніж до Ужгорода. Цікаво, з Ужгорода і Мукачево (куди купа людей переїхало і багато бізнесів релокувались) теж до Любліна ближче?
По-друге, Ряшів і Люблін - порти меленьки, а до Кракова чи Варшави вже пересадка потягом, а те, як "вчасно" можна виходити з Перемишля, робить таку подорож малопередбачуваною в плані встигнути на літак. Цього літа вимушений був їхати на таксі з Кракова в Перемишль через затримку рейса.
По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Найголовніше, швидкість з якою пакси можуть дістатися бомбосховища під час запуску кинджала. Особливо с чистої зони.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11300
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Так аеропорт в області з N повітряних тривог за день - ще більш непередбачуваний. З кордоном (та й не лише з ним) діє золоте правило - ночувати в місті вильоту. До мене прилітали через Варшаву родичі з України - потягом до Варшави (затримка на кордоні 4год, по ходу наздогнали до щось в районі 2 годин затримки). Але вони спеціально заклали одну ніч у Варшаві, тому не переживали. А вже у зворотному напрямку взяли залізничні квитки на день прильоту.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
По-перше, небезпека в повітрі теж є - при масованому обстрілі, звісно, можна просто скасовувати рейси на підставі розвідданних (відбулись пуски), але якщо летить балістика, то 7 чи 4 хв. - різниця якраз є (не забуваємо ще, що є така недокраїна як білорусія, з якої також можуть бути пуски і Львів тут розташований досить невдало). Літати при повітряній тривозі цивільним судам - це ризик бути збитим ППО/мобільними групами/зіштовхнутись з шахедом + ускладнювати роботу тій-таки ППО. І швидкість вильоту з України тут важлива
По-друге, небезпека на землі в Чернівцях і Ужгороді суттєво менша - можна просто подивитись на статистику обстрілів цих областей.
Востаннє редагувалось 23 листопада 2024, 18:35 користувачем Tetris, всього редагувалось 1 раз.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
В частині "вилетіти вчасно" - так. В частині "вилетіти взагалі" - ні.
Тобто, при тривозі борт сяде на запасному в Дебрецені/Кошице/Сучаві і паксів автобусом повезуть туди - це затримка годин на 8, а от при затримці на кордоні зайві години 4 = запізнився на поїзд Перемишль-Краків, не купив квитки на найближчий після прибуття (адже влітку можуть бути розкуплені) = не вилетів взагалі.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
І всеж таки, яка різниця між 7 чи 4 хв, коли літак вже в повітрі? Деталізуйте, будь ласка.Tetris писав: ↑23 листопада 2024, 18:31По-перше, небезпека в повітрі теж є - при масованому обстрілі, звісно, можна просто скасовувати рейси на підставі розвідданних (відбулись пуски), але якщо летить балістика, то 7 чи 4 хв. - різниця якраз є (не забуваємо ще, що є така недокраїна як білорусія, з якої також можуть бути пуски і Львів тут розташований досить невдало). Літати при повітряній тривозі цивільним судам - це ризик бути збитим ППО/мобільними групами/зіштовхнутись з шахедом + ускладнювати роботу тій-таки ППО. І швидкість вильоту з України тут важлива
По-друге, небезпека на землі в Чернівцях і Ужгороді суттєво менша - можна просто подивитись на статистику обстрілів цих областей.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Давайте розкладем на кілька сценаріїв:
1) Рейс Франкфурт-Львів/Чернівці. За 5 хвилин до приземлення оголошується повітряна тривога. У випадку з Чернівцями рейс без входження в повітряний простір України посадять в Сучаві та й все.
2) Рейс Львів/Чернівці - Франкфурт. Літак злітає і оголошується повітряна тривога. У випадку зі Львовом нребезпека для літака і паксів триватиме вдвічи довше. Це може бути аргументом для страховиків.
3) Літак стоїть на землі у Львові/Чернівцях. Злітає МІГ-31, оголошується тривога по всій країні. Час підльоту кинджала до Львова - 5 хв., до Чернівців - десь на 30-60 секунт довше, до Ужгорода десть на хвилину довше. Тобто при злеті МІГа, у випадку з Чернівцями літак матиме до 10-12 хвилин (поки цей МІГ злетить, підніметься, вийде на запуск) щоб висадити паксів (якщо він щойно приземлився), злетіти і вилетіти з України. А у випадку зі Львовом треба буде хвилин 15, яких у нього не буде.
4) Last but not least. Заляканим вестернам легше продати запуск рейсів в аеропорти, що знаходяться вдвічи ближче до кордону, чи взагалі впритул до нього.
Ще момент. Якби запуск авіаперевезень був серед приіоритетів для влади, можна було б взагалі домовитись зі словаками про побудову за пару місяців терміналу за полосою в Ужгороді і запуск рейсів звідти. Щось накшталт турецього аеропорту Батумі. Тобто люди могли б пішки, не проходячи кордон потрапляти з терміналу в Україну.
Просто запуск авіаперевезень у владі не в пріоритеті і тут не варто їх засуджувати.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
1. Все теж саме зі Львовом, уход в Ряшів. Нехай з нашого повітряного простору. До висоти прийняття рішення про посадку, уход не є проблемою.Tetris писав: ↑25 листопада 2024, 10:53Давайте розкладем на кілька сценаріїв:
1) Рейс Франкфурт-Львів/Чернівці. За 5 хвилин до приземлення оголошується повітряна тривога. У випадку з Чернівцями рейс без входження в повітряний простір України посадять в Сучаві та й все.
2) Рейс Львів/Чернівці - Франкфурт. Літак злітає і оголошується повітряна тривога. У випадку зі Львовом нребезпека для літака і паксів триватиме вдвічи довше. Це може бути аргументом для страховиків.
3) Літак стоїть на землі у Львові/Чернівцях. Злітає МІГ-31, оголошується тривога по всій країні. Час підльоту кинджала до Львова - 5 хв., до Чернівців - десь на 30-60 секунт довше, до Ужгорода десть на хвилину довше. Тобто при злеті МІГа, у випадку з Чернівцями літак матиме до 10-12 хвилин (поки цей МІГ злетить, підніметься, вийде на запуск) щоб висадити паксів (якщо він щойно приземлився), злетіти і вилетіти з України. А у випадку зі Львовом треба буде хвилин 15, яких у нього не буде.
4) Last but not least. Заляканим вестернам легше продати запуск рейсів в аеропорти, що знаходяться вдвічи ближче до кордону, чи взагалі впритул до нього.
Ще момент. Якби запуск авіаперевезень був серед приіоритетів для влади, можна було б взагалі домовитись зі словаками про побудову за пару місяців терміналу за полосою в Ужгороді і запуск рейсів звідти. Щось накшталт турецього аеропорту Батумі. Тобто люди могли б пішки, не проходячи кордон потрапляти з терміналу в Україну.
Просто запуск авіаперевезень у владі не в пріоритеті і тут не варто їх засуджувати.
2. Про страховиків без коментів, бо це фантазія.
3. Якщо пакси ще не в літаку, то йдуть в сховище, незалежно від Чернівців чи Львова. Якщо літак вже зачинений, то час на зліт однаковий в обох випадках. Після взльоту питання кинджала не актуальне зовсім і 7 чи 4 хв до кордону немає жодної різниці.
4. Зі Львова будуть літати набагато більше людей, бо зручніше. До чого тут ветерани?
Маніпуляції вдвічі ближче, вдвічі меньше часу то смішно, коли це про 3 хв їде мова.
Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану
Може я помиляюсь, але в умовах теоретично двох працюючих аеропортів на всю країну - пасажирів вистачило б на обидва. До Чернівців питання тільки в можливості обслуговувати хоч щось більше Ембраера. Як би мені того не хотілось.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей