Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Загальний авіафорум
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6528
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Bagach »

krelk писав: 10 листопада 2024, 18:56 Відкриття Сімферополя: малося на увазі, для рос.компаній під час режиму припинення вогню, ініційованому Трампом. Як дзеркальне відкриттю Львова.
Я розумію, про що ви раніше написали. Не думаю, що хтось в Україні чи на заході на таке піде, адже це легітимізація окупації Криму.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10239
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Sentry »

Bagach писав: 10 листопада 2024, 21:12
krelk писав: 10 листопада 2024, 18:56 Відкриття Сімферополя: малося на увазі, для рос.компаній під час режиму припинення вогню, ініційованому Трампом. Як дзеркальне відкриттю Львова.
Я розумію, про що ви раніше написали. Не думаю, що хтось в Україні чи на заході на таке піде, адже це легітимізація окупації Криму.
Якщо вже буде режим припинення вогню, і цей режим дійсно працюватиме, то, імхо, цивільна авіація не матиме обмежень, подобається це нам, чи ні. І (майже) всі аеропорти, що наразі закриті на території обох країн, будуть відкриті.

Звісно, аеропорти на окупованій території будуть закриті для міжнародних рейсів, допоки ця територія буде окупованою.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3158
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення manjeroke »

На той території немає аеропортів які виконували рейси на початку 2022. Не знаю в якому стані аеропорт в Харкові, але Херсон і Запоріжжя швидко літати не будуть це точно
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11300
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 11 листопада 2024, 04:26 Звісно, аеропорти на окупованій території будуть закриті для міжнародних рейсів, допоки ця територія буде окупованою.
Думаєш, на російських літаках не будуть літати в умовний Мінськ? Особливо з Криму. Звісно, все залежить від режиму санкцій, який може зазнати змін.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10239
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 13 листопада 2024, 13:34 Думаєш, на російських літаках не будуть літати в умовний Мінськ? Особливо з Криму. Звісно, все залежить від режиму санкцій, який може зазнати змін.
В Мінськ чи Пхеньян може й літатимуть. Навряд ще кудись.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11300
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 13 листопада 2024, 13:57 В Мінськ чи Пхеньян може й літатимуть. Навряд ще кудись.
Гомель, Брест, Вітебськ...
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 751
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення chukinson »

mischko писав: 13 листопада 2024, 16:00
Sentry писав: 13 листопада 2024, 13:57 В Мінськ чи Пхеньян може й літатимуть. Навряд ще кудись.
Гомель, Брест, Вітебськ...
Ще в турецькі міста можуть с проміжною посадкою десь в Сочі чи десь в краснодарському краї. Зараз так пароми з Керчі до Турції ходять
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3484
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення alex.s »

chukinson писав: 13 листопада 2024, 16:55
mischko писав: 13 листопада 2024, 16:00
Sentry писав: 13 листопада 2024, 13:57 В Мінськ чи Пхеньян може й літатимуть. Навряд ще кудись.
Гомель, Брест, Вітебськ...
Ще в турецькі міста можуть с проміжною посадкою десь в Сочі чи десь в краснодарському краї. Зараз так пароми з Керчі до Турції ходять
Вже була спроба на початку через анапу грозний авіа. Після галасу турки зачинили віконце.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1533
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Tetris »

69syned писав: 07 листопада 2024, 15:35 напевно тим, що
Кріспін Еллісон писав:Сім хвилин польоту від Польщі
Сім хвилин - це навіть лінь підраховувати у скільки разів більше, ніж від ТА до моря.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1533
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Tetris »

Щодо відкриття авіарейсів - треба дивитись на попит. Я б його міряв поступовим відкриттям.
7 хвилин до Польщі - це, насправді, немало, тож я б почав з аеропортів, які сильно ближчі до кордону - Ужгорода і Чернівців.
Та ж Роза могла б щось звідти запустити. Туркіші на А319 могли б Чернівці відкривати. LOT ще є з купою ембраєрів.
От і мали б спочатку 2, а потім і Львів запускати з лоукостами.

Мене дуже дивує аргумент, що Ужгород відкривати нема сенсу адже до Ряшева/Любліна чи навіть Кракова стільки ж по часу їхати. Це, здається, Микита сказав, зам Єрмака.
Дуже відірвана від реальності людина, хоча й закарпатським губернатором була.
По-перше, не всі живуть в Києві, звідки до Ряшева ближче, ніж до Ужгорода. Цікаво, з Ужгорода і Мукачево (куди купа людей переїхало і багато бізнесів релокувались) теж до Любліна ближче?
По-друге, Ряшів і Люблін - порти меленьки, а до Кракова чи Варшави вже пересадка потягом, а те, як "вчасно" можна виходити з Перемишля, робить таку подорож малопередбачуваною в плані встигнути на літак. Цього літа вимушений був їхати на таксі з Кракова в Перемишль через затримку рейса.
По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3484
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення alex.s »

Tetris писав: 14 листопада 2024, 14:47 Щодо відкриття авіарейсів - треба дивитись на попит. Я б його міряв поступовим відкриттям.
7 хвилин до Польщі - це, насправді, немало, тож я б почав з аеропортів, які сильно ближчі до кордону - Ужгорода і Чернівців.
Та ж Роза могла б щось звідти запустити. Туркіші на А319 могли б Чернівці відкривати. LOT ще є з купою ембраєрів.
От і мали б спочатку 2, а потім і Львів запускати з лоукостами.

Мене дуже дивує аргумент, що Ужгород відкривати нема сенсу адже до Ряшева/Любліна чи навіть Кракова стільки ж по часу їхати. Це, здається, Микита сказав, зам Єрмака.
Дуже відірвана від реальності людина, хоча й закарпатським губернатором була.
По-перше, не всі живуть в Києві, звідки до Ряшева ближче, ніж до Ужгорода. Цікаво, з Ужгорода і Мукачево (куди купа людей переїхало і багато бізнесів релокувались) теж до Любліна ближче?
По-друге, Ряшів і Люблін - порти меленьки, а до Кракова чи Варшави вже пересадка потягом, а те, як "вчасно" можна виходити з Перемишля, робить таку подорож малопередбачуваною в плані встигнути на літак. Цього літа вимушений був їхати на таксі з Кракова в Перемишль через затримку рейса.
По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
Чим принципово відрізняється 7 хв зі Львова чи 4 хв з Чернівців, чи навіть 0 хв з Ужгорода? Небезпека на землі, а не в повітрі.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3484
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення alex.s »

Найголовніше, швидкість з якою пакси можуть дістатися бомбосховища під час запуску кинджала. Особливо с чистої зони.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11300
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення mischko »

Tetris писав: 14 листопада 2024, 14:47 По-третє, не всі їздять поїздами, а кордон на авто чи автобусі ще більш непередбачуваний.
Так аеропорт в області з N повітряних тривог за день - ще більш непередбачуваний. З кордоном (та й не лише з ним) діє золоте правило - ночувати в місті вильоту. До мене прилітали через Варшаву родичі з України - потягом до Варшави (затримка на кордоні 4год, по ходу наздогнали до щось в районі 2 годин затримки). Але вони спеціально заклали одну ніч у Варшаві, тому не переживали. А вже у зворотному напрямку взяли залізничні квитки на день прильоту.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1533
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Tetris »

alex.s писав: 14 листопада 2024, 17:07 Чим принципово відрізняється 7 хв зі Львова чи 4 хв з Чернівців, чи навіть 0 хв з Ужгорода? Небезпека на землі, а не в повітрі.
По-перше, небезпека в повітрі теж є - при масованому обстрілі, звісно, можна просто скасовувати рейси на підставі розвідданних (відбулись пуски), але якщо летить балістика, то 7 чи 4 хв. - різниця якраз є (не забуваємо ще, що є така недокраїна як білорусія, з якої також можуть бути пуски і Львів тут розташований досить невдало). Літати при повітряній тривозі цивільним судам - це ризик бути збитим ППО/мобільними групами/зіштовхнутись з шахедом + ускладнювати роботу тій-таки ППО. І швидкість вильоту з України тут важлива
По-друге, небезпека на землі в Чернівцях і Ужгороді суттєво менша - можна просто подивитись на статистику обстрілів цих областей.
Востаннє редагувалось 23 листопада 2024, 18:35 користувачем Tetris, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1533
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Tetris »

mischko писав: 14 листопада 2024, 18:02 Так аеропорт в області з N повітряних тривог за день - ще більш непередбачуваний.
В частині "вилетіти вчасно" - так. В частині "вилетіти взагалі" - ні.
Тобто, при тривозі борт сяде на запасному в Дебрецені/Кошице/Сучаві і паксів автобусом повезуть туди - це затримка годин на 8, а от при затримці на кордоні зайві години 4 = запізнився на поїзд Перемишль-Краків, не купив квитки на найближчий після прибуття (адже влітку можуть бути розкуплені) = не вилетів взагалі.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3484
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення alex.s »

Tetris писав: 23 листопада 2024, 18:31
alex.s писав: 14 листопада 2024, 17:07 Чим принципово відрізняється 7 хв зі Львова чи 4 хв з Чернівців, чи навіть 0 хв з Ужгорода? Небезпека на землі, а не в повітрі.
По-перше, небезпека в повітрі теж є - при масованому обстрілі, звісно, можна просто скасовувати рейси на підставі розвідданних (відбулись пуски), але якщо летить балістика, то 7 чи 4 хв. - різниця якраз є (не забуваємо ще, що є така недокраїна як білорусія, з якої також можуть бути пуски і Львів тут розташований досить невдало). Літати при повітряній тривозі цивільним судам - це ризик бути збитим ППО/мобільними групами/зіштовхнутись з шахедом + ускладнювати роботу тій-таки ППО. І швидкість вильоту з України тут важлива
По-друге, небезпека на землі в Чернівцях і Ужгороді суттєво менша - можна просто подивитись на статистику обстрілів цих областей.
І всеж таки, яка різниця між 7 чи 4 хв, коли літак вже в повітрі? Деталізуйте, будь ласка.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1533
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення Tetris »

alex.s писав: 23 листопада 2024, 18:53 І всеж таки, яка різниця між 7 чи 4 хв, коли літак вже в повітрі? Деталізуйте, будь ласка.
Давайте розкладем на кілька сценаріїв:
1) Рейс Франкфурт-Львів/Чернівці. За 5 хвилин до приземлення оголошується повітряна тривога. У випадку з Чернівцями рейс без входження в повітряний простір України посадять в Сучаві та й все.
2) Рейс Львів/Чернівці - Франкфурт. Літак злітає і оголошується повітряна тривога. У випадку зі Львовом нребезпека для літака і паксів триватиме вдвічи довше. Це може бути аргументом для страховиків.
3) Літак стоїть на землі у Львові/Чернівцях. Злітає МІГ-31, оголошується тривога по всій країні. Час підльоту кинджала до Львова - 5 хв., до Чернівців - десь на 30-60 секунт довше, до Ужгорода десть на хвилину довше. Тобто при злеті МІГа, у випадку з Чернівцями літак матиме до 10-12 хвилин (поки цей МІГ злетить, підніметься, вийде на запуск) щоб висадити паксів (якщо він щойно приземлився), злетіти і вилетіти з України. А у випадку зі Львовом треба буде хвилин 15, яких у нього не буде.
4) Last but not least. Заляканим вестернам легше продати запуск рейсів в аеропорти, що знаходяться вдвічи ближче до кордону, чи взагалі впритул до нього.

Ще момент. Якби запуск авіаперевезень був серед приіоритетів для влади, можна було б взагалі домовитись зі словаками про побудову за пару місяців терміналу за полосою в Ужгороді і запуск рейсів звідти. Щось накшталт турецього аеропорту Батумі. Тобто люди могли б пішки, не проходячи кордон потрапляти з терміналу в Україну.
Просто запуск авіаперевезень у владі не в пріоритеті і тут не варто їх засуджувати.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3484
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення alex.s »

Tetris писав: 25 листопада 2024, 10:53
alex.s писав: 23 листопада 2024, 18:53 І всеж таки, яка різниця між 7 чи 4 хв, коли літак вже в повітрі? Деталізуйте, будь ласка.
Давайте розкладем на кілька сценаріїв:
1) Рейс Франкфурт-Львів/Чернівці. За 5 хвилин до приземлення оголошується повітряна тривога. У випадку з Чернівцями рейс без входження в повітряний простір України посадять в Сучаві та й все.
2) Рейс Львів/Чернівці - Франкфурт. Літак злітає і оголошується повітряна тривога. У випадку зі Львовом нребезпека для літака і паксів триватиме вдвічи довше. Це може бути аргументом для страховиків.
3) Літак стоїть на землі у Львові/Чернівцях. Злітає МІГ-31, оголошується тривога по всій країні. Час підльоту кинджала до Львова - 5 хв., до Чернівців - десь на 30-60 секунт довше, до Ужгорода десть на хвилину довше. Тобто при злеті МІГа, у випадку з Чернівцями літак матиме до 10-12 хвилин (поки цей МІГ злетить, підніметься, вийде на запуск) щоб висадити паксів (якщо він щойно приземлився), злетіти і вилетіти з України. А у випадку зі Львовом треба буде хвилин 15, яких у нього не буде.
4) Last but not least. Заляканим вестернам легше продати запуск рейсів в аеропорти, що знаходяться вдвічи ближче до кордону, чи взагалі впритул до нього.

Ще момент. Якби запуск авіаперевезень був серед приіоритетів для влади, можна було б взагалі домовитись зі словаками про побудову за пару місяців терміналу за полосою в Ужгороді і запуск рейсів звідти. Щось накшталт турецього аеропорту Батумі. Тобто люди могли б пішки, не проходячи кордон потрапляти з терміналу в Україну.
Просто запуск авіаперевезень у владі не в пріоритеті і тут не варто їх засуджувати.
1. Все теж саме зі Львовом, уход в Ряшів. Нехай з нашого повітряного простору. До висоти прийняття рішення про посадку, уход не є проблемою.
2. Про страховиків без коментів, бо це фантазія.
3. Якщо пакси ще не в літаку, то йдуть в сховище, незалежно від Чернівців чи Львова. Якщо літак вже зачинений, то час на зліт однаковий в обох випадках. Після взльоту питання кинджала не актуальне зовсім і 7 чи 4 хв до кордону немає жодної різниці.
4. Зі Львова будуть літати набагато більше людей, бо зручніше. До чого тут ветерани?

Маніпуляції вдвічі ближче, вдвічі меньше часу то смішно, коли це про 3 хв їде мова.
syxiv_dan
A380
Повідомлень: 1210
З нами з: 04 серпня 2017, 03:29
Контактна інформація:

Re: Обмеження використання авіапростору України під час воєнного стану

Повідомлення syxiv_dan »

Може я помиляюсь, але в умовах теоретично двох працюючих аеропортів на всю країну - пасажирів вистачило б на обидва. До Чернівців питання тільки в можливості обслуговувати хоч щось більше Ембраера. Як би мені того не хотілось.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість