mischko писав: ↑13 листопада 2024, 17:01
Ситуація:
12 серпня мав переліт Aer Lingus: Амстердам-Дублін-Сіетл.
Була коротка пересадка тривалістю 1г 25хв в Дубліні.
З Амстердаму літак вилетів десь з годинною затримкою, відповідно ми не встигли на рейс з Дубліна в Сієтл, там же ще оці контролі повторні + американські прикордонники (в Дубліні вони є).
Нас безкоштовно перебронювали на наступний день - 13 серпня, дали документ з правами пасажира і т.д., також відвезли і поселили в готель, все як має бути.
13 серпня долетіли таки в Сієтл. На день пізніше від запланованого, тобто десь 24години затримка.
Чи маю я право на компенсацію в розмірі 600 євро на пасажира (як я розумію) за затримку такого дальнього рейсу на такий значний час?
Я пробував з службою підтримки Aer Lingus - вони відписали:
We hope this message finds you well. We would like to confirm that all your flight connections are intact, and there are no missing connections for your itinerary. You have all the necessary flights scheduled as planned.
Це була відписка-відмазка, чи якщо мені дійсно "ніхто нічого не винен"?
Якщо винні - то куди крім а/к скаржитися: нідерландцям чи ірландцям?
Відмазка. Тим паче, якщо це загальний саппорт, то вони не займаються EU261. На сайті має бути окремий канал для подачі заявок на компенсацію, і там вже їх розглянуть по суті. Компенсація має бути, якщо затримка першого рейсу була з причини, що покривається:
https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... tingflight
Єдине що, тут не затримка рейсу на значний час, а затримка рейсу, що призвела до прибуття пасажира у пункт призначення з значним запізненням. Якщо фактичний час на стикування у Дубліні менший за МСТ (minimal connection time) саме для цього стикування, то компенсація має бути однозначно, якщо більший - то можуть скинути на те, що стикування зірвано через черги на котролі безпеки чи паспортному. MCT можна подивитись у Expertflyer (платно), але думаю що воно не менше години.
Якщо відмовлять, то скаржитися можна як нідерландцям, так і ірландцям, на твій вибір.