WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11286
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення mischko »

Yaroslav_31 писав: 28 квітня 2024, 15:15 Вітання, панство!
Якщо є квитки з ЮК (1 для дитини) чи можна повернути податок 13 фунтів, який не розповсюджується на дітей до 16 років?
Чи є сенс цим займатися, якщо квиток був куплений зі знижкою діскаунт клубу і коштував 12.99? Дякую
Думаю, тобі скажуть, що податок уже "поглинутий" ціною квитка, чи щось схоже. Для таких дешевих квитків скоріше за все так воно і є.
Щось схоже відпишуть:

As clearly indicated in the price break-down at the time you made your booking, the price for your flight does not include any government taxes, as we have absorbed the costs of these taxes in this instance.

Given the above, there is no refund due.


Але дай знати, якщо я помилився.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3460
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

Підкажить щодо автоматичной онлайн регістрації. Жінка с 2 дітьми (2 та 8 років). Не хоче платити за місце. Чи посадять усіх біля неї чи більш дорослу можуть по салону кинуть?
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 743
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

Візз ще не був помічений в такому. Завжди дітей до 12 років садило поруч із батьками. Але ктось завди буває першим..
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3460
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення alex.s »

chukinson писав: 27 травня 2024, 20:27 Візз ще не був помічений в такому. Завжди дітей до 12 років садило поруч із батьками. Але ктось завди буває першим..
А через прохід це вважається поруч чи ні?
Аватар користувача
chukinson
Airbus A340
Повідомлень: 743
З нами з: 13 лютого 2014, 10:33
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення chukinson »

"Діти віком до 14 років мають сидіти поруч принаймні з 1 дорослим. Це буде враховано під час безкоштовного призначення місця випадковим чином упродовж реєстрації. Якщо доступні місця обмежено, а суміжне місце для принаймні 1 дорослого відсутнє, екіпаж надасть допомогу й пересадить дитину." Так написано в правилах Візза.
В моєму розумінні поруч це сусідні крісла, через прохід це вже не поруч і суттєво обмежує можливість надання допомоги дитині в разі необхідності.
Glucker
A380
Повідомлень: 1588
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Glucker »

Igoresha писав: 26 березня 2024, 12:52 Я думаю, що у них це просто заготовка. Але напишіть, що в результаті
Пробував запросити повернення коштів на одну з актуальних карток (картка, з якої купував квиток вже давно замінена після закінчення терміну діЇ), та й квиток вже за бонуси був придбаний. Отримав відповідь про те, що на ту картку гроші повернути неможливо в зв'язку з тим, що квиток купувався з іншої картки.
Після цього запросив повернення коштів на візз-рахунок. Отримав відповідь про те що повернення в процесі і попросили чекати. Через пару тижнів кошти повернулися на візз-рахунок з терміном дії 1 рік.

Так що дійсно, схоже на те що то була їхня заготовка. Але дивно що вони нібито пробували повернути кошти на картку, хоча згідно правил я не мав на те право.
romadgan
Airbus A318
Повідомлень: 19
З нами з: 06 квітня 2017, 16:03
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення romadgan »

Glucker писав: 19 березня 2024, 20:24 Доброго дня!
Рік тому для того, щоб не згоріли кошти на рахунку Візз я купив квиток з послугою Флекс. Протягом цього часу рейс було відмінено і автоматично переброньовано на іншу дату. А згодом були ще зміни розкладу. В зв'язку з тим, що наближається дата рейсу а зі зрозумілих причин летіти не можу, вирішив відмінити квиток і повернути кошти на візз-рахунок. Але у профілі не було опції відміни в зв'язку з відміною рейсу, а тільки інформування про нову дату та час вильоту. Відповідно, у профілі залишалася можливість тільки скористатися послугою флекс. Я написав скаргу з проханням повернути кошти в зв'зку з відміною рейсу з боку авіакомпанії.
У відповідь отримав такі варіанти:
(1) ви можете перебронювати квиток на інший рейс, що виконується компанією Wizz Air за тим самим або, за необхідності, порівнянним маршрутом, протягом 14 днів до або 30 днів після запланованої дати відправлення затриманого/скасованого рейсу, за умови наявності вільних місць;
або (2) Ви можете скасувати своє бронювання, і ми стягнемо повну вартість оплати за скасований рейс і, якщо застосовно, за зворотний сектор, плюс 20% від тарифу, сплаченого за скасований рейс, на ваш "рахунок клієнта" у Wizz Air (Кредити на вашому акаунті WIZZ також можуть бути використані власником акаунта WIZZ і ще чотирма особами для оплати рейсів та інших послуг Wizz Air Угорщина без обмежень у часі. Власник акаунта завжди повинен бути одним із пасажирів. Такі бронювання можна здійснити онлайн);
або (3) Ви можете скасувати своє бронювання, і ми відшкодуємо повний тариф за скасований рейс і, якщо застосовно, за зворотний сектор (включно з податками та зборами) відповідно до пункту 16.1.3. Зверніть увагу, що зарахування коштів на рахунок Wizz може бути здійснено через наш відділ одразу після отримання запиту від пасажира. Зверніть увагу, що для повернення коштів з кредитної картки може знадобитися приблизно 14 робочих днів.
Тут є цікаві моменти щодо варіантів 2 та 3:
У другому варіанті зазначено що термін дії коштів на візз-рахунку буде необмежений. У них щось змінилося? Начебто раніше у таких випадках строк дії був 1 рік. Також цікаво що пропонують +20% до вартості квитка при даному варіанті. У них же давно повернення без додаткових 20% якщо квиток куплено з балансу візз-рахунку.
Ще більш цікавий варіант 3. Квиток було куплено з балансу візз-рахунку і, відповідно, згідно їх правил, такий варіант має бути неможливим.
Вони просто скопіювали загальні правила чи є реально сенс запросити варіант 3?
Доброго дня.
Підкажіть куди писали, а то згоріли кошти на рахунку, буду намагатися повернути.
Хтось з таким стикався, були повернення за відмінені рейси на Віз рахунок, тепер там 0. Напевно був якийсь термін дії.
Чи можливо їх повернути куди писати?
Аватар користувача
nyakove
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 30 червня 2018, 05:23
Звідки: KyivNotKiev
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення nyakove »

Якщо там вже 0, то писати немає сенсу. Так, кошти на рахунку віззів мають свій термін, і він залежить від того, на яких підставах кошти там опинились
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей