Ryanair (FR)

Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3460
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

Yaroslav_31 писав: 21 липня 2023, 14:57
А мені головне, щоб ціни були найнижчі (лоукости), співвідношення ціна/послуги було найнижче (класики), а буде це українська авіакомпанія чи зарубіжна немає різниці.
Якщо питання було б чи дешевші перевезення і втрата українських авіакомпаній чи їх збереження і дорожчі квитки, я вважаючи себе патріотом України вибрав би перший варіант. Мені на умовному рейсі Київ-Мюнхен хто запропонує кращу ціну і співвідношення ціна/якість того і виберу, а буде це мау, скай, ганза, візз чи райан взагалі неважливо, хоча й розумію, що податки підуть не в наш бюджет, але переплачувати за це не готовий. Очікую на хейт, але моя позиція така, кажу яка є, по-іншому не вмію.
Та ніякого хейту. Так працює вся Європа. При цьому є Лот, Смарт Вингс, Люфтганза, Тап і т.д.
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 922
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення katso »

Казалось бы события последних лет четко показали как важно иметь свое - оружие которое не надо просить, авиазаводы которые наклепают свои дроны, авиакомпании которые не отзовут самолеты при первом же шухере, или которые вывезут своих граждан в ковид - но судя по комментам нет.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Bagach »

katso писав: 22 липня 2023, 10:12 Казалось бы события последних лет четко показали как важно иметь свое - оружие которое не надо просить, авиазаводы которые наклепают свои дроны, авиакомпании которые не отзовут самолеты при первом же шухере, или которые вывезут своих граждан в ковид - но судя по комментам нет.
Думаю, що після закінчення війни і коли буде підйом економіки, то будуть і наші авіакомпанії. Так, їм деякий час прийдеться демпінгувати, щоб конкурувати з лоукостами. Але вони зможуть залучити клієнта і своїми козирями, такими, наприклад, як бізнес-клас, зручний графік, кодшерінг з іншими класиками, далекомагістралка, стабільність графіку завдяки наявності бази в Україні.
Аватар користувача
denya24
A380
Повідомлень: 1117
З нами з: 27 березня 2019, 17:27
Звідки: HRK, IEV, LCY
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення denya24 »

Ryanair може відновити польоти в Україну вже до кінця 2023 року

До яких перших європейських міст Ryanair полетить з України?

Усі вони будуть в один день. Але основними містами, з яких ми думаємо почати, будуть, очевидно, Варшава, Краків, Берлін, Франкфурт, Мілан, Рим, Лондон, Брюссель, Амстердам і Париж. Отже, це всі основні міста. І оскільки у нас є літаки, які базуються в цих містах, ми можемо просто розвернути ці літаки на обслуговування Києва та Львова. Це станеться, я думаю, протягом приблизно двох-шести тижнів.

Для чого потрібен підготовчий період 6-8 тижнів, який ви зазначаєте в контексті відновлення польотів з України?

По-перше, тому що нам потрібно буде налагодити продажі місць на рейси. Зазвичай на це потрібно приблизно два тижні, щоб виставити рейси на продаж. А потім ще чотири тижні, щоб заповнити рейси. Це не відбудеться негайно. Адже, я не виключаю, що вихідний трафік з Києва і Львова буде низьким. Я думаю, що вхідний трафік переважатиме. Зазвичай на заповнення рейсів іде три-чотири тижні. Тому що ми повинні змінити сітку польотів. Ті літаки, які сьогодні літають з Лондона до Малаги або з Брюсселя до Мілана чи з Мілана до Варшави – ми маємо перевести на рейси Лондон – Київ або Мілан – Львів, або Варшава – Львів. Тож на скасування цих рейсів знадобиться два тижні. Отже, ми маємо запускати їх щонайменше два тижні. А потім ми їх міняємо. Щоб заповнити літаки, нам потрібно ще близько чотирьох тижнів.

Чи обговорювалось це також на зустрічі з урядовцями і представниками українських аеропортів?

Головним чином ми обговорювали сьогодні, як саме буде перезапущена українська авіаційна сфера. План-максимум: 5 мільйонів пасажирів за перший рік, зростання до 10 мільйонів пасажирів протягом п’яти років. Але все може бути складнішим… Можливо, не вдасться відкрити всю Україну в перший день. Україна працює в цьому напрямку з експертами з Ізраїлю і їх досвідом. Але це може бути не 5 мільйонів пасажирів за перший рік. Можливо, нам доведеться здійснювати меншу кількість рейсів. І тоді нам потрібно працювати з аеропортом, щоб обговорити, чи можемо ми, наприклад, виконувати п’ять рейсів або десять рейсів до Києва. Наразі маємо визначити, які аеропорти нам потрібні, які маршрути будуть в першу чергу. Ми працюємо над тим, щоб спочатку запропонувати маршрути, які вони хочуть (українська влада – ІФ-У).

Таким чином, розглядаємо два плани: один, коли війна закінчиться і все відкриється в один чи два дні. І другий, найбільш вірогідний, згідно з яким ми можемо запланувати невелику кількість рейсів вже наприкінці цього року. Чи можемо ми переконати європейські органи безпеки та українську владу, що польоти будуть безпечними, що вони можуть захистити літак від безпілотників, ракет і тому подібного, як це відбувається в Ізраїлі? Українська влада працює з потрібними людьми, щоб спробувати знову відкрити повітряний простір, але ми нічого не можемо вдіяти, якщо вони не переконають EASA, Європейське агентство з безпеки та страхові компанії, що виконувати обмежену кількість рейсів до Києва і Львова – безпечно.

Одного слова EASA буде достатньо для відкриття неба над Україною?

Так. Я маю на увазі, якщо агентство скаже, що це безпечно, то відповідно немає причин не повернути авіаперельоти в Україну. Ми були другою за величиною авіакомпанією в Україні перед повномасштабним російським вторгненням. І коли це відійде в минуле, ми маємо намір стати найбільшою авіакомпанією в Україні, оскільки ми маємо літаки. Ми можемо продавати квитки через сайт, швидко заповнюючи рейси в Україну. Літаки «Міжнародних авіаліній України» (МАУ), до прикладу, застрягли на землі. Вони всі потребуватимуть проходження певних процедур з обслуговування перед тим, як зможуть повернутись у повітря. Усі наші літаки в гарному експлуатаційному стані.

Все, що нам потрібно зробити, - це повернути їх в Україну. Ми зацікавлені у співпраці з українськими аеропортами, зокрема з аеропортами «Бориспіль» і «Львів», і ми хочемо розпочати не зволікаючи.

Певно, в цьому списку також аеропорт «Одеса», чи не так?

Ми не впевнені щодо пошкоджень, яких зазнав аеропорт. Сьогодні вони нам сказали, що не зазнали жодної шкоди. Тож як тільки аеропорт «Одеса» буде відкритий, ми туди полетимо. Це дуже важливо. Як сказав пан Кубраков – важливо показати людям, що майбутнє є. Ми повинні показати нашим людям, що коли війна закінчиться, буде відбудова. Вони зможуть повернутися до життя, яким воно було. І от що ми можемо – організувати недорогі рейси по всій Європі. І що більш важливо – відкрити шлях для об’єднання мільйонів українських родин, розділених війною.

Навряд чи це можливо до закінчення російських обстрілів, чи я не до кінця правильно розумію?

Навпаки, це можливо. Подивіться, що робить ізраїльська влада. Ми (Ryanair – ІФ-У) працюємо в Ізраїлі та за його межами. Летимо в аеропорт Тель-Авів. Час від часу із Західного берега лунають ракети, а ХАМАС запускає ракети. Отже, все можливо. Але потрібно переконати європейські органи безпеки, що виконання польотів буде безпечним. Влада повинна показати, що вони можуть захистити рейси, які прямують до Києва та Львова, тому що без цього органи безпеки та страхові компанії не дозволять здійснювати рейси. Україна має продемонструвати, що вона безпечна і може захистити авіарейси. Якщо вони зможуть це зробити, тоді європейці скажуть, що це безпечно – і ми повернемося буквально протягом шести тижнів.

Повне інтервʼю
Yaroslav_31
Airbus A318
Повідомлень: 61
З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Yaroslav_31 »

katso писав: 22 липня 2023, 10:12 Казалось бы события последних лет четко показали как важно иметь свое - оружие которое не надо просить, авиазаводы которые наклепают свои дроны, авиакомпании которые не отзовут самолеты при первом же шухере, или которые вывезут своих граждан в ковид - но судя по комментам нет.
Головне мати свою мову та користуватися нею, а не під час війни користуватися мовою окупанта..
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Yaroslav_31 писав: 21 липня 2023, 16:38 Цілком з Вами погоджуюся, ще одна з причин це те що основний прибуток піде не в бюджет, а в кишеню коломойським, ахметовим і т.п.
Прибуток НІКОЛИ не повинен йти в бюджет
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Bagach »

Igoresha писав: 25 липня 2023, 09:12
Yaroslav_31 писав: 21 липня 2023, 16:38 Цілком з Вами погоджуюся, ще одна з причин це те що основний прибуток піде не в бюджет, а в кишеню коломойським, ахметовим і т.п.
Прибуток НІКОЛИ не повинен йти в бюджет
Якщо авіакомпанія державна, то держава може затребувати перерахувати прибуток компанії у вигляді дивідендів до бюджету.
Але Ярослав31, напевно, мав на увазі, що у випадку реєстрації АК десь в офшорі, а не в Україні, наш бюджет недоотримає податків.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Bagach писав: 25 липня 2023, 16:23 Якщо авіакомпанія державна, то держава може затребувати перерахувати прибуток компанії у вигляді дивідендів до бюджету.
Але Ярослав31, напевно, мав на увазі, що у випадку реєстрації АК десь в офшорі, а не в Україні, наш бюджет недоотримає податків.
Можна подумати, раян зареєстрований в Україні
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6521
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Bagach »

Igoresha писав: 26 липня 2023, 10:03
Bagach писав: 25 липня 2023, 16:23 Якщо авіакомпанія державна, то держава може затребувати перерахувати прибуток компанії у вигляді дивідендів до бюджету.
Але Ярослав31, напевно, мав на увазі, що у випадку реєстрації АК десь в офшорі, а не в Україні, наш бюджет недоотримає податків.
Можна подумати, раян зареєстрований в Україні
Мова же йшла про українські АК.
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 922
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення katso »

Bagach писав: 26 липня 2023, 12:39
Igoresha писав: 26 липня 2023, 10:03
Bagach писав: 25 липня 2023, 16:23 Якщо авіакомпанія державна, то держава може затребувати перерахувати прибуток компанії у вигляді дивідендів до бюджету.
Але Ярослав31, напевно, мав на увазі, що у випадку реєстрації АК десь в офшорі, а не в Україні, наш бюджет недоотримає податків.
Можна подумати, раян зареєстрований в Україні
Мова же йшла про українські АК.
Украинская АК не може быть "зарегистрирована в оффшорах" - если ее там зарегистрировать она будет уже не украинская. Все украинские АК тут -https://avia.gov.ua/npdrd/slug-3/
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3460
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

Є Скай ап Мальта вже
oleg1981
Airbus A319
Повідомлень: 123
З нами з: 21 квітня 2012, 18:31
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення oleg1981 »

Хочу добавити до бронювання реєстрований багаж на 10 кг.Планував дати дружині валізку яка по розмірам трохи більше ніж норма ручної Ryanair.Але виявляється у них такі ж самі розміри і для реєстрованої на 10 кг .Чи приймуть в неї цю валізку?може по досвіду тось знає ?
Аватар користувача
ValNK
Airbus A320
Повідомлень: 330
З нами з: 06 серпня 2015, 11:16
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення ValNK »

Досвід тут не допоможе - все залежитиме від хендлінгу. Можуть, навіть, дозволити трошки більше 10 кг. Але, краще виконувати усі вимоги.
Аватар користувача
nyakove
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 30 червня 2018, 05:23
Звідки: KyivNotKiev
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення nyakove »

По своєму досвіду можу сказати, що жодного разу багаж не міряли. Одного разу пропустили навіть 13 кг, а так дрібні перебори до 1 кг зазвичай нікого не турбують
Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1834
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Собакевич »

При регистрации на рейс Вена-Варна приложение мобильный посадочный не сгенерировало и предложило отправиться за ним на тикет-деск (помню, раньше в таких случаях на Ryanair Visa/Document check desk отправляли). Паспорт украинский. Вроде раньше такого на внутришенгенских рейсах не было. Это из-за того, что Болгария еще не полностью в Шенген вошла?
Аватар користувача
ValNK
Airbus A320
Повідомлень: 330
З нами з: 06 серпня 2015, 11:16
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення ValNK »

У мене сабж завжди перевіряє.
id123
Airbus A318
Повідомлень: 23
З нами з: 26 червня 2018, 09:50
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення id123 »

Собакевич писав: 06 травня 2024, 11:27 При регистрации на рейс Вена-Варна приложение мобильный посадочный не сгенерировало и предложило отправиться за ним на тикет-деск (помню, раньше в таких случаях на Ryanair Visa/Document check desk отправляли). Паспорт украинский. Вроде раньше такого на внутришенгенских рейсах не было. Это из-за того, что Болгария еще не полностью в Шенген вошла?
Райан дуже перестраховується, укр-ців в Британії шле на віза чек при вильоті з Британії в ЄС, конкурент так не робить, тільки на вʼїзд в Британію.
А ще райан не дає безкоштовні місця для 2х дітей, по їх правилах діти мають сидіти поруч, опції вибрати місця пізніше не знайшов.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3460
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

id123 писав: 29 травня 2024, 23:34
Собакевич писав: 06 травня 2024, 11:27 При регистрации на рейс Вена-Варна приложение мобильный посадочный не сгенерировало и предложило отправиться за ним на тикет-деск (помню, раньше в таких случаях на Ryanair Visa/Document check desk отправляли). Паспорт украинский. Вроде раньше такого на внутришенгенских рейсах не было. Это из-за того, что Болгария еще не полностью в Шенген вошла?
Райан дуже перестраховується, укр-ців в Британії шле на віза чек при вильоті з Британії в ЄС, конкурент так не робить, тільки на вʼїзд в Британію.
А ще райан не дає безкоштовні місця для 2х дітей, по їх правилах діти мають сидіти поруч, опції вибрати місця пізніше не знайшов.
Так обирайте безкоштовне місце для себе, буде і дітям безкоштовно.
Аватар користувача
jores
Airbus A340
Повідомлень: 726
З нами з: 15 липня 2013, 14:06
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення jores »

Випадково зайшов на сайт АК, а там таке :plane: Щось знають?
https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... %BF%D0%BE/
Вкладення
Ryan2024.jpg
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10228
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

jores писав: 30 червня 2024, 11:25 Випадково зайшов на сайт АК, а там таке :plane: Щось знають?
https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... %BF%D0%BE/
RYANAIR ОГОЛОШУЄ ВЕЛИКИЙ ПЛАН ІНВЕСТИЦІЙ ПО ЗАВАВЕРШЕННІ ВТОРГНЕННЯ В УКРАЇНУ
0 mins read
20 JUL 2023

NEWS
Нажаль, це лише стара новина, яка показує що майже за рік нічого нового не з'явилося.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей