А можно тезисно - про что это? Или может Олек статью подробно напишет - тоже было бы интересно почитать.mischko писав: ↑03 жовтня 2023, 15:19 EU Committee Aims for Minimum Standards for Hand Luggage
https://travel-dealz.com/news/eu-minimu ... -proposal/
Завтра Європарламент голосуватиме на цю тему (вибори наближаються, треба засіяти гречечкою)
Всяке різне
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Re: Всяке різне
Комітет розгляду звернень від громадян європарламенту розглянув звернення про законодавче врегулювання стандартів мінімальних розмірів ручної поклажі, яку безкоштовно дозволяють брати в салон. За результатами такого розгляду комітет опублікував пропозицію до європарламенту, в якій:
1. підтверджує підтримку розширення прав пасажирів в законодавстві ЄС
2. посилаючись на рішення суду, який підтвердив, що ручна поклажа є обов'язковим аспектом подорожі з "розумними вимогами" до ваги і розмірів, а тому не повинна бути об'єктом додаткової плати
3. зазначає, що різні авіакомпанії мають різні вимоги до розмірів і ваги ручної поклажі, що створює багато непорозумінь, неприємного досвіду подорожів і часто призводить до спорів між пасажирами і авіакомпанією
4. визнає неузгодженість політик різних авіакомпаній стосовно ручної поклажі, що може свідчити про несправедливу чи оманливу практику
5. зазначає, що різноманіття вимог до розмірів і ваги ручної поклажі, а також додаткових плат за ручну поклажу інших розмірів чи ваги, створює приховані витрати у випадку пересадок з непередбачуваних причин
6. зазначає, що свобода ціноутворення згідно з Регламентом (ЄС) 1008/2008 не включає в себе ціноутворення на вартість ручної клажі
7. відзначає, що приховані плати за ручну поклажу різних авіакомпаній створює перешкоди пасажирам до інформативного рішення про купівлю квитків
8. відзначає іноді суб'єктивну оцінку розмірів працівниками в аеропортах, що свідчить про рудиментарність різного розміру дозволеної ручної поклажі
9. відзначає покращення прозорості і захист прав подорожуючих у випадку гармонізації розмірів ручної поклажі
10. відзначає схожу проблему із сумками для тварин, яких дозволяють провозити в салоні літака
11. також відзначає процес перегляду Регламенту (ЄС) 1008/2008
12. закликає Єврокомісію представити конкретні пропозиції, які б забезпечували виконання судового рішення стосовно безкоштовних розмірів і ваги ручної поклажі
13. закликає Єврокомісію врахувати проблему інших прихованих платежів (наприклад, збір за вибір місця) при перегляді Регламенту (ЄС) 1008/2008
В цілому, аргументація наче і логічна. Хоча з іншого боку, це вже схоже на мікроменеджмент компаній європейськими політиками. А беручи до уваги те, що авіакомпанії все більше заробляють на додаткових послугах (особливо лоу кости), а також все більші витрати на різного роду екозбори та обмеження, можуть серйозно вдарити по авіаіндустрії.
Re: Всяке різне
Все ж таки, і п.2 це підтверджує, ручна поклажа не є додатковою послугою.
Цікаво, який розмір/вага буде визнано "розумними"?
Цікаво, який розмір/вага буде визнано "розумними"?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Цікаво ще, наскільки швидко всі (включаючи "класичні") авіакоманії почнуть продавати авіаквитки саме з цими параметрами ручної кладі? Різниця між умовними класіками та лоукостами стане ще менш помітною. Наче й зручно мати однаковий стандарт, але завжди є "але"..
Re: Всяке різне
Це заклик, а не впроваджене рішення. От коли Єврокомісія почне щось робити, тоді можна буде говорити про конкретику. Поки ж Єврокомісія навіть не змінила регуляцію щодо прав пасажирів при затримках та скасуваннях рейсів, хоча планувала то зробити багато років тому.
Re: Всяке різне
Так в тому ж і справа. Беручи до уваги значний відсоток перевезень ультра лоу костами, не думаю, що вони допустять серйозного удару своїй діяльності.
А тому, я думаю, якщо дійде до прописання "розумних" вимірів, то це будуть виміри із розряду 40х20х20 і яких-небудь 7 кг ваги.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
100%. Тим більше, це досить легко довести, порахувавши (велику) кількість пассажирів лоукостів які летіли лише з малою ручною поклажею. Якщо для великої кількості людей це ок, то це цілком "розумний" вимір.Igoresha писав: ↑09 жовтня 2023, 09:37 Так в тому ж і справа. Беручи до уваги значний відсоток перевезень ультра лоу костами, не думаю, що вони допустять серйозного удару своїй діяльності.
А тому, я думаю, якщо дійде до прописання "розумних" вимірів, то це будуть виміри із розряду 40х20х20 і яких-небудь 7 кг ваги.
Тільки сподіваюсь, що буде все ж 40х30х20.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Авіація оклигує після недолугих корона-заходів (і це незважаючи на військові дії):
Total traffic in October 2023 (measured in revenue passenger kilometers or RPKs) rose 31.2% compared to October 2022. Globally, traffic is now at 98.2% of pre-COVID levels.
https://www.iata.org/en/pressroom/2023- ... -12-05-02/
Особливо мені сподобалося оце:
The Bottom Line
“People assign a high value to the freedom to travel. The strong demand we’ve seen all year confirms that. And aviation is committed to ensuring that people can continue to enjoy this freedom...
Total traffic in October 2023 (measured in revenue passenger kilometers or RPKs) rose 31.2% compared to October 2022. Globally, traffic is now at 98.2% of pre-COVID levels.
https://www.iata.org/en/pressroom/2023- ... -12-05-02/
Особливо мені сподобалося оце:
The Bottom Line
“People assign a high value to the freedom to travel. The strong demand we’ve seen all year confirms that. And aviation is committed to ensuring that people can continue to enjoy this freedom...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей