Booking.com (отели) - отзывы
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Є хтось з genius третього рівня? хотів би перевірити чи відрізняється ціна від мого другого рівня
Re: Booking.com (отели) - отзывы
хтось користувався їх послугою резервації таксі з аеропорту? є сенс робити це в Стамбулі, щоб не знімати готівку?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10210
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Это обычный трансфер. Нужно сравнивать условия. В Стамбуле еще можно воспользоваться Убером (возможно не до конца законно, там какие-то legal issues) и каким-то местным аналогом, который тоже принимает карты. Если говорить об удобстве, то трансфер, имхо, всегда удобнее. Но и дороже.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Я користувався, зокрема і в Стамбулі також. Стандартний трансфер.
Що не дуже сподобалось з трасфером в АП Стамбула, то це те, що судячи зі всього цим сервісом користується багато людей, і коли я прилетів, то ледь знайшов своє прізвище у довжелезному списку, який вивішав агент, що стояв після виходу із зони прильоту. Потім вже агент предзвонював водієві, який підійшов через 5-10 хвилин, і провів мене до автомобіля.
В Європі було без довжелезних списків і лишніх агентів, тобто зустрічав сам водій, якщо не зраджує пам'ять, із табличкою із власноруч написаним моїм прізвищем.
Одним словом, трансфер рівня звичайного таксі за свою ціну. Хочеться, чогось ексклюзивнішого - беріть Blacklane або трансфер від самого готелю. Воно, звісно, дорожче, але машини в бездоганному стані, планшет з розвагами у салоні, водій завжди у чорному костюмі, з планшетом з прізвищем подорожуючого, вода у подарунок.
Я пользовался BiTaxi, по совету из кого-то из наших форумчан. Стандартный сервис, но премиум-такси (синего цвета) попалось мне всего один раз из 7 или 8 случаев.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
І доволі давно. Я був два роки тому, і приймали.
Вспомнил: синее такси попалось мне не когда я вызывал через прогу, а когда швейцар из отеля позвонил в службу такси. Но вероятность все равно та же: синие такси - редкие птицы. По крайней мере, были в 2020 году.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Оце так поворот!
Через годину після бронювання прийшло повідомлення від букінга:
We've verified that the accommodation has made an obvious mistake when registering their rates online, impacting your booking ххх.
They would like to offer you the option to keep your reservation, if you agree with the correct rate of 350 PLN/night.
Please consider this offer and let us know if you'd like to keep your reservation. Alternatively, let us know if you'd rather cancel this booking for free.
Looking forward to hearing back from you within the next 24 hours.
Заброньована ціна 220зл/ніч, через моб і МС.
І ти, Брут...
П. С. З іншого боку, це виглядає як "будете погоджуватись на 350зл/ніч? Ні? Ну, ні так ні, велком.
Якщо сам власник не побоїться штрафів від сабжу і не скасує бронь. Тоді, якщо нічого не змінилось, букінг компенсує новим, навіть дорожчим, варіантом.
Через годину після бронювання прийшло повідомлення від букінга:
We've verified that the accommodation has made an obvious mistake when registering their rates online, impacting your booking ххх.
They would like to offer you the option to keep your reservation, if you agree with the correct rate of 350 PLN/night.
Please consider this offer and let us know if you'd like to keep your reservation. Alternatively, let us know if you'd rather cancel this booking for free.
Looking forward to hearing back from you within the next 24 hours.
Заброньована ціна 220зл/ніч, через моб і МС.
І ти, Брут...
П. С. З іншого боку, це виглядає як "будете погоджуватись на 350зл/ніч? Ні? Ну, ні так ні, велком.
Якщо сам власник не побоїться штрафів від сабжу і не скасує бронь. Тоді, якщо нічого не змінилось, букінг компенсує новим, навіть дорожчим, варіантом.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Або по приїзду Вас буде чекати несподіванка... немає Вашої резервації і ми нічого не отримували. Ідіть розбирайтеся з букингом
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10210
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Виглядає так, що за 24 години бронь відмінять, якщо не погодитись. Нажаль, це сучасний тренд, бізнес може скасувати бронь через "помилку", а от клієнт - ні, за деякими виключеннями.
При чому різниця в ціні точно не виглядає як "очевидна помилка", імовірно хтось вирішив що просто може заробити більше на ці дати.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Дуже неприємний і небезпечний прецендент.
Раніше, коли активно їздив по роботі, раз на рік влаштовувалась велика конференція зі зміни клімату в різних країнах і містах. Зазвичай дати і місце були відомі раніше, ніж готельєри встигали підняти ціни (іноді підняття були в 5-10 разів, як от в Шармі минулого року, де за номер в готелі 5 зірок просили 500 доларів, 4 зірки - 400, а за 3-зірковий - 350). Тепер власники житла зможуть просто аргументувати "помилкою"
Раніше, коли активно їздив по роботі, раз на рік влаштовувалась велика конференція зі зміни клімату в різних країнах і містах. Зазвичай дати і місце були відомі раніше, ніж готельєри встигали підняти ціни (іноді підняття були в 5-10 разів, як от в Шармі минулого року, де за номер в готелі 5 зірок просили 500 доларів, 4 зірки - 400, а за 3-зірковий - 350). Тепер власники житла зможуть просто аргументувати "помилкою"
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Зате інше житло вразило, враховуючи, що вже не весна 2022р, коли емоції били через край:
Dziękujemy za rezerwację. Dla gości z Ukrainy mamy prezent, jedną dodatkową bezpłatną dobę noclegową czyli wymeldowanie we wtorek września. Napiszcie czy jesteście zainteresowani.
Прям розчулився, шо капець

Dziękujemy za rezerwację. Dla gości z Ukrainy mamy prezent, jedną dodatkową bezpłatną dobę noclegową czyli wymeldowanie we wtorek września. Napiszcie czy jesteście zainteresowani.
Прям розчулився, шо капець



Re: Booking.com (отели) - отзывы
Можливо. Але при дійсній броні господар отримує шалений штраф, а гість, нехай втомлений і знервований, потрапляє в найближчий ФорСізн.
Думаю, що було так: господарі второпали, що поставили неправильну ціну, і спитали в Букінг, як це можна виправити. Букінг відповів, що напише гостям і запропонує нову, вищу ціну. Якщо вони погодяться (щоб зберегти бронювання), то ок. Якщо ні, то... Ну, ні то ні, приїжджайте вже так, за старою ціною, господарі просто менше зароблять.
Бо ключове питання - хто ініціатор скасування? Букінг? З якого дива? Він ніяких помилок не припускався. Господар? Тоді йому великий штраф, а Букінг має запропонувати щось інше, за співставною ціною/якістю. Принайні, в мене так було неодноразово. Наприклад, в Мозамбіку виставили помилкову ціну у 30 євро у стрьомному райончику. Що ж, довелося жити у готелі за 150 євро, які оплатив Букінг.
Звісно, не виключаю того, що політика Букінга змінилася.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3144
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Мабуть букінг в Європі краще працює. Мені в Орландо в готелі казали що у них немає місць та відправили до букиґінгу. Букінг просто казав: ну з вас гроші не брали, то робить що там хочете. І ще щось подібне було в Атлантік Сіті.
Re: Booking.com (отели) - отзывы
Врешті, Букінг дав +70% від скасованого бронювання.
Хоч тут нема зрадоньки.
Хоч тут нема зрадоньки.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей