Bees Airline (7B)

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Bees Airline (7B)

Повідомлення Sentry »

alex.s писав: 01 серпня 2023, 10:08 Краще дивитись країни типу Польщі та Румунії. Лоукосты конкрують між собою та є нацпери
Не впевнений щодо Румунії, але Таром не виглядає процвітаючою АК.

В Польщі ЛОТ захищають, в тому числі за допомогою обмежень в аеропорту Шопена та ковідних виплат. Можна знайти досить незадоволених коментарів від Візза та Раяна. Також ЛОТ добре використовує транзитну модель. Не думаю, що якщо зараз зняти всі обмеження та відпустити у "вільну конкуренцію", ЛОТ виживе.

Як на мене, поточна ситуація в Польщі виглядає майже ідеальним балансом: є достатньо лоукост рейсів, низькі ціні на авіаквитки в цілому, але є і базова АК, яка має більш розгалуджену мережу, в т.ч. далекомагістральні рейси. При цьому, там ще й багато рейсів в хаби іноземних АК, тобто дуже добра поєднаність. Це погляд ззовні, я не жив в Польщі, не дуже розумію їх ринок, і впевнений, що хтось з кращим розумінням скаже про недоліки з поточним балансом.
Yaroslav_31
Airbus A318
Повідомлень: 60
З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Bees Airline (7B)

Повідомлення Yaroslav_31 »

Sentry писав: 01 серпня 2023, 03:31
Yaroslav_31 писав: 31 липня 2023, 22:00 нарешті прочитав і я інтерв'ю
на запитанні про конкуренцію з Райаном/Віззом почалося ниття про неможливість її витримати через квитки по 15 доларів...
Виходили статті, що середній чек у даних а/к близько 50 доларів (можу дещо помилятися, точно не пам'ятаю), чому Ви не можете аналогічно продавати частину квитків по 15, а щоб середній чек з усіма доп. послугами був - 50 і конкурувати на рівних умовах? Європейці собі в збиток не літають, отже можна конкурувати "чесно", а не ось це ниття про переросподіл і т.п. Якщо так працювати не можете, то і не треба, ринок і без вас чудово впорається. Не випрошуєте в держави кращих умов, а конкуруйте на рівних!
Наболіло, і це не тільки в авіації, у всі сферах цей совковий менталітет, ниття і виклянчування кращих умов замість справедливої конкуренції.
Абсолютно справедливо каже про неможливість конкурувати. Те, що ви написали показує, що ви просто не розумієте як працює авіація.

Лише кілька тез, чому конкурувати "на рівних" неможливо. Насправді їх значно більше.

- Раяну\Віззу літаки обходяться значно дешевше через великий розмір замовлення (сотні літаків) та доступ до дуже дешевих кредитних грошей. В Україні обидва пункти неможливі абсолютно.
- За рахунок масштабу будь-які сервіси Раяну та Віззу обходяться значно дешевше в перерахунку на пассажира. Як веб сайт, мобільний застосунок, так і управлінська структура, довкола авіаційні посади, так і навіть кращі ціни на обслуговування на окремих ринках.
- Раян та Візз не втратили колосальні гроші за час війни. Навпаки, за 22 та 23 роки вони отримують значні прибутки.
- Раян та Візз мають доступ до дуже платоспроможного західноєвропейського ринку.
- За рахунок великих запасів та великих прибутків з інших ринків, Раян може навіть зробити всі рейси в Україну безкоштовними на кілька років, щоб конкуренти збанкрутували, а потім зайти на вільний ринок. Для них це не буде дорого.

З урахуванням дуже низької маржинальності авіаційного бізнесу, навіть кілька відсотків ефективності - то прірва. І саме тому для ефективності зараз тренд на об'єднання авіакомпаній. В Європі з Раяном можут конкурувати Люфтганза груп чи IAG. Менші авіакомпанії конкурувати не можуть, так що це не лише про Україну.

Ну і щоб не було все занадто похмуро. В українських АК є свої конкурентні переваги:
- Рейси поза ЄС, в тому числі можливість транзиту пасажирів звідти до ЄС.
- Нижча вартість праці.

Але для вільної конкуренції того буде замало.

Чи чудово впорається ринок без українських АК? Насправді, ні. Якщо подивитись на рейси з країн без власної базової АК (Албанія, Боснія, Словаччина), то ціни там зазвичай досить високі, а кількість рейсів - обмежена. Бо лоукости теж не благодійники і після перемоги у конкуренції ціни підвищуються. Але з іншого боку там є фактор малого ринку.
Я з Вами згоден, але його позиція така ніби до відкриття АК він цього не розумів. Можна порівняти з підприємцем, який вирішив відкрити свою крамничку, розуміючи, що операційна діяльність точно буде вище в перерахунку на клієнта, ніж в умовних Сільпо, АТБ і т.п. І починає якось креативити і тримати себе на плаву, або закриває бізнес, але ж не плаче і не клянчить у держави перерозподіли розташування магазинів, субсидії та таке інше.
Хайнацький чудово розумів, що запропонувати ціну таку як в райана/візза не вийде через дорожчу операційну діяльність, ну то запропонуй такі умови/час вильоту/послуги/плюшки, щоб клієнт вибрав тебе, навіть за вищу ціну, а не плач і просиш в держави кращих умов бо жорсткі мережі не дають твоєму малому бізнесу розвиватися.
Що стосується перелічених країн, то з кожної можна проїхати невелику відстань автобусом/потягом (до 400 км) і вилетіти з країни за менші кошти. Для Словаччини - Австрія, Угорщина, Польща. Для Албанії - Греція, Чорногорія, для Боснії - Хорватія.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Bees Airline (7B)

Повідомлення Igoresha »

Yaroslav_31 писав: 01 серпня 2023, 11:42 Я з Вами згоден, але його позиція така ніби до відкриття АК він цього не розумів. Можна порівняти з підприємцем, який вирішив відкрити свою крамничку, розуміючи, що операційна діяльність точно буде вище в перерахунку на клієнта, ніж в умовних Сільпо, АТБ і т.п. І починає якось креативити і тримати себе на плаву, або закриває бізнес, але ж не плаче і не клянчить у держави перерозподіли розташування магазинів, субсидії та таке інше.
Хайнацький чудово розумів, що запропонувати ціну таку як в райана/візза не вийде через дорожчу операційну діяльність, ну то запропонуй такі умови/час вильоту/послуги/плюшки, щоб клієнт вибрав тебе, навіть за вищу ціну, а не плач і просиш в держави кращих умов бо жорсткі мережі не дають твоєму малому бізнесу розвиватися.
Що стосується перелічених країн, то з кожної можна проїхати невелику відстань автобусом/потягом (до 400 км) і вилетіти з країни за менші кошти. Для Словаччини - Австрія, Угорщина, Польща. Для Албанії - Греція, Чорногорія, для Боснії - Хорватія.
Він все прекрасно розумів. Більше того, у нього був план, яким чином конкурувати в тих умовах, в яких Україна була в 2015-2022 роках (з "нацпером", з обмеженнями польотів на схід і відповідним обльотом рашки і так далі), про що свідчить його досвід створення аж двох авіакомпаній. Якби не повномасштабне вторгнення, думаю, Bees мали би своє місце в авіації України.
На жаль, повномасштабне вторгнення не тільки зупинило авіакомпанію, а і анулювало їх сертифікат в той час, коли конкуренти будуть готові в будь-яку мить заходити на всі вільні слоти і напрямки. Виберуть спочатку найбільш прибуткові, звісно.
Для Bees лишаться крихти пирога. Єдине, що може хоч трохи рятувати ситуацію - відсутність вільних бортів в лоу-костів в достатній кількості
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Bees Airline (7B)

Повідомлення makor »

Модель Bees предполагала чартеры для партнерской ТА, и на доходы - развитие нескольких направлений или с преимуществом украинской регистрации ( в грузию, и другой не ЕС ) или с большим рынком ( испания там например ) куда можно было бы летать из регионов. При этом деньги от чартеров перекрывали бы расход на раскатку маршрутов. Больше никаких источников недорогих денег у украинских ак нет.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей