Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Таиланд приостанавливает Test&Go и Sandbox программы ( кроме песочницы Пхукет ) до дальнейших уведомлений с полуночи сегодня.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Голосую за Францію. Якби уявити гіпотетичну (чи таку вже й гіпотетичну ???) ситуацію, що завтра виринає якийсь дуже "стурбований" варіант вірусу і всі країни закриваються назавжди і в тебе є лише тиждень для переїзду - обрав би Францію:
Тут пишуть море, але в Італії лише Середземне, а у Франції ще й Атлантика. І вона досить приємна спекотним літом.
В Італії лише Альпи, а у Франції ще є Піринеї.
Крім того Італія більш гомогенна порівняно з Францією - всюди живуть різні види італійців, лише на Півночі є трохи французів (долина Аости) і німецькомовних (Південний Тіроль).
В Франції є фламандці (Норд), німці (Ельзас), корсиканці (родичі італійців), каталонці, баски, бретонці (кельти). І це все дуже різні культури, які проявляються і в кухні, і в бухлі, і в архітектурі, типажах обличь і манері спілкування.
Французька мова і культура - глобальні. Італійська - в кращому випадку регіональна.
Франція не вимагає тест у дітей з шести років і приймає одну дозу вакцинації для тих, хто перехворів.
Тут пишуть море, але в Італії лише Середземне, а у Франції ще й Атлантика. І вона досить приємна спекотним літом.
В Італії лише Альпи, а у Франції ще є Піринеї.
Крім того Італія більш гомогенна порівняно з Францією - всюди живуть різні види італійців, лише на Півночі є трохи французів (долина Аости) і німецькомовних (Південний Тіроль).
В Франції є фламандці (Норд), німці (Ельзас), корсиканці (родичі італійців), каталонці, баски, бретонці (кельти). І це все дуже різні культури, які проявляються і в кухні, і в бухлі, і в архітектурі, типажах обличь і манері спілкування.
Французька мова і культура - глобальні. Італійська - в кращому випадку регіональна.
Франція не вимагає тест у дітей з шести років і приймає одну дозу вакцинації для тих, хто перехворів.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
І купа заморських територій. Нада валіть!
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
В продовження теми, мені як економісту цікавішим здається показник ККД від туриста. Якщо орієнтуватись на нього(рахував співвідношення надходжень від туризму до кількості туристів за даними Всесвітньої туристичної організації в 2018/2019 рр.), беззаперечним лідером є звісно що США(...№2 Thailand, №3 United Kingdom...), але якщо порівняти Італію і Францію, то ККД в Італії вище ніж Франції.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Я бы уже тогда считал вклад туризма в экономику, или хотя бы сравнивал доход от туриста с средним доходом местного жителя.Sirko Production писав: ↑21 грудня 2021, 13:22 В продовження теми, мені як економісту цікавішим здається показник ККД від туриста. Якщо орієнтуватись на нього(рахував співвідношення надходжень від туризму до кількості туристів за даними Всесвітньої туристичної організації в 2018/2019 рр.), беззаперечним лідером є звісно що США(...№2 Thailand, №3 United Kingdom...), але якщо порівняти Італію і Францію, то ККД в Італії вище ніж Франції.
Потому как в США большой не КПД от туриста, а просто страна дорогая для местных в том числе. И по факту экономный турист может тратить даже меньше, чем местный житель. А вот где-то на Мальдивах, где цена для туриста 10х цены для местных КПД от туриста куда выше.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Про самостійні стикування рейсів.
Мав летіти з Делі до Абу-Дабі рейсом IndoGo і наступного дня з Абу-Дабі до Одеси Wizz.
За день до вильоту зробив ПЛР тест в аеропорту за 500 рупій (~180 гривень). В день вильоту за 5 годин до відправлення зробив швидкий ПЛР тест в аеропорту за 3500 рупій (~1260 гривень) - вимога ОАЕ для перельотів з Індії.
На попередній перевірці документів перед стійками реєстрації дівчина спитала чи маю я візу для в'їзду в ОАЕ. Я відповів, що віза українцям непотрібна. Вона сказала, що має проконсультуватися з начальством. Повернулася зі своїм босом, який повідомив, що так, правда, українцям віза не потрібна, але Абу-Дабі днями викатив нові правила, згідно з якими будь-який транзит через Абу-Дабі для подорожуючих з Індії заборонено. Мої посилання на Тіматик і те, що це не зовсім транзит, їх не переконали, але вони сказали, що запросять Абу-Дабі ще раз на предмет виключень з цього правила.
Надія помирає останньою, але коли менеджер повернувся, все ж таки сконала. За його словами мені не дозволять посадку і показав листування в месенджері, де інша сторона навіть наводила фотографії якоїсь інструкції, що підтверджували заборону. Тут мені крити було абсолютно нічим. Ба більше того, в мене навіть доступу до Інтернету не було, щоб щось накопати у свою підтримку.
На моє питання, які в мене є варіанти, мені запропонували поміняти квиток на рейс до Дубаю. Мовляв там немає таких правил і в'їзд мають дозволити. Пообіцяли уточнити, і через хвилин 15 підтвердили, що так, можна летіти в Дубай. Рейс прибував близько 3 години ночі, тож у мене було достатньо часу, щоб доїхати до Абу-Дабі і встигнути на свій літак до Одеси о 15:20.
Мені виділили співробітника авіакомпанії, що провів мене до каси IndoGo і пробив мені зміну квитка без черги. Навіть з цим прискорювачем процес зайняв близько години. Касу постійно штурмували індуси, котрим вкрай необхідно було купити квиточки або вирішити інші питання. Одного разу привели ще одного хлопака, якому показали на мене і сказали, мовляв, он ми навіть білого містера транзитом не пустили, що тобі ще треба? Врешті решт, відваливши значну суму грошей, я отримав квиток в Дубай. Це в мене ще був flex тариф, інакше заплатив би ще більше.
Окей, квиток є. Але на цьому проблеми не скінчились. Відправлення рейсу через 4 години після рейсу до Абу-Дабі і мій швидкий тест ставав недійсним. Тож довелось іти і робити його ще раз. Навіть вийти з терміналу я зміг тільки хвилин через 20-25, навернувши коло через весь зал вильотів і спробувавши 4 чи 5 гейтів. При цьому на кожному мене люб'язно відправляли на наступний. І тільки повернувшись в касу я з'ясував, що для виходу потрібно, щоб співробітник авіакомпанії під підпис провів мене через охорону. Замкнувши коло на стійки реєстрації IndoGo я дізнався, де є вихід на якому має бути вже чувак з IndiGo, що виводить таких же щасливчиків як я.
Годинка в щільному гурті з сотеньки індійских роботяг і ще 3500 рупій дали мені змогу знов підставити носа під ватну паличку. Ще через годину отримав результат і зареєструвався на рейс в Дубай. При цьому зміна вже змінилася, і на перевірці знову з'ясовували, чи пустять мене до емірату.
Добре, що була змога зайти до бізнес-зали, трохи перекусити і перепочити. 6-7 годин нервів, біганини і стояння в різних чергах трошки мене знесилили. Аеропорт в вечірні години нагадує вулиці старого Делі, хто був - знає, як воно )
По прильоту в Дубаї мав здати ще один тест, вже четвертий (!) за два дні. Добре хоч безкоштовний. Організація черги на тест просто жахлива. Кілька сотень людей, загнали в довгий коридор, розділивши на 3 черги, з яких по черзі пускали партію людей до кабінок тестування. При цьому кабінки розташовані вздовж коридору, тож в перші шикується черга, а до останніх взагалі ніхто не доходить і тестувальники там нудьгують і длубаються в носі. Ця черга також з'їла близько години часу. Треба відмітити, що в Абу-Дабі тестування було організоване сильно краще.
На паспортному контролі взагалі ніяких питань. Ба, я навіть форму не заповнював. Вірніше я її заповнив для Абу-Дабі для початкового маршруту, але проблем ніяких з цим не було.
Метро до Ібн Баттута (як раз відкрилося, поки в черзі стояв) і автобус на автовокзал в Абу-Дабі. Звідти міський автобус в аеропорт. Квиткові термінали в Абу-Дабі не приймають картки (жодний з терміналів не працює), тож тут довелося зняти кеш. На автовокзалі в банкоматі були тільки 500-ки, пішов за 100-кою в найближчій молл. На вході спитали ПЛР, але коли почули, що мені потрібен АТМ, пропустили і так. В автобусі дозволено використовувати тільки половину місць. Пустили трьох людей (я був третім), інші залишилися чекати наступний автобус через годину.
В аеропорту як раз відкрилася реєстрація на рейс Wizz у Москву. За відчуттями мало не половину літака не зареєстрували через відсутність обов'язкового ПЛР тесту. Величенька група тусувалася біля мене, тож я мав змогу насолодитися їх праведним гнівом, теоріями заговору і просто ниттям. При цьому з деяких персонажів так перла ота столиця, що я навіть потішився, що араби їх так нагло обломали. Хоча кілька годин тому сам був у схожій ситуації. Забігаючи вперед скажу, я не бачив, щоб на реєстрації на рейс в Одесу когось відправили зі стійки, а завантаження літака було відсотків 70.
Наш рейс затримали на три години, літак чомусь затримався в Кутаісі. Після реєстрації посидів в лаунжі. Різниця між післяобідньою годиною цього разу і вавилонським стовпотворінням зранку по дорозі в Індію була разюча.
Ще згадаю, що у мене було безповортне бронювання в Holiday Inn Abu Dhabi на ніч транзиту. Ще в Делі написав їм листа, пояснив ситуацію і попросив не чарджити мене за цей стей. Відмінити не зміг, застосунок і сайт видавали помилку. Наступного ранку списали з картки гроші, але пізніше прийшов лист-відповідь, в якому готель пообіцяв повернути кошти на картку, за що їм величезна подяка.
Висновок простий і очевидний. Якщо вже плануєте самостійні стиковки в ці скажені часи, то будьте готові, що все полетить під три чорти. Майте запас грошей і який-ніякий план дій на випадок провалу.
Мав летіти з Делі до Абу-Дабі рейсом IndoGo і наступного дня з Абу-Дабі до Одеси Wizz.
За день до вильоту зробив ПЛР тест в аеропорту за 500 рупій (~180 гривень). В день вильоту за 5 годин до відправлення зробив швидкий ПЛР тест в аеропорту за 3500 рупій (~1260 гривень) - вимога ОАЕ для перельотів з Індії.
На попередній перевірці документів перед стійками реєстрації дівчина спитала чи маю я візу для в'їзду в ОАЕ. Я відповів, що віза українцям непотрібна. Вона сказала, що має проконсультуватися з начальством. Повернулася зі своїм босом, який повідомив, що так, правда, українцям віза не потрібна, але Абу-Дабі днями викатив нові правила, згідно з якими будь-який транзит через Абу-Дабі для подорожуючих з Індії заборонено. Мої посилання на Тіматик і те, що це не зовсім транзит, їх не переконали, але вони сказали, що запросять Абу-Дабі ще раз на предмет виключень з цього правила.
Надія помирає останньою, але коли менеджер повернувся, все ж таки сконала. За його словами мені не дозволять посадку і показав листування в месенджері, де інша сторона навіть наводила фотографії якоїсь інструкції, що підтверджували заборону. Тут мені крити було абсолютно нічим. Ба більше того, в мене навіть доступу до Інтернету не було, щоб щось накопати у свою підтримку.
На моє питання, які в мене є варіанти, мені запропонували поміняти квиток на рейс до Дубаю. Мовляв там немає таких правил і в'їзд мають дозволити. Пообіцяли уточнити, і через хвилин 15 підтвердили, що так, можна летіти в Дубай. Рейс прибував близько 3 години ночі, тож у мене було достатньо часу, щоб доїхати до Абу-Дабі і встигнути на свій літак до Одеси о 15:20.
Мені виділили співробітника авіакомпанії, що провів мене до каси IndoGo і пробив мені зміну квитка без черги. Навіть з цим прискорювачем процес зайняв близько години. Касу постійно штурмували індуси, котрим вкрай необхідно було купити квиточки або вирішити інші питання. Одного разу привели ще одного хлопака, якому показали на мене і сказали, мовляв, он ми навіть білого містера транзитом не пустили, що тобі ще треба? Врешті решт, відваливши значну суму грошей, я отримав квиток в Дубай. Це в мене ще був flex тариф, інакше заплатив би ще більше.
Окей, квиток є. Але на цьому проблеми не скінчились. Відправлення рейсу через 4 години після рейсу до Абу-Дабі і мій швидкий тест ставав недійсним. Тож довелось іти і робити його ще раз. Навіть вийти з терміналу я зміг тільки хвилин через 20-25, навернувши коло через весь зал вильотів і спробувавши 4 чи 5 гейтів. При цьому на кожному мене люб'язно відправляли на наступний. І тільки повернувшись в касу я з'ясував, що для виходу потрібно, щоб співробітник авіакомпанії під підпис провів мене через охорону. Замкнувши коло на стійки реєстрації IndoGo я дізнався, де є вихід на якому має бути вже чувак з IndiGo, що виводить таких же щасливчиків як я.
Годинка в щільному гурті з сотеньки індійских роботяг і ще 3500 рупій дали мені змогу знов підставити носа під ватну паличку. Ще через годину отримав результат і зареєструвався на рейс в Дубай. При цьому зміна вже змінилася, і на перевірці знову з'ясовували, чи пустять мене до емірату.
Добре, що була змога зайти до бізнес-зали, трохи перекусити і перепочити. 6-7 годин нервів, біганини і стояння в різних чергах трошки мене знесилили. Аеропорт в вечірні години нагадує вулиці старого Делі, хто був - знає, як воно )
По прильоту в Дубаї мав здати ще один тест, вже четвертий (!) за два дні. Добре хоч безкоштовний. Організація черги на тест просто жахлива. Кілька сотень людей, загнали в довгий коридор, розділивши на 3 черги, з яких по черзі пускали партію людей до кабінок тестування. При цьому кабінки розташовані вздовж коридору, тож в перші шикується черга, а до останніх взагалі ніхто не доходить і тестувальники там нудьгують і длубаються в носі. Ця черга також з'їла близько години часу. Треба відмітити, що в Абу-Дабі тестування було організоване сильно краще.
На паспортному контролі взагалі ніяких питань. Ба, я навіть форму не заповнював. Вірніше я її заповнив для Абу-Дабі для початкового маршруту, але проблем ніяких з цим не було.
Метро до Ібн Баттута (як раз відкрилося, поки в черзі стояв) і автобус на автовокзал в Абу-Дабі. Звідти міський автобус в аеропорт. Квиткові термінали в Абу-Дабі не приймають картки (жодний з терміналів не працює), тож тут довелося зняти кеш. На автовокзалі в банкоматі були тільки 500-ки, пішов за 100-кою в найближчій молл. На вході спитали ПЛР, але коли почули, що мені потрібен АТМ, пропустили і так. В автобусі дозволено використовувати тільки половину місць. Пустили трьох людей (я був третім), інші залишилися чекати наступний автобус через годину.
В аеропорту як раз відкрилася реєстрація на рейс Wizz у Москву. За відчуттями мало не половину літака не зареєстрували через відсутність обов'язкового ПЛР тесту. Величенька група тусувалася біля мене, тож я мав змогу насолодитися їх праведним гнівом, теоріями заговору і просто ниттям. При цьому з деяких персонажів так перла ота столиця, що я навіть потішився, що араби їх так нагло обломали. Хоча кілька годин тому сам був у схожій ситуації. Забігаючи вперед скажу, я не бачив, щоб на реєстрації на рейс в Одесу когось відправили зі стійки, а завантаження літака було відсотків 70.
Наш рейс затримали на три години, літак чомусь затримався в Кутаісі. Після реєстрації посидів в лаунжі. Різниця між післяобідньою годиною цього разу і вавилонським стовпотворінням зранку по дорозі в Індію була разюча.
Ще згадаю, що у мене було безповортне бронювання в Holiday Inn Abu Dhabi на ніч транзиту. Ще в Делі написав їм листа, пояснив ситуацію і попросив не чарджити мене за цей стей. Відмінити не зміг, застосунок і сайт видавали помилку. Наступного ранку списали з картки гроші, але пізніше прийшов лист-відповідь, в якому готель пообіцяв повернути кошти на картку, за що їм величезна подяка.
Висновок простий і очевидний. Якщо вже плануєте самостійні стиковки в ці скажені часи, то будьте готові, що все полетить під три чорти. Майте запас грошей і який-ніякий план дій на випадок провалу.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Выбрал бы США. Западное побережье.
Ну, это временный критерий))
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
"Вы просто не умеете их готовить". Французы достаточно предсказуемые и спокойные люди. Итальянцы? Закрытие границ перед Рождеством для страны, в которой уровень пандемии гораздо ниже их же цифр, иллюстрирует многое. Это так, мягко говоря...
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Видел разные рейтинги. В большинстве рейтингов на первом месте Франция, в некоторых рейтингах - США. Италия разве что в пятерку входит.BIKTOP писав: ↑21 грудня 2021, 12:13 1.Хотелось бы источник увидеть по количеству туристов. Я читал, что все-таки Франция на 1 месте. И как мо мне более чем заслуженно. Наши почему-то зацикливаются только на Париже. Но ведь Париж - это не Франция. Да грязно, да много мигрантов , да куча дорогих ресторанов куда тебя гиды так и пытаются заманить. Но это Париж. И кстати, сводить семью друзей или родственников в дорогой ресторан считается очень хорошим комплиментом среди французов.
В Италии нет Парижа. Нет некого туристического конгломерата куда едут 80/90 процентов туристов. Вся остальная Франция(за исключением пожалуй Лазурного Берега) скорей для местных жителей. А в Италии оно как-то децентрализованно. Хотя остальная Франция даст фору по многим компонентам Италии.
Во Франции самый туристический город мира Париж, самый элитный регион по резортам - Лазурный Берег, и самый элитный элитный регион по горнолыжке - Куршавель и окрестности. В Италии чуть менее популярный, чем Париж, Рим, и довольно популярные Милан, Венеция, Флоренция, резорные регионы типа Комо и разбросанных по разным местам морских резортов.
Лично я голосую за Францию.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Ну може.
Але відношення до не франкомовних у Франції, та до не італомовних в Італії - не на користь французів, це факт.
Взагалі мені (це моя особиста думка) французи здаються надто пихатими.
І навпаки - італійці нагадують грузинів, з якими легко та приємно спілкуватись
Бажання придбати для пенсії нерухомість десь в Італії - є. У Франції - хай Бог милує.
Знов таки - це моє особисте. У когось може все навпаки...
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
В Риме нет Эйфелевой башни.Sirko Production писав: ↑21 грудня 2021, 12:26 Ахахах)) Там є Рим, для мене це значно цікавіше/крутіше/важливіше, тощо.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Европейская комиссия во вторник, 21 декабря, приняла правила, согласно которым COVID-сертификат будет действителен для путешествий в течение 9 месяцев после последней прививки. Новые правила вступят в силу для 27 стран ЕС с 1 февраля 2022 года.
В очередь, в очередь становимся, товарищи…
В очередь, в очередь становимся, товарищи…
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
И снова Италия. Вот думаю, реализация такой идеи, в принципе, возможна или нет?
Допустим, у кого-то есть член семьи, у которого есть ВНЖ в ЕС, не Италии, а, например, Испании. Ему ведь никто не запрещает свободно находится в Италии. И если я хочу с ним встретиться в Италии, могут ли меня пустить туда, на основании того, что "Згідно з Постановою від 22 жовтня, яка була продовжена до 31 січня 2022 року Постановою від 14 грудня 2021 року, в’їзд / повернення на територію Італійської Республіки дозволяється громадянам Італії/ЄС/країн Шенгенської зони та членів їх сімей, а також власникам посвідки на постійне проживання та членам їх сімей (Постанова 2004/38/CE)?
https://ambkiev.esteri.it/ambasciata_ki ... so-in.html
Допустим, у кого-то есть член семьи, у которого есть ВНЖ в ЕС, не Италии, а, например, Испании. Ему ведь никто не запрещает свободно находится в Италии. И если я хочу с ним встретиться в Италии, могут ли меня пустить туда, на основании того, что "Згідно з Постановою від 22 жовтня, яка була продовжена до 31 січня 2022 року Постановою від 14 грудня 2021 року, в’їзд / повернення на територію Італійської Республіки дозволяється громадянам Італії/ЄС/країн Шенгенської зони та членів їх сімей, а також власникам посвідки на постійне проживання та членам їх сімей (Постанова 2004/38/CE)?
https://ambkiev.esteri.it/ambasciata_ki ... so-in.html
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Аналогично. Понимаю, что нужно будет по-нормальному побыть во Франции, но первое впечатление уже было, и оно не на пользу французам.Deep писав: ↑21 грудня 2021, 14:19 Взагалі мені (це моя особиста думка) французи здаються надто пихатими.
І навпаки - італійці нагадують грузинів, з якими легко та приємно спілкуватись
Бажання придбати для пенсії нерухомість десь в Італії - є. У Франції - хай Бог милує.
Знов таки - це моє особисте. У когось може все навпаки...
В Италии было совсем по-другому. Да и в Испании тоже.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Предсказуемо. Вы ведь сами говорили, что по истечению первоначального года действия сертификата нужно будет решение, что дальше.Ferrari писав: ↑21 грудня 2021, 14:42 Европейская комиссия во вторник, 21 декабря, приняла правила, согласно которым COVID-сертификат будет действителен для путешествий в течение 9 месяцев после последней прививки. Новые правила вступят в силу для 27 стран ЕС с 1 февраля 2022 года.
В очередь, в очередь становимся, товарищи…
Сократили до 9 месяцев. Но концептуальной разницы нет
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Все впирається в пояснення це хендлінгу в аеропорту. Як ти докажеш, що цей твій родич зараз в Італії?
В теорії, принаймні в Нідерландах, є форма "Proof of sponsorship", якою запрошували друзів і родичів в добезвізові часи. Її треба завіряти в муніципалітеті і платити за те гроші (14 євро за підпис, якщо запрошує сім'я - відповідно 28 євро)/
Вона більше про фінансові гарантії і штраф, якщо родич щось порушить, або його доведеться депортувати.
https://ind.nl/formulieren/1310.pdf
Можливо, щось таке є і в Італії. Тоді шансів на розмову з хендлінгом уже більше.
В теорії, принаймні в Нідерландах, є форма "Proof of sponsorship", якою запрошували друзів і родичів в добезвізові часи. Її треба завіряти в муніципалітеті і платити за те гроші (14 євро за підпис, якщо запрошує сім'я - відповідно 28 євро)/
Вона більше про фінансові гарантії і штраф, якщо родич щось порушить, або його доведеться депортувати.
https://ind.nl/formulieren/1310.pdf
Можливо, щось таке є і в Італії. Тоді шансів на розмову з хендлінгом уже більше.
Re: Путешествия в пандемию. Чем? Куда?
Предсказуемо.Igoresha писав: ↑21 грудня 2021, 15:02Предсказуемо. Вы ведь сами говорили, что по истечению первоначального года действия сертификата нужно будет решение, что дальше.Ferrari писав: ↑21 грудня 2021, 14:42 Европейская комиссия во вторник, 21 декабря, приняла правила, согласно которым COVID-сертификат будет действителен для путешествий в течение 9 месяцев после последней прививки. Новые правила вступят в силу для 27 стран ЕС с 1 февраля 2022 года.
В очередь, в очередь становимся, товарищи…
Сократили до 9 месяцев. Но концептуальной разницы нет
Но, если вспомнить события годичной давности, и то, под какими лозунгами начиналась кампания по вакцинации, все было не так предсказуемо)). Да еще летом: "зима покаже, хто як вакцинувався".
Решение о бустере нашему МОЗу нужно срочно принимать до 15-16 января, чтобы не получилось так, что те украинцы, кто привился до 1 мая не попадут в ЕС.
Кстати, еще интересно, две недели после третьей дозы требуют или нет?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей