Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення makor »

https://www.iatatravelcentre.com/world.php говорит что тест обязателен если не прошло еще 14 дней с вакцинации
Inguri

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Inguri »

по-перше, 14 днів це для однієї (першої в даному випадку) дози
по-друге, це для маючих позитивний тест за останні 100 днів
Тобто, згідно ІАТА мали посадити.
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Я читал миллион и один раз на всех ресурсах. Пассажиров было двое - один с двумя дозами, второй с одной дозой и тестом. Двухдозовому тест было сделать несложно. Просто в правилах этого нет… Или я дурак?
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення immie »

asu писав: 17 листопада 2021, 12:07
Мені здається, що прикордонники орієнтуються на вік дитини, і згадую, що коли діти були ще малими, то в KBP прикордонники інколи типу жартома питали, а що це за дядя та тьотя, з якими ти летиш.
Зараз діти вже тінейджери, тому, можливо, свідоцтво й не питають та перевірок з питаннями про "дядю і тьоту" не влаштовують.
Час від часу прикордонники намагаються поговорити з дитиною, а вона не може підтвердити де тато і де мама, тому доводиться возити свідоцтво про народження. Раніше заводив в дію, але після кожного оновлення зникало — ненадійно.
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

makor писав: 23 листопада 2021, 08:51 https://www.iatatravelcentre.com/world.php говорит что тест обязателен если не прошло еще 14 дней с вакцинации
В итоге харьковский офис Turkish Airlines подтвердил, что по правилам отказать в посадке не имели права. Написали запрос в Стамбул. Ждем.
Я почему был уверен в своей правоте, потому что пару недель назад пассажиры летели на МАУ через три дня после второй дозы.
Inguri

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Inguri »

Тримайте в курсі, чим компенсують)
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Эти редиски еще и продали второму пассажиру билет на следующий рейс на 720 долларов, оформив добровольный отказ от оригинального перелета.
Просто трэш. Я уже не говорю о том, что у людей сделка сорвалась.
Харьковский офис уверенно говорит в том, что в Стамбуле ошиблись, отказав пассажирам в посадке на рейс, ибо они перед вылетом все сверили с тиматиком, и проблем там нет
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Продолжение истории. Вчера на рейсе Стамбул-Тбилиси у того же пассажира сертификат о вакцинации с 9 днями после второй дозы вполне устроил стафф, и тест не требовали.
В Тбилиси пограничники подтвердили, что такой сертификат подходит, и требования 14 дней после второй дозы нет.
Что это был за цирк позавчера - мне непонятно.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Sentry »

Ferrari писав: 24 листопада 2021, 14:53 Продолжение истории. Вчера на рейсе Стамбул-Тбилиси у того же пассажира сертификат о вакцинации с 9 днями после второй дозы вполне устроил стафф, и тест не требовали.
В Тбилиси пограничники подтвердили, что такой сертификат подходит, и требования 14 дней после второй дозы нет.
Что это был за цирк позавчера - мне непонятно.
Держите в курсе развития истории. Интересно, несут ли эти самозванные проверяльщики документов ответственность хоть за что-то.
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Ferrari писав: 23 листопада 2021, 08:31 Сегодня ночью ТК на пересадке в Стамбуле не посадили пассажира на рейс в Тбилиси, поскольку у него не прошло 14 дней после второй дозы. Но у Грузии требования 14 дней ведь нет же? Или все-таки есть?
Авиакомпания полностью признала свою вину. Завтра ждем письмо с извинениями. Возместят полностью все расходы пассажиров в виде кредита на 1100 долларов на покупку любых билетов Turkish Airlines. Это не совсем то, что я хотел с них выбить, но с паршивой овцы…
Inguri

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Inguri »

Плюс вартість невикористаного квитка?
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Ну почему? Они же улетели в итоге в Тбилиси на следующий день
Inguri

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Inguri »

Ferrari писав: 23 листопада 2021, 14:45 Эти редиски еще и продали второму пассажиру билет на следующий рейс на 720 долларов, оформив добровольный отказ от оригинального перелета.
Тобто, компенсація, фактично, склала 1100-720=390 доларів? Не густо... Хіба що ще збори від оригінального квитка можна повернути.
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Ferrari »

Ну, если так считать, то нужно вычесть еще и стоимость отеля, еды, теста....
Просто вернули потраченное, плюс признали вину перед пассажиром. Но я их еще не до конца "отпустил"
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Olek »

И вернули не реально потраченные деньги, а ваучер. Прекрасно :)
Carcassonne
Airbus A318
Повідомлень: 45
З нами з: 05 серпня 2021, 12:32
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Carcassonne »

Летів оце сьогодні за маршрутом шенген - Україна і в аеропорту вильоту побачив саме те, що винесено в заголовок теми.
По-перше, співробітники хендлінгу постійно плутають Green Pass і Boarding Pass. Тобто кажуть одне, ти їм показуєш, а вони, виявляється, хотіли інше.
По-друге, людина на стійці реєстрації і здачі багажу поставила вимогу показати страховий поліс. Я намагався пояснити, що лечу додому, і вимога мати поліс не стосується громадян України - ні в яку. Показав страховку, яку придбав для поїздки - допомогло. Щоправда, в Україні вона не діє.
Можна було посваритися і вимагати старшого, та час піджимав.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення mischko »

В Україні те саме. Думав, що Жуляни - приватний порт, але там все погано: вимагали тест у вакцинованого, хоча його Нідерланди вже третю добу не вимагають. Дуже схоже на зацікавленість хендлінгу підігнати клієнтів для приаеропортової лабораторії.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Bagach »

Carcassonne писав: 18 грудня 2021, 20:15 Летів оце сьогодні за маршрутом шенген - Україна і в аеропорту вильоту побачив саме те, що винесено в заголовок теми.
В каком аэропорт это было? Путешествующая публика должна знать своих героев.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 18 грудня 2021, 21:13 В Україні те саме. Думав, що Жуляни - приватний порт, але там все погано: вимагали тест у вакцинованого, хоча його Нідерланди вже третю добу не вимагають. Дуже схоже на зацікавленість хендлінгу підігнати клієнтів для приаеропортової лабораторії.
Боюсь, у них методички обновляются не так уж и быстро. Так что вполне может быть, что просто еще не обновились. Имхо, уж очень рискованная схема подгонять клиентов.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Некомпетентність хендлінгу та прикордонних служб

Повідомлення mischko »

Іншого пояснення в мене нема. За словами родича він вже переконав рядового працівника, але той пішов до менеджера, а вже менеджер почав йому втирати, що правила до 16-го грудня не відміняються, а уточнюються. Потім причепився "а до кого ти їдеш, а в тебе є свідоцтво про народження, щоб доказати, що ви родичі, там треба не лише прізвище, а і по-батькові однакове". Він двічі в черзі стояв, добре, що це субота і оперативно йому його свідоцтво з дому скинули.

При цьому родич мав штампики з аеропортів Польщі, Німеччини, польську робочу візу. Але ці нехороші люди бачать, що людина з провінції і от такий результат. Тепер тричі подумаю, чи летіти самому, чи купувати квитки родичам з Жулян.

Я розумію, що криза, але треба бути людьми, а не шакалами.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей