Херсон аэропорт (IATA: KHE)

uaix
Airbus A318
Повідомлень: 59
З нами з: 01 листопада 2019, 08:25
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення uaix »

Никто не в курсе, как там обстоят дела с установкой светосигнальной системой? В новостях никаких данных уже месяца 3-4. Интересно, двигается что-то в этом направлении или нет.

И вопрос номер два)
Насколько можно верить данному ресурсу относительно сертификации? https://avia.gov.ua/aeroporti-2/sertifi ... erodromiv/
Если можно - тогда у Херсона завтра истекает срок действия сертификата. :(
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення vito »

uaix писав: 07 вересня 2021, 21:38 Никто не в курсе, как там обстоят дела с установкой светосигнальной системой? В новостях никаких данных уже месяца 3-4. Интересно, двигается что-то в этом направлении или нет.
https://firstregion.com.ua/novyny-herso ... elenskogo/
07.09.2021
Журналісти «Першого регіонального» телеканалу вирішили поспілкуватися з керівником КП ХОР «Херсонські авіалінії» Віталієм Кучеруком, щоб розставити усі крапки над «і» – з’ясувати, чого чекати пасажирам, які вже звикли пересуватися комфортним видом транспорту.

Як виявилося, Херсонський аеропорт припинить здійснювати свою господарську діяльність на період із 20 вересня до кінця поточного року. І пов’язано це з масштабною модернізацією злітно-посадкової смуги та установленням сучасних світосигнальної та навігаційної систем.

Злітно-посадкова смуга (ЗПС) – це годувальниця будь-якого аеропорту. В Херсоні її збудували ще в 1979 році. Звісно, за роки експлуатації її стан не відповідає сучасним вимогам тих авіакомпаній, які мають борти більш потужного класу. Тому зараз як ніколи постало нагальне завдання – оновити ЗПС.

26.06.2020 Віталій Кучерук презентував проєкт розвиту Херсонського аеропорту. Якщо коротко, мовилося про наступне:

1. Реконструкція злітно-посадкової смуги

У нас ЗПС комбінована: 2 тис. метрів асфальтобетону та 500 метрів – це аеродромні плити, які ми повністю демонтуємо. Будемо робити котлован, укріплювати та вирівнювати два шари смуги та зробимо накатку асфальтобетону по всій довжині. В результаті загальна товщина смуги стане більшою на 23 см. ЗПС буде довшою на 100 метрів і ширшою з укріпленим узбіччями. Зараз в нас смуга нестандартна – 42 метри, а сучасні лайнери потребують 45 метрів. По завершенню робіт ширина ЗПС складатиме 60 метрів. Таким чином, ми збільшуємо спроможність смуги, що дозволить нам приймати від 10 до 15 рейсів на добу та залучати літаки категорії С (до 200 пасажирів на борту) і D (до 350 пасажирів на борту). Це дасть можливість приймати літаки класу Boing 737- 800, 900, 737-300 та Airbus 319, 320, 321, що збільшить пасажиропотік до 500 тис. чол. на рік.

2. Установлення новітньої світлосигнальної системи (ССС)

Ця система надасть можливість для посадки літаків у вечірній і нічний часи за складних метеорологічних умов.

3. Установлення системи точного заходу на посадку (СТЗ)

Це велика допомога пілотам при посадці в складних метеорологічних умовах і забезпечення автоматичного виведення літака на траекторію приземлення.

4. Установлення новітньої навігаційної системи (НС)

Ця система DVOR/DME дозволить повітряним суднам заходити на аеродром і виконувати передпосадкове маневрування.

5. Реконструкція огорожі по периметру території аеропорту

Згідно з законом України «Про Державну програму авіаційної безпеки цивільної авіації», а також вимог Агентства з безпеки польотів Європейського Союзу (EASA), необхідно терміново розпочати встановлення периметрової огорожі. Ця реконструкція певним чином вплине на безпечну складову.

6. Реконструкція аеровокзального комплексу

Така реконструкція дозволить не тільки покращити комфортність пасажирів, а й збільшить пропускну спроможність аеровокзалу до 600 пасажирів на годину.

Наприкінці минулого року Кабінет Міністрів України внесли суттєві зміни щодо обсягів і фінансування аеропорту до Державної цільової програми розвитку на період до 2023 року. Влада терміново потребувала проєктів. І Херсонський аеропорт був до цього готовий. Адже протягом кількох років колектив потужно працював над розробкою проєктів розвиту, вказаних вище.

Безумовно, в читачів виникнуть запитання, а хто ж реалізовуватиме проєкт з модернізації ЗПС, що то за компанія та чи має вона досвід? І чи не перетвориться цей короткостроковий проєкт на довгобуд, який повністю заблокує роботу аеропорту Херсон?

Віталій Кучерук заспокоює:

«Тендер, який оголосила Херсонська обласна державна адміністрація, виграла компанія «Автомагістраль-Південь», яка є лідером українського ринку дорожнього будівництва. Протягом багатьох років вона посідає перше місце в Україні за обсягами робіт і присутня в більшості регіонів. Компанія реалізує наймасштабніші проєкти – будує нові швидкісні магістралі, транспортні розв’язки, мости, гідротехнічні споруди та аеродромні комплекси. В її штаті понад 4 тис працівників і близько 1800 одиниць спецтехніки, власні виробничі бази та асфальтобетонні заводи. В Україні бренд «Автомагістраль-Південь» міцно асоціюється з гарантією високої якості, надійності та найсучаснішими технологіями. Компанія успішно працює й на ринках дорожніх робіт сусідніх країн і вже отримала визнання на міжнародному рівні. Тому будь-які хвилювання є безпідставними. Команда «Автомагістраль-Південь» готова працювати у три зміни, аби встигнути зробити ЗПС до нового 2022 року. Після реконструкції ЗПС нам ще необхідно буде її сертифікувати в Державнії авіаційнії службі України та підключити сучасну світлосигнальну та навігаційну системи».

КОЛИ ВІДІБ’ЮТЬСЯ ДЕРЖАВНІ ІНВЕСТИЦІЇ

Звісно, що серед читачів, знайдеться чимало песимістів, або «диванних критиків», які будуть невдоволені проєктом із модернізації злітно-посадкової смуги в Херсонському аеропорті. На їхню думку, мільйонні витрати краще направити на вирішення соціальних проблем, зокрема бажано підвищити пенсії чи зарплати. Тому автор цієї публікації журналістка Елеонора Гуськова поцікавилася у Віталія Кучерука, коли очікувати дивіденди від модернізованої полоси.

«Авіація давно лежить в основі економічного успіху багатьох країн світу, зокрема польоти допомагають налагоджувати міжнародні торгові та туристичні зв’язки. Тому наявність діючого аеропорту в Херсоні – це не лише про комфорт, це про престиж і можливість розвитку культурних, туристичних і ділових зв’язків із іншими країнами світу. До того ж, збільшення пасажиропотоку позитивно відображається на економіці регіону в цілому. Ми навіть робили прорахунки, скільки один турист залишає коштів в області. Це в середньому $ 117 за добу. Приміром, три регулярні рейси Авіакомпанії Ryanair за напрямками Краків, Катовіце та Відень за рік перевезуть близько 50 тис пасажирів, які залишать в регіоні понад 800 млн. грн. Адже туристи купують сувеніри, замовляють таксі, бронюють готелі, працюють кафе і ресторани тощо. Навіть наші громадяни, які працюють за кордоном, приїжджають тепер додому через повітряні ворота Херсона, витрачають кошти в нашому регіоні», – зазначив Віталій Кучерук.

АВІАКОМПАНІЇ – В ЩОЦІ

Новина про те, що Херсонський аеропорт призупиняє свою роботу, шокувала не лише пасажирів, а й авіакомпанії, оскільки їм терміново довелося коригувати графіки польотів і переносити їх до сусідніх аеропортів Миколаїва, Одеси чи Запоріжжя. Віталій Кучерук розповідає, що деякі авіакомпанії вимагали навіть компенсацію в Херсонського аеропорту за втрачені можливості, адже вони вклали чимало коштів у «розкрутку» рейсів, які доводиться закривати не за їх вини.

Як зазначив Віталій Кучерук:

«Із двох зол обирають менше! За всіх часів на першому місці була безпека пасажирів, тому ми обрали реконструкцію смуги. Щороку ми витрачали 2-5 млн грн власних коштів на поточний ремонт. Це безкінечний процес. До того ж, технічна спроможність смуги обмежена. Ми свідомо не збільшували кількість рейсів, тому що покриття не витримає. А це життя наших людей! Я впевнений, що коли авіакомпанії побачать нашу модернізовану ЗПС, вони до нас повернуться та їм приємно буде з нами співпрацювати.

ЯК МЕД, ТАК І ЛОЖКУ, АБО ГРАНДІОЗНІ ПЛАНИ КУЧЕРУКА

Діючий термінал Херсонського аеропорту на теперішній час має замалий зал вильоту. Наприклад, якщо треба з аеропорту відправити одночасно літаки, як «Boing-737-800» (189 пасажирів), Airbus «A-319»(124 пасажирів), то в наших умовах це не можливо. Не може зал вильоту вмістити таку кількість людей.

Не для кого не секрет, що всі літають і відчувають цей дискомфорт на собі. Тому постала потреба в реконструкції залу вильоту, що на другому поверсі. Звідти відкривається гарний панорамний вигляд на ЗПС, і пасажири із задоволенням за кавою або келихом шампанського зможуть згаяти час в очікуванні рейсу.

«Проєкт і експертиза є. Оновлення залу вильоту надасть спроможність забезпечити прийом 600 насажирів на добу. Та коли Херсонська область стане розкрученим регіоном і підвищиться його туристична привабливість, постане потреба у новому терміналі, який базуватиметься праворуч від діючого аеровокзалу» – додає Віталій Кучерук.

Але на цьому плани директора Херсонського аеропорту не закінчуються. Його стратегічна мета – приймати до 1 млн пасажирів на рік, а для цього необхідно мати базову авіакомпанію.

«Ми вже провели перемовини з трьома авіакомпаніями. Що таке домашня авіакомпанія? Це коли літак базується в нас. Тоді за добу він здійснює до 6 рейсів. Приміром, зранку полетів за рейсом Херсон- Мілан-Херсон, потім Херсон-Варшава-Херсон, далі Херсон- Будапешт-Херсон тощо. Таким чином, ми
зможемо набирати більшу кількість подорожуючих… 500 тис, 600 тис… 1 млн пасажирів», – зазначає директор.
uaix писав: 07 вересня 2021, 21:38 Насколько можно верить данному ресурсу относительно сертификации? https://avia.gov.ua/aeroporti-2/sertifi ... erodromiv/
Если можно - тогда у Херсона завтра истекает срок действия сертификата. :(
МАУ продает билеты KBP-KHE-KBP по 16.09.2021 включительно
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Sentry »

vito писав: 08 вересня 2021, 09:35 АВІАКОМПАНІЇ – В ЩОЦІ

Новина про те, що Херсонський аеропорт призупиняє свою роботу, шокувала не лише пасажирів, а й авіакомпанії, оскільки їм терміново довелося коригувати графіки польотів і переносити їх до сусідніх аеропортів Миколаїва, Одеси чи Запоріжжя. Віталій Кучерук розповідає, що деякі авіакомпанії вимагали навіть компенсацію в Херсонського аеропорту за втрачені можливості, адже вони вклали чимало коштів у «розкрутку» рейсів, які доводиться закривати не за їх вини.

Як зазначив Віталій Кучерук:

«Із двох зол обирають менше! За всіх часів на першому місці була безпека пасажирів, тому ми обрали реконструкцію смуги. Щороку ми витрачали 2-5 млн грн власних коштів на поточний ремонт. Це безкінечний процес. До того ж, технічна спроможність смуги обмежена. Ми свідомо не збільшували кількість рейсів, тому що покриття не витримає. А це життя наших людей! Я впевнений, що коли авіакомпанії побачать нашу модернізовану ЗПС, вони до нас повернуться та їм приємно буде з нами співпрацювати.
Это наша корова, и мы ее будем доить. А тут еще какие-то холопы имеют наглость чего-то требовать.

Имхо, абсолютный непрофессионализм управленца, когда такие значительные решения коммуницируются с теми, для кого существует аэропорт в последний момент. Как минимум, авиакомпании должны были быть в курсе вероятности подобной ситуации. И абсолютно по делу требуют компенсаций.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Авиакомпании и были в курсе. Еще весной заявили о планах ремонта полосы, потом объявили тендер.
Аватар користувача
augene
Airbus A318
Повідомлень: 34
З нами з: 07 серпня 2019, 16:36
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення augene »

🛫Розпочинаємо реконструкцію злітно-посадкової смуги Міжнародного аеропорту «Херсон»

Влітку ми святкували здачу в експлуатацію нового перону, двох рульових доріжок та злітно-посадкової смуги в аеропорту Одеси, які збудувала «Автомагістраль-Південь».

⚒Роботи в аеропорту Одеси продовжуються: триває третя черга будівництва – споруджується магістральна рульова доріжка (МРД).

▶️Тим часом компанія паралельно розпочинає ще один важливий інфраструктурний проєкт - реконструкцію злітно-посадкової смуги (ЗПС), тепер вже Міжнародного аеропорту «Херсон».

ℹ️Херсонське летовище було побудоване більше ніж 40 років тому. Довжина смуги складає 2500 метрів, а ширина 42 метри. 2000 метрів – асфальтобетонне покриття, ще 500 метрів – цементобетонні плити. Ані стан, ані несуча здатність ЗПС не відповідають сучасним вимогам авіакомпаній, які використовують літаки категорії D.

⚙️Проєктом передбачено демонтаж плит, подовження ЗПС до 2600 м та поширення до 60 м. На ділянках, де створювати конструктив доводиться «з нуля», передбачені наступні роботи:
• влаштування шару піску товщиною 15 см;
• влаштування геотекстилю;
• влаштування шару щебенево-піщаної суміші С-5 завтовшки 25 см;
• влаштування шару чорного щебню завтовшки 16 см;
• влаштування георешітки;
• влаштування двох шарів покриття із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 10 і 8 см.

На існуючій смузі з асфальтобетонним покриттям ми виконаємо наступні роботи:
📍• фрезерування існуючого покриття;
📍• влаштування вирівнюючого шару із дрібнозернистого асфальтобетону товщиною 7 см;
📍• влаштування армуючого прошарку із синтетичної сітки для запобігання утворення відображених тріщин;
📍• влаштування двох шарів покриття із модифікованого дрібнозернистого асфальтобетону товщиною по 8 см.

👆Наразі польоти в аеропорту вже призупинено, а наші бригади розпочали фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття, демонтаж плит та земляні роботи.

♻️Для реалізації проєкту нами розроблено спеціальний склад асфальтобетонної суміші, який забезпечить новому покриттю підвищену стійкість до деформацій.

Після завершення реконструкції ЗПС з’явиться можливість приймати літаки категорії D. Буде виконуватись до 15 рейсів на день. За словами керівництва аеропорту, в результаті пасажиропотік збільшиться до 300 тис на рік.

🏁Враховуючи графік відновлення польотів реконструкцію летовища заплановано виконати до кінця поточного року. Відтак вже невдовзі Херсон отримає нову злітно-посадкову смугу, яка забезпечить кращу якість і безпеку авіасполучення.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:
💪🏻100 працівників;
🚜80 одиниць спецтехніки

🏁ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:
• Кінець 2021 року
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Репортаж из Херсона
Зображення

https://www.avianews.com/ukraine/2021/0 ... ir_report/
syxiv_dan
A380
Повідомлень: 1207
З нами з: 04 серпня 2017, 03:29
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення syxiv_dan »

Крутий репортаж! Дякую за фото і інформацію!
Я тепер keep fingers сrossed, що настуаний такий з Чернівців буде)
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Запущу Патреон, участвуйте, помогайте. Я показал, что могу ездить и показывать аэропорты, если есть поддержка.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення popTAB »

syxiv_dan писав: 29 вересня 2021, 21:06 Крутий репортаж! Дякую за фото і інформацію!
Я тепер keep fingers сrossed, що настуаний такий з Чернівців буде)
Хмельницький! Заодно багач екскурсію проведе Саші
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення alex.s »

Было бы интересно узнать, как там грандиозные планы Жулян? Вроде движения не видно...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Жуляны ждут инвестиции от города или государства. Частник строить полосу не будет.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення alex.s »

Olek писав: 30 вересня 2021, 00:38 Жуляны ждут инвестиции от города или государства. Частник строить полосу не будет.
Да, по ВПП это понятно. Но ведь называли примерные сроки... хотя бы с яром уже пора что-то начинать делать, хоть огородить его для начала.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення LWIEV »

vito писав: 08 вересня 2021, 09:35Але на цьому плани директора Херсонського аеропорту не закінчуються. Його стратегічна мета – приймати до 1 млн пасажирів на рік, а для цього необхідно мати базову авіакомпанію.

«Ми вже провели перемовини з трьома авіакомпаніями. Що таке домашня авіакомпанія? Це коли літак базується в нас. Тоді за добу він здійснює до 6 рейсів. Приміром, зранку полетів за рейсом Херсон- Мілан-Херсон, потім Херсон-Варшава-Херсон, далі Херсон- Будапешт-Херсон тощо. Таким чином, ми
зможемо набирати більшу кількість подорожуючих… 500 тис, 600 тис… 1 млн пасажирів», – зазначає директор.
Навіщо базова компанія для 1 млн? Навіть база лоукоста не конче потрібна.

Базу треба, якщо є місцевий ринок, який потребує сталого вивозу. Зараз Херсонське O&D - це D, а не O.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Они хотят базовую авиакомпанию. Ведут переговоры с 3 авиакомпаниями. Я это не писал в тексте, т.к. это не совсем касается стройки.
Вели переговоры с Wizz Air о запуске Гданьска, Будапешта и Клуж-Напоки. Переговоры после начала ковида прекратились.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Sentry »

Клуж? Это прям очень экзотично. В Херсоне много румынской диаспоры, или наоборот, местных заробитчан в Румынии?
юра сармат
Airbus A330
Повідомлень: 515
З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
Звідки: lviv
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення юра сармат »

...незнаю,як там на рахунок Румуніі,але я по роботі часто іду по дорозі Львів-Тернопіль-Львів,час в дорозі приблизно півтора години,і ось на протязі цього часу постійно зустрічаю 2-4 автобуси ,які ідуть з Польщі,або до Польщі з Херсону.Думаю на базу Херсон не потягне,а от на 10-14 рейсів на тиждень запросто,а там дальше пішло ,поіхало...
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Sentry писав: 30 вересня 2021, 21:39 Клуж? Это прям очень экзотично. В Херсоне много румынской диаспоры, или наоборот, местных заробитчан в Румынии?
Аэропорт скептичен относительно трафика по конкретному маршруту, авиакомпания его ставит, трафик откуда-то берется. Как это работает - никто не понимает.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Igoresha »

Я бы ещё поверил в Афины какие-то. Все же связь украинских греков с греками плюс отдых.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення mischko »

Olek писав: 01 жовтня 2021, 10:57 Аэропорт скептичен относительно трафика по конкретному маршруту, авиакомпания его ставит, трафик откуда-то берется. Как это работает - никто не понимает.
Тому що не можна виправдати необхідність побудови моста кількістю людей, які перепливають річку в цьому місці.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Olek »

Igoresha писав: 01 жовтня 2021, 11:01 Я бы ещё поверил в Афины какие-то. Все же связь украинских греков с греками плюс отдых.
Харьков, например, не ждал, что рейс в Таллинн так хорошо пойдет.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей