PRG-DXB-HKG by Emirates A380
PRG-DXB-HKG by Emirates A380
З Праги в Дубаї літає Airbus A330-200, котрий в січні замінять на Boeing 777, бо еміратські ейрбаси 330 вже старенькі, і згідно плану мали бути зняті з рейсів ще 2 роки тому.
В дубайському аеропорті А330, котрий виглядає великим, наприклад, в Празі, є таким собі малюком серед десятків 777х, 380х і тд)
Політ до Дубаї займає 6 годин з хвостиком. На прильоті нас зустрічав працівник готелю, котрий будучи філіпінцем доволі зрадів дізнавшись про наші плани
Готель знаходиться в транзитній зоні самого аеропорту, відповідно ані виходити з терміналів, ані жодних віз непотрібно.
З вікна номера видно бізнес-лаунж внизу.
Завдяки перерві на ніч ми планували пом'якшити jet lag, ну і фізично легше летіти 6 + 8 годин, аніж 1+12.
Дубайський аеропорт такий, яким його і очікував побачити - великий, просторий, світлий, зручний. Нічого особливого з одного боку, з іншого - а чи потрібні ці особливості, коли все зручно і якісно?
Світлий колір личить аеропортам. Водначе з ним треба бути обережним, щоб це не виглядало як туалет. У DXB такої проблеми нема - все дуже адекватно.
Готель нас розбудив й нагадав, що вже й можна йти на наш наступний рейс в Гонк Конг. Я на нього дуже чекав - а як же ще - адже він виконувався на А380 =))
Ось він наш красень!
Цей політ офіційно є найкращим flight experience, що в мене був.
переваги витікають з того, що на новіші, кращі і більш понтовіші літаки ставлять кращі crew, відповідно рівень сервісу на них ще вищий, ніж на інших.
багато дрібниць - від великого вибору фільмів в системі розваг, до шкарпеток, "спальних наочників" і тд і тп) просторі туалети, зручні сидіння, менше шуму, оббиті "під дерево" ілюмінатори, USB-порт і тд
Просиш віскі - питають чи дабл і чи з льодом))
Столові прибори - залізні, а не срані одноразові. Іншого я і не очікував
Таким чином пробігло 14 годин в повітрі (6+8), і ніч між ними - на наступний день прилетів я на інший кінець землі абсолютно повний сил, енергії, і практично невтомлений. Висновок один - якщо летіти економ-класом на трансконтинентальних рейсах, то тре брати готель на пересадку, бо це реально варто того.
В дубайському аеропорті А330, котрий виглядає великим, наприклад, в Празі, є таким собі малюком серед десятків 777х, 380х і тд)
Політ до Дубаї займає 6 годин з хвостиком. На прильоті нас зустрічав працівник готелю, котрий будучи філіпінцем доволі зрадів дізнавшись про наші плани
Готель знаходиться в транзитній зоні самого аеропорту, відповідно ані виходити з терміналів, ані жодних віз непотрібно.
З вікна номера видно бізнес-лаунж внизу.
Завдяки перерві на ніч ми планували пом'якшити jet lag, ну і фізично легше летіти 6 + 8 годин, аніж 1+12.
Дубайський аеропорт такий, яким його і очікував побачити - великий, просторий, світлий, зручний. Нічого особливого з одного боку, з іншого - а чи потрібні ці особливості, коли все зручно і якісно?
Світлий колір личить аеропортам. Водначе з ним треба бути обережним, щоб це не виглядало як туалет. У DXB такої проблеми нема - все дуже адекватно.
Готель нас розбудив й нагадав, що вже й можна йти на наш наступний рейс в Гонк Конг. Я на нього дуже чекав - а як же ще - адже він виконувався на А380 =))
Ось він наш красень!
Цей політ офіційно є найкращим flight experience, що в мене був.
переваги витікають з того, що на новіші, кращі і більш понтовіші літаки ставлять кращі crew, відповідно рівень сервісу на них ще вищий, ніж на інших.
багато дрібниць - від великого вибору фільмів в системі розваг, до шкарпеток, "спальних наочників" і тд і тп) просторі туалети, зручні сидіння, менше шуму, оббиті "під дерево" ілюмінатори, USB-порт і тд
Просиш віскі - питають чи дабл і чи з льодом))
Столові прибори - залізні, а не срані одноразові. Іншого я і не очікував
Таким чином пробігло 14 годин в повітрі (6+8), і ніч між ними - на наступний день прилетів я на інший кінець землі абсолютно повний сил, енергії, і практично невтомлений. Висновок один - якщо летіти економ-класом на трансконтинентальних рейсах, то тре брати готель на пересадку, бо це реально варто того.
- uahero
- Airbus A340
- Повідомлень: 890
- З нами з: 02 листопада 2010, 10:05
- Звідки: ARN <- KBP <- HRK
- Контактна інформація:
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
Отличный отчет, спасибо. А отель я так понял отделать брали, да? Сколько он там стоит примерно?
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
так, готель брали самі. трошки більше $210 чи якось так вийшло. правда у Емірейтс правило, що якщо пересадка більше 8 годин і не було інших альтернатив з меншою кількістю годин, то вони надають готель (правда не цей).
а ще якщо більше 4х годин пересадка, то безкоштовний обід або в макдональдсі, або в тайському фастфуді гг))
а ще якщо більше 4х годин пересадка, то безкоштовний обід або в макдональдсі, або в тайському фастфуді гг))
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
Спасибо за отчет. Тоже запланировал остановку в Дубае на перелете Киев-Дубай-Сингапур. Но отель забронировал на море, благо стыковка почти сутки. Тоже протестирую А380, правда сингапурских авиалиний на плече Сингапур-Гонгконг. У сингапурцев есть места эконом-класса на верхней палубе - забронировал себе. Про Дубай немножко не согласен. Меня расстроило практически полное отсутствие нормального обзора летного поля (как в Гонгконге, например) и плитка на полу в 3-м терминале (в 1-м-ковролин, а он уютней). Аэропортовый отель тоже понравился, а вот дютик и компания Эмирейтс не очень. Но это сугубо ИМХО
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
HKG відчутно старіший, і wi-fi там нема окрім старбакса і інший закладів, а в Дубаї він усюди
Емірейтс дещо не однаковий - я виходить що 3 рейси спробував - в-з Праги в Дубаї, з Дубаї в Гонк Конг, і з Маніли в Дубаї - всі 3 дещо різні були. Тобто простежується дещо різниця в сервісі між напрямками і літаками. Ну але це усюди так, мені здається.
Емірейтс дещо не однаковий - я виходить що 3 рейси спробував - в-з Праги в Дубаї, з Дубаї в Гонк Конг, і з Маніли в Дубаї - всі 3 дещо різні були. Тобто простежується дещо різниця в сервісі між напрямками і літаками. Ну але це усюди так, мені здається.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 червня 2011, 19:40
- Звідки: UKBB
- Контактна інформація:
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
А готель ви бронювали, одразу, при купівлі квитків в них на сайті?
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
Запитання до dmtr:
- Чи не користувались ви часом послугами філіпінської авіакомпанії SEAIR?
Якщо користувались, з яких літаків флот складається?
Буду вдячний за будь-яку відповідб.
- Чи не користувались ви часом послугами філіпінської авіакомпанії SEAIR?
Якщо користувались, з яких літаків флот складається?
Буду вдячний за будь-яку відповідб.
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
не пам"ятаю чи можна на сайті Emirates бронювати цей готель. брали його на booking.com, тому що сайт готелю не дозволяє використовувати AMEX як підтвердження бронювання (тільки Visa i MasterCard), при тому шо власне на reception AMEX'ом заплатити можна. і ні, не одразу, а через 1-1.5 місяця після того як квитки купили. ну але це не принципово.
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
не користувався і зараз тільки вперше про її існування дівзнався - в аеропортах її теж не пам"ятаю. усюди літають 3 лоу-коста- Cebu Pacific, AirPhilExpress і ZestAir, ну і Філіпінські Авіалінії.Pan Am писав:Запитання до dmtr:
- Чи не користувались ви часом послугами філіпінської авіакомпанії SEAIR?
Якщо користувались, з яких літаків флот складається?
Буду вдячний за будь-яку відповідб.
- uahero
- Airbus A340
- Повідомлень: 890
- З нами з: 02 листопада 2010, 10:05
- Звідки: ARN <- KBP <- HRK
- Контактна інформація:
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
AMEX? А им ктото пользуется?
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: PRG-DXB-HKG by Emirates A380
Дякую!dmtr писав:не користувався і зараз тільки вперше про її існування дівзнався - в аеропортах її теж не пам"ятаю. усюди літають 3 лоу-коста- Cebu Pacific, AirPhilExpress і ZestAir, ну і Філіпінські Авіалінії.Pan Am писав:Запитання до dmtr:
- Чи не користувались ви часом послугами філіпінської авіакомпанії SEAIR?
Якщо користувались, з яких літаків флот складається?
Буду вдячний за будь-яку відповідб.
Авіакомпанія виконує польоти на лінії Hong Kong - CRK Luzon Is, Philippines.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей