Хейтер тут Ви, в чому проблема? Ви бажаєте з хамством та похабною риторикою перейти межі, за якими можуть втрутитися модератори - Ваше право. Але намагання сповокувати мене чи "вирахувати" мої вподобання виглядають дещо нерозумно.АндрейМ писав: ↑28 червня 2021, 22:33Еще раз Вас попрошу засунуть свою веру туда, куда представитель Вашей веры хотел засунуть свой орган мне. Я не буду с Вами дискутировать о вере. Я могу Вас просто пожалеть. Как правильно сказал Артем - live and let live. Оставьте хейт себе. Я уважаю Вас и Вашу веру, но я не позволю Вам искажать мою действительность.. Приватно. Приватно. Приватно ее исповедуйте. Когда у Вас будет желание оперировать научными фактами, я здесь. Вот, когда эта базовая основа общества - любовь к ближнему - у Вас появится, то пишите мне. Свою ненависть оставьте себе.
Щодо науки. Досить одного-єдиного наукового факту.
ІМПРИНТИНГ
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0 ... 0%BD%D0%B3Основи наукової концепції імпринтингу заклав у 30-х рр. ХХ ст. етолог Конрад Лоренц, який зосередив свою увагу на статевому імпринтингу. Він вважав, що у птахів здатність до правильного розпізнавання статевого партнера не є повністю вродженою; статева поведінка дорослого індивіда спрямована на особин того виду, з яким вона виховувалася у ранньому дитинстві. За К. Лоренцом, статевий імпринтинг є незворотним і у цьому сенсі принципово відрізняється від навчання. Однак у качок, наприклад, здатність самок до розпізнавання самця свого виду запрограмована генетично, а у самців статевий імпринтинг у багатьох випадках є зворотнім.
Інший тип імпринтингу — вироблення так званої реакції слідування. Каченята, які були вирощені в інкубаторі, у віці 5-24 діб починають охоче слідувати за будь-яким живим або неживим об'єктом, який їм було вперше запропоновано. Цей тип імпринтингу є зворотним: інкубовані каченята, у яких вироблений імпринтинг на людину, легко переключаються на слідування за живою качкою, яку вони ніколи раніше не бачили.
До категорії імпринтингу також стійке запам'ятовування тваринами місця свого народження (див. хомінг), карти зоряного неба тощо.
Імпринтинг можливий лише на певному етапі раннього онтогенезу — у критичний, або чутливий період, причому для різних типів імпринтингу (статевий, реакція слідування тощо) та для стимулів різної модальності (візуальні, акустичні, ольфакторні) чутливі періоди можуть не збігатися.
Таким чином, імпринтинг являє собою особливу форму навчання, яка відбувається у період дозрівання сенсорних систем організму.[2]