Shark21 писав: ↑13 вересня 2019, 16:52
В АНы с двигателями МоторСич?
Президент емирейтс не доволен самолётами и их двигателями, но что из того? Самолёты сами по себе не появятся, особенно дальнемагистральные. И уж тем более было бы интересно узнать у президента, если бы через год объявилась новая компания, которая предложила бы ему новый самолёт с новыми двигателями, как быстро он бы им отказал - сразу или немного погодя
Ждите новости по роств:
Крупнейшая ак в мире, только посмотрев проект совместного русско- китайского дальнемагистрального самолёта cr-929, уже отказалась от западных аналогов. Причиной стала низкая надёжность и плохое качество самолётов. Наш как всегда не будет иметь аналогов в мире.
Брітіш Ейрвейз в його особі проґавили візіонера, який міг найбагатше місто світу перетворити на набільшу точку перетину у світі. Перехід жорсткої сили до ХХ століття у м'яку після. Не сталося. Тім Кларк з жалем говорив про це навіть сам, коли казав, що просто не вірив як Брітіші проспали А380 як свій основний далекомагістральний тип.
Одним словом, як писав класик української літератури - ти мене прої..ла, моя хризантемна Вітчизно!
Vitaliy писав: ↑31 грудня 2019, 13:09
Може Брітіші хоч тепер підберуть А380 після ЕйрФранс, Люфтганзи та інших
Доктор сказав в морг... (с)
Щоб йти в А380 Брітішам треба було швидше рухатися з третьою смугою в Гітроу і робити бізнес-модель Туркішів (літати на кожен ринок, який має 5+ млн клієнтів, які заробляють хоча б по $500) або Еміратів (літати тільки в крупні міста, але мати дочірні компанії, які працюють з малими і проблемними ринками). Вони з різних причин, в тому числі й політичних, цього не зробили.
Взагалі, історія з Еміратами і Брітішами повчальна. Думаю, що колись шанс в України буде такий самий - обігнати на повороті тих, хто стомився рухатись швидко. Тільки, поки неясно як на ринку з'явиться капітал, з яким умовні Тіми Кларки сідатимуть на одному гектарі.
Emirates с 1 ноября возвращает на свои рейсы "доковидные" стандарты питания во всех классах.
А то утомили всем вокруг рассказывать авиакомпании, что нынешние стандарты питания - это про борьбу с распространением коронавируса.
Підскажіть будь ласка чи можливо у емірейтс забрати кошти за скасований переліт через локдаун весною 2020?На відміну від інших компаній араби взагалі нічого не писали і не пропонували.
oleg1981 писав: ↑20 січня 2021, 11:18
Підскажіть будь ласка чи можливо у емірейтс забрати кошти за скасований переліт через локдаун весною 2020?На відміну від інших компаній араби взагалі нічого не писали і не пропонували.
Вы писали им в службу поддержки? Если да, то что они ответили? Если нет, то начните с этого, они объяснят какие есть опции.
Если рейс не был выполнен, то деньги обязаны вернуть. Если есть отказ от АК, то с этим можно идти в банк и делать чарджбек. Но с учетом срока давности, с большой вероятностью банк может отказать.
07.10 авіакомпанія забрала свій 121 літак А380 з заводу а Гамбурзі,ще два мають за брат до кінця року.На даний момент всього випущено 249 таких літачків.Авіакомпанія думає іх експлатувати до 2035року.А380 користуються 14 авікомпаній світу.(короткий переклад з польського сайту)
Авіакомпанія Emirates у ході участі в Dubai Airshow 2021 оголосила про плани модернізації 105ти своїх літаків, що складає більше половини її чинного флоту.
Головним підсумком стане поява практично на всіх повітряних суднах перевізника нового класу обслуговування – Premium Economy.
Запуск програми намічено на грудень 2022 року, і вона триватиме 18 місяців.
План робіт передбачає встановлення салонів нового класу обслуговування у 52 авіалайнерах Emirates A380-800 (зараз експлуатується 58 таких суден) та 53 авіалайнерах Boeing 777-300 (із 134 діючих).
Авіакомпанія також не виключила можливості появи абсолютно нового Бізнес-класу на борту Boeing 777 з оновленими кріслами у конфігурації 1-2-1.
Після завершення програми модернізації в авіапарку Emirates буде представлено 111 літаків Boeing 777 і Airbus A380 з салонами Premium Economy, у тому числі шість авіалайнерів A380 у чотирикласному компонуванні, які будуть передані авіакомпанії до грудня 2021 року.
На борту літака Boeing 777 п'ять рядів крісел Економічного класу, розташованих одразу за Бізнес-класом, будуть прибрані для встановлення 24 крісел Преміального Економічного класу у конфігурації 2-4-2.
На борту літака Емірейтс A380 56 крісел Premium Economy буде встановлено в передній частині головної палуби також у конфігурації 2-4-2.
Premium Economy - окремий клас обслуговування, який активно розвивають багато великих перевізників. Як правило, він передбачає спеціально розроблені крісла зі збільшеним простором між рядами. Фактично, це відповідає бізнес-класу на вузько-фюзеляжних судах.
Emirates пропонує пасажирам Premium Economy шкіряні крісла кремового кольору з підголівниками та опорами для ніг, а також дерев'яні столики. Крок крісел досягає 101,6 см, вони мають ширину майже 50 см та відкидаються на 20 см назад. Кожне крісло має 13,3-дюймовий екран із доступом до інформаційно-розважальної системи Emirates ice.
До кінця грудня 2022 року нові крісла вже з'являться на суднах Airbus A380, які виконуватимуть рейси у Франкфурт, Лондон, Нью-Йорк та Париж.