А это потому что вы мало где были Встречаются такие цены в Азии.
Бэкпекерство vs элитный туризм
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Польша, Латвия, Литва, Германия, Швейцария, Турция. Шесть стран.
Вы так с понтом спрашиваете, как будто количество стран - главное. Типа, "собиратели штампов" объездят всякие "бангладеши" с "гондурасами", а потом понтуются, что были в 100+ странах. Знаете, мне одной Швейцарии хватило бы для удовлетворения своих туристических потребностей. Элитный путешественник - это не "собиратель штампов". Вот, Феррари гонял 10 лет назад кругосветки экономом. Я за те деньги просто отдохнул бы недельку в Монако, Ницце и Каннах. Каждому свое.
Востаннє редагувалось 08 червня 2021, 14:07 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Я за конструктив. Не перший день на сноуборді катаю тож маю доречні зауваження до буку.
І питання навіть не в ціні, хоч для порівняння, верстав бюджет на відпочинок в Доломітах, то якби не вартість перельоту(якщо коротко - логістика) з провезенням спорядження, то ціна б була +/- така сама як в Буковелі(основні аргументи на користь тих таки Доломітів, це Італія(для мене факт цього є аргументом), більше цікавіших трас (також їх протяжність), наявність вибору - адже зазвичай в Європі коли їдеш на ГК у твоєму розпорядженні траси всього регіону(можна кожен день знаходити щось нове для себе).
Мої основні питання - якість трас/догляд за ними(не раз заставав закритими в сезон цікаві траси, адже з заявлених ГК, умовно, АЖ 40 км трас реально доступні для катання 30 км, і часто це трапляється через небажання ратрачити) та контроль на них(дегенерати в джинсах(якщо що без образ - це стереотипний образ) які приїхали на день "покататись" і при цьому лізуть на траси куди їм не те що не варто, не можна(!) лізти, ну і звісно не забуваємо про аналогів вище згаданих дегенератів, які ніби й вміють кататись але для чогось лізуть на чорні траси щоб "боком як листочок" спуститись і пишатись "підкоренням" чорної траси.
І "корінь зла" на мою думку, щоб відповісти на мої питання, полягає саме в прийманні тої кількості людей на яку потужності курорту банально не розраховані. Під потужностями я кажу не про кількість ліжкомісць в готелях/кількості підйомників, а людський ресурс, наприклад, патрулі які прочісують траси в пошуках невідповідностей, стежать за дотриманням правил безпеки та допомагають постраждалим.
До слова, ще в 2014 році я реально бачив ці патрулі, але з кожним роком людей ставало більше, і одного разу настала мить коли вони або зникли, або просто розчинились в хаосі.
А небажання ратрачити всі траси - це банальне вітчизняне жлобство, адже навіщо доглядати трасу(наприклад чорну) на якій реально можуть собі дозволити кататись 5-10% від всіх гостей ГК.
І знову ж таки, я не кажу що бук поганий, ні, просто за сукупністю факторів він перетворився в ГК який, наприклад, особисто для мене не підходить з багатьох причин, в т.ч. через незадовільне співвідношення ціни до якості.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Так, а Вы в Монако не были?Bagach писав: ↑08 червня 2021, 14:02Польша, Латвия, Литва, Германия, Швейцария, Турция. Шесть стран.
Вы так с понтом спрашиваете, как будто количество стран - главное. Типа, "собиратели штампов" объездят всякие "бангладеши" с "гондурасами", а потом понтуются, что были в 100+ странах. Знаете, мне одной Швейцарии хватило бы для удовлетворения своих туристических потребностей. Элитный путешественник - это не "собиратель штампов". Вот, Феррари гонял 10 лет назад кругосветки экономом. Я за те деньги просто отдохнул бы недельку в Монако, Ницце и Каннах. Каждому свое.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Они все для нищих.Glucker писав: ↑08 червня 2021, 14:15
Чим дістатися?
https://uz.gov.ua/passengers/timetable/ ... 1%83%D0%BA
3 прямих потяга. Вам мало?
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Український мандрівник Костянтин Симоненко теж, по-Вашому "собіратєль штампів"?Bagach писав: ↑08 червня 2021, 14:02Польша, Латвия, Литва, Германия, Швейцария, Турция. Шесть стран.
Вы так с понтом спрашиваете, как будто количество стран - главное. Типа, "собиратели штампов" объездят всякие "бангладеши" с "гондурасами", а потом понтуются, что были в 100+ странах. Знаете, мне одной Швейцарии хватило бы для удовлетворения своих туристических потребностей. Элитный путешественник - это не "собиратель штампов". Вот, Феррари гонял 10 лет назад кругосветки экономом. Я за те деньги просто отдохнул бы недельку в Монако, Ницце и Каннах. Каждому свое.
Просто Ви писали своєму опоненту, що Ви макндрівник круче ніж він. У чому саме полягає крутість? Побачивши 6 країн понтуватися тим, що жили у елітних готелях і політали бізнес-класом?)
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Та же проблема, что и с направлением Хмельницкий-Одесса. Совковые плацкарто-купейники. Мне бы привычный Интерсити.Glucker писав: ↑08 червня 2021, 14:15
Чим дістатися?
https://uz.gov.ua/passengers/timetable/ ... 1%83%D0%BA
3 прямих потяга. Вам мало?
Востаннє редагувалось 08 червня 2021, 14:27 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
У меня отдых более элитный. Он бизнесом летает только, когда насобирает миль, и останавливается хоть и в неплохих, но бизнес-отельчиках типа Хилтона.
На счет количества стран я уже говорил. Мне Швейцарии, ну и, пожалуй, Франции хватит с головой чтобы путешествовать пару раз в год в своем стиле.
Кому нравится - пусть гоняет кругосветки с рюкзаком. Я же буду путешествовать так, как моей душе угодно.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Загугліть для цікавості. Чувак явно багатший від Вас, побував у всіх країнах світу, але на перельотах бізнес-класу та інших понтах не заморочується.
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Ваши предпочтения понятны и имеют право на жизнь, хотя я, например, тоже кругосветки в экономе гоняю. Просто вы, нигде толком не побывав, слишком категорично оцениваете другие страны и туристические услуги в них. Какой смысл в ваших оценках и вашем мнении, если оно не основывается на реальном опыте? Мы же тут вроде как делимся реальной и проверенной информацией, которая может быть полезна другим.Bagach писав: ↑08 червня 2021, 14:02Польша, Латвия, Литва, Германия, Швейцария, Турция. Шесть стран.
Вы так с понтом спрашиваете, как будто количество стран - главное. Типа, "собиратели штампов" объездят всякие "бангладеши" с "гондурасами", а потом понтуются, что были в 100+ странах. Знаете, мне одной Швейцарии хватило бы для удовлетворения своих туристических потребностей. Элитный путешественник - это не "собиратель штампов". Вот, Феррари гонял 10 лет назад кругосветки экономом. Я за те деньги просто отдохнул бы недельку в Монако, Ницце и Каннах. Каждому свое.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Потяги для бідних, а орендувати бізнес-джет або вертоліт для пана Багача задорого. Одним словом, бажання відвідати Карпати наче є, але понти переважають над ціллю дістатися до Карпат.AZP писав: ↑08 червня 2021, 14:18Они все для нищих.Glucker писав: ↑08 червня 2021, 14:15
Чим дістатися?
https://uz.gov.ua/passengers/timetable/ ... 1%83%D0%BA
3 прямих потяга. Вам мало?
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Не интересны мне такие личности. Мне среди блогеров хватает Cariverga, а также уважаемого форумчанином Sentry и самим Каривергой OMAAT. Ну еще смотрю видеообзоры отелей от Mr. Kesavaraj.
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Можна хоча б машину преміум-класу з водієм орендувати, якщо не вдалося ще на свою заробити. Але тоді не вистачить на готель в Стамбулі.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Если что, то я и путешествовать начал только в конце 2017 года. До этого как-то не заморачивался этим. Другие хобби были и более рабские работы, чем у дяди сейчас у дяди Вани. На 2020-2021 год было запланировано 7 новых стран. Так что было бы то, что вы, Glucker, так чтете - собирание новых штампиков.
Востаннє редагувалось 08 червня 2021, 14:39 користувачем Bagach, всього редагувалось 1 раз.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Я машины с водителями всегда арендую в путешествиях. И на отели хватает, тем более стамбульские.Globetrotter писав: ↑08 червня 2021, 14:36 Можна хоча б машину преміум-класу з водієм орендувати, якщо не вдалося ще на свою заробити. Але тоді не вистачить на готель в Стамбулі.
Re: Бэкпекерство vs элитный туризм
Даже не поленился, полез посмотреть, что ж это за Липтовский Микулаш.
Вы сейчас серьезно? 14 км до склонов Ясны сравниваете с Буковелем? В Яремче и Ворохте тогда тоже можно за 20 евро жилье найти.
Не знаю, что там в Ясне в 2 раза лучше, но факт в том, что самих горок там вдвое меньше.
Ну то есть снова сравниваем несравнимое: одинаковая цена за вдвое меньший курорт.
Давайте еще Протасов Яр с Куршевелем сравним: и магазины дешевле, и скипассы, и 8 гривен на автобус против нескольких сотен долларов за самолет.
Ясну я лично рассматривал в прошлую зиму. Смотрел так, чтобы идти из отеля к подъемнику пешком в лыжных ботинках (т.е. не более 1 км от подъемника). Разумеется, выбрал Буковель: скипассы и проживание были вдвое дешевле.
Прошлой зимой был в Польше, в Бялке Татранской. Там дешевле раза в полтора, но сам курорт меньше втрое. Для начинающих - отлично, нет смысла тратиться на Буковель.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 22 гостей