И автобус был из Киева.
SkyUp - чартерный лоу-кост
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10223
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А говорили МАУ такие, МАУ сякие, не платят государству...Державне підприємство обслуговування повітряного руху України "Украерорух" подає до суду на авіаперевізника через борг у 40 мільйонів гривень.
https://reyestr.court.gov.ua/Review/93154416
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я так бачу, в авіакомпаніях наших славнозвісних власників, як і в решті їх бізнесу: «налоги и долги платят только лохи»(((
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Типа иностранные компании подают пачками на защиту от выплат чисто из вредности, и долги никто не накапливает миллиарды
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Київ, 9.12.2020
Офіційна позиція Украероруху стосовно розрахунків авіакомпаній за надане аеронавігаційне обслуговування
Відповідно до статті 36 Повітряного кодексу України, провайдер аеронавігаційного обслуговування надає послуги з аеронавігаційного обслуговування на платній основі. Між Украерорухом та авіакомпаніями підписуються договори щодо надання аеронавігаційних послуг, які визначають порядок справляння плати та зобов’язання кожної зі сторін договору.
Через уведення на період пандемії обмежувальних заходів та скорочення кількості рейсів як по Україні, так і по всьому світові, авіаційна галузь опинилась у вкрай скрутному становищі.
Зменшення обсягів перевезень також значно вплинуло на фінансову дисципліну авіаційних перевізників через брак обігових коштів. Унаслідок катастрофічного зниження обсягів авіаційних перевезень, а отже й фінансових надходжень, державне підприємство Украерорух опинилося на межі технічного дефолту.
Аби не допустити погіршення фінансово-економічної ситуації та забезпечити стабільну роботу стратегічного підприємства, прийнято рішення про переведення перевізників на графік оплати за надані послуги на щотижневій основі.
Задля вирішення питання накопиченої у період пандемії заборгованості – відповідно до чинного законодавства та умов Договору щодо надання послуг з аеронавігаційного обслуговування, а також з метою дотримання процесуальних строків – проводяться позовні роботи для врегулювання питань фінансової дисципліни авіакомпаній, які вчасно не розрахувалися за отримані у попередні періоди послуги з аеронавігаційного обслуговування.
У 2020 році така ситуація склалася з кількома українськими та зарубіжними авіакомпаніями, серед яких – «Міжнародні авіалінії України», «СкайАп», «Браво», «ЯнЕір», «Азур Ейр Україна», Iran Air, Freebird Airlines, Blue Panorama Airlines, Onur Air, Tarom Romanian Air Transport, Air Arabia PJSC та інші.
При цьому деякі авіакомпанії, зокрема «Браво», «Азур Ейр Україна», Freebird Airlines, Onur Air Tasimacilik, Tarom Romanian Air Transport та Air Arabia PJSC уже повністю розрахувались за надані Украерорухом послуги.
Нагадаємо, 12 листопада 2020 року Украерорух виграв у Верховному Суді України справу проти авіакомпанії «МАУ», чим позбавив авіакомпанію можливості несвоєчасної сплати за отримані послуги з аеронавігаційного обслуговування.
Дмитро Сєроухов, CEO SkyUp Airlines:
Ми дійсно дуже стурбовані ситуацією, яка склалася в українській авіаційній галузі.
До пандемії SkyUp Airlines не мала простроченої заборгованості перед жодною установою. Однак авіакомпанія такий самий учасник авіаційної діяльності, як і Украерорух. Унаслідок пандемії авіаційна та туристична галузі фактично зупинилися у всьому світі, тому ми перебуваємо в непростому становищі, як і всі учасники авіаційного ринку.
Ми зверталася з листами про допомогу до президента, прем’єр-міністра та міністра інфраструктури, але на сьогодні питання підтримки авіаційної галузі державою залишається відкритим. У нас також є зустрічне фінансове питання до держави про компенсацію за спецрейси, які ми виконували для повернення понад 12 тис. українців із Єгипту в березні. Рік закінчується, але обіцяної компенсації ми досі не отримали.
Ці кошти ми якраз і планували спрямувати на погашення заборгованості перед Украерорухом.
Що стосується поточної ситуації з Украерорухом – ми домовилися про те, що з листопада авіакомпанія здійснює платежі на щотижневій основі та повністю виконує поточні фінансові зобов’язання.
Офіційна позиція Украероруху стосовно розрахунків авіакомпаній за надане аеронавігаційне обслуговування
Відповідно до статті 36 Повітряного кодексу України, провайдер аеронавігаційного обслуговування надає послуги з аеронавігаційного обслуговування на платній основі. Між Украерорухом та авіакомпаніями підписуються договори щодо надання аеронавігаційних послуг, які визначають порядок справляння плати та зобов’язання кожної зі сторін договору.
Через уведення на період пандемії обмежувальних заходів та скорочення кількості рейсів як по Україні, так і по всьому світові, авіаційна галузь опинилась у вкрай скрутному становищі.
Зменшення обсягів перевезень також значно вплинуло на фінансову дисципліну авіаційних перевізників через брак обігових коштів. Унаслідок катастрофічного зниження обсягів авіаційних перевезень, а отже й фінансових надходжень, державне підприємство Украерорух опинилося на межі технічного дефолту.
Аби не допустити погіршення фінансово-економічної ситуації та забезпечити стабільну роботу стратегічного підприємства, прийнято рішення про переведення перевізників на графік оплати за надані послуги на щотижневій основі.
Задля вирішення питання накопиченої у період пандемії заборгованості – відповідно до чинного законодавства та умов Договору щодо надання послуг з аеронавігаційного обслуговування, а також з метою дотримання процесуальних строків – проводяться позовні роботи для врегулювання питань фінансової дисципліни авіакомпаній, які вчасно не розрахувалися за отримані у попередні періоди послуги з аеронавігаційного обслуговування.
У 2020 році така ситуація склалася з кількома українськими та зарубіжними авіакомпаніями, серед яких – «Міжнародні авіалінії України», «СкайАп», «Браво», «ЯнЕір», «Азур Ейр Україна», Iran Air, Freebird Airlines, Blue Panorama Airlines, Onur Air, Tarom Romanian Air Transport, Air Arabia PJSC та інші.
При цьому деякі авіакомпанії, зокрема «Браво», «Азур Ейр Україна», Freebird Airlines, Onur Air Tasimacilik, Tarom Romanian Air Transport та Air Arabia PJSC уже повністю розрахувались за надані Украерорухом послуги.
Нагадаємо, 12 листопада 2020 року Украерорух виграв у Верховному Суді України справу проти авіакомпанії «МАУ», чим позбавив авіакомпанію можливості несвоєчасної сплати за отримані послуги з аеронавігаційного обслуговування.
Дмитро Сєроухов, CEO SkyUp Airlines:
Ми дійсно дуже стурбовані ситуацією, яка склалася в українській авіаційній галузі.
До пандемії SkyUp Airlines не мала простроченої заборгованості перед жодною установою. Однак авіакомпанія такий самий учасник авіаційної діяльності, як і Украерорух. Унаслідок пандемії авіаційна та туристична галузі фактично зупинилися у всьому світі, тому ми перебуваємо в непростому становищі, як і всі учасники авіаційного ринку.
Ми зверталася з листами про допомогу до президента, прем’єр-міністра та міністра інфраструктури, але на сьогодні питання підтримки авіаційної галузі державою залишається відкритим. У нас також є зустрічне фінансове питання до держави про компенсацію за спецрейси, які ми виконували для повернення понад 12 тис. українців із Єгипту в березні. Рік закінчується, але обіцяної компенсації ми досі не отримали.
Ці кошти ми якраз і планували спрямувати на погашення заборгованості перед Украерорухом.
Що стосується поточної ситуації з Украерорухом – ми домовилися про те, що з листопада авіакомпанія здійснює платежі на щотижневій основі та повністю виконує поточні фінансові зобов’язання.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Нормальна позиція: з нами не розрахувалися за евакуаційні рейси, тоді ми не будемо платити за аеронавігаційне обслуговування
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
а им государство обещало компенсацию за эти рейсы?
и почему они "спец"? потому что в одну сторону пустые летали?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Да, обещало - и не только им...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Скайап SkyUp Airlines это еще большее дно чем я думал ранее...
Это полнейшее глубочайшее дно!!!
В конце ноября они отменили рейсы, перенесенные переотмененные оплаченные ваучером билеты.
В середине стандартного сообщения о отмене рейса мелким монотонным текстом на 2300 символов без абзацев и выделений - ваши рейсы были перенесены на 19.12, напишите нам о отказе лететь в обе стороны в Пардубице за 10 дней до вылета...
Внезапно обнаружил это сегодня.
Ответ авиакомпаниии ИДИТЕ НА*** или летите туда обратно в обе стороны в один день единственным рейсом.
Б**кий цирк и охуевание от безнаказанности....
Это полнейшее глубочайшее дно!!!
В конце ноября они отменили рейсы, перенесенные переотмененные оплаченные ваучером билеты.
В середине стандартного сообщения о отмене рейса мелким монотонным текстом на 2300 символов без абзацев и выделений - ваши рейсы были перенесены на 19.12, напишите нам о отказе лететь в обе стороны в Пардубице за 10 дней до вылета...
Внезапно обнаружил это сегодня.
Ответ авиакомпаниии ИДИТЕ НА*** или летите туда обратно в обе стороны в один день единственным рейсом.
Б**кий цирк и охуевание от безнаказанности....
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 223
- З нами з: 11 листопада 2018, 20:37
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Пишите жалобы в Говавиаслужбу и ни копейки больше скотовозке - так олигарху быстрее наскучит эта игрушка и ее менеждмент попадет на мороз.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ох и цирк... предложили в ФБ вернуть на баланс деньги за обратный рейс, который отменили. То что это был билет в обе стороны и без обратного это уже не тот продукт - их вообще не смущает ни разу....
Подумали и согласились отдать все ))
Подумали и согласились отдать все ))
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну и к чему истерика ?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Тоесть по вашему нормально отказывать в возврате, и только после поста в ФБ как-то вникать в вопрос и торговаться сколько денег вернут? Это при том что вернули фантиками, а не деньгами, но и на том спасибо уже.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Тоже удивился, что эмоциональный пост Макора получил кучу лайков. А ведь по любому, как кто-то увидит у Ская цену 20 Евро при условных 300 у Люфтов или AF, то тут же возьмут. Разве не так?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Эмоциональным был он потому что в прошлый раз при отмене обратного рейса по коммерческим причинам за неделю до вылета, они просто зачислили деньги на бонусный счет ( не вернули даже ) и отправили покупать обратный билет за свои деньги у них же, ведь отменили только конкретный рейс, и менять на другой свой же рейс не хотели никак и там никакие посты не помогли. Что ж вы Bagach то ваучером МАУ не довольствовались то?)))
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
то бишь два раза по одним и тем же граблям ходим и удивляемся ?!makor писав: ↑14 грудня 2020, 18:52 Эмоциональным был он потому что в прошлый раз при отмене обратного рейса по коммерческим причинам за неделю до вылета, они просто зачислили деньги на бонусный счет ( не вернули даже ) и отправили покупать обратный билет за свои деньги у них же, ведь отменили только конкретный рейс, и менять на другой свой же рейс не хотели никак и там никакие посты не помогли. Что ж вы Bagach то ваучером МАУ не довольствовались то?)))
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
"А сегодня в завтрашний день не все могут смотреть. Вернее, смотреть могут не только лишь все. Мало, кто может это делать."(с)
Если что, последней брони на полгода больше чем в предыдущей истории...
Если что, последней брони на полгода больше чем в предыдущей истории...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Меня и самого тянет наступить на грабли при виде низкой цены. Но пока держу себя в руках.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10223
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А что, у Ская есть низкие цены? Они себя могут сколько угодно позиционировать лоукостом, но почти по всем направлениям (кроме внутренних, которых больше нет) у них цена классиков.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 27 гостей