Всяке різне
Re: Всяке різне
Обычно на Джет Блю места указывают.
Вообще конечно забавно. Вот что бывает когда в городе методично убивают общественный транспорт.
Кстати красноречивый факт по Лос Анжелесу. Light Rail (скоростной трамвай) имеет остановку аэропорт, примерно в километре собственно от аэропорта LAX.
И никаких потуг завести его в аэропорт не заметно.
P.S. Хотя вариант электрича+ Light Rail позволяет таки проехать маршрут Бурбанк-Лонг Бич за полтора часа. Так что скорее это просто рекламная кампания Джет Блю.
Вообще конечно забавно. Вот что бывает когда в городе методично убивают общественный транспорт.
Кстати красноречивый факт по Лос Анжелесу. Light Rail (скоростной трамвай) имеет остановку аэропорт, примерно в километре собственно от аэропорта LAX.
И никаких потуг завести его в аэропорт не заметно.
P.S. Хотя вариант электрича+ Light Rail позволяет таки проехать маршрут Бурбанк-Лонг Бич за полтора часа. Так что скорее это просто рекламная кампания Джет Блю.
Re: Всяке різне
Лоу-кост по-американски: Free bags fly here
- Вкладення
-
- 100519-BagsFlyFree-01.jpg (47.64 Кіб) Переглянуто 8223 разів
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
А ось і причина лос-анажелівського кармагедону
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xYspmCFMS6U[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xYspmCFMS6U[/youtube]
Re: Всяке різне
я так и не понял для чего они половину моста демонтировали
Re: Всяке різне
Нашёл сайт, на котором в эксельных файлах можно посмотреть старые расписания из многих экс-СССР-ных городов, в т.ч. из Киев. Не знаю, насколько инфа достоверная, но интересно сравнить, например, расписание между Киевом и Москвой тогда и сейчас. И очень интересные "авиаэлектрички" Вильнюс-Киев-Запорожья-Анапа" (не говоря уже про Одесса-Киев-Челябинск - Новосибирск - Чита - Хабаровск-Владик), а уж рейсы на АН-2 по 2 рубля до Горностайполя--вообще достойны мемориальной доски.
http://aviahistory.ucoz.ru/index/raspisanija/0-173
http://aviahistory.ucoz.ru/index/raspisanija/0-173
- foist
- Airbus A319
- Повідомлень: 152
- З нами з: 31 січня 2009, 21:01
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Ну Москвы щас хоть и меньше, но не намного... А всё остальное конечно впечатляетAlexK писав:Нашёл сайт, на котором в эксельных файлах можно посмотреть старые расписания из многих экс-СССР-ных городов, в т.ч. из Киев. Не знаю, насколько инфа достоверная, но интересно сравнить, например, расписание между Киевом и Москвой тогда и сейчас. И очень интересные "авиаэлектрички" Вильнюс-Киев-Запорожья-Анапа" (не говоря уже про Одесса-Киев-Челябинск - Новосибирск - Чита - Хабаровск-Владик), а уж рейсы на АН-2 по 2 рубля до Горностайполя--вообще достойны мемориальной доски.
http://aviahistory.ucoz.ru/index/raspisanija/0-173
Re: Всяке різне
Дело не в количестве, а во времени вылета. Рейс в час ночи, например, был когда-то.foist писав:Ну Москвы щас хоть и меньше, но не намного... А всё остальное конечно впечатляет
Re: Всяке різне
Зашёл на "обновлённый" сайт avia.gov.ua (министрества инфраструктуры)--просто личный блог Бориса Колесникова какой-то. Удивительно, что он лично не поднимает в воздух каждый самолёт (усилием воли, например).
Re: Всяке різне
Таке враження що сайт клепали студенти на курсач
Re: Всяке різне
да ужас.....
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
«Вантажних» перспектив аеропорт у Черкасах немає. «Гудітиме» цілий мікрорайон
http://procherk.info/news/7-cherkassy/3 ... mikrorajon
Павло Карась, директор департаменту економічної політики та розвитку, голова Єдиного тендерного комітету міськвиконкому у свій останній перед відпусткою та звільненням день розповів про те, які проекти йому не вдалося реалізувати в місті. Один з них – Черкаський аеропорт. Каже, що в нього було зовсім інше бачення розвитку підприємства, ніж у мера Одарича.
- Я не вірю в транспортні й логістичні підходи до розвитку аеропорту, я не бачу перспектив. Їх не бачать мої колеги і люди, з якими я консультувався у місті Бидгощі та Каунасі – таких же невеликих містах, як і Черкаси, - каже Павло Карась.
За його словами, причин відсутності «вантажних» перспектив у аеропорту кілька. По-перше, асфальтне покриття злітно-посадкової смуги, яке руйнуватиметься від важких вантажних літаків. По-друге, відсутність обладнання відповідними рампами, залізничною колією і складами, зведення яких обійдеться дуже дорого.
- Специфіка ще й у тому, що вантажні перевезення здійснюють у світі старі літаки переважно радянського виробництва, які дуже гудуть. І все це буде густи коло 60-тисячного масиву Південно-Західного району, - підсумовує Павло Карась.
Вважає, що Черкаський аеропорт має розвиватися іншим шляхом – бути портом для дешевих авіаліній, літаки яких, через відсутність відповідного рівня сервісу, не пускають у столичні аеропорти. Завдяки цьому створюватимуться робочі місця, а місто матиме доходи від туристів. З такими компаніями були переговори і вони підтвердили готовність працювати з Черкасами. Однак це принципово інший проект.
http://procherk.info/news/7-cherkassy/3 ... mikrorajon
Павло Карась, директор департаменту економічної політики та розвитку, голова Єдиного тендерного комітету міськвиконкому у свій останній перед відпусткою та звільненням день розповів про те, які проекти йому не вдалося реалізувати в місті. Один з них – Черкаський аеропорт. Каже, що в нього було зовсім інше бачення розвитку підприємства, ніж у мера Одарича.
- Я не вірю в транспортні й логістичні підходи до розвитку аеропорту, я не бачу перспектив. Їх не бачать мої колеги і люди, з якими я консультувався у місті Бидгощі та Каунасі – таких же невеликих містах, як і Черкаси, - каже Павло Карась.
За його словами, причин відсутності «вантажних» перспектив у аеропорту кілька. По-перше, асфальтне покриття злітно-посадкової смуги, яке руйнуватиметься від важких вантажних літаків. По-друге, відсутність обладнання відповідними рампами, залізничною колією і складами, зведення яких обійдеться дуже дорого.
- Специфіка ще й у тому, що вантажні перевезення здійснюють у світі старі літаки переважно радянського виробництва, які дуже гудуть. І все це буде густи коло 60-тисячного масиву Південно-Західного району, - підсумовує Павло Карась.
Вважає, що Черкаський аеропорт має розвиватися іншим шляхом – бути портом для дешевих авіаліній, літаки яких, через відсутність відповідного рівня сервісу, не пускають у столичні аеропорти. Завдяки цьому створюватимуться робочі місця, а місто матиме доходи від туристів. З такими компаніями були переговори і вони підтвердили готовність працювати з Черкасами. Однак це принципово інший проект.
Re: Всяке різне
Лоу-косты не пускают в столичные аэропорты из-за того, что ни какой-то не тот уровень сервиса предоставляют? Фантастика. И это говорит профессионал? Или, может, он имел в виду, что столичные аэропрты не могут предоставить достаточный сервис для лоу-костов?popTAB писав:бути портом для дешевих авіаліній, літаки яких, через відсутність відповідного рівня сервісу, не пускають у столичні аеропорти.
Re: Всяке різне
Проффесианал. Ему для своих жителей хочется авиакомпаний с недостаточным уровнем сервиса. Аймалаца
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Підприємство «Аеропорт Кіровоград» буде ліквідовано
http://www.novosti.kr.ua/6475-5.html
Кіровоградська облрада прийняла рішення «Про відчуження нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області».
За нього проголоcувала більшість депутатів на сьогоднішній сесії, передає кореспондент Новин Кіровоградщини.
У документі йдеться про надання дозволу комунальному підприємству «Аеропорт Кіровоград» на відчуження (продаж) на конкурентних засадах через аукціон нерухомого майна, що перебуває на балансі цього підприємства, розташованого за адресою: м. Кіровоград, вул. Короленка, 1А.
«Стартову ціну об'єкта буде визначено на підставі незалежної оцінки цього майна. Кошти, одержані внаслідок продажу, будуть спрямовані до бюджету розвитку обласного бюджету», — сказано в рішенні.
Крім цього, до рішення було включено пропозицію про ліквідацію комунального підприємства «Аеропорт Кіровоград».
http://www.novosti.kr.ua/6475-5.html
Кіровоградська облрада прийняла рішення «Про відчуження нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області».
За нього проголоcувала більшість депутатів на сьогоднішній сесії, передає кореспондент Новин Кіровоградщини.
У документі йдеться про надання дозволу комунальному підприємству «Аеропорт Кіровоград» на відчуження (продаж) на конкурентних засадах через аукціон нерухомого майна, що перебуває на балансі цього підприємства, розташованого за адресою: м. Кіровоград, вул. Короленка, 1А.
«Стартову ціну об'єкта буде визначено на підставі незалежної оцінки цього майна. Кошти, одержані внаслідок продажу, будуть спрямовані до бюджету розвитку обласного бюджету», — сказано в рішенні.
Крім цього, до рішення було включено пропозицію про ліквідацію комунального підприємства «Аеропорт Кіровоград».
Re: Всяке різне
приватні літаки як літали, так і будуть там літати - ІМХО!
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 333
- З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
- Звідки: Irpin
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Мечеть замість нового терміналу. Бачення розвитку Жулян до Євро 2012 від Майкрософту.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
Хто в курсі, що твориться останні дні з експедією?
В неті надибав тільки таке: http://www.frazpc.pl/b/285716
Код: Виділити все
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.expedia.com/default.asp" on this server.
Reference #18.af487b5c.1315226363.1908ef77
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Всяке різне
через ІР наразі заходить на ту що .com http://216.251.120.22
також відкривається .ie
.de, .co.uk мертві
також відкривається .ie
.de, .co.uk мертві
Re: Всяке різне
Замечал такое несколько дней назад--думал, с моей стороны какие-то проблемз. Сейчас проверил--открылось .co.uk , а .com и .de --эксесс динайд. Это, конечно, ни в какие ворота, учитывая, что Экспедия-мой выбор №1 при покупке билетов.popTAB писав:через ІР наразі заходить на ту що .com http://216.251.120.22
також відкривається .ie
.de, .co.uk мертві
Re: Всяке різне
На Україні потроху добудовуються аеропорти, а потенційні гравці, що могли б туди когось водити потроху самоусуваються. По словах інсайдерів, Ейр Берлін сильно лихоманить, не ровьон час і... Німецькі крила також останнім часом один за одним урізають східні напрями. Як ніби мало було основним гравцям чартерного ринку негараздів в північній Африці, проблем Греції і тд. так ходять вперті чутки ніби Єгипет збирається впровадити тотальний візовий режим і деякі нововведення щодо дресскоду для іноземців. То зрозуміло, що пилять гілку на якій сидять, але там де замішана релігія логіка працює туго... Нашим рідним від того теж не полегчає...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 8 гостей