WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

Inguri писав: 01 вересня 2020, 22:35 3 години до вильоту?
Зауважте, що вам автоматично переоформили ваше бронювання на альтернативний рейс. Тобто, ви маєте прийняти рішення за 3 години до часу цього альтернативного рейсу. Також прочитайте уважно які умови вказані в повідомленні про зміну рейсу. Можливо щось змінилося в правилах з того часу, коли мій рейс переносили.
glen
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 02 вересня 2020, 16:30
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення glen »

Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Цікавить наступне, чи можу я визначитись з прийняттям рішення стосовно зміни рейсу або повернення оплати вже після часу вильоту оригінального рейсу? Рейс скасований повністю до кінця зимового розкладу. Тобто, рейс був 20.09, чи можу я прийняти рішення про перебронювання або повернення коштів 25.09 або 25.10 (протягом 60 днів після вильоту, які Wizzair надає мені як можливість зміни дати вильоту). На сайті ніякої інформації немає, в листі вказано - Будь ласка, майте на увазі, що ви повинні обрати один із вищевказаних варіантів не пізніше ніж за три години до запланованого часу вильоту нового рейсу. Що я розумію, як, змінюй, коли хочеш, але не пізніше ніж за 3 годин до вильоту рейсу, на який хочеш перебронювати. І на додачу, чи буде відповідь така ж для рейсів, які скасовані на той день, що я купував, але перенесені на інший доступний день через декілька днів?
Liubko
Airbus A340
Повідомлень: 803
З нами з: 13 квітня 2020, 20:29

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Liubko »

glen писав: 02 вересня 2020, 16:33 Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
P@vel
Airbus A318
Повідомлень: 45
З нами з: 03 червня 2017, 19:13
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення P@vel »

P@vel писав: 30 серпня 2020, 17:04
Таки погнали пустой самолет со Львова в Лиссабон. Позвонил на всякий случай на телефон горячей линии, англоязычный консультант сказал, что если бы я хотя бы позвонил вчера, а не за час до вылета, то он смог бы поменять даты. А так, се ля ви.
Забавно, вчера получил от Wizzair письмо следующего содержания в отношении рейса, на который я не попал, может и к лучшему ))
Dear Customer,
We have been notified that on your recent flight W6 6851 LWO-LIS 30.08.2020 there was a passenger, which was later diagnosed with Coronavirus. We would like to kindly ask you to contact your local health authority immediately and follow any guidance that is given by them.

Kind Regards,
glen
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 02 вересня 2020, 16:30
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення glen »

Liubko писав: 02 вересня 2020, 21:52
glen писав: 02 вересня 2020, 16:33 Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Vitaliy »

glen писав: 03 вересня 2020, 12:00
Liubko писав: 02 вересня 2020, 21:52
glen писав: 02 вересня 2020, 16:33 Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
писати скаргу
Аватар користувача
dtm
Airbus A340
Повідомлень: 720
З нами з: 04 лютого 2019, 17:13
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення dtm »

glen писав: 03 вересня 2020, 12:00
Liubko писав: 02 вересня 2020, 21:52
glen писав: 02 вересня 2020, 16:33 Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Вести себе варто спокійно, гроші впадуть на рахунок віз через кілька днів після дати коли мав відбутись політ.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Krakowite »

Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
glen
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 02 вересня 2020, 16:30
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення glen »

Відповідь від підтримки
Стосовно Вашого запиту, повідомляємо Вам, що після оригінальної дати вільоту, опція зміни дати перельоту буде недоступна
glen
Airbus A318
Повідомлень: 9
З нами з: 02 вересня 2020, 16:30
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення glen »

Krakowite писав: 03 вересня 2020, 17:19 Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
roger
Airbus A320
Повідомлень: 335
З нами з: 07 грудня 2017, 20:55
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення roger »

glen писав: 03 вересня 2020, 17:32
Krakowite писав: 03 вересня 2020, 17:19 Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
Як я уже писав раніше, далі буде...
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Rel »

Тоже изменили два рейса. А я и рад. Понятно же, что через месяц не откроют Европу.
В итоге мои примерно 2500 после 5-6 покупок и отмен превратились уже в примерно 7600.
Воспользовавшись последним днём клуба купил на весну билетов во Вроцлав по 289 грн, остальное хочу вывести.
Внимание вопрос: как думаете, деньги разделят только один раз на 120% или учтут все разы и они сдуются почти в ноль? Мне назовут выводимую сумму и решение перед окончательным выводом?
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

Никуда не выведите ничего. Кешем только за те билеты возвращают , что куплены кешем
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Rel »

Спасибо. Я уже нашёл ссылку в почте в письме с возвратами - https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-c ... on-request
Туда нужно вводить номера броней, и подходит только одна, самая первая. Пока придержу деньги. Надеюсь, ещё полетаем и курс гривны к тому времени продержится.
Хотя интересно, конечно, если вернут деньги с первой брони, смогут ли они анулировать все остальные деньги? И что будет с бронью, которую я вчера купил за бонусы?
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення Krakowite »

Wizz air збільшив оплату для перевезення немовлят віком до 2 років без резервації додаткового місця до фіксованої суми у 30 євро.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
Аватар користувача
ant0xa
A380
Повідомлень: 1009
З нами з: 25 січня 2017, 20:35
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення ant0xa »

makor писав: 06 вересня 2020, 19:22 Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
если это инфант - вообще никаких проблем, специально покупал для оного место, ибо цена одинаковая была много раз(как для инфанта, так и для взрослого).
видел, что пару раз для более взрослого ребенка(лет 4-5), которые не хотели на взлете садиться на отдельное место и скандалили - проводники по просьбе родителей таки давали спецремень.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

тогда отлично. Спасибо) тем более что наш в год уже выглядит больше 2хлетки )))
Аватар користувача
ant0xa
A380
Повідомлень: 1009
З нами з: 25 січня 2017, 20:35
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення ant0xa »

учтите, что для правильной покупки места для инфанта - нужно соблюсти некую процедуру:
1. купить билет на сайте с указанием вместо имени ребенка - толи EXTRASEAT, то ли что-то подобное(тип билета - взрослый).
2. потом позвонить в коллцентр и сообщить, что отдельное место покупается для инфанта.
это поможет избежать проблем при регистрации.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Повідомлення makor »

Якщо ви бронюєте додаткове місце онлайн, введіть код INFANT замість імені пасажира. У полі прізвища необхідно вказати прізвище пасажира. Якщо ви здійснюєте бронювання через Інтернет, додатково зателефонуйте в кол-центр Wizz Air, введіть повне ім’я дитини та підтвердьте, що він/вона подорожуватиме в автокріслі.
не скажут что без автокресла нельзя?)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 19 гостей