Це просто якийсь андерграунд (а не авіакомпанія)!
Спочатку коротка хронологія подій.
01.07.2020
Отримав лист "щастя" про те що мій рейс на 19.07.2020(!!) в Катанію успішно скасовано:
У зв'язку з виниклою форс-мажорною обставиною, а саме не готовність країн ЄС приймати громадян з України
До слова СкайАп так любить слово форс-мажор, що їм варто його додати до назви авіакомпанії.
Я вже почав міркувати, що робити, переносити, чи починати зашквар зі спробою повернути кошти так як:
3. повернення коштів за авіаквиток згідно правил застосованого тарифу (для цього надішліть запит на повернення коштів на e-mail
letstalk@skyup.aero або Вашому агенту з продажу і вкажіть номер бронювання).
Спойлер - як виявилось пізніше, квитки мені скасували тільки туди (!!), хоча я купував туди/назад одним бронюванням.
06.07.2020
Тим часом, деякі АК як наприклад Ryanair, успішно почали польоти до Італії.
Тобто, лети якщо хочеш, але повториш досвід туристів-імбецилів які "відпочивають" зараз в Греції.
Чому я про це згадав, якщо інші летять, значить зараз вже немає такої причини скасування як "через коронавірус та встановлені державою обмеження на перельоти"
Я вірно розумію?
06.07.2020 (вечір)
Отримую ще один лист, тільки вже про скасування зворотних рейсів, але вже з абсолютно іншої причини:
SkyUp Airlines тимчасово скорочує польотну програму за напрямком Катанія - Київ через дію обмежень на перетин кордону Італії для громадян з України.
Рейси у період з 23.07.2020 до 31.07.2020 включно скасовані.
І найголовніше:
3. Відшкодування повної вартості квитка. Надішліть запит на повернення коштів на
letstalk@skyup.aero або зверніться до вашого агента з продажу і вкажіть номер бронювання.
І от, я розумію що нічого не розумію.
Я думав якщо скасовується один з рейсів в сегменті, значить скасовується все бронювання?
Чи може бути так, що рейс туди скасовано з причини "А", назад з причини "Б", і відповідно різні умови на скасовані рейси?
Чи можу я просити запропоноване повернення коштів по всьому бронюванню посилаючись на скорочення польотної програми, а не так званий "форс-мажор"? Тим більше що я планував змістити бронювання з 19.07 на на +2 дні на 21.07, але тепер я не маю такої можливості.
Хто що думає з цього приводу?