Inguri писав: ↑03 липня 2020, 10:43
У правилах деяких а/к прописаний обов"язок перевіряти періодично статус рейса, тому "сделать вид, что об этом не знали и приехать в аэропорт" може не пройти.
Безумовно. Я не сперечаюсь. Це я як фантастичний варіант написав. Я б сам так не вчинив би. Але знаю про такі випадки, коли люди діяли так, щоб довести щось як принцип, але опинились в ситуації, коли в аеропорту просто не було з ким розмовляти, а колцентр не мав повноважень пересаджувати на рейси інших а/к навіть у день скасування рейсу.
grzegorz писав: ↑03 липня 2020, 13:02
Тут є ймовірність, що турки свій рейс скасують (відповідно і вся бронь анулюється), а партнер - ні. Тому тут партнер нічим не зарадить.
Бронювання не анулюється. Вам запропонують варіанти згідно діючої політики перебронювання (якщо скасування станеться за декілька днів/тижнів). Але якщо скасування відбудеться в день першого рейсу, то Вас або (а) перебронює до кінцевого пункту призначення перший перевізник (навіть, якщо скасують рейс ТК, а не першого перевізника) або (б) запропонують летіти до пункту, звідки Вас повинні були везти ТК, і вирішувати ситуацію з ними, і вже ТК в аеропорту зможуть запропонувати Вам набагато більше варіантів ніж колцентр. В будь-якому випадку, у разі скасування рейсу в день вильоту, якщо Ви в аеропорту, то Вам можуть запропонувати варіанти, про які колцентр і думати не може. Але якщо Вас турбує саме скасування за дні або тижні, то варіантів у Вас, нажаль, небагато.