Вирішення проблем з готелями
Вирішення проблем з готелями
Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
- nyakove
- Airbus A330
- Повідомлень: 671
- З нами з: 30 червня 2018, 05:23
- Звідки: KyivNotKiev
- Контактна інформація:
Re: Вирішення проблем з готелями
Гнучке бронювання може передбачати різні політики. Наприклад, скасувати не можна, а можна перенести на інший період. Тому треба дивитись конкретні умови по кожному з випадків
Re: Вирішення проблем з готелями
1. Ось текст з першого бронювання:
Cancellation Policy: A cancellation is free of charge if done by XX Aug 2020
01:00 PM (hotel local time). Cancellation penalty is XXX.XX EUR if cancelled after
XX Aug 2020 01:00 PM.
2. З другого:
Cancellation policy
No charge for cancellations up to 24 hours
before scheduled arrival; after this time or if there
is a no-show, the hotel may charge 1 night of the
booking.
Re: Вирішення проблем з готелями
І ще запитання. Є вже оплачене в Таллінні на кінець червня, але готель закритий до 1 липня. Можна на основі цього факту запросити повернення коштів?
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Вирішення проблем з готелями
А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.Bagach писав: ↑02 червня 2020, 14:33 Маю деякі проблеми з двома мадридськими готелями.
Забронював на 20-ті числа серпня ці готелі по гнучкому тарифу. Готелі мережеві, досить відомі.
Опишу ситуацію по кожному випадку:
1. Бронював готель через посередника (сайт-агентство). Готель через коронакризу закрився до 1 вересня. Написав на офіційну сторінку готеля у Фейсбук з проханням роз'яснити ситуацію. Мені сказали, що моє бронювання "немає політики відміни" (це як?) і мене будуть тримати в курсі щодо ситуації. Коротше кажучи, "обо всем и ни о чем". Бронювання скасував через те ж агентство.
2. Бронював через офіційний сайт готелю. На даний момент потрібно скасувати бронювання. Відкриваю бронювання, і не бачу жодної кнопки управління бронюванням. Пишу на підтримку мережі. Мені у відповідь: ваше бронювання без права відміни. Відпривив їм підтвердження бронювання з текстом cancellation policy.
З карт остаточного списання не було, як це майже завжди буває при non-refundable. Тільки в готелі №2 була предавторизація з поверненням суми на наступний день.
Що це за цирк такий з мадридськими готелями, що вони гнучкі бронювання дружно стали трактувати як non-refundable?
Ну і, в зв'язку з такими некоректними діями готелей планую перевипустити кредитну картку. Чи коректна така дія?
Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома
Кстати, замена карточки (или даже закрытие счета) не гарантируют, что деньги не спишут
Re: Вирішення проблем з готелями
Написал им сегодня, процитировал политику отмены, приложил само подтверждение. Только что в ответ прислали письмо, что бронь все же отменили.mmyykkoollaa писав: ↑02 червня 2020, 17:11 А в чем проблема? Если у вас есть подтвержение (емейл?), где сказано, что отмена бесплатна, то напишите им на их официальный емейл адрес, что отменяете бронирование, и вопрос закрыт. Ну позвоните им, для надежности. Что они думают, не важно.
Правда на сайте бронь по коду все же находится. Но то такое...
За деньги боюсь, конечно. Если спишут, то уже есть аргумент для банка в виде вышеупомянутого ответа.mmyykkoollaa писав: ↑02 червня 2020, 17:11 Или вы боитесь, что они спишут деньги? Это врядли, но если спишут - скажете банку сразу, что они списали деньги без вашего ведома
Re: Вирішення проблем з готелями
Якраз сьогодні готель сам скасував моє non-refundable бронювання.
Написав агенту, через якого бронював, запит на повернення коштів.
Посередник написав у готель, але судячи з тексту листа, м'яко футболить мене до переписки з готелем. Останній, в свою чергу, напевно буде намагатись вмовити мене не повертати кошти, а змінити дату бронювання.
Ох же ж ці посередники...
Re: Вирішення проблем з готелями
Естонський готель підтвердив рефанд. Сказав чекати до 90 днів.
Re: Вирішення проблем з готелями
У кого яка ситуація з відміною/переносом/запитом на ваучер по non-refundable бронюваннях при неможливості подорожі через туристичний бан?
Я бронював готель мережі Steigenberger у Німеччині. При неявці повертають 10% суми. Писав їм про туристичний бан з боку ЄС. Сказали, що без проблем перебронюють.
Я бронював готель мережі Steigenberger у Німеччині. При неявці повертають 10% суми. Писав їм про туристичний бан з боку ЄС. Сказали, що без проблем перебронюють.
Re: Вирішення проблем з готелями
Перебронировал несколько отелей (Novotel, Steigenberger). Подтверждения ребукинга прислали не на фирменном бланке, а просто в режиме текста. Как на границе относятся к таким подтверждениям?
Re: Вирішення проблем з готелями
Я в Мюнхене и Катовице показывал распечатку электронного письма - проблем не было.
Re: Вирішення проблем з готелями
Сразу чувствуется почерк мюнхенских погранцов. MUC - единственное место, где меня просили показать бронь отеля. Там же и удивлялись коротким сроком поездки, и лопатили паспорт, смотря историю поездок.
Про Катовице вообще легенды ходят.
Re: Вирішення проблем з готелями
На самом деле бронь часто просят в разных точках Шенгена. Можете ради интереса понаблюдать на паспортном.
Вся Польша по моему опыту это крайне дотошный осмотр штампов. Наверное за каждым украинским паспортом видят заробитчанына-нелегала. Ну или я лицом не вышел, подозрительный
Re: Вирішення проблем з готелями
Ну, бронь отеля - обычная вещь. А вот вопросы где я работаю и сколько денег везу меня единственный раз спросили в Тегеле (в Шёнефилде никогда не спрашивали такое)
Re: Вирішення проблем з готелями
Вполне возможно. Но я с этм не стыкался, ни в поезде Интерсити, ни в АП Шопена. Наверное, образ у меня не гастарбайтерский.
Помню, вы уже писали об этом. Перенимают опыт коллег из Бен-Гуриона.
Re: Вирішення проблем з готелями
На такой треш попадал только в Катовицах. В Кракове, Вроцлаве, Шопене, Модлине, Дорогуске - беглый взгляд на штампы, вопрос "цель приезда, на долго ли?" и счастливого пути. Долго распрашивают обладателей чистых паспортов или рабочей визы
- Sirko Production
- Airbus A319
- Повідомлень: 290
- З нами з: 04 березня 2020, 14:59
- Контактна інформація:
Re: Вирішення проблем з готелями
Ви такі не одні (як мінімум нас таких двоє "підозрілих").
Один раз при вильоті з Катовіце мене більше години в окремій кімнаті примусили чекати через те що не могли порахувати в'їзди/виїзди, здалось що не вистачає одного штампу.
І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні. Іноді висловлюючи свою неповагу виставляючи лише 2-х прикордонників на цілий літак, через що швидше ніж за 2 години рідко коли вдавалось їх кордон проходити.
Re: Вирішення проблем з готелями
К сожалению, это появилось не на пустом месте. Тысячи обладателей липовых рабочих виз и прочих любителей пощекотать нервишки какими-то схемами. Понятное дело, что вероятность таких схемщиков с перемещением восточнее падает, но предубеждения никуда так просто не денутся.Sirko Production писав: ↑21 липня 2020, 11:50 І взагалі поляки мають звичку Українців довго і дотошно тримати на кордоні.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 20 гостей