Коронавірус і цивільна авіація

Загальний авіафорум
Закрито
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Ferrari »

Маразм крепчал)
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Olek »

Из релиза Austrian Airlines

Redimensioning of the fleet: Dash, A319 and three B767 aircraft will be taken out of service
In order to adjust capacity to the changed demand from Corona, Austrian Airlines has decided to make some fleet changes. In addition to the phase-out of the original 18 Dash turboprops, which was decided and started in 2019, all seven A319 jets and three of the six B767s are to be retired by 2022. The Boeing 767 aircraft are OE-LAT, OE-LAW and OE-LAX, which are among the oldest aircraft in the fleet with an average age of 28 years. The other three B767s are between 19 and 21 years old. The entire fleet currently has an average age of 15.4 years. By phasing out older aircraft, the age will decrease to 14.6.

The entire Austrian Airlines fleet currently numbers around 80 aircraft. The phase-out of the turbo-prop fleet and the phase-in of A320s would have reduced the fleet to 70. The restart plan now envisages a fleet of around 60 aircraft in 2022, nine of which will be long-haul aircraft. The adaptation of the fleet is to take place in stages. Since it is mainly smaller aircraft that are being decommissioned, this corresponds to a capacity reduction of around 20%.
UnaUnso
Airbus A319
Повідомлень: 245
З нами з: 05 липня 2012, 22:48
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення UnaUnso »

Olek писав: 21 квітня 2020, 19:30 Из релиза Austrian Airlines

... all seven A319 jets ... are to be retired by 2022.
Дивне рішення...

Під час малого попиту було б логічно використовувати малі літаки...
Чи вони були дуже старі та споживали багато пального? Так воно від'ємне зараз, чи принаймні ціна на нього...

Не зрозуміло.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення makor »

Там еще остались эмбраеры. Оставят 35 320/321 и 17 е175. Зачем оставлять старье.
Аватар користувача
North_West
A380
Повідомлень: 1425
З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
Звідки: WAW
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення North_West »

Air Mauritius board says company will not be able to meet financial obligations in foreseeable future; becomes second airline to file for bankruptcy after Virgin Australia, which appointed administrator on April 21
https://www.businesstoday.in/sectors/av ... 01755.html
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Krakowite »

На 25 апреля запланирован первый регулярный рейс Белавиа с Минска в Вену

https://news.tut.by/society/681899.html
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Bagach »

Маю на руках квитки: Air France, Lufthansa, Air Baltic, LATAM, МАУ, LOT. По мірі відміни рейсів, буду переносити подорожі на 5-6 місяців вперед. Одна подорож вже перенесена з травня на жовтень.
Відгадайте з першого разу, за який квиток я хвилююсь більше за все? :)
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Sirko Production »

Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:04 Маю на руках квитки: Air France, Lufthansa, Air Baltic, LATAM, МАУ, LOT. По мірі відміни рейсів, буду переносити подорожі на 5-6 місяців вперед. Одна подорож вже перенесена з травня на жовтень.
Відгадайте з першого разу, за який квиток я хвилююсь більше за все? :)
Я думаю LOT, адже ці паскуди пропонують змінювати дати квитків з бонусом у вигляді ваучеру на знижку на наступний рейс в розміні 30%, дозволяють змінювати не тільки дати, а й маршрут, зі знижкою 200 злотих, і навіть (паскуди!!) дозволяють робити запит на повернення коштів(!!).
Скільки варіантів що складно прийняти рішення!

П.С.
Сам маю квитки LOT на травень.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Bagach »

Sirko Production писав: 24 квітня 2020, 13:21
Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:04 Маю на руках квитки: Air France, Lufthansa, Air Baltic, LATAM, МАУ, LOT. По мірі відміни рейсів, буду переносити подорожі на 5-6 місяців вперед. Одна подорож вже перенесена з травня на жовтень.
Відгадайте з першого разу, за який квиток я хвилююсь більше за все? :)
Я думаю LOT, адже ці паскуди пропонують змінювати дати квитків з бонусом у вигляді ваучеру на знижку на наступний рейс в розміні 30%, дозволяють змінювати не тільки дати, а й маршрут, зі знижкою 200 злотих, і навіть (паскуди!!) дозволяють робити запит на повернення коштів(!!).
Скільки варіантів що складно прийняти рішення!

П.С.
Сам маю квитки LOT на травень.
У мене ЛОТ на вересень. За нього не хвилююсь зовсім, так як думаю, що у випадку проблем в нього влиють стільки бабла, скільки потрібно. Питання тільки, чи будуть вони літати у Львів.
Давайте ще варіанти. :)
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Sirko Production »

Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:28
У мене ЛОТ на вересень. За нього не хвилююсь зовсім, так як думаю, що у випадку проблем в нього влиють стільки бабла, скільки потрібно. Питання тільки, чи будуть вони літати у Львів.
Давайте ще варіанти. :)
Насправді, з Вашого переліку, мої антигерої це Air France (KLM), адже гроші вони не повертають, ваучери дають тільки на рік і без жодних бонусів, хоча Українські антагоністи - МАУ - теж не викликають довіри, але принаймні дають ваучери на 2 роки і +25% бонусу, тобто, на фоні з Air France вони все ж краще(якщо так можна сказати) виглядають)
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Bagach »

Sirko Production писав: 24 квітня 2020, 13:40
Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:28
У мене ЛОТ на вересень. За нього не хвилююсь зовсім, так як думаю, що у випадку проблем в нього влиють стільки бабла, скільки потрібно. Питання тільки, чи будуть вони літати у Львів.
Давайте ще варіанти. :)
Насправді, з Вашого переліку, мої антигерої це Air France (KLM), адже гроші вони не повертають, ваучери дають тільки на рік і без жодних бонусів, хоча Українські антагоністи - МАУ - теж не викликають довіри, але принаймні дають ваучери на 2 роки і +25% бонусу, тобто, на фоні з Air France вони все ж краще(якщо так можна сказати) виглядають)
Air France я перебронював. Люфтганзу - також, ще й з бонусом. LATAM - повернення коштів в процесі. Балтік залишив з чотирьох рейсів до Києва лише один, що заставило мене переконфігурувати подорож. Про Лот я говорив. Про подорож з МАУ нічого не відомо, так як подорож аж на кінець серпня.

Давайте перефразую питання. Якщо карантини з локдаунами затягнуться, то у якої з вищенаведених компаній найбільші шанси перестати існувати?
Аватар користувача
Sirko Production
Airbus A319
Повідомлень: 290
З нами з: 04 березня 2020, 14:59
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Sirko Production »

Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:48
Давайте перефразую питання. Якщо карантини з локдаунами затягнуться, то у якої з вищенаведених компаній найбільші шанси перестати існувати?
Це очевидно що МАУ))
Я просто намагався внести різноманіття, говорячи про інші авіакомпанії :roll:
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Bagach »

Sirko Production писав: 24 квітня 2020, 13:53
Bagach писав: 24 квітня 2020, 13:48
Давайте перефразую питання. Якщо карантини з локдаунами затягнуться, то у якої з вищенаведених компаній найбільші шанси перестати існувати?
Це очевидно що МАУ))
Я просто намагався внести різноманіття, говорячи про інші авіакомпанії :roll:
Правильно.
Але те, що я взяв квиток за 500$ ще й за рік - то моя відповідальність. І я вже скоригував алгоритм планування подорожей на майбутнє, щоб звести до мінімуму вплив форс-мажорів.
Аватар користувача
Андрей_киев
Airbus A321
Повідомлень: 401
З нами з: 31 жовтня 2010, 22:14
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Андрей_киев »

Борисполь что ли открыли )
Вкладення
Снимок.JPG
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Krakowite »

Цікаво, чому рейс на Дубаї відлітає з терміналу B
DIMMka
Airbus A330
Повідомлень: 523
З нами з: 28 березня 2014, 11:35
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення DIMMka »

AQS писав: 04 квітня 2020, 21:20
DIMMka писав: 04 квітня 2020, 21:09
AQS писав: 04 квітня 2020, 20:49
Как я уже сказал, Ваше право. Сначало придется судится с агентством, деньги Вы передавали оператору не напрямую.
Ещё больше задело то, что специально попросил добавить страхование финансовых рисков при невылете. Добавили. Там есть четко пункт договора, который включает введение в стране вылета или прибытия ограничений. И все равно, - выбирайте любой тур на другие даты.
Как я уже говорил, Вы можете смело обращаться в суд. Но желательно после карантина. Думаю, если Вы подготовите письмо о том, что Вам срочно нужны средства, так как у Вас есть проблемы с 1,2,3,4. То оператор после снятия карантина сможет Вам вернуть средства в соответствии с Договором.
Отчитываюсь, вдруг интересно. Страховая ВУСО молча проигнорировала сроки ответа на адвокатский запрос, сейчас думаем как с ними поступить. А вот Корал сразу прислали письмо с предложением перевести деньги в валюту, и сделать доступными к использованию на любую заявку до мая 2021 года, кроме новогодних праздников. Предложение с моей стороны было принято.
Аватар користувача
Bagach
A380
Повідомлень: 6517
З нами з: 05 січня 2018, 15:11
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Bagach »

Підкажіть, як наразі ситуація в авіакомпаніях з поверненням квитків за тарифами Full Flex?
Аватар користувача
Ferrari
A380
Повідомлень: 4662
З нами з: 01 квітня 2020, 09:45
Звідки: HRK
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення Ferrari »

Bagach писав: 24 квітня 2020, 21:48 Підкажіть, як наразі ситуація в авіакомпаніях з поверненням квитків за тарифами Full Flex?
Air France возвращает
Аватар користувача
andrewcrow
A380
Повідомлень: 1234
З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення andrewcrow »

Перевод статьи французского журнала France Aviation. 23.04.2020 02:21
Для информации:

-Virgin уволил более 3000 человек, в том числе 600 пилотов.

-Finnair возвращает 12 самолетов и увольняет 2400 человек.

-Finair отказался от 22 самолета и уволил 4100 человек.

- Ryanair Grounde 113 самолетов и избавляется от 900 пилотов - подрядчиков на данный момент, еще 450 в ближайшие месяцы.

- Norvegian Airlines полностью прекращает свою дальнобойную деятельность !!! 787 возвращены арендодателям.

- SAS удаляет 14 самолетов и лицензии 520 пилотов.

- Скандинавские государства изучают план ликвидации норвежцев и SAS для восстановления новой компании с нуля.

- Ethiad отменяет 18 заказов на A350, Grounde 10 A380 и 10 Boeing 787, пока 720 увольнений

- Эмират Грунде 38 A380, отменяет все заказы на Боинг 777х (150 самолетов, самый большой заказ для этого типа). Они «предлагают» всем сотрудникам старше 56 лет уйти на пенсию

- Wizzair возвращает 32 A320 и увольняет 1200 человек, включая 200 экипажей еще одна волна планирует 430 увольнений в ближайшие месяцы. Оставшимся работникам заработная плата будет снижена на 30%.

- IAG: отказывается от заказа Air Europa (и заплатит за это 40 миллионов компенсаций), они рассматривают вопрос о закрытии Level France.

- Иберия: 56 самолетов законсервированы.

- British Airways 34 самолета законсервированы. Все старше 58 лет в компании IAG должны уйти на пенсию.

- Luxair сокращает свой парк на 50% (и связанные с этим сокращения)

- CSA отменяет свой дальнемагистральный сектор и держит только 5 самолетов средней дальности

- Eurowings в банкротстве

- Брюссельская авиакомпания сокращает свой парк на 50% (и связанные с этим сокращения)

- Luftansa планирует законсервировать 72 самолета (двумя частями)

- HOP! (дочка Air France) изучает возможность сокращения парка и персонала на 50%.

Дополнительная информация:

В настоящее время в концерне "Аэробус" хранится 60 новых самолетов, а покупателя не видно (отмена заказа), включая 18 самолетов A350. В сентябре они прогнозируют минимум 8000 самолетов пригвоздить. В среднем 5,8 экипажа на самолет (в среднем и на дальние расстояния вместе), что составляет более 90 000 безработных пилотов по всему миру.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Повідомлення converj »

Мир ждет новые экономические и структурные модели в авиаотрасли
Закрито

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей