- hongkong.jpg (47.95 Кіб) Переглянуто 4097 разів
Коронавірус і цивільна авіація
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Кількість пасажирів в аеропорту Гонгконгу в березні 2020
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Руйнуються базові засади авіаційного бізнесу
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Там ещё Wizz же должен быть впереди раяна! Короче, в будущем останутся одни лоукосты. Они сговорятся и повысят цены. Тогда появятся ультралоукосты (с ценой нынешних лоукостов).
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
У лоукостов много денег, но классикам денег дадут государства. Уже почти точно деньги получат американские АК (Дельта, АА и Юнайтед), Алиталия, наверняка получат Люфтганза и ЭйрФранс, скорее всего получат очень многие другие. Так что все останется как было, только пассажиров станет меньше.
крестый лёт

пресс-служба Одесской епархии писав:
За три часа был совершен облёт всех населенных пунктов Одесской епархии, во время которого непрестанно возносилась Богу молитва о помиловании нашей Родины, о прекращении эпидемии, о спасении всех людей, читались акафисты и воспевались богослужебные песнопения
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Авіаперевезення під час кризи: Єврокомісія розробила нові інструкції
Єврокомісія оприлюднила нові інструкції з організації важливих транспортних перевезень на період кризи щодо Covid-19.
Про це повідомляється на сайті Європейської комісії.
"На вантажні авіаперевезення припадає близько 35% світової торгівлі, вони є ключовою частиною вантажного транспорту й критичним додатком до морських та наземних перевезень. Ми пропонуємо конкретні дії, які дозволять продовжувати такі послуги, включаючи пасажирські літаки. Товари, що мають часові обмеження для використання, як медикаменти, мають перевозитися повітрям. Ухвалені сьогодні інструкції пропонують усунути або гнучко підходити до заборони на польоти вночі або слотові обмеження в аеропортах, а також спеціальні заходи щодо поводження з екіпажами", - зауважила єврокомісар з питань транспорту Адіна Валеан.
Зокрема, пропонується надати право на польоти для додаткових вантажних операцій з-поза меж ЄС, на які зазвичай поширюються обмеження, навіть якщо такі перевезення здійснюються пасажирськими літаками. Екіпажі таких літаків мають бути позбавлені обмежень на подорожі, якщо в них немає симптомів захворювання.
Такі заходи, наголошують у Єврокомісії, є тимчасовими та розраховані на період до завершення кризи.
"Єврокомісія також закликає всі треті країни утримуватися від непотрібних заборон на вантажні авіаперевезення, надто якщо такі заборони будуть суперечити вже укладеним угодам. У спільних інтересах зберегти перевезення товарів за всією ланкою постачання товарів, включаючи критично важливі та невідкладні, такі як медичні поставки", - йдеться у повідомленні Єврокомісії.
https://www.ukrinform.ua/rubric-world/2 ... ukcii.html
Єврокомісія оприлюднила нові інструкції з організації важливих транспортних перевезень на період кризи щодо Covid-19.
Про це повідомляється на сайті Європейської комісії.
"На вантажні авіаперевезення припадає близько 35% світової торгівлі, вони є ключовою частиною вантажного транспорту й критичним додатком до морських та наземних перевезень. Ми пропонуємо конкретні дії, які дозволять продовжувати такі послуги, включаючи пасажирські літаки. Товари, що мають часові обмеження для використання, як медикаменти, мають перевозитися повітрям. Ухвалені сьогодні інструкції пропонують усунути або гнучко підходити до заборони на польоти вночі або слотові обмеження в аеропортах, а також спеціальні заходи щодо поводження з екіпажами", - зауважила єврокомісар з питань транспорту Адіна Валеан.
Зокрема, пропонується надати право на польоти для додаткових вантажних операцій з-поза меж ЄС, на які зазвичай поширюються обмеження, навіть якщо такі перевезення здійснюються пасажирськими літаками. Екіпажі таких літаків мають бути позбавлені обмежень на подорожі, якщо в них немає симптомів захворювання.
Такі заходи, наголошують у Єврокомісії, є тимчасовими та розраховані на період до завершення кризи.
"Єврокомісія також закликає всі треті країни утримуватися від непотрібних заборон на вантажні авіаперевезення, надто якщо такі заборони будуть суперечити вже укладеним угодам. У спільних інтересах зберегти перевезення товарів за всією ланкою постачання товарів, включаючи критично важливі та невідкладні, такі як медичні поставки", - йдеться у повідомленні Єврокомісії.
https://www.ukrinform.ua/rubric-world/2 ... ukcii.html
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Авиакомпания продолжает выполнять рейсы из Москвы в следующие географические пункты Европы: Брюссель (Бельгия), Лондон (Великобритания), Берлин (Германия), Дублин (Ирландия), Мадрид (Испания), Рим (Италия), Амстердам (Нидерланды), Женеву (Швейцария), Париж (Франция).
С 29 марта Аэрофлот продолжит выполнение полетов в США только по маршруту Москва — Нью-Йорк — Москва.
https://www.aeroflot.ru/ru-ru/news/61710
С 29 марта Аэрофлот продолжит выполнение полетов в США только по маршруту Москва — Нью-Йорк — Москва.
https://www.aeroflot.ru/ru-ru/news/61710
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Ангар в аеропорті у Бірмінгемі тимчасово переобладнають під морг
Спочатку підготують місце для 1500 померлих з можливістю розширенню площі до 12000.
https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... am-airport
Спочатку підготують місце для 1500 померлих з можливістю розширенню площі до 12000.
https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... am-airport
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Я брал BBC и ставил ссылку.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Туркіші на міжнародці всьо. Останній рейс був з Мордора сьогодні ввечері. По Штатах пробували домовлятись, щоб залишати Чікаго, далі розліт Юнайтед, але й це вже теж не варіант. Сабіха закрита повністю, Пегасус на приколі. Турікіші поки виконують обмежену кількість внутрішніх рейсів (вони в Туреччині заміщають відсутнє масове залізничне сполучення).
Зато карґо повним ходом, в т ч з задіюванням пасажирських літаків.
Зато карґо повним ходом, в т ч з задіюванням пасажирських літаків.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Коронавірус. Як рятувати авіа?
Віктор Довгань
Радник міністра інфраструктури України
Якщо нічого не робити, експерти оцінюють втрати галузі в 10 млрд грн в першому кварталі 2020-го
Призупинення регулярного авіасполучення, закриття державних кордонів та інші заходи, яких вживають у багатьох країнах задля боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19, спричинили катастрофічне зменшення обсягів повітряного руху. Від цієї ситуації потерпають усі учасники авіаційного ринку. Вперше за майже 30 років українське небо фактично спорожніло — в авіації сьогодні надзвичайні виклики.
У зв’язку з прийняттям рішення РНБО та Кабінету Міністрів України щодо призупинення регулярного пасажирського повітряного сполучення з 17 березня по 3 квітня 2020 року, в авіаційної галузі країни виникла критична ситуація, що потребує термінового втручання державних органів. Падіння обсягів авіаруху за добу 18 березня 2020 року порівняно з цією ж датою 2019-го становить 58%. Зокрема, внутрішні польоти знизились на 56%, міжнародні - на 66%, а транзит — на 45%. Після повернення громадян України спецрейсами ми очікуємо падіння до 90%, а це фактично відсутність пасажирських авіаперевезень.
Міжнародні аеропорти «Бориспіль» та «Львів» втратили 98% доходів та практично припиняють операційну діяльність, очікується річне падіння пасажиропотоку на 32% порівняно з 2019-м.
Ситуація ускладняється тим, що значна частина авіаперевізників не в змозі сплачувати заборгованість (близько 800 млн грн). Сьогодні вживаються надзвичайні заходи для скорочення витрат: законсервовані термінал Д в аеропорту «Бориспіль» та основні об'єкти інфраструктури, скорочуються витрати на підтримання інфраструктури (прибирання, енергоспоживання, споживання палива, поточні ремонти тощо), 75% персоналу відправлено у відпустки.
Втім, зусиль державних аеропортів недостатньо для виходу з критичної ситуації. Уряду потрібно вживати негайних заходів, а саме:
1. Надання поворотної фінансової допомоги міжнародним аеропортам «Львів» та «Бориспіль», державному підприємству обслуговування повітряного руху «Украерорух».
2. Надання стабілізаційних кредитів українським авіаперевізникам з метою погашення заборгованості перед державними аеропортами «Бориспіль» та ДП «Украерорух».
3. Прийняття рішення про відстрочення на 90 днів сплати податків, зборів (в тому числі податку на доходи фізичних осіб), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствам авіаційної галузі.
4. Термінове затвердження фінансового плану міжнародного аеропорту «Бориспіль» на 2020 рік, оскільки це є умовою державних банків для отримання нових кредитів та перенесення строків погашення існуючих кредитів.
5. Відміна застарілих нормативних актів, які суперечать міжнародним стандартам фінансової звітності, пункт 13 Постанови КМУ щодо обов’язку державних підприємств подавати звіт про фінансовий стан підприємств у недостовірному вигляді (без врахування резерву сумнівних боргів).
6. Зменшення рівня відрахування частини чистого прибутку (доходу) державними підприємствами авіаційної галузі до 30% для реалізації концепції розвитку без фінансування з держбюджету.
7. Прийняття законопроекту про застосування нульової ставки податку на додану вартість до авіаперевезень у внутрішньому сполученні.
Якщо нічого не робити, експерти оцінюють втрати галузі в 10 млрд грн в першому кварталі 2020-го (авіаперевізників, аеропортів, хендлінгових служб, аеронавігаційний провайдер). Ми маємо об'єднати зусилля, щоб запобігти перетворенню України в білу пляму на авіаційній карті Європи та світу.
https://nv.ua/ukr/opinion/koronavirus-v ... 77594.html
Віктор Довгань
Радник міністра інфраструктури України
Якщо нічого не робити, експерти оцінюють втрати галузі в 10 млрд грн в першому кварталі 2020-го
Призупинення регулярного авіасполучення, закриття державних кордонів та інші заходи, яких вживають у багатьох країнах задля боротьби з поширенням коронавірусу COVID-19, спричинили катастрофічне зменшення обсягів повітряного руху. Від цієї ситуації потерпають усі учасники авіаційного ринку. Вперше за майже 30 років українське небо фактично спорожніло — в авіації сьогодні надзвичайні виклики.
У зв’язку з прийняттям рішення РНБО та Кабінету Міністрів України щодо призупинення регулярного пасажирського повітряного сполучення з 17 березня по 3 квітня 2020 року, в авіаційної галузі країни виникла критична ситуація, що потребує термінового втручання державних органів. Падіння обсягів авіаруху за добу 18 березня 2020 року порівняно з цією ж датою 2019-го становить 58%. Зокрема, внутрішні польоти знизились на 56%, міжнародні - на 66%, а транзит — на 45%. Після повернення громадян України спецрейсами ми очікуємо падіння до 90%, а це фактично відсутність пасажирських авіаперевезень.
Міжнародні аеропорти «Бориспіль» та «Львів» втратили 98% доходів та практично припиняють операційну діяльність, очікується річне падіння пасажиропотоку на 32% порівняно з 2019-м.
Ситуація ускладняється тим, що значна частина авіаперевізників не в змозі сплачувати заборгованість (близько 800 млн грн). Сьогодні вживаються надзвичайні заходи для скорочення витрат: законсервовані термінал Д в аеропорту «Бориспіль» та основні об'єкти інфраструктури, скорочуються витрати на підтримання інфраструктури (прибирання, енергоспоживання, споживання палива, поточні ремонти тощо), 75% персоналу відправлено у відпустки.
Втім, зусиль державних аеропортів недостатньо для виходу з критичної ситуації. Уряду потрібно вживати негайних заходів, а саме:
1. Надання поворотної фінансової допомоги міжнародним аеропортам «Львів» та «Бориспіль», державному підприємству обслуговування повітряного руху «Украерорух».
2. Надання стабілізаційних кредитів українським авіаперевізникам з метою погашення заборгованості перед державними аеропортами «Бориспіль» та ДП «Украерорух».
3. Прийняття рішення про відстрочення на 90 днів сплати податків, зборів (в тому числі податку на доходи фізичних осіб), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) підприємствам авіаційної галузі.
4. Термінове затвердження фінансового плану міжнародного аеропорту «Бориспіль» на 2020 рік, оскільки це є умовою державних банків для отримання нових кредитів та перенесення строків погашення існуючих кредитів.
5. Відміна застарілих нормативних актів, які суперечать міжнародним стандартам фінансової звітності, пункт 13 Постанови КМУ щодо обов’язку державних підприємств подавати звіт про фінансовий стан підприємств у недостовірному вигляді (без врахування резерву сумнівних боргів).
6. Зменшення рівня відрахування частини чистого прибутку (доходу) державними підприємствами авіаційної галузі до 30% для реалізації концепції розвитку без фінансування з держбюджету.
7. Прийняття законопроекту про застосування нульової ставки податку на додану вартість до авіаперевезень у внутрішньому сполученні.
Якщо нічого не робити, експерти оцінюють втрати галузі в 10 млрд грн в першому кварталі 2020-го (авіаперевізників, аеропортів, хендлінгових служб, аеронавігаційний провайдер). Ми маємо об'єднати зусилля, щоб запобігти перетворенню України в білу пляму на авіаційній карті Європи та світу.
https://nv.ua/ukr/opinion/koronavirus-v ... 77594.html
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Звучит отлично, и я за эти и другие предложения. Но есть проблема. Спасать нужно (почти) всех. Для этого нужны деньги в бюджете. А меры по спасению как раз предполагают уменьшение поступлений в бюджет. И остановка бизнесов приводит к уменьшению поступлений в бюджет. В общем, хватит явно не всем. А спасать нужно: население (многие останутся без зарплат), малые бизнесы (которые остались без прибыли), средние бизнесы, крупные бизнесы (олигархов). Кого лучше всего слышит наша власть мы уже знаем: спасать будут крупный бизнес (который сотрудничает с властью) и раздадут немного социальных подачек населению.
Опять-таки, мы знаем, что текущая власть не очень любит авиакомпании, по-этому даже в этом предложении ничего нет о поддержке авиакомпаний. Есть о поддержке аэропортов, но только государственных Борисполя и Львова. Остальные - крутитесь как хотите. Реальная помощь всем - только пункт 3, но с другой стороны он же самый тяжелый для государства, так что не удивлюсь, если его вычеркнут первым.
Опять-таки, мы знаем, что текущая власть не очень любит авиакомпании, по-этому даже в этом предложении ничего нет о поддержке авиакомпаний. Есть о поддержке аэропортов, но только государственных Борисполя и Львова. Остальные - крутитесь как хотите. Реальная помощь всем - только пункт 3, но с другой стороны он же самый тяжелый для государства, так что не удивлюсь, если его вычеркнут первым.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Уже сейчас видно, что думают только о крупном бизнесе.
Значит выход один, срочно продать Борисполь крупному бизнесу. Это шутка...
Значит выход один, срочно продать Борисполь крупному бизнесу. Это шутка...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Кстати, по сейчас по сути только Катарцы остались в строю иp больших хабовых перевозчиков на востоке. В Европе еще держаться KLM, BA, Aer Lingus.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Карта напрямків евакуаційних рейсів LOT за останні 10 днів
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість