Открытое небо
Re: Открытое небо
А ми як розраховуємо)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Ще б сказали що реально робиться, а не триндьож розводити.
Якийсь би трекер стадій, як колись з безвізом
Якийсь би трекер стадій, як колись з безвізом
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Так залишається лише підписати, це ж двосторонній договір
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
ЄС готовий перейти до підписання "відкритого неба" – угоди, якої бракує для запуску нових лоукост-рейсів.
Цей документ, що офіційно зветься Угодою про спільний авіаційний простір (САП), чекає на підпис ще від 2013 року. Тоді, на сумнозвісному вільнюському саміті Східного партнерства, Україна та ЄС парафували (тобто попередньо погодили) її текст, але затвердити його завадив внутрішній конфлікт всередині Євросоюзу.
Британія та Іспанія, між якими загострилася давня суперечка про статус аеропорту Гібралтару, вимагали додати до САП "своє формулювання" щодо цього аеропорту. Роки переговорів нічого не дали. Але від лютого, коли Британія вийшла з ЄС, ця проблема вирішилася сама собою.
І хоча Єврокомісія мала всі підстави поновити переговори щодо цієї угоді (минуло сім років, документ потребує змін), та на прохання України не стала цього робити. Отже, вже цього року угода має бути фінально затверджена.
Загалом, за даними джерел ЄвроПравди, закриті переговори Олівера Варгеї з урядовцями були таким собі концентрованим позитивом.
"Усі наші ідеї зустрічали позитивний відгук. Відкрите небо? Добре, давайте йти до підписання. Щоби цього року? Добре, домовилися, але в другій половині, раніше не встигнемо. Кажете, липень – це теж друга половина? Ха-ха, ну спробуймо пройти якийсь етап. АСАА? Домовилися, працюємо. Оновлення Угоди про асоціацію? Маєте право, чекаємо на пропозиції", – нарисно переповів хід дискусії один із присутніх на переговорах.
https://www.eurointegration.com.ua/arti ... 2/7106292/
Цей документ, що офіційно зветься Угодою про спільний авіаційний простір (САП), чекає на підпис ще від 2013 року. Тоді, на сумнозвісному вільнюському саміті Східного партнерства, Україна та ЄС парафували (тобто попередньо погодили) її текст, але затвердити його завадив внутрішній конфлікт всередині Євросоюзу.
Британія та Іспанія, між якими загострилася давня суперечка про статус аеропорту Гібралтару, вимагали додати до САП "своє формулювання" щодо цього аеропорту. Роки переговорів нічого не дали. Але від лютого, коли Британія вийшла з ЄС, ця проблема вирішилася сама собою.
І хоча Єврокомісія мала всі підстави поновити переговори щодо цієї угоді (минуло сім років, документ потребує змін), та на прохання України не стала цього робити. Отже, вже цього року угода має бути фінально затверджена.
Загалом, за даними джерел ЄвроПравди, закриті переговори Олівера Варгеї з урядовцями були таким собі концентрованим позитивом.
"Усі наші ідеї зустрічали позитивний відгук. Відкрите небо? Добре, давайте йти до підписання. Щоби цього року? Добре, домовилися, але в другій половині, раніше не встигнемо. Кажете, липень – це теж друга половина? Ха-ха, ну спробуймо пройти якийсь етап. АСАА? Домовилися, працюємо. Оновлення Угоди про асоціацію? Маєте право, чекаємо на пропозиції", – нарисно переповів хід дискусії один із присутніх на переговорах.
https://www.eurointegration.com.ua/arti ... 2/7106292/
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
https://www.avianews.com/ukraine/2020/0 ... ne_turkey/
Честно говоря, очень похоже на зраду. Я вижу, что получила от этого улучшения Турция. А что получила Украина? Может открыли новые региональные порты в Турции для рейсов МАУ? У украинских АК и так не было проблем с квотами на всех этих направлениях. Если есть спрос, то пришел бы СкайАп и запустил рейсы. Нужно защищать свои АК, а не отдавать весь пасспоток туркам.Документ полностью снимает существующие ограничения на полеты между Одессой и Стамбулом, где до недавнего времени квота позволяла выполнять до 28 рейсов в неделю авиакомпаниям каждой из стран.
На линии Львов-Стамбул квота расширена с 15 до 28 рейсов в неделю, на линии Херсон-Стамбул — с 10 до 21 в неделю, на линии Запорожье-Стамбул — с 14 до 21 в неделю, на линии Винница-Стамбул — с 10 до 14 в неделю, на линии Харьков-Стамбул — с 14 до 28 в неделю, на линии Николаев-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Ивано-Фраковск-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Киев-Даламан с 7 до 10 в неделю.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
ніби так,Sentry писав: ↑24 лютого 2020, 11:39 https://www.avianews.com/ukraine/2020/0 ... ne_turkey/Честно говоря, очень похоже на зраду. Я вижу, что получила от этого улучшения Турция. А что получила Украина? Может открыли новые региональные порты в Турции для рейсов МАУ? У украинских АК и так не было проблем с квотами на всех этих направлениях. Если есть спрос, то пришел бы СкайАп и запустил рейсы. Нужно защищать свои АК, а не отдавать весь пасспоток туркам.Документ полностью снимает существующие ограничения на полеты между Одессой и Стамбулом, где до недавнего времени квота позволяла выполнять до 28 рейсов в неделю авиакомпаниям каждой из стран.
На линии Львов-Стамбул квота расширена с 15 до 28 рейсов в неделю, на линии Херсон-Стамбул — с 10 до 21 в неделю, на линии Запорожье-Стамбул — с 14 до 21 в неделю, на линии Винница-Стамбул — с 10 до 14 в неделю, на линии Харьков-Стамбул — с 14 до 28 в неделю, на линии Николаев-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Ивано-Фраковск-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Киев-Даламан с 7 до 10 в неделю.
але чи є з нашої сторони бажаючі літати, особливо з регіонів ?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Как вариант, есть СкайАп, которому это могло бы быть интересно. Но самое главное - нужно получать что-то взамен на уступки со своей стороны. Тем более, что от турков есть что получать. Само по себе увеличение частот не зрада, зрада то, что это действие интересно только туркам, а мы взамен ничего не получаем.
Re: Открытое небо
Можливо, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2 ?Sentry писав: ↑02 січня 1970, 22:57А что получила Украина?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Можливо отримуємо, але не очевидно. Наприклад, окупаційна влада Криму мріє про пряме авіаційне сполучення з Туреччиною, нехай навіть і з проміжною посадкою десь в Анапі. Навіть пробували років 5 тому. Але Туреччина закрила. Аналогічно з паромним сполученням. Не слідкую за цим.Sentry писав: ↑24 лютого 2020, 11:59Как вариант, есть СкайАп, которому это могло бы быть интересно. Но самое главное - нужно получать что-то взамен на уступки со своей стороны. Тем более, что от турков есть что получать. Само по себе увеличение частот не зрада, зрада то, что это действие интересно только туркам, а мы взамен ничего не получаем.
Re: Открытое небо
Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
А що отримала Туреччина в короткій перспективі? Туркіш поки Макси не отримає розвиватись не буде, Пегасус нехай від авіакатастрофи оговтається - думаю там теж не до розвитку.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
ТК может добавить частот и без МАХов. Судя по их заявлениям, рейсы в Украину для них очень выгодны. Пегасус вероятно просил об увеличении квоты еще до катастрофы, это все не быстро делается.
Очевидно, что в рейсах в регионы Турции заинтересованы МАУ, а не Скай. А они очень даже конкурент ТК и Пегасусу. Уверен, в Анталию МАУ бы с радостью открыли регулярку, там транзит должен быть хороший, да и р2р при желании заполнить вообще не проблема.dtm писав: ↑24 лютого 2020, 12:18 Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
У Турции свои резоны не соглашаться с оккупацией Крыма. Тут у нас интересы совпадают и без дополнительной мотивации. Будут ли эти интересы совпадать после деокупации Крыма?mischko писав: ↑24 лютого 2020, 12:03 Можливо отримуємо, але не очевидно. Наприклад, окупаційна влада Криму мріє про пряме авіаційне сполучення з Туреччиною, нехай навіть і з проміжною посадкою десь в Анапі. Навіть пробували років 5 тому. Але Туреччина закрила. Аналогічно з паромним сполученням. Не слідкую за цим.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Не погоджуватися з окупацією зовсім не означає автоматичну відмову від транспортного сполучення, тим більше, якщо витримані всі умовності (посадка в Анапі).
Re: Открытое небо
в лучшие времена мау регулярно просила, даже Измир очень долго выбивали и Анкару, причем Анкару помоему Пегасы продавили с той стороны, до этого турки уже летали во все крупные города Украины, а украинские ак только в Стамбул. Сейчас то они ничего в турцию открывать не будут наверно... Хотя после ухода Атласглобал там освободилось немного рынка...dtm писав: ↑24 лютого 2020, 12:18 Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
интересно, смогут ли Пегасусы на этот раз податься на регистрацию дочки (как им приписывали перед появлением SkyUp) или после инцидентов им не до этого? Трафик юг Украины - Сабиха - Россия может выглядеть вкусным.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Зачем дочка, если по новой квоте могут просто податься с турецкой стороны?Кот ученый писав: ↑24 лютого 2020, 16:40 интересно, смогут ли Пегасусы на этот раз податься на регистрацию дочки (как им приписывали перед появлением SkyUp) или после инцидентов им не до этого? Трафик юг Украины - Сабиха - Россия может выглядеть вкусным.
А куда открывать? Там сейчас из разрешенных остались вроде бы Бурса, Бодрум и Даламан. Те еще центры бизнес активности, как по мне ) Интересно, как у МАУ с прибыльностью на рейсах в Измир и Анкару? Цены постоянно очень хорошие, конкуренция с Пегасусом за р2р трафик. Но транзитники может быть платят хорошие деньги?makor писав: ↑24 лютого 2020, 16:31 в лучшие времена мау регулярно просила, даже Измир очень долго выбивали и Анкару, причем Анкару помоему Пегасы продавили с той стороны, до этого турки уже летали во все крупные города Украины, а украинские ак только в Стамбул. Сейчас то они ничего в турцию открывать не будут наверно... Хотя после ухода Атласглобал там освободилось немного рынка...
Re: Открытое небо
Мау в Измир часто на Е145 летает. Делайте выводы. Сезон тут не при чем, если речь про транзит.
Re: Открытое небо
Ну после того как на Европу порезали рейсы, то и транзит некуда возить. Первоначально ж был ночной рейс, а сейчас дневной. Тоесть стыкуется только с Украиной в основном.
А Анталия?) Да и у Туркишей два десятка точек в стране. Во многих из них мау отлично могла бы накатать свой трафик на транзит при хорошей сетке рейсов, ну этак три волны в Европу )
А Анталия?) Да и у Туркишей два десятка точек в стране. Во многих из них мау отлично могла бы накатать свой трафик на транзит при хорошей сетке рейсов, ну этак три волны в Европу )
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
В смысле? Как раз наоборот, изначально Измир у МАУ планировался дневным, но после усушки расписания его сделали ночным и обеспечили удобную стыковку на рейсы в Европу.makor писав: ↑24 лютого 2020, 20:18 Ну после того как на Европу порезали рейсы, то и транзит некуда возить. Первоначально ж был ночной рейс, а сейчас дневной. Тоесть стыкуется только с Украиной в основном.
А Анталия?) Да и у Туркишей два десятка точек в стране. Во многих из них мау отлично могла бы накатать свой трафик на транзит при хорошей сетке рейсов, ну этак три волны в Европу )
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 89 гостей