Открытое небо

Загальний авіафорум
syxiv_dan
A380
Повідомлень: 1207
З нами з: 04 серпня 2017, 03:29
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення syxiv_dan »

А ми як розраховуємо)
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

Ще б сказали що реально робиться, а не триндьож розводити.

Якийсь би трекер стадій, як колись з безвізом
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення mischko »

Так залишається лише підписати, це ж двосторонній договір
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення mischko »

ЄС готовий перейти до підписання "відкритого неба" – угоди, якої бракує для запуску нових лоукост-рейсів.

Цей документ, що офіційно зветься Угодою про спільний авіаційний простір (САП), чекає на підпис ще від 2013 року. Тоді, на сумнозвісному вільнюському саміті Східного партнерства, Україна та ЄС парафували (тобто попередньо погодили) її текст, але затвердити його завадив внутрішній конфлікт всередині Євросоюзу.

Британія та Іспанія, між якими загострилася давня суперечка про статус аеропорту Гібралтару, вимагали додати до САП "своє формулювання" щодо цього аеропорту. Роки переговорів нічого не дали. Але від лютого, коли Британія вийшла з ЄС, ця проблема вирішилася сама собою.

І хоча Єврокомісія мала всі підстави поновити переговори щодо цієї угоді (минуло сім років, документ потребує змін), та на прохання України не стала цього робити. Отже, вже цього року угода має бути фінально затверджена.

Загалом, за даними джерел ЄвроПравди, закриті переговори Олівера Варгеї з урядовцями були таким собі концентрованим позитивом.

"Усі наші ідеї зустрічали позитивний відгук. Відкрите небо? Добре, давайте йти до підписання. Щоби цього року? Добре, домовилися, але в другій половині, раніше не встигнемо. Кажете, липень – це теж друга половина? Ха-ха, ну спробуймо пройти якийсь етап. АСАА? Домовилися, працюємо. Оновлення Угоди про асоціацію? Маєте право, чекаємо на пропозиції", – нарисно переповів хід дискусії один із присутніх на переговорах.

https://www.eurointegration.com.ua/arti ... 2/7106292/
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

https://www.avianews.com/ukraine/2020/0 ... ne_turkey/
Документ полностью снимает существующие ограничения на полеты между Одессой и Стамбулом, где до недавнего времени квота позволяла выполнять до 28 рейсов в неделю авиакомпаниям каждой из стран.

На линии Львов-Стамбул квота расширена с 15 до 28 рейсов в неделю, на линии Херсон-Стамбул — с 10 до 21 в неделю, на линии Запорожье-Стамбул — с 14 до 21 в неделю, на линии Винница-Стамбул — с 10 до 14 в неделю, на линии Харьков-Стамбул — с 14 до 28 в неделю, на линии Николаев-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Ивано-Фраковск-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Киев-Даламан с 7 до 10 в неделю.
Честно говоря, очень похоже на зраду. Я вижу, что получила от этого улучшения Турция. А что получила Украина? Может открыли новые региональные порты в Турции для рейсов МАУ? У украинских АК и так не было проблем с квотами на всех этих направлениях. Если есть спрос, то пришел бы СкайАп и запустил рейсы. Нужно защищать свои АК, а не отдавать весь пасспоток туркам.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Vitaliy »

Sentry писав: 24 лютого 2020, 11:39 https://www.avianews.com/ukraine/2020/0 ... ne_turkey/
Документ полностью снимает существующие ограничения на полеты между Одессой и Стамбулом, где до недавнего времени квота позволяла выполнять до 28 рейсов в неделю авиакомпаниям каждой из стран.

На линии Львов-Стамбул квота расширена с 15 до 28 рейсов в неделю, на линии Херсон-Стамбул — с 10 до 21 в неделю, на линии Запорожье-Стамбул — с 14 до 21 в неделю, на линии Винница-Стамбул — с 10 до 14 в неделю, на линии Харьков-Стамбул — с 14 до 28 в неделю, на линии Николаев-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Ивано-Фраковск-Стамбул — с 7 до 14 в неделю, на линии Киев-Даламан с 7 до 10 в неделю.
Честно говоря, очень похоже на зраду. Я вижу, что получила от этого улучшения Турция. А что получила Украина? Может открыли новые региональные порты в Турции для рейсов МАУ? У украинских АК и так не было проблем с квотами на всех этих направлениях. Если есть спрос, то пришел бы СкайАп и запустил рейсы. Нужно защищать свои АК, а не отдавать весь пасспоток туркам.
ніби так,
але чи є з нашої сторони бажаючі літати, особливо з регіонів ?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

Vitaliy писав: 24 лютого 2020, 11:53 ніби так,
але чи є з нашої сторони бажаючі літати, особливо з регіонів ?
Как вариант, есть СкайАп, которому это могло бы быть интересно. Но самое главное - нужно получать что-то взамен на уступки со своей стороны. Тем более, что от турков есть что получать. Само по себе увеличение частот не зрада, зрада то, что это действие интересно только туркам, а мы взамен ничего не получаем.
Inguri

Re: Открытое небо

Повідомлення Inguri »

Sentry писав: 02 січня 1970, 22:57А что получила Украина?
Можливо, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Bayraktar_TB2 ?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 24 лютого 2020, 11:59
Vitaliy писав: 24 лютого 2020, 11:53 ніби так,
але чи є з нашої сторони бажаючі літати, особливо з регіонів ?
Как вариант, есть СкайАп, которому это могло бы быть интересно. Но самое главное - нужно получать что-то взамен на уступки со своей стороны. Тем более, что от турков есть что получать. Само по себе увеличение частот не зрада, зрада то, что это действие интересно только туркам, а мы взамен ничего не получаем.
Можливо отримуємо, але не очевидно. Наприклад, окупаційна влада Криму мріє про пряме авіаційне сполучення з Туреччиною, нехай навіть і з проміжною посадкою десь в Анапі. Навіть пробували років 5 тому. Але Туреччина закрила. Аналогічно з паромним сполученням. Не слідкую за цим.
Аватар користувача
dtm
Airbus A340
Повідомлень: 720
З нами з: 04 лютого 2019, 17:13
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення dtm »

Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

А що отримала Туреччина в короткій перспективі? Туркіш поки Макси не отримає розвиватись не буде, Пегасус нехай від авіакатастрофи оговтається - думаю там теж не до розвитку.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

popTAB писав: 24 лютого 2020, 12:22 А що отримала Туреччина в короткій перспективі? Туркіш поки Макси не отримає розвиватись не буде, Пегасус нехай від авіакатастрофи оговтається - думаю там теж не до розвитку.
ТК может добавить частот и без МАХов. Судя по их заявлениям, рейсы в Украину для них очень выгодны. Пегасус вероятно просил об увеличении квоты еще до катастрофы, это все не быстро делается.
dtm писав: 24 лютого 2020, 12:18 Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
Очевидно, что в рейсах в регионы Турции заинтересованы МАУ, а не Скай. А они очень даже конкурент ТК и Пегасусу. Уверен, в Анталию МАУ бы с радостью открыли регулярку, там транзит должен быть хороший, да и р2р при желании заполнить вообще не проблема.
mischko писав: 24 лютого 2020, 12:03 Можливо отримуємо, але не очевидно. Наприклад, окупаційна влада Криму мріє про пряме авіаційне сполучення з Туреччиною, нехай навіть і з проміжною посадкою десь в Анапі. Навіть пробували років 5 тому. Але Туреччина закрила. Аналогічно з паромним сполученням. Не слідкую за цим.
У Турции свои резоны не соглашаться с оккупацией Крыма. Тут у нас интересы совпадают и без дополнительной мотивации. Будут ли эти интересы совпадать после деокупации Крыма?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення popTAB »

Sentry писав: 24 лютого 2020, 12:33
ТК может добавить частот и без МАХов. Судя по их заявлениям, рейсы в Украину для них очень выгодны.
Ось тут не згоден. ТК і так мав багато не використаних призначень, плюс Львів в 2019 отримав купу скасувань рейсів із-за нехватки бортів. Чим літати?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 24 лютого 2020, 12:33 У Турции свои резоны не соглашаться с оккупацией Крыма. Тут у нас интересы совпадают и без дополнительной мотивации. Будут ли эти интересы совпадать после деокупации Крыма?
Не погоджуватися з окупацією зовсім не означає автоматичну відмову від транспортного сполучення, тим більше, якщо витримані всі умовності (посадка в Анапі).
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення makor »

dtm писав: 24 лютого 2020, 12:18 Ми отримаємо більшу кількість рейсів в наших аеропортах та збільшення надходжень від навігації. Гадаю що турки могли б відкрити більше регіонів для наших АК якщо б про це просили самі АК. Такі не мережеві АК як Sky UP для туркішів не є конкурентами... тому гадаю серйозного спротиву не має бути.
в лучшие времена мау регулярно просила, даже Измир очень долго выбивали и Анкару, причем Анкару помоему Пегасы продавили с той стороны, до этого турки уже летали во все крупные города Украины, а украинские ак только в Стамбул. Сейчас то они ничего в турцию открывать не будут наверно... Хотя после ухода Атласглобал там освободилось немного рынка...
Аватар користувача
Кот ученый
Airbus A319
Повідомлень: 189
З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
Звідки: GZP
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Кот ученый »

интересно, смогут ли Пегасусы на этот раз податься на регистрацию дочки (как им приписывали перед появлением SkyUp) или после инцидентов им не до этого? Трафик юг Украины - Сабиха - Россия может выглядеть вкусным.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

Кот ученый писав: 24 лютого 2020, 16:40 интересно, смогут ли Пегасусы на этот раз податься на регистрацию дочки (как им приписывали перед появлением SkyUp) или после инцидентов им не до этого? Трафик юг Украины - Сабиха - Россия может выглядеть вкусным.
Зачем дочка, если по новой квоте могут просто податься с турецкой стороны?
makor писав: 24 лютого 2020, 16:31 в лучшие времена мау регулярно просила, даже Измир очень долго выбивали и Анкару, причем Анкару помоему Пегасы продавили с той стороны, до этого турки уже летали во все крупные города Украины, а украинские ак только в Стамбул. Сейчас то они ничего в турцию открывать не будут наверно... Хотя после ухода Атласглобал там освободилось немного рынка...
А куда открывать? Там сейчас из разрешенных остались вроде бы Бурса, Бодрум и Даламан. Те еще центры бизнес активности, как по мне ) Интересно, как у МАУ с прибыльностью на рейсах в Измир и Анкару? Цены постоянно очень хорошие, конкуренция с Пегасусом за р2р трафик. Но транзитники может быть платят хорошие деньги?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення alex.s »

Мау в Измир часто на Е145 летает. Делайте выводы. Сезон тут не при чем, если речь про транзит.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення makor »

Ну после того как на Европу порезали рейсы, то и транзит некуда возить. Первоначально ж был ночной рейс, а сейчас дневной. Тоесть стыкуется только с Украиной в основном.

А Анталия?) Да и у Туркишей два десятка точек в стране. Во многих из них мау отлично могла бы накатать свой трафик на транзит при хорошей сетке рейсов, ну этак три волны в Европу )
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Открытое небо

Повідомлення Sentry »

makor писав: 24 лютого 2020, 20:18 Ну после того как на Европу порезали рейсы, то и транзит некуда возить. Первоначально ж был ночной рейс, а сейчас дневной. Тоесть стыкуется только с Украиной в основном.

А Анталия?) Да и у Туркишей два десятка точек в стране. Во многих из них мау отлично могла бы накатать свой трафик на транзит при хорошей сетке рейсов, ну этак три волны в Европу )
В смысле? Как раз наоборот, изначально Измир у МАУ планировался дневным, но после усушки расписания его сделали ночным и обеспечили удобную стыковку на рейсы в Европу.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей